Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Canyon

* * * * * 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
3129 hozzászólás a témában

#2301
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás

Az se rossz. :D

Meg lehet majd tekinteni a gépsárkányt ha összeraktad?

Természetesen. :) Ma írták,h megkapták a pénzt így már csak jövő héten fog szerintem megjönni. :(

Ha összeraktam,akkor nem sok időd lesz,ha idén szeretnéd megtekinteni,mert téli tárolásra vidékre viszem anyámékhoz. Szűkek ezek a pesti lakások. :)



#2302
zsbacsi

zsbacsi

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 287 hozzászólás

Egyik se. FRX. :D

 

Az se rossz. :D

Meg lehet majd tekinteni a gépsárkányt ha összeraktad?


zsbacsi módosította - 2013. november 21. - 09:14


#2303
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 hozzászólás

Sziasztok!

 

Új vagyok, de egy ideje olvasom a topicot. Magamról annyit, hogy hobbista montis vagyok, s most érett meg a gondolat egy új bicaj beszerzésére. Asszem' 29-est szeretnék.

mgy kolléga ajánlotta figyelmembe a Canyon márkát és nagyon megtetszett.

Igazából egy dolog nem tetszik bennük: a színük. Tudom, ez az én fejlövésem, de kár, hogy nincs világos/fehér alapszínű bicaj az 1300EUR+ kategóriában

Jól látom hogy 1300EUR/400eFt alatti kategóriában, merev 29-esben csak a Canyon-nak van átütő tengelye elöl-hátul? Az alternatív jelöltem egy Merida BigNine1000, de ennek gyorszáras FOX telója van és nem „steck-axle”, én pedig ilyet szeretnék!

Sok jót írtatok az össztelós Nerve-ekről. Egyszerűen tartok a forgáspontok karbantartási igényétől. Ez hogy megy? Mennyire macerás szétszedni összerakni? Milyen gyakran kell megtenni? Minden sarazós túra után?

Előre is köszi a válaszokat!

Feri

Szia, ahogy elnézem az AL SLX 7.9-nek a szürke változat képén elöl gyorsszáras villa van, a feketén meg 15-ös átütő. :) Azért egy emailt nem árt nekik küldeni hogy mi újság. Amúgy valóban ritka az átütő tengely ebben a kategóriában.



#2304
fero969

fero969

    fórumtag

  • fórumtag
  • 31 hozzászólás

Te jó ég, én lennék a fogatlan prókátor?

Kinek ajánlottam még vajon, s miket??? :-D

Igen-igen... :D Te igazán tudod, mióta rágom ezt a gumicsontot...

PS: a gyf nick már foglalt volt :angry:



#2305
mgy

mgy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.091 hozzászólás

Te jó ég, én lennék a fogatlan prókátor?

Kinek ajánlottam még vajon, s miket??? :-D



#2306
fero969

fero969

    fórumtag

  • fórumtag
  • 31 hozzászólás

Sziasztok!

 

Új vagyok, de egy ideje olvasom a topicot. Magamról annyit, hogy hobbista montis vagyok, s most érett meg a gondolat egy új bicaj beszerzésére. Asszem' 29-est szeretnék.

mgy kolléga ajánlotta figyelmembe a Canyon márkát és nagyon megtetszett.

Igazából egy dolog nem tetszik bennük: a színük. Tudom, ez az én fejlövésem, de kár, hogy nincs világos/fehér alapszínű bicaj az 1300EUR+ kategóriában

Jól látom hogy 1300EUR/400eFt alatti kategóriában, merev 29-esben csak a Canyon-nak van átütő tengelye elöl-hátul? Az alternatív jelöltem egy Merida BigNine1000, de ennek gyorszáras FOX telója van és nem „steck-axle”, én pedig ilyet szeretnék!

Sok jót írtatok az össztelós Nerve-ekről. Egyszerűen tartok a forgáspontok karbantartási igényétől. Ez hogy megy? Mennyire macerás szétszedni összerakni? Milyen gyakran kell megtenni? Minden sarazós túra után?

Előre is köszi a válaszokat!

Feri


fero969 módosította - 2013. november 20. - 21:41


#2307
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás

Mit rendeltél? Torque Ex vagy Dhx?

Egyik se. FRX. :D



#2308
zsbacsi

zsbacsi

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 287 hozzászólás

Gratula a géphez. Szép alap.

 

Én most adtam le a rendelést. :D Jöhet az újabb gép,amit alapjaiban átépítek. :D

Mellesleg eladó lett a 2011-es torque vázam. :D

Mit rendeltél? Torque Ex vagy Dhx?



#2309
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás

Gratula a géphez. Szép alap.

 

Én most adtam le a rendelést. :D Jöhet az újabb gép,amit alapjaiban átépítek. :D

Mellesleg eladó lett a 2011-es torque vázam. :D



#2310
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.542 hozzászólás

Nagyon szép a gép, nekem csak az alulról feljövő első váltó bowdenje nem tetszik. Gondolom a letisztultabb kinézet miatt vezették így, de elég viszontagságos helyen van, pont oda szórja a kerék a zaccot.

 

Köszönöm, valóban oda megy minden mocsok. 

 

A Thomson szerintem meg éppen a felületkezelése miatt csúszik mint a fene. Tapasztalat. Fogkrém megfogja, szintén tapasztalat.

