Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Canyon

* * * * * 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
3139 hozzászólás a témában

#2261
Szepy_lc8

Szepy_lc8

    fórumtag

  • fórumtag
  • 141 hozzászólás
A srác ismerősként megcsinálta ugyan nekem szívességből, de nem működik "üzleti alapon", így inkább nem marketingelném. :)

Ezen már 2014-es modellek vannak, remélem nem lesz gond a CTD-vel. Eddigi kevéske terep km-em alatt nem volt, jól definiált a különbség a 3 állás között. Most kb. 200-250km van bennük, ha bármilyen gondom lesz velük, vagy a bringa egyéb részeivel, megírom.
Hiszen az ilyen tapasztalatok megosztására (is) van ez a fórum.

Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016


#2262
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

Engem is érdekelne, hogy hol csináltattad meg, köszi. 

Sok helyen olvastam, hogy kevés olajjal jönnek ki a gyárból, lehet én is elviszem egy átnézésre így a holtszezonban (már akinek holtszezon van :)  B) ).

keresd meg Gege911 kollégát itt a fórumon, merem ajánlani nyugodt szívvel. mindene van foxhoz, és a tudás is megvan hozzá.

 

 

A bringa egyébként jól volt összerakva, gondosan zsírozva és pontosan lehúzva minden amit zsírozni és nyomatékkal rögzíteni kell, a Canyon-nál láthatóan jó munkát végeztek.

mármint a canyonnak dolgozó kínai elvtársaknál  :)


Bikertigger módosította - 2014. január 14. - 09:13

  • mof kedveli ezt
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2263
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
Nekem meg 11es float van, lassan harom eve hibatlan telen-nyaron. Ezt a sima nyiltfurdoset gyartjak meg? A jovoben sem vagynek komplikaltabb villara, plane, hogy en cserelem az olajat benne.

#2264
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 hozzászólás

Off. Ne kövezzetek meg, hogy ilyet írok, nagyon személyes vélemény, de meglátásom szerint túlkomplikálta a Fox a cuccait és lehet, hogy feleslegesen. Részemről nem biztos, hogy szeretnék ismét Fox-ot mostanság, még ha olcsóbb lenne, akkor sem... On.

 

Hát 2013 felejtős év volt a Fox-nak az tuti, kérdés hogy mit alakítottak 2014-re. Nekem elég durva volt hogy a 2013-as villa után a 2011-es fantasztikus upgrade-nek bizonyult.



#2265
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.325 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Off. Ne kövezzetek meg, hogy ilyet írok, nagyon személyes vélemény, de meglátásom szerint túlkomplikálta a Fox a cuccait és lehet, hogy feleslegesen. Részemről nem biztos, hogy szeretnék ismét Fox-ot mostanság, még ha olcsóbb lenne, akkor sem... On.



#2266
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.567 hozzászólás

Engem is érdekelne, hogy hol csináltattad meg, köszi. 

Sok helyen olvastam, hogy kevés olajjal jönnek ki a gyárból, lehet én is elviszem egy átnézésre így a holtszezonban (már akinek holtszezon van :)  B) ).

 

No, úgy néz ki megvan a bűnös, a légrugó legfelső tömítése, persze az, ami csak gyári szettben van, nem sima O-gyűrű, kicsit meg volt sérülve. Mivel a belseje tiszta volt, valószínűleg összerakásnál sérülhetett meg, a hiba viszont olyan csekély volt, hogy csak hidegben jött elő. Ezt még el is tudom fogadni, még egy 200e-es telóba is becsúszhat ilyen gixxer, de azt, hogy gyárilag az előírt kenőanyag mennyiség töredéke volt csak a villákban, az kiábrándító. A szerelő szerint viszont ez nem ritkaság a FOXnál...
A bringa egyébként jól volt összerakva, gondosan zsírozva és pontosan lehúzva minden amit zsírozni és nyomatékkal rögzíteni kell, a Canyon-nál láthatóan jó munkát végeztek. Remélem több, gyártási eredetű gond már nem lesz vele!
Azért a gyárilag megcsípett tömítésről kapnak egy képet, a beszállítóikra koncentráljanak oda, mert ez is az ő renoméjukra mehet...



