Egy 2020-as Specialized Turbo Levo Comp Fox 38-cal és hátul Fox X2-vel meg a családban még van egy idei Specialized Tero X 6.0.Milyen van neked?
Jelentkezz be Regisztrálj
Canyon
#1
Írta 2024. június 26. - 12:54
#2
Írta 2024. június 26. - 07:33
Ugye, hogy? Ha nekem nem lenne biztos, hogy nem mennék majdnem minden késő délután estig tekerni.
Milyen van neked?
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#3
Írta 2024. június 25. - 17:13
Amúgy próbáltam egy 27.5-es elektromos fully-t (GT), nagyon jó móka volt, lehet azzal is izzadni rendesen csak gyorsabban halad a táj .
😄 Ugye, hogy? Ha nekem nem lenne biztos, hogy nem mennék majdnem minden késő délután estig tekerni.
- ultio kedveli ezt
#4
Írta 2024. június 17. - 20:08
sala módosította - 2024. június 17. - 20:08
- karakoram kedveli ezt
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#6
Írta 2024. június 17. - 11:15
Köszönöm a válaszokat, persze Mars válasza volt az igazi segítség .
Nem nekem kellene természetesen , segíteni akartam valakinek. Amúgy próbáltam egy 27.5-es elektromos fully-t (GT), nagyon jó móka volt, lehet azzal is izzadni rendesen csak gyorsabban halad a táj .
- madgab kedveli ezt
#7
Írta 2024. június 13. - 15:37
Mióta nem elérhetők egyre növekvő gazdasággal rendelkező országunk számára az elektromos kerékpárjai a Canyon-nak?
Amennyiben HU-ra állítom a lokációt egyszerűen nincsen E-Bike menü, míg mondjuk a szomszédos Ausztriának persze van és vannak is raktáron.
Tudtommal amióta létezik ebike a canyon kínálatában azóta nem elérhetőek a bringák Magyarországon, tehát soha nem is voltak elérhetőek. A legelején talán azzal indokolták, hogy akkora a gyártáskapacitás, hogy örülnek, ha a hazai igényeket ki tudják szolgálni, de lehet, hogy más volt az ok, ma meg már biztosan más, gondolom. De, hogy mi, azt nem tudom.
- karakoram és Kisherceg kedveli ezt
#9
Írta 2024. június 12. - 17:10
Mióta nem elérhetők egyre növekvő gazdasággal rendelkező országunk számára az elektromos kerékpárjai a Canyon-nak?
Amennyiben HU-ra állítom a lokációt egyszerűen nincsen E-Bike menü, míg mondjuk a szomszédos Ausztriának persze van és vannak is raktáron.
#10
Írta 2024. április 02. - 08:22
Megoldóott az ügy, de nagyon hosszas levelezés után. 180 eurót kaptam, XT agy és SLX sor lett belőle.
Ugyanilyen ismeretlen agy volt volt benne amúgy.
Az egész ügyintézésből az jött le nekem, hogy az ügyfelesek, de a műszaki emberek se tudták, milyen agy van a bicajban . A válaszokból látszott világosan, pedig "szakéretővel" is cseteltem.
Hali mindenkinek.
ultio-tól kérdezném, hogy végül megoldódott-e a gondja? Az a tippem hogy igen. Mindig válaszolnak előbb-utóbb.
Csak a tanulság miatt írnék le egy történetet. Ez igazából nem negatív vélemény akar lenni, hisz már testközelből ismerem a Canyon Spectralt és én a magam részéről nagyon elégedett vagyok vele. Ilyen dolgok sajnos a legjobb gyártókkal is előfordulhatnak.