 

Fogkrém, jó ötlet, hallottam is róla, nem jutott mostanság az eszembe, thx.

 

Nem 2 nap múlva lesz Thomson nyeregcsövem, nincsen persze a hazai forgalmazónál, majd jövőre rendelnek :)  :lol: . Marad a kinti beszerzés.  



#2311
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 hozzászólás

A nagy erdeklodesre valo tekintetel felfednem a bringat 8P igaz, ez nem a vegleges forma, inkabb a gyari allapotokat tukrozi, de az mar biztos, hogy nagyon jo lesz 8D reszletek hamarossan amint sikerult ujra gondolni es epiteni . . .

így mi a baj vele?



#2312
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 hozzászólás

 

Volt némi időm, készítettem pár képet a bringám részleteiről (2014 Grand Canyon AL SLX 29), hátha valaki kedvet kap hozzá.

A nyeregcső és a láncvilla is aszimmetrikus, szép megoldással megy fel a rejtetten vezetett első váltóbowden (mozog ami jó, nehéz takarítani), van erősítés a fejcsőnél rendesen, direkt rögzítésű első váltó, 12 mm-es tengely, szép vékony láncvillák bőséges sárférőhellyel 2.2-es gumiknál is. Kényelmes, remek a geometriája, jól irányítható. A hátsó egy kicsit pattog, de lehet ez azért van mert keményre szoktam fújni a gumikat. A gyári felszereltségre nem lehet panaszom (Full XT, DT Swiss gyári kerekek), jó úgy ahogy van, de azért cseréltem pár dolgot: nyereg/stucni/kormány (ízlés kérdése), nyeregcsőbilincs, KMC lánc XTR-re (micsoda különbség). A villával kapcsolatban nem én leszek az, aki oldalakat fog írni. A gyári leírásokban lévő és ajánlott beállításokkal használom, nem nagyon állítgattam. Tökéletes az én stílusomhoz. Nem izgága, felfelé nagyon jól dolgozik a terraligic. Ha minden rendben lesz vele akkor barátok leszünk.  

 

Nagyon szép a gép, nekem csak az alulról feljövő első váltó bowdenje nem tetszik. Gondolom a letisztultabb kinézet miatt vezették így, de elég viszontagságos helyen van, pont oda szórja a kerék a zaccot.



#2313
end.re:

end.re:

    vendég

  • fórumtag
  • 202 hozzászólás
  • LocationBP
A nagy erdeklodesre valo tekintetel felfednem a bringat 8P igaz, ez nem a vegleges forma, inkabb a gyari allapotokat tukrozi, de az mar biztos, hogy nagyon jo lesz 8D reszletek hamarossan amint sikerult ujra gondolni es epiteni . . . a1_2013_11_11_1vue10m7lu_tn.jpg

end.re: módosította - 2013. november 11. - 18:27


#2314
kenguru

kenguru

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 472 hozzászólás

A Thomson szerintem meg éppen a felületkezelése miatt csúszik mint a fene. Tapasztalat. Fogkrém megfogja, szintén tapasztalat.



#2315
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

nem probaltam - de ha a karbonnak jo, az alunak szvsz nem art.



#2316
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.542 hozzászólás

Igen tudom, volt már Thomson nyeregcsövem. Biztosra akarok menni, nehogy lekopjon :). Nem fog az sercegni alu váz és cső esetén? (ez még visszatarthat). Köszi a segítséget!



#2317
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
A karbonpasztaban apro szemcsek vannak, ami meggatolja a csuszast. A thomson rovatkolt, elvileg nem kell hozza ilyesmi trukk.

#2318
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.542 hozzászólás

Szerintem a 74 fokos üléscső szög miatt  szerelik egyenes nyeregcsővel.

 

 

a nyereg nekem kicsit furan all, lehet setback nyeregcso kellene?

 

Bár nekem nem tűnik furának, valóban eléggé hátra van tolva a nyereg, ezért is rendeltem meg a Thomson nyeregcsövet.

 

Amit elfelejtettem:

A 0.75-ös kulacsnak nincs sok helye, egy kicsit oldalról kell kibányászni a kulacstartóból. 

Illetve a nyeregcsőbilincs csere után becsúszkált (remélem most abbahagyta) a cső. A Thomson bilincset úgy tettem fel ahogy kell alu vázaknál (elvileg a vázon hátul van a bevágás, így a bilincs csavar/bevágás is oda esne). Na ennél a váznál elől, olyan 10 és 2 óra táján van két kisebb bevágás. Megfordítottam a bilincset, most úgy tűnik rendben van.

 

A megrendelt Thomson nyeregcsövet már egy kis karbon pasztával fogom a helyére tenni, azt olvastam kint fórumokon, hogy ez alu vázaknál is működik.

Kicsit off itt a kérdés, de jó lesz ez így? 



#2319
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Én a 2.1-eseket használom olyan nyomáson mint Te a 2.25-ösöket, 95 kilóval.

 

elhiszem, en is azon probaltam, de olyan erzesem volt a 2.25osok utan, mintha homokban tekernek.



#2320
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2.348 hozzászólás

a 2.25osoket olyan 1.9-2 bar kornyeken, a 2.1eset olyan 2.1-2.2 (schwalbek, 80kg).

Én a 2.1-eseket használom olyan nyomáson mint Te a 2.25-ösöket, 95 kilóval.