#2267
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Tegnap hozta a futár:

Canyon Roadlite AL 6.0 SL - XL-es méret
dscn6706j.jpg

dscn6707d.jpg


Pár dolgot könnyebbre cseréltem rajta (könnyített villanyak hézagolók, alu kcs. kupak, kulacstartó és lánctányércsavarok, latexbelsõk, imbuszos kerék gyz.).
A hajtókart 180asra cseréltem (csak a karokat mérve vicc, de 6g-mal könnyebb a 180as, mint a 175ös). A nyereg egy bizonyított darab, a nyeregcsõ kényszermegoldás, majd kell valami offset nélküli karbon és nyárra dobok fel egy szett Conti GP 4000S-t. A felniszalag is "kõnehéz", 20g/db. Ha sikerül Velocity Veloplug-ot szereznem az is cserélõdik. Elvileg van valahol elrakva alu sorzáróanyám is, de nem sikerült megtalálnom.
A télicipõ miatt még egy darabig marad a montis pedál. Nyárra ha találok könnyû/olcsó oúti pedált és cipõt, lehet váltok.
Most 8,5kg a fürdõszobamérleggel méricskélve.

Tudom, egy majd' 1 éves hsz-ra reagálok, de :D

 

A nyereg véletlenül nem egy San Marco Concor Light? Szerintem kiváló nyereg, nem tör, ellenben kőkemény, viszont nem zsibbad le rajta semmi és nem is nyom. Betétes nadrággal meg épp' kellemes. :)

 

Szép masina, de az idei évtől a Roadlite is kúpos vollkarbon vellával érkezik. :) Ráadásul van Movistar Team verzió is, Athenával. Nagyon szép kerékpár ^^

 

http://www.canyon.co...ike.html?b=3333

 

illetve új aluváz, ultimate slx

http://www.canyon.co...ate-al-slx.html

 

igaz, a 6800as ultegra karok-hajtókar formája nem a canyon míve, de ez is gyönyörű lett. A sh megtanult szépet gyártani, már a 79-es DA is mérföldekkel szebb volt, mint a 78as, az ultegra szintén nagyon ronda volt a 66-os kivitelben, és azóta a fejlődés esztétikumban töretlen :)


Vejnecske módosította - 2014. január 13. - 18:18


#2268
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 hozzászólás

No, úgy néz ki megvan a bűnös, a légrugó legfelső tömítése, persze az, ami csak gyári szettben van, nem sima O-gyűrű, kicsit meg volt sérülve. Mivel a belseje tiszta volt, valószínűleg összerakásnál sérülhetett meg, a hiba viszont olyan csekély volt, hogy csak hidegben jött elő. Ezt még el is tudom fogadni, még egy 200e-es telóba is becsúszhat ilyen gixxer, de azt, hogy gyárilag az előírt kenőanyag mennyiség töredéke volt csak a villákban, az kiábrándító. A szerelő szerint viszont ez nem ritkaság a FOXnál...
A bringa egyébként jól volt összerakva, gondosan zsírozva és pontosan lehúzva minden amit zsírozni és nyomatékkal rögzíteni kell, a Canyon-nál láthatóan jó munkát végeztek. Remélem több, gyártási eredetű gond már nem lesz vele!
Azért a gyárilag megcsípett tömítésről kapnak egy képet, a beszállítóikra koncentráljanak oda, mert ez is az ő renoméjukra mehet...

 

Akkor gyorsan megvolt, hova vitted ha megkérdezhetem? Nem tudom mikori a villád, de a 2013-as szériát a Fox elég szépen elszúrta. Nekem pl. gyári hibás volt, de nem esett bele a visszahívott sorozatba. A CTD patront kellett benne cserélni, mert egy hónap használat után minden pozícióban "Trail"-ként müködött. Azóta kicseréltem egy 2011-es Talas-ra, azzal tökéletes.

Remélem a 2014-es sorozat jobb lesz, most tervezek venni egy Strive-ot. Sok választásom nincs, a Rock Shock-os Team vátozat "sold out" úgyhogy marad a Fox.


