Tegnap hozta a futár:
Canyon Roadlite AL 6.0 SL - XL-es méret
Pár dolgot könnyebbre cseréltem rajta (könnyített villanyak hézagolók, alu kcs. kupak, kulacstartó és lánctányércsavarok, latexbelsõk, imbuszos kerék gyz.).
A hajtókart 180asra cseréltem (csak a karokat mérve vicc, de 6g-mal könnyebb a 180as, mint a 175ös). A nyereg egy bizonyított darab, a nyeregcsõ kényszermegoldás, majd kell valami offset nélküli karbon és nyárra dobok fel egy szett Conti GP 4000S-t. A felniszalag is "kõnehéz", 20g/db. Ha sikerül Velocity Veloplug-ot szereznem az is cserélõdik. Elvileg van valahol elrakva alu sorzáróanyám is, de nem sikerült megtalálnom.
A télicipõ miatt még egy darabig marad a montis pedál. Nyárra ha találok könnyû/olcsó oúti pedált és cipõt, lehet váltok.
Most 8,5kg a fürdõszobamérleggel méricskélve.
Tudom, egy majd' 1 éves hsz-ra reagálok, de
A nyereg véletlenül nem egy San Marco Concor Light? Szerintem kiváló nyereg, nem tör, ellenben kőkemény, viszont nem zsibbad le rajta semmi és nem is nyom. Betétes nadrággal meg épp' kellemes.
Szép masina, de az idei évtől a Roadlite is kúpos vollkarbon vellával érkezik. Ráadásul van Movistar Team verzió is, Athenával. Nagyon szép kerékpár ^^
http://www.canyon.co...ike.html?b=3333
illetve új aluváz, ultimate slx
http://www.canyon.co...ate-al-slx.html
igaz, a 6800as ultegra karok-hajtókar formája nem a canyon míve, de ez is gyönyörű lett. A sh megtanult szépet gyártani, már a 79-es DA is mérföldekkel szebb volt, mint a 78as, az ultegra szintén nagyon ronda volt a 66-os kivitelben, és azóta a fejlődés esztétikumban töretlen
Vejnecske módosította - 2014. január 13. - 18:18