Szerintem a 74 fokos üléscső szög miatt szerelik egyenes nyeregcsővel.
akkor lehet csak nekem tunik tul hatra toltnak.
Szerintem a 74 fokos üléscső szög miatt szerelik egyenes nyeregcsővel.
akkor lehet csak nekem tunik tul hatra toltnak.
Off: Szabad tudni milyen nyomáson használod?
a 2.25osoket olyan 1.9-2 bar kornyeken, a 2.1eset olyan 2.1-2.2 (schwalbek, 80kg).
arn módosította - 2013. november 10. - 21:48
nem tubeless hasznalod? mintha ugy remlene, hogy ez a felni is tl ready.
a nyereg nekem kicsit furan all, lehet setback nyeregcso kellene?
Szerintem a 74 fokos üléscső szög miatt szerelik egyenes nyeregcsővel.
ha minden adott, akkor mindenkepp probald ki a tubelesst szerintem a kenyelmet, es a menettulajdonsagokat az egyik legjobban befolyasolo ficsor megfelelo nyomason - ugy nem fog pattogni a hatulja.
Off: Szabad tudni milyen nyomáson használod?
ha minden adott, akkor mindenkepp probald ki a tubelesst szerintem a kenyelmet, es a menettulajdonsagokat az egyik legjobban befolyasolo ficsor megfelelo nyomason - ugy nem fog pattogni a hatulja.
De gyors vagy
Nem tl használom, de valóban tl ready (elgondolkodtam rajta).
A nyeregcsövet már megrendeltem (Thomson setback), hogy még jobban hasonlítson a Giant bringádra
nem tubeless hasznalod? mintha ugy remlene, hogy ez a felni is tl ready.
a nyereg nekem kicsit furan all, lehet setback nyeregcso kellene?
Volt némi időm, készítettem pár képet a bringám részleteiről (2014 Grand Canyon AL SLX 29), hátha valaki kedvet kap hozzá.
A nyeregcső és a láncvilla is aszimmetrikus, szép megoldással megy fel a rejtetten vezetett első váltóbowden (mozog ami jó, nehéz takarítani), van erősítés a fejcsőnél rendesen, direkt rögzítésű első váltó, 12 mm-es tengely, szép vékony láncvillák bőséges sárférőhellyel 2.2-es gumiknál is. Kényelmes, remek a geometriája, jól irányítható. A hátsó egy kicsit pattog, de lehet ez azért van mert keményre szoktam fújni a gumikat. A gyári felszereltségre nem lehet panaszom (Full XT, DT Swiss gyári kerekek), jó úgy ahogy van, de azért cseréltem pár dolgot: nyereg/stucni/kormány (ízlés kérdése), nyeregcsőbilincs, KMC lánc XTR-re (micsoda különbség). A villával kapcsolatban nem én leszek az, aki oldalakat fog írni. A gyári leírásokban lévő és ajánlott beállításokkal használom, nem nagyon állítgattam. Tökéletes az én stílusomhoz. Nem izgága, felfelé nagyon jól dolgozik a terraligic. Ha minden rendben lesz vele akkor barátok leszünk.
Szép bringa! Jól látom Fox tag van benne?
A teleszkóp Fox, a tag nem tűnik annak. Nem bírom leolvasni még képjavítás útján sem.
ez amolyan "keresd meg wallyt" fele keprejtveny?
Én a torque-t csak ajánlani tudom. 15,4 kg-s gépet építettem belőle, nem extrém áru cuccokkal, úgy,hogy a villa 2,7 kg. Szóval nem egy tekerhetetlen gép.
Bár most megint átépítés alatt áll.
Köszi, torque az nekem egy kicsit sok lenne, az jobban gravity felé orientálódik mint a strive, és már az is a határ nekem. Igazából 150mm rugóút elég lenne, ahhoz egyik felöl a strive, másikról a spectral áll a legközelebb. A strive 34-es villája szimpatikusabb mint a spectral 32-ese, és a spectral felszereltsége is furán van összehozva. A kerékméretröl nem tudok mit mondani, 27,5-eset még nem pròbáltam, a 26-ost szeretem, van egy merevhátú 29-esem is de az terepre nem az én világom.
Köszi erre nem is gondoltam, azt tényleg nem akarom hogy visszalépés legyen a trance-hez képest, ami az első fs gépem és nincs összehasonlítási alapom, de nagyon kedvelem. Amiket olvastam róla, a maestro elég kifinomult és népszerű, de sajnos a Strive-ról nincs ilyen mennyiségű vélemény. A Torque valóban túl sok lenne, az már inkább a tiszta gravity kategória és nekem nemcsak arra kell. A Strive is határeset lenne, de a 14 kilót még eltekerném felfelé valahogy, a trance is majdnem annyi. A Spectral tetszik, vártam is rá hogy végre felrakják, de szeretnék a 32-esnél egy kicsit masszívabb villát, bár lehet hogy csak bebeszélem magamnak. Minden esetre mégegyszer köszi, hirdetnek egy YT Wicked-et lehet hogy érdemes lenne azt is megnéznem. http://apro.bikemag....ro-l194439.html
Én a torque-t csak ajánlani tudom. 15,4 kg-s gépet építettem belőle, nem extrém áru cuccokkal, úgy,hogy a villa 2,7 kg. Szóval nem egy tekerhetetlen gép.
Bár most megint átépítés alatt áll.
Csak tökéletesen száraz időben van elővéve min. 5 esőmentes és meleg nap után. Porecsettel kell tisztítani a túra végén.
a felhasznalasi teruletbol, es a nepszerubb vazak kialakitasabol szvsz azert kiderul, hogy melyik jobb egy adott feladatra.
Végigolvastam az angolul fellelhető teszteket és véleményeket a Strive-ról, a tesztekben a 2013-as Fox villa és rugóstag volt problémás (zéró progresszivitás ami a Trance-ben nekem ugyanígy viselkedik) de aki vette és használja az nagyon elégedett vele, többen a rugóstagba térfogat csökkentőt raktak és az megoldotta a problémát. Még aludnom kell rá párat...
Igen, olvastam. És a konklúzió: "Quite simply there's no one design that's better than another in all departments. Personal preference really is the key when it comes down to what works best for you."
Próba lenne a legjobb ha megoldható lenne, és amellett szeretném a pénzemért a lehető legtöbbet kapni mert az utólagos upgradek a végén mindig többe vannak.
a felhasznalasi teruletbol, es a nepszerubb vazak kialakitasabol szvsz azert kiderul, hogy melyik jobb egy adott feladatra.