Tavalyi a történet szintén, szóval ismerős vett egy Spectral AL5-t 23-ban. Neki konkrétan az lett a probléma már rögtön a vásárlás után az összeszereléskor, hogy a hátsó agyra a fogaskoszorú felszerelésekor azt egyszerűen nem lehetett úgy ráhúzni, hogy az rendesen rögzüljön, mert nyomatékkulccsal az elvárt mértékben meghúzva a sor bizonyos elemei el tudtak mozdulni egymáshoz képest. Felmerül bennem a kérdés, vajon hogy ellenőrizték, (ha egyáltalán) mielőtt betették a dobozba és elküldték? ) ) Ezt jeleztük a Canyon felé és ugyanez a válasz jött, mint neked, hogy fizettek volna egy x euros összeget, hogy javítassuk meg, de ha nem fér bele a keretbe, akár a csere akkor írjuk meg. A történetben az agy az érdekes, hiszen a fogaskeréksor neki egy jól beazonosítható márka modellje volt, míg az agyon semmilyen felségjelzés nincs. Valamilyen más alkatrészhez való, megfelelő méretű alu adaptergyűrűvel oldottuk meg a problémát, s úgy tűnt jó is egy darabig, de mivel ez nem ehhez az alkatrészhez való adapter volt (nem bordás) ezért ezt szép lassan szétfaragta az az erő ami ott forgatáskor jelentkezik, s újra lazulni kezdett. A probléma az ezzel az egésszel, hogy ők a gyárban összeraknak valamit, ami kijön az adott összegből, de ha ez a termék egy olcsó ismeretlen cucc, akkor semmi info nincs róla sehol a neten. Alkatrészt kapni hozzá meg gyakorlatilag esélytelen (megkockáztatom hogy nincs is). Legfeljebb csináltatni lehet. Hazai boltot kérdeztünk, nem is értették miről van szó (először én se hittem el hogy ilyen van, amíg nem láttam). Adapterezni csak akkor szokás agyat, ha például egy 12-est fogadóra 11-est vagy kisebbet raksz (már ha egyáltalán lehet) de itt nem erről volt szó, mert 12-es a sor és a kazetta test is ilyet fogad elvileg. Csak akkor miért lötyög rajta? Egyáltalán mi az ami nem? Elképzelhető persze hogy gyártási hibás volt az agy vagy akár a sor is, de erre semmi sem utalt.
A tanulság az hogy ha így vesz az ember bringát ami majdnem készre van szerelve, s tényleg csak annyit akar vele, hogy összerakja és semmi többet, akkor az alkatrészeket jól meg kell nézni, mert ha hiba miatt szerelni kell, kiderülhet a végén, hogy jobban járt volna az ember a magasabb kategóriával, (feltéve) ha azon az alkatrészek minőségibbek. Mert annyival többe nem kerül, mintha cserélni kell az alig használt gyárit, még akkor sem, ha fizeti a canyon, mivel az irogatás, ügyintézés, utánajárkálás is idő és energia, az meg pénz ugye. Csak pénzt lehet szerezni, az ellopott idődet vissza meg már sohasem. Nem biztos hogy fenti állítás minden körülmény között megállja a helyét, ezt mindig mérlegelni kell.
- Kisherceg és madgab kedveli ezt
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#11
Írta 2024. március 29. - 21:56
Hali mindenkinek.
ultio-tól kérdezném, hogy végül megoldódott-e a gondja? Az a tippem hogy igen. Mindig válaszolnak előbb-utóbb.
Csak a tanulság miatt írnék le egy történetet. Ez igazából nem negatív vélemény akar lenni, hisz már testközelből ismerem a Canyon Spectralt és én a magam részéről nagyon elégedett vagyok vele. Ilyen dolgok sajnos a legjobb gyártókkal is előfordulhatnak.
Tavalyi a történet szintén, szóval ismerős vett egy Spectral AL5-t 23-ban. Neki konkrétan az lett a probléma már rögtön a vásárlás után az összeszereléskor, hogy a hátsó agyra a fogaskoszorú felszerelésekor azt egyszerűen nem lehetett úgy ráhúzni, hogy az rendesen rögzüljön, mert nyomatékkulccsal az elvárt mértékben meghúzva a sor bizonyos elemei el tudtak mozdulni egymáshoz képest. Felmerül bennem a kérdés, vajon hogy ellenőrizték, (ha egyáltalán) mielőtt betették a dobozba és elküldték? ) ) Ezt jeleztük a Canyon felé és ugyanez a válasz jött, mint neked, hogy fizettek volna egy x euros összeget, hogy javítassuk meg, de ha nem fér bele a keretbe, akár a csere akkor írjuk meg. A történetben az agy az érdekes, hiszen a fogaskeréksor neki egy jól beazonosítható márka modellje volt, míg az agyon semmilyen felségjelzés nincs. Valamilyen más alkatrészhez való, megfelelő méretű alu adaptergyűrűvel oldottuk meg a problémát, s úgy tűnt jó is egy darabig, de mivel ez nem ehhez az alkatrészhez való adapter volt (nem bordás) ezért ezt szép lassan szétfaragta az az erő ami ott forgatáskor jelentkezik, s újra lazulni kezdett. A probléma az ezzel az egésszel, hogy ők a gyárban összeraknak valamit, ami kijön az adott összegből, de ha ez a termék egy olcsó ismeretlen cucc, akkor semmi info nincs róla sehol a neten. Alkatrészt kapni hozzá meg gyakorlatilag esélytelen (megkockáztatom hogy nincs is). Legfeljebb csináltatni lehet. Hazai boltot kérdeztünk, nem is értették miről van szó (először én se hittem el hogy ilyen van, amíg nem láttam). Adapterezni csak akkor szokás agyat, ha például egy 12-est fogadóra 11-est vagy kisebbet raksz (már ha egyáltalán lehet) de itt nem erről volt szó, mert 12-es a sor és a kazetta test is ilyet fogad elvileg. Csak akkor miért lötyög rajta? Egyáltalán mi az ami nem? Elképzelhető persze hogy gyártási hibás volt az agy vagy akár a sor is, de erre semmi sem utalt.
