Jelentkezz be Regisztrálj
Canyon
#2241
Írta 2014. január 27. - 22:04
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
#2242
Írta 2014. január 27. - 20:10
Egy kérdés annak aki rendelt a közelmúltban Canyont - a posta hozza ki vagy a DHL?
Csak azért kérdezem mert eddig amit németből rendeltem (bike-discount, bike-components, hibike) és DHL-el küldték, mindig a posta hozta ki.
#2243
Írta 2014. január 23. - 21:14
Asszem a Torque felejtős, mert csak a Trailflow-n van a CCDB CS (Climb Switch) verzió de az 1x11-es, amibe egy kis gondolkodás után nem vágnék bele. Nem is annyira az elveszett két mászófokozat miatt - azzal még ellennék csak többet kellene tolnom - de a fenntartása, alkatrészek cseréje többszöröse a 2x10-nek, és nem tartósabb annál (sőt!!!!) úgyhogy inkább maradok valami 2x10-es megoldásnál - tehát vissza a Strive-hoz... A Spectral Pike-osítását meg kell kérdeznem a Canyontól, mert a 160-as ültethető verzióval garanciális váz probléma esetén gond lehet.
#2244
Írta 2014. január 23. - 02:59
lyrik-téren én is dilemmában vagyok, ugyanis az enyém ültethető, de van hozzá egy solo air egységem, ami 170-en inkább passzolna a vázamhoz, cserébe oda a "könnyű" mászás öröme. utólagos villa vásárlás nem jöhet szóba nálad? tudom, meglehetősen nagy költség, de ha el tudod adni a fölösleges foxot, van egy kiváló géped az utólag beszerzett pike-kal. német apróhirdetések között jó áron mennek manapság.
Igazából nem egy rossz ötlet, bár a Pike-ból a 160-as az ültethető de nem tudom nem sok-e az már a geometria miatt.
#2245
Írta 2014. január 23. - 02:31
A Torque-ban a Lyrik RC2DH van ami nem ültethetõ. A Spectralban 140-es Fox és 150-es Revelation van, de mindegyik 32-es becsúszó száras és annál erõsebb kellene. A Pike tökéletes lenne, de azzal csak a Strive volt ami már elfogyott idénre.
lyrik-téren én is dilemmában vagyok, ugyanis az enyém ültethető, de van hozzá egy solo air egységem, ami 170-en inkább passzolna a vázamhoz, cserébe oda a "könnyű" mászás öröme. utólagos villa vásárlás nem jöhet szóba nálad? tudom, meglehetősen nagy költség, de ha el tudod adni a fölösleges foxot, van egy kiváló géped az utólag beszerzett pike-kal. német apróhirdetések között jó áron mennek manapság.
#2246
Írta 2014. január 23. - 02:21
én azon a véleményen vagyok, hogy a súlynál előbbre való a megfelelő geo. tehát egy ültethető villával(fétisem, vesszőparipám etc) bármire képes az ember, ha van kitartása. a 16kilós kona coiler-rel is vígan elvoltam bárhol, csakúgy mint a megboldogult 160/160-as tomac-ommal. mindkettőben ültethető villa volt, így mikor már nagyon küzdőssé vált a helyzet, egy mozdulat után volt még hová menekülnöm a tolás elől(pfujjdeútálomazt). mondjuk a 170es lyrik-be asszem pont nem jó a dpa, merhogy az csak 160-130 között műkszik. Herr Tiger
ausf. bmit mond a dologra? demintha olvastam volna valahol a 170/140-es opcióról is.
ésamúgy olyat, hogy spectral+150es fox/lyrik/pike/revel?
A Torque-ban a Lyrik RC2DH van ami nem ültethetõ. A Spectralban 140-es Fox és 150-es Revelation van, de mindegyik 32-es becsúszó száras és annál erõsebb kellene. A Pike tökéletes lenne, de azzal csak a Strive volt ami már elfogyott idénre.
#2247
Írta 2014. január 23. - 02:11
Egy kérdés Torque-al kapcsolatban ha valaki tunda segíteni - milyen mászni vele? Biztos nem egy XC de vállalható-e? Áltlában 500-800m-t mászok (itt nincs lift) aztán ugyanannyit zúzok lefelé.
Strive-ban es Spectral-ban gondolkodtam, de a Spectral kilőve a Fox 32 miatt (minimum 34 kellene), a Strive-ból meg ami igazán bejött volna - 8.0 Race - az elfogyott és nem is lesz már. Így nézegettem másfelé is, Rose Uncle Jimbo és Granit Chief de nem sokat tudok róluk, és a formájuk sem igazán tetszik. Uncle Jumbo felé hajlanék, de az súlyban (14.3kg) már majdnem Torque Trailflow (14.5kg) így az is képben van.
