Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Canyon

* * * * * 3 votes

  • Please log in to reply
3138 replies to this topic

#2261
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts

Engem is érdekelne, hogy hol csináltattad meg, köszi. 

Sok helyen olvastam, hogy kevés olajjal jönnek ki a gyárból, lehet én is elviszem egy átnézésre így a holtszezonban (már akinek holtszezon van :)  B) ).

keresd meg Gege911 kollégát itt a fórumon, merem ajánlani nyugodt szívvel. mindene van foxhoz, és a tudás is megvan hozzá.

 

 

A bringa egyébként jól volt összerakva, gondosan zsírozva és pontosan lehúzva minden amit zsírozni és nyomatékkal rögzíteni kell, a Canyon-nál láthatóan jó munkát végeztek.

mármint a canyonnak dolgozó kínai elvtársaknál  :)


Edited by Bikertigger, 2014. January 14. - 09:13.

  • mof likes this
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2262
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs
Nekem meg 11es float van, lassan harom eve hibatlan telen-nyaron. Ezt a sima nyiltfurdoset gyartjak meg? A jovoben sem vagynek komplikaltabb villara, plane, hogy en cserelem az olajat benne.

#2263
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 posts

Off. Ne kövezzetek meg, hogy ilyet írok, nagyon személyes vélemény, de meglátásom szerint túlkomplikálta a Fox a cuccait és lehet, hogy feleslegesen. Részemről nem biztos, hogy szeretnék ismét Fox-ot mostanság, még ha olcsóbb lenne, akkor sem... On.

 

Hát 2013 felejtős év volt a Fox-nak az tuti, kérdés hogy mit alakítottak 2014-re. Nekem elég durva volt hogy a 2013-as villa után a 2011-es fantasztikus upgrade-nek bizonyult.



#2264
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,321 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Off. Ne kövezzetek meg, hogy ilyet írok, nagyon személyes vélemény, de meglátásom szerint túlkomplikálta a Fox a cuccait és lehet, hogy feleslegesen. Részemről nem biztos, hogy szeretnék ismét Fox-ot mostanság, még ha olcsóbb lenne, akkor sem... On.



#2265
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,558 posts

Engem is érdekelne, hogy hol csináltattad meg, köszi. 

Sok helyen olvastam, hogy kevés olajjal jönnek ki a gyárból, lehet én is elviszem egy átnézésre így a holtszezonban (már akinek holtszezon van :)  B) ).

 

No, úgy néz ki megvan a bűnös, a légrugó legfelső tömítése, persze az, ami csak gyári szettben van, nem sima O-gyűrű, kicsit meg volt sérülve. Mivel a belseje tiszta volt, valószínűleg összerakásnál sérülhetett meg, a hiba viszont olyan csekély volt, hogy csak hidegben jött elő. Ezt még el is tudom fogadni, még egy 200e-es telóba is becsúszhat ilyen gixxer, de azt, hogy gyárilag az előírt kenőanyag mennyiség töredéke volt csak a villákban, az kiábrándító. A szerelő szerint viszont ez nem ritkaság a FOXnál...
A bringa egyébként jól volt összerakva, gondosan zsírozva és pontosan lehúzva minden amit zsírozni és nyomatékkal rögzíteni kell, a Canyon-nál láthatóan jó munkát végeztek. Remélem több, gyártási eredetű gond már nem lesz vele!
Azért a gyárilag megcsípett tömítésről kapnak egy képet, a beszállítóikra koncentráljanak oda, mert ez is az ő renoméjukra mehet...



#2266
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Tegnap hozta a futár:

Canyon Roadlite AL 6.0 SL - XL-es méret
dscn6706j.jpg

dscn6707d.jpg


Pár dolgot könnyebbre cseréltem rajta (könnyített villanyak hézagolók, alu kcs. kupak, kulacstartó és lánctányércsavarok, latexbelsõk, imbuszos kerék gyz.).
A hajtókart 180asra cseréltem (csak a karokat mérve vicc, de 6g-mal könnyebb a 180as, mint a 175ös). A nyereg egy bizonyított darab, a nyeregcsõ kényszermegoldás, majd kell valami offset nélküli karbon és nyárra dobok fel egy szett Conti GP 4000S-t. A felniszalag is "kõnehéz", 20g/db. Ha sikerül Velocity Veloplug-ot szereznem az is cserélõdik. Elvileg van valahol elrakva alu sorzáróanyám is, de nem sikerült megtalálnom.
A télicipõ miatt még egy darabig marad a montis pedál. Nyárra ha találok könnyû/olcsó oúti pedált és cipõt, lehet váltok.
Most 8,5kg a fürdõszobamérleggel méricskélve.