A tanulság az hogy ha így vesz az ember bringát ami majdnem készre van szerelve, s tényleg csak annyit akar vele, hogy összerakja és semmi többet, akkor az alkatrészeket jól meg kell nézni, mert ha hiba miatt szerelni kell, kiderülhet a végén, hogy jobban járt volna az ember a magasabb kategóriával, (feltéve) ha azon az alkatrészek minőségibbek. Mert annyival többe nem kerül, mintha cserélni kell az alig használt gyárit, még akkor sem, ha fizeti a canyon, mivel az irogatás, ügyintézés, utánajárkálás is idő és energia, az meg pénz ugye. Csak pénzt lehet szerezni, az ellopott idődet vissza meg már sohasem. Nem biztos hogy fenti állítás minden körülmény között megállja a helyét, ezt mindig mérlegelni kell.
- ultio és Kisherceg kedveli ezt
#12
Írta 2023. augusztus 01. - 09:50
Ha már felajánlották, hogy térítik, átfűzetném valami rendesre.
Kisherceg is valami új, olcsóbb Shimanoval megy ha jól tudom, arra eddig még nem panaszkodott.
Nem is ez a probléma.
Hanem az, hogy a Canyon 1 hét után se válaszol, annyi megkeresésük van az elmondásuk szerint.
Azt kérték, ha 80 eurót meghaladja a javítási összeg, jelezzem. Jeleztem múlt szerdán, azóta semmi érdemleges nem történt az ügyben.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#13
Írta 2023. július 31. - 23:11
Ha már felajánlották, hogy térítik, átfűzetném valami rendesre.
Kisherceg is valami új, olcsóbb Shimanoval megy ha jól tudom, arra eddig még nem panaszkodott.
Szoktam én panaszkodni? 😄
Egy pár Deore-t használ(gat)ok a Roninban, nincs vele baj, de láttam már finomabb darabokat is. Így egy év tapasztalattal, ha választanom kellene, megvenném újra a dt350-et. 😳 Szigorúan 36T-vel.
- Rabbit és zscs kedveli ezt
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#14
Írta 2023. július 31. - 14:10
Nem lehet megállapítani. Sehol semmi jelölés nincs rajta.
Ha már felajánlották, hogy térítik, átfűzetném valami rendesre.
Kisherceg is valami új, olcsóbb Shimanoval megy ha jól tudom, arra eddig még nem panaszkodott.
#15
Írta 2023. július 31. - 12:09
Nem lehet megállapítani. Sehol semmi jelölés nincs rajta.
Milyen agy ez?
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#17
Írta 2023. július 28. - 12:01
Mostanában volt valakinek garanciális ügyintézése a Canyonnal?
Múlt vasárnap tönkrement a hátsó agy a Spectral 29 AL 5 bicajomban. Hétfőn jeleztem a problémát cseten, 80 euró javítási költséget ajánlottak. Ha több, akkor jelezzem.
Szétszedettem az agyat, javíthatatlan. Szerdán jeleztem a Canyonnak, azóta semmi válasz. Ma újra írtam nekik.
4 és fél hónapos a bicaj, 1 440 km van benne.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#18
Írta 2023. július 28. - 10:25
Megújult a Lux-om - illetve, már az új XX SL váltással és az új SID SL villával kínálják. https://www.canyon.c...r-ltd/3512.html
Ismerve az új XX kompatibilitását, már örülök, hogy nem az új szettel jött az enyém - vagy csak a kognitív disszonancia beszél belőlem.
zscs módosította - 2023. július 28. - 10:28
#19
Írta 2023. április 17. - 13:55
Régen lestem ennyit kerékpárokat meg akciókat.
Arra emlékszem, hogy a TDF alatt folyamatos akciók vannak kedvenc márkánknál. Jól rémlik, hogy 1-1 modell szokott lenni minden nap akcióban (illetve eddig így volt)? Külön érdekesség, hogy amit kinéztem idén még nem is volt elérhető .
#20
Írta 2023. április 14. - 09:49
ár értékben tán -bár nem széles a felni-
Ezen komolyan engondolkoztam. Sőt, 1 db van még a szuperkönnyű, 1380 grammos szettből is, 280-ról 100-ra leárazva. Ha jól sejtem, ez is QR15/100 és 12x142 hátul. Bajnok ár, de a 21mm tényleg picit keskeny. Bár ezen még mindig filózom.