én azon a véleményen vagyok, hogy a súlynál előbbre való a megfelelő geo. tehát egy ültethető villával(fétisem, vesszőparipám etc) bármire képes az ember, ha van kitartása. a 16kilós kona coiler-rel is vígan elvoltam bárhol, csakúgy mint a megboldogult 160/160-as tomac-ommal. mindkettőben ültethető villa volt, így mikor már nagyon küzdőssé vált a helyzet, egy mozdulat után volt még hová menekülnöm a tolás elől(pfujjdeútálomazt). mondjuk a 170es lyrik-be asszem pont nem jó a dpa, merhogy az csak 160-130 között műkszik. Herr Tiger ausf. b mit mond a dologra? demintha olvastam volna valahol a 170/140-es opcióról is.
ésamúgy olyat, hogy spectral+150es fox/lyrik/pike/revel?
#2248
Írta 2014. január 22. - 22:39
Egy kérdés Torque-al kapcsolatban ha valaki tunda segíteni - milyen mászni vele? Biztos nem egy XC de vállalható-e? Áltlában 500-800m-t mászok (itt nincs lift) aztán ugyanannyit zúzok lefelé.
Strive-ban es Spectral-ban gondolkodtam, de a Spectral kilőve a Fox 32 miatt (minimum 34 kellene), a Strive-ból meg ami igazán bejött volna - 8.0 Race - az elfogyott és nem is lesz már. Így nézegettem másfelé is, Rose Uncle Jimbo és Granit Chief de nem sokat tudok róluk, és a formájuk sem igazán tetszik. Uncle Jumbo felé hajlanék, de az súlyban (14.3kg) már majdnem Torque Trailflow (14.5kg) így az is képben van.
#2249
Írta 2014. január 16. - 21:51
Ezen már 2014-es modellek vannak, remélem nem lesz gond a CTD-vel. Eddigi kevéske terep km-em alatt nem volt, jól definiált a különbség a 3 állás között. Most kb. 200-250km van bennük, ha bármilyen gondom lesz velük, vagy a bringa egyéb részeivel, megírom.
Hiszen az ilyen tapasztalatok megosztására (is) van ez a fórum.
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
#2250
Írta 2014. január 14. - 09:10
Engem is érdekelne, hogy hol csináltattad meg, köszi.
Sok helyen olvastam, hogy kevés olajjal jönnek ki a gyárból, lehet én is elviszem egy átnézésre így a holtszezonban (már akinek holtszezon van ).
keresd meg Gege911 kollégát itt a fórumon, merem ajánlani nyugodt szívvel. mindene van foxhoz, és a tudás is megvan hozzá.
A bringa egyébként jól volt összerakva, gondosan zsírozva és pontosan lehúzva minden amit zsírozni és nyomatékkal rögzíteni kell, a Canyon-nál láthatóan jó munkát végeztek.
mármint a canyonnak dolgozó kínai elvtársaknál
Bikertigger módosította - 2014. január 14. - 09:13
- mof kedveli ezt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2251
Írta 2014. január 13. - 21:36
#2252
Írta 2014. január 13. - 20:53
Off. Ne kövezzetek meg, hogy ilyet írok, nagyon személyes vélemény, de meglátásom szerint túlkomplikálta a Fox a cuccait és lehet, hogy feleslegesen. Részemről nem biztos, hogy szeretnék ismét Fox-ot mostanság, még ha olcsóbb lenne, akkor sem... On.
Hát 2013 felejtős év volt a Fox-nak az tuti, kérdés hogy mit alakítottak 2014-re. Nekem elég durva volt hogy a 2013-as villa után a 2011-es fantasztikus upgrade-nek bizonyult.
#2253
Írta 2014. január 13. - 19:58
Off. Ne kövezzetek meg, hogy ilyet írok, nagyon személyes vélemény, de meglátásom szerint túlkomplikálta a Fox a cuccait és lehet, hogy feleslegesen. Részemről nem biztos, hogy szeretnék ismét Fox-ot mostanság, még ha olcsóbb lenne, akkor sem... On.
#2254
Írta 2014. január 13. - 18:57
Engem is érdekelne, hogy hol csináltattad meg, köszi.
Sok helyen olvastam, hogy kevés olajjal jönnek ki a gyárból, lehet én is elviszem egy átnézésre így a holtszezonban (már akinek holtszezon van ).
No, úgy néz ki megvan a bűnös, a légrugó legfelső tömítése, persze az, ami csak gyári szettben van, nem sima O-gyűrű, kicsit meg volt sérülve. Mivel a belseje tiszta volt, valószínűleg összerakásnál sérülhetett meg, a hiba viszont olyan csekély volt, hogy csak hidegben jött elő. Ezt még el is tudom fogadni, még egy 200e-es telóba is becsúszhat ilyen gixxer, de azt, hogy gyárilag az előírt kenőanyag mennyiség töredéke volt csak a villákban, az kiábrándító. A szerelő szerint viszont ez nem ritkaság a FOXnál...
A bringa egyébként jól volt összerakva, gondosan zsírozva és pontosan lehúzva minden amit zsírozni és nyomatékkal rögzíteni kell, a Canyon-nál láthatóan jó munkát végeztek. Remélem több, gyártási eredetű gond már nem lesz vele!
Azért a gyárilag megcsípett tömítésről kapnak egy képet, a beszállítóikra koncentráljanak oda, mert ez is az ő renoméjukra mehet...