950sm07 módosította - 2014. január 12. - 13:19


#2269
Szepy_lc8

Szepy_lc8

    fórumtag

  • fórumtag
  • 141 hozzászólás
No, úgy néz ki megvan a bűnös, a légrugó legfelső tömítése, persze az, ami csak gyári szettben van, nem sima O-gyűrű, kicsit meg volt sérülve. Mivel a belseje tiszta volt, valószínűleg összerakásnál sérülhetett meg, a hiba viszont olyan csekély volt, hogy csak hidegben jött elő. Ezt még el is tudom fogadni, még egy 200e-es telóba is becsúszhat ilyen gixxer, de azt, hogy gyárilag az előírt kenőanyag mennyiség töredéke volt csak a villákban, az kiábrándító. A szerelő szerint viszont ez nem ritkaság a FOXnál...
A bringa egyébként jól volt összerakva, gondosan zsírozva és pontosan lehúzva minden amit zsírozni és nyomatékkal rögzíteni kell, a Canyon-nál láthatóan jó munkát végeztek. Remélem több, gyártási eredetű gond már nem lesz vele!
Azért a gyárilag megcsípett tömítésről kapnak egy képet, a beszállítóikra koncentráljanak oda, mert ez is az ő renoméjukra mehet...

Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016


#2270
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.144 hozzászólás

akkor már inkább legyen itt a kép, mert a linked a legfrissebb hsz-hez visz.

 

nervecf1.jpg

 

 


  • Szepy_lc8 kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#2271
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.325 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Ha már Canyon; egy épített (igaz, csak "elavult, 26-os kerekes":-) verzió, itt: http://forum.bikemag...ingával-nyomul/

Élőben pláne ütős. ;-)



#2272
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.068 hozzászólás

Lehet át ereszt a két kamra vigyáz mert a végén szó szerint kilőheti a felső részt én jártam így a crosskovácsin.


Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#2273
Szepy_lc8

Szepy_lc8

    fórumtag

  • fórumtag
  • 141 hozzászólás
Kicsi a világ. :)
Akkor keresek egy normális szerelőt.

Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016


#2274
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 hozzászólás

Köszönöm a tapasztalatot? Csak nem egy szintén KTM tulaj vagy? :)

Csak voltam nyár végéig akkor adtam el, azóta KTM-ből csak egy országúti bicajom maradt. Egyszer találkoztunk is még 2004 ben Szombathelyen, akkor 660SMC-m volt. Mentem is a gépeddel, a Dani az enyémmel, Te pedig a Dani 125-ösével. :)



#2275
Szepy_lc8

Szepy_lc8

    fórumtag

  • fórumtag
  • 141 hozzászólás
Köszönöm a tapasztalatot? Csak nem egy szintén KTM tulaj vagy? :)

Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016


#2276
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 hozzászólás

Sziasztok!

5 fok körül kb. 10-15km-ként fújnom kell az első villát (Fox Float 32). 80 psi körül használom, de leereszt 30-40-re. Koratavasszal terveztem valami szervízben átnézetni, mit javasoltok, lépjem ezt meg előbb? Terepen kb. 15-20 órát volt használva, mostanság volt egy kis sarazás, de semmi extra és pucolgattam is.

Szerintem nézesd meg mert nem hinném hogy ez normális, az enyén nem ereszt semmit 0 fok környékén. A régebbi bicómon a Suntour Epicon hidegben szinte használhtatlan volt de a Fox Float bírja.



#2277
Szepy_lc8

Szepy_lc8

    fórumtag

  • fórumtag
  • 141 hozzászólás
Sziasztok!

5 fok körül kb. 10-15km-ként fújnom kell az első villát (Fox Float 32). 80 psi körül használom, de leereszt 30-40-re. Koratavasszal terveztem valami szervízben átnézetni, mit javasoltok, lépjem ezt meg előbb? Terepen kb. 15-20 órát volt használva, mostanság volt egy kis sarazás, de semmi extra és pucolgattam is.

Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016


#2278
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

hat nagyon is, mert pl a cube is 2000 eur, xt felszereltseggel, es fox villaval. es egeszen 1500 euroig skalazzak lefele. ami jobban tetszik a canyonnal, hogy atutos hatul is, es a vmivel jobb kerekszett. viszont ezt "barhol" megveheted, es visszaviheted a bringaboltba. igy mar nem is olyan vonzo ezen az aron a canyon.

 

http://www.cube.eu/b...ack-grey-white/


arn módosította - 2013. december 29. - 23:32


#2279
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.567 hozzászólás

Jó modell nagyon, hiányzott a sorból. Nem volt jobb felszereltséggel (full XT) Shimano-s CF modell 2000 € körül. 

Nem is tudtam volna dönteni az AL SLX 9.9 és e modell között. Azért így utólag (is) maradnék a sajátomnál mert baromi kényelmes, de hát ugye próba nélkül kell dönteni.   



#2280
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2.348 hozzászólás

Úgy látom bedobtak egy új modellt a CF SL sorozatba: https://www.canyon.c...ike.html?b=3282