Volt némi időm, készítettem pár képet a bringám részleteiről (2014 Grand Canyon AL SLX 29), hátha valaki kedvet kap hozzá.
A nyeregcső és a láncvilla is aszimmetrikus, szép megoldással megy fel a rejtetten vezetett első váltóbowden (mozog ami jó, nehéz takarítani), van erősítés a fejcsőnél rendesen, direkt rögzítésű első váltó, 12 mm-es tengely, szép vékony láncvillák bőséges sárférőhellyel 2.2-es gumiknál is. Kényelmes, remek a geometriája, jól irányítható. A hátsó egy kicsit pattog, de lehet ez azért van mert keményre szoktam fújni a gumikat. A gyári felszereltségre nem lehet panaszom (Full XT, DT Swiss gyári kerekek), jó úgy ahogy van, de azért cseréltem pár dolgot: nyereg/stucni/kormány (ízlés kérdése), nyeregcsőbilincs, KMC lánc XTR-re (micsoda különbség). A villával kapcsolatban nem én leszek az, aki oldalakat fog írni. A gyári leírásokban lévő és ajánlott beállításokkal használom, nem nagyon állítgattam. Tökéletes az én stílusomhoz. Nem izgága, felfelé nagyon jól dolgozik a terraligic. Ha minden rendben lesz vele akkor barátok leszünk.
Nagyon szép a gép, nekem csak az alulról feljövő első váltó bowdenje nem tetszik. Gondolom a letisztultabb kinézet miatt vezették így, de elég viszontagságos helyen van, pont oda szórja a kerék a zaccot.