Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Canyon

* * * * * 2 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
2561 hozzászólás a témában

#1
Bagameri

Bagameri

    újonc

  • fórumtag
  • 7 hozzászólás

Mi az oka annak, hogy a Canyon nem szállít kis hazánkba (és sok más országba se) e-bikeot?



#2
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 403 hozzászólás

Oh, vannak uj yt modellek? Nekem szimpibb a jessfy :)

Csak a karbon Jeffsy új az AL nem változott.



#3
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 6.401 hozzászólás
  • LocationBécs
Oh, vannak uj yt modellek? Nekem szimpibb a jessfy :)

#4
blash

blash

    vendég

  • fórumtag
  • 573 hozzászólás

Nagyon jó lett az új neuron geometriája, nekem még a felszereltség is nagyon tetszik ennyi pénzért. canyon.com/de-hu/mtb/neuron/2019/neuron-al-7-0.html
De hogy lehet megtudni, hogy a váz és a villa boost vagy csak sima 142/100? A vázhoz és a villához nem írnak semmit, a kerék meg igazán bármi lehet, ráadásul ilyen, hogy XA Trail nem is létezik a mavic kínálatában: https://shop.mavic.c...tb/wheels.html 
Továbbá, ha jól látom, itt meg hátra 25 mm-s előre 30 mm-s felnik kerülnek, ami érthetetlen, ja, és az sem derül ki, hogy most ez külső, vagy belső felniszélesség... 
 
static.canyon.com/img/cache/8d/d/479027ddb0fbbf0386576853da5b9.jpg


Megnézheted a 2019-es YT Jeffsyket is, bár 2300 euró a Jeffsy 29 AL Base, míg a Neuron AL 7.0 háromszázzal kevesebb. Nagyjából hasonló felszereltségűek. A geometriájuk meg ilyen:

7619_yt_jeffsy_29_al_base_2019_geo.png

7619_canyon_neuron_al_7-0_trail_bike_201

#5
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.089 hozzászólás

Strive 2019 - Shapeshift

 

2019-Canyon-Strive_carbon-Shapeshifter-1

2019-Canyon-Strive_carbon-Shapeshifter-1

 

Ez így 4000 €:

2019-Canyon-Strive_carbon-Shapeshifter-1

 

https://www.canyon.c...-hu/mtb/strive/

 



#6
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 195 hozzászólás

keréknél azt írja boost

mavic meg ált belsőt ad meg

Most látom, hogy német nyelvi beállításokkal vannak részletek a váznál, keréknél, villánál, és ott írják, köszi! Angol beállításnál nincsenek meg ezek a legördülő menük. 



#7
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 20.903 hozzászólás

Nagyon jó lett az új neuron geometriája, nekem még a felszereltség is nagyon tetszik ennyi pénzért. https://www.canyon.c...on-al-7-0.html 

De hogy lehet megtudni, hogy a váz és a villa boost vagy csak sima 142/100? A vázhoz és a villához nem írnak semmit, a kerék meg igazán bármi lehet, ráadásul ilyen, hogy XA Trail nem is létezik a mavic kínálatában: https://shop.mavic.c...tb/wheels.html 

Továbbá, ha jól látom, itt meg hátra 25 mm-s előre 30 mm-s felnik kerülnek, ami érthetetlen, ja, és az sem derül ki, hogy most ez külső, vagy belső felniszélesség... 

 

 

keréknél azt írja boost

mavic meg ált belsőt ad meg


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#8
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 403 hozzászólás

Nagyon jó lett az új neuron geometriája, nekem még a felszereltség is nagyon tetszik ennyi pénzért. https://www.canyon.c...on-al-7-0.html 

De hogy lehet megtudni, hogy a váz és a villa boost vagy csak sima 142/100? A vázhoz és a villához nem írnak semmit, a kerék meg igazán bármi lehet, ráadásul ilyen, hogy XA Trail nem is létezik a mavic kínálatában: https://shop.mavic.c...tb/wheels.html 

Továbbá, ha jól látom, itt meg hátra 25 mm-s előre 30 mm-s felnik kerülnek, ami érthetetlen, ja, és az sem derül ki, hogy most ez külső, vagy belső felniszélesség...