#2255
Írta 2014. január 13. - 18:03
Tegnap hozta a futár:
Canyon Roadlite AL 6.0 SL - XL-es méret
Pár dolgot könnyebbre cseréltem rajta (könnyített villanyak hézagolók, alu kcs. kupak, kulacstartó és lánctányércsavarok, latexbelsõk, imbuszos kerék gyz.).
A hajtókart 180asra cseréltem (csak a karokat mérve vicc, de 6g-mal könnyebb a 180as, mint a 175ös). A nyereg egy bizonyított darab, a nyeregcsõ kényszermegoldás, majd kell valami offset nélküli karbon és nyárra dobok fel egy szett Conti GP 4000S-t. A felniszalag is "kõnehéz", 20g/db. Ha sikerül Velocity Veloplug-ot szereznem az is cserélõdik. Elvileg van valahol elrakva alu sorzáróanyám is, de nem sikerült megtalálnom.
A télicipõ miatt még egy darabig marad a montis pedál. Nyárra ha találok könnyû/olcsó oúti pedált és cipõt, lehet váltok.
Most 8,5kg a fürdõszobamérleggel méricskélve.
Tudom, egy majd' 1 éves hsz-ra reagálok, de
A nyereg véletlenül nem egy San Marco Concor Light? Szerintem kiváló nyereg, nem tör, ellenben kőkemény, viszont nem zsibbad le rajta semmi és nem is nyom. Betétes nadrággal meg épp' kellemes.
Szép masina, de az idei évtől a Roadlite is kúpos vollkarbon vellával érkezik. Ráadásul van Movistar Team verzió is, Athenával. Nagyon szép kerékpár ^^
http://www.canyon.co...ike.html?b=3333
illetve új aluváz, ultimate slx
http://www.canyon.co...ate-al-slx.html
igaz, a 6800as ultegra karok-hajtókar formája nem a canyon míve, de ez is gyönyörű lett. A sh megtanult szépet gyártani, már a 79-es DA is mérföldekkel szebb volt, mint a 78as, az ultegra szintén nagyon ronda volt a 66-os kivitelben, és azóta a fejlődés esztétikumban töretlen
Vejnecske módosította - 2014. január 13. - 18:18
#2256
Írta 2014. január 12. - 13:19
No, úgy néz ki megvan a bűnös, a légrugó legfelső tömítése, persze az, ami csak gyári szettben van, nem sima O-gyűrű, kicsit meg volt sérülve. Mivel a belseje tiszta volt, valószínűleg összerakásnál sérülhetett meg, a hiba viszont olyan csekély volt, hogy csak hidegben jött elő. Ezt még el is tudom fogadni, még egy 200e-es telóba is becsúszhat ilyen gixxer, de azt, hogy gyárilag az előírt kenőanyag mennyiség töredéke volt csak a villákban, az kiábrándító. A szerelő szerint viszont ez nem ritkaság a FOXnál...
A bringa egyébként jól volt összerakva, gondosan zsírozva és pontosan lehúzva minden amit zsírozni és nyomatékkal rögzíteni kell, a Canyon-nál láthatóan jó munkát végeztek. Remélem több, gyártási eredetű gond már nem lesz vele!
Azért a gyárilag megcsípett tömítésről kapnak egy képet, a beszállítóikra koncentráljanak oda, mert ez is az ő renoméjukra mehet...
Akkor gyorsan megvolt, hova vitted ha megkérdezhetem? Nem tudom mikori a villád, de a 2013-as szériát a Fox elég szépen elszúrta. Nekem pl. gyári hibás volt, de nem esett bele a visszahívott sorozatba. A CTD patront kellett benne cserélni, mert egy hónap használat után minden pozícióban "Trail"-ként müködött. Azóta kicseréltem egy 2011-es Talas-ra, azzal tökéletes.
Remélem a 2014-es sorozat jobb lesz, most tervezek venni egy Strive-ot. Sok választásom nincs, a Rock Shock-os Team vátozat "sold out" úgyhogy marad a Fox.
950sm07 módosította - 2014. január 12. - 13:19
#2257
Írta 2014. január 12. - 10:24
A bringa egyébként jól volt összerakva, gondosan zsírozva és pontosan lehúzva minden amit zsírozni és nyomatékkal rögzíteni kell, a Canyon-nál láthatóan jó munkát végeztek. Remélem több, gyártási eredetű gond már nem lesz vele!
Azért a gyárilag megcsípett tömítésről kapnak egy képet, a beszállítóikra koncentráljanak oda, mert ez is az ő renoméjukra mehet...
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
#2259
Írta 2014. január 10. - 14:03
Ha már Canyon; egy épített (igaz, csak "elavult, 26-os kerekes":-) verzió, itt: http://forum.bikemag...ingával-nyomul/
Élőben pláne ütős. ;-)
#2260
Írta 2014. január 04. - 12:03
Lehet át ereszt a két kamra vigyáz mert a végén szó szerint kilőheti a felső részt én jártam így a crosskovácsin.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!