Tudom, egy majd' 1 éves hsz-ra reagálok, de :D

 

A nyereg véletlenül nem egy San Marco Concor Light? Szerintem kiváló nyereg, nem tör, ellenben kőkemény, viszont nem zsibbad le rajta semmi és nem is nyom. Betétes nadrággal meg épp' kellemes. :)

 

Szép masina, de az idei évtől a Roadlite is kúpos vollkarbon vellával érkezik. :) Ráadásul van Movistar Team verzió is, Athenával. Nagyon szép kerékpár ^^

 

http://www.canyon.co...ike.html?b=3333

 

illetve új aluváz, ultimate slx

http://www.canyon.co...ate-al-slx.html

 

igaz, a 6800as ultegra karok-hajtókar formája nem a canyon míve, de ez is gyönyörű lett. A sh megtanult szépet gyártani, már a 79-es DA is mérföldekkel szebb volt, mint a 78as, az ultegra szintén nagyon ronda volt a 66-os kivitelben, és azóta a fejlődés esztétikumban töretlen :)


Edited by Vejnecske, 2014. January 13. - 18:18.


#2267
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 posts

No, úgy néz ki megvan a bűnös, a légrugó legfelső tömítése, persze az, ami csak gyári szettben van, nem sima O-gyűrű, kicsit meg volt sérülve. Mivel a belseje tiszta volt, valószínűleg összerakásnál sérülhetett meg, a hiba viszont olyan csekély volt, hogy csak hidegben jött elő. Ezt még el is tudom fogadni, még egy 200e-es telóba is becsúszhat ilyen gixxer, de azt, hogy gyárilag az előírt kenőanyag mennyiség töredéke volt csak a villákban, az kiábrándító. A szerelő szerint viszont ez nem ritkaság a FOXnál...
A bringa egyébként jól volt összerakva, gondosan zsírozva és pontosan lehúzva minden amit zsírozni és nyomatékkal rögzíteni kell, a Canyon-nál láthatóan jó munkát végeztek. Remélem több, gyártási eredetű gond már nem lesz vele!
Azért a gyárilag megcsípett tömítésről kapnak egy képet, a beszállítóikra koncentráljanak oda, mert ez is az ő renoméjukra mehet...

 

Akkor gyorsan megvolt, hova vitted ha megkérdezhetem? Nem tudom mikori a villád, de a 2013-as szériát a Fox elég szépen elszúrta. Nekem pl. gyári hibás volt, de nem esett bele a visszahívott sorozatba. A CTD patront kellett benne cserélni, mert egy hónap használat után minden pozícióban "Trail"-ként müködött. Azóta kicseréltem egy 2011-es Talas-ra, azzal tökéletes.

Remélem a 2014-es sorozat jobb lesz, most tervezek venni egy Strive-ot. Sok választásom nincs, a Rock Shock-os Team vátozat "sold out" úgyhogy marad a Fox.


Edited by 950sm07, 2014. January 12. - 13:19.


#2268
Szepy_lc8

Szepy_lc8

    fórumtag

  • fórumtag
  • 141 posts
No, úgy néz ki megvan a bűnös, a légrugó legfelső tömítése, persze az, ami csak gyári szettben van, nem sima O-gyűrű, kicsit meg volt sérülve. Mivel a belseje tiszta volt, valószínűleg összerakásnál sérülhetett meg, a hiba viszont olyan csekély volt, hogy csak hidegben jött elő. Ezt még el is tudom fogadni, még egy 200e-es telóba is becsúszhat ilyen gixxer, de azt, hogy gyárilag az előírt kenőanyag mennyiség töredéke volt csak a villákban, az kiábrándító. A szerelő szerint viszont ez nem ritkaság a FOXnál...
A bringa egyébként