2019-ben minden Boost-os fôleg egy új modellen. A felniszélesség szerintem belsô, mert ha külsô lenne akkor a 25 az ~21-es belsôt jelentene és 2,35-ös gumit arra ma már senki nem tesz. Elöl a 30-ast kanyarban jobban lehet terhelni anélkül hogy a gumi deformálódna. Én mindkettôre 30-ast raktam volna, de gondolom a 25-ös 3€-val olcsóbb volt és emiatt kitalálták rá hogy "save weight and improve power transfer".

A 'Chat'-en meg lehet kérdezni ôket.



#9
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 195 hozzászólás

Nagyon jó lett az új neuron geometriája, nekem még a felszereltség is nagyon tetszik ennyi pénzért. https://www.canyon.c...on-al-7-0.html 

De hogy lehet megtudni, hogy a váz és a villa boost vagy csak sima 142/100? A vázhoz és a villához nem írnak semmit, a kerék meg igazán bármi lehet, ráadásul ilyen, hogy XA Trail nem is létezik a mavic kínálatában: https://shop.mavic.c...tb/wheels.html 

Továbbá, ha jól látom, itt meg hátra 25 mm-s előre 30 mm-s felnik kerülnek, ami érthetetlen, ja, és az sem derül ki, hogy most ez külső, vagy belső felniszélesség... 

 

479027ddb0fbbf0386576853da5b9.jpg



#10
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.089 hozzászólás

Hát majd legközelebb ha lesz némi időm.

Van ott rendesen hely az a lényeg (és ez látszik is) :)



#11
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 195 hozzászólás

értékelem a szándékot, de ha alulról fényképezed, akkor jobban látszana, hogy mennyi a hely. :)

Nem az a lényeg, hogy mennyi, hanem, hogy van hely. :) De egyébként igen, ellenben így is köszi a képet, jó végre ezt látni élő példán is. Nem is értem, hogy pl. a geometria táblázat mellett mért nem alap a vázak esetében ez a férőhely megadása, adott felnivel adott gumival. Jó lenne referenciának, könnyebb lenne belőle legalább számolni, hogy mi fér el, és mi nem. Ha pedig már annyi váz képet feltöltenek a gyártók innen-onnan fényképezve, akkor bőven beleférne erről a tájékról is, szerintem sok kérdést megelőzhetnének vele. 



#12
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 6.081 hozzászólás

Mivel senki nem tudta a választ, gondoltam felteszek egy képet:

Canyon Exceed CF SL, 25 mm belső szélességű felni + 2.25-ös RaRa. Bőven jó azt gondolom, a különböző szélességű kerekeknek csak valami anyagi okai lehettek. 

 

 

 

értékelem a szándékot, de ha alulról fényképezed, akkor jobban látszana, hogy mennyi a hely. :)


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#13
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.089 hozzászólás

Mivel senki nem tudta a választ, gondoltam felteszek egy képet:

Canyon Exceed CF SL, 25 mm belső szélességű felni + 2.25-ös RaRa. Bőven jó azt gondolom, a különböző szélességű kerekeknek csak valami anyagi okai lehettek. 

 

IMG_20190112_174456_zps0li5sk3j.jpg


karakoram módosította - 2019. január 13. - 15:50

  • Kisherceg kedveli ezt

#14
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 403 hozzászólás

Egészen meglepődtem, hogy a hátsó forgáspont gyakorlatilag nem mozdul meg, már-már indokolatlannak tűnik a jelenléte. Ennyi mozgást, főleg a karbon változat simán elviselne némi formatervezéssel, nem? 

Ezt a 27,5 kerék a 29 vilában dolgot nem egészen értem, mi itt az újdonság? Manapság sok olyan bringa van, amiben 29-es villa van, de be lehet tenni a 27,5+ kerekeket, sőt, sok bringa ilyen kiépítésben is érkezik. Vagy itt hátul nem fér el a 29/27,5+?  

130-as rugóútnál mozog az. Egy darabból gyártani az egész hátsó háromszöget 130-nál kicsit más (és költségesebb) lenne mint a 100-as Lux esetében.

27,5 kerék a 29-es villában nem 'újdonság' hanem valószínû pár €-t meg tudnak spórolni a dolgon, és lehet hogy így egyszerûbben megoldották a középcsapágy magasságának a megtartását is. Ugyanazon rugóút mellett a 27,5 és 29-es villák beépítési magassága között van ~20mm különbség. A 27,5 villába bemegy a 27,5+ kerék de a 29x2,2 már nem (2018 RS Lyrik 27,5-el próbáltam), a 29-esbe pedig minden, a 29+ is.

A 29-esben hátul elfér a 29x2,6 és akkor a 27,5x2,8 is, de a 29-re tervezett geo-val karcolná a talajt a pedál párszor ha valaki 27,5+ gumikkal használná. Tapasztalatom szerint állítható geometria nélkül nincs olyan gép amin lehet váltogatni a kerékméreteket és mindegyikkel ugyanolyan jó.



#15
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 195 hozzászólás

Egészen meglepődtem, hogy a hátsó forgáspont gyakorlatilag nem mozdul meg, már-már indokolatlannak tűnik a jelenléte. Ennyi mozgást, főleg a karbon változat simán elviselne némi formatervezéssel, nem? 

Ezt a 27,5 kerék a 29 vilában dolgot nem egészen értem, mi itt az újdonság? Manapság sok olyan bringa van, amiben 29-es villa van, de be lehet tenni a 27,5+ kerekeket, sőt, sok bringa ilyen kiépítésben is érkezik. Vagy itt hátul nem fér el a 29/27,5+?  



#16
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 6.081 hozzászólás

tetszetős bringa (már úgy a maga nemében.). szépen megmagyarázták a teló kapcsán bedobott költségcsökkentő trükköt is. :D egyébként lehet benne valami, majd kipróbálom.

 

Érdekes elgondolás ez a 29-es teló 27-es kerékkel. Na kisherceg, nem kell a foxom a konádba? :DD

 

 

egyáltalán hazahoztad már? :P


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#17
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 6.401 hozzászólás
  • LocationBécs

szep ez a kek... fura, hogy felszereltsegben is ekkora szakadek van az alu es a karbon kozott, a vaz meg ranezesre nagyon mas, nem csodalkoznek, ha tekeres kozben is az lenne. a legkisebb felett nem nagyon eri meg az artobbletet. egy yt elleneben kiprobalnam :)


arn módosította - 2018. november 27. - 18:52


#18
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 403 hozzászólás

Jó, hogy megkapta a spectralnál bemutatott műanyag kábelvédő bizbaszt az alsócső, de azért jobb lenne, ha a nyeregcső kábele nem az alsócső aljában, majd a középcsapágynál kolbászolna, hanem kijönne ugyanott a műanyag védő alól, ahol a fékcső és meg hátsóváltó bovdene is, s az nyeregcső alján bemenne. Mert így most valószínű, hogy a középcsapágyat is ki kell szedni, ha nyeregcső vezetékével kell matatni...

Nincs azzal semmi baj. Nekem a Strive-ban is így van és 3 év alatt sosem kellett kivenni emiatt a középcsapágyat pedig volt párszor dropper ki-be. Ha bowden külsôt kell cserélni az újat összekötöm a régivel és áthúzom a vázon...



#19
blash

blash

    vendég

  • fórumtag
  • 573 hozzászólás

neuron cf
bikerumor.com/2018/11/27/canyon-neuron-cf-connects-with-more-riders-for-xc-trail-riding-fun/


Érdekes elgondolás ez a 29-es teló 27-es kerékkel. Na kisherceg, nem kell a foxom a konádba? :DD


Elsőre csak lestem, hogy mi ez a láncvilla forgáspont megoldás, mert úgy tűnt, hogy ami két oldal egymásba csúszik, azok minden oldalról zártak. De belső felén nem az, inkább U-alakú.



Canyon-Neuron-CF-2019-carbon-trail-mount


Jó, hogy megkapta a spectralnál bemutatott műanyag kábelvédő bizbaszt az alsócső, de azért jobb lenne, ha a nyeregcső kábele nem az alsócső aljában, majd a középcsapágynál kolbászolna, hanem kijönne ugyanott a műanyag védő alól, ahol a fékcső és meg hátsóváltó bovdene is, s az nyeregcső alján bemenne. Mert így most valószínű, hogy a középcsapágyat is ki kell szedni, ha nyeregcső vezetékével kell matatni...

blash módosította - 2018. november 27. - 16:41


#20
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 403 hozzászólás

Az elôzô Nerve/Neuron nekem borzalmas volt és nem tudtam megszokni a geóját, de ez teljesen rendben van a számok alapján, jó kis mindenes lehet.