Ez tényleg nem egyszerű iromány.
Pont ugyan ez áll itthon is, csak L-es. Egyelőre tanulgatom a bringázást, így nem tervezek rajta cseréket, de a táblázat használható lesz később nekem is.
Nekem nagyon bejön, kényelmesen jól tudom tekerni, de remélem neked több szerencséd lesz a Fox-szal, mint nekem. A villák végül jók lettek, már nem eresztik el a levegőt, de most, kb. 300 km-rel a javításuk után lehet, hogy a rugóstag is mehet szerelőhöz. Minimális a különbség a CTD 3 állása között, mivel valamennyire olajos volt a szár egy ideje, arra tippelek, hogy az olaj hiányzik belőle. Könnyű terepen, visszafogottan használva azért ez nem túl jó vizsga a foxtól. Értem én, hogy OEM, de azért így sem egy kínai piacos bringa szintjén kellene mozognia...
Amikor jó (azért így is tekerhető), akkor nekem nagyon bejön az egész így összerakva. Idővel lehet, hogy én is 2*10-re váltok, de várok ezzel még.
Nemrég vettem észre én is hogy a Strive rugóstagján a trail meg a climb állás között szinte semmi különbség nincs, nem keményebb a climb, csak hangolása más (a berugózási csillapítása lassabb) de fogalmam sincs hogy új kora óta ilyen-e és hogy így kell-e lennie, vagy két hónap alatt elszállt. Mászásnál nincs érezhető berugózás, de azért érdekelne.
A 29-es merevhátún váltottam 2*10-re 22/36-os (SLX 9 seb) lánctányérok + bashring a nagytányér helyén, jól mászik és aszfalton sem rövid a vége. Az első váltót hagytam, csak a csavarral kifelé lehatároltam, a váltókart meg átállítottam 2 sebességesre. Nekem nagyon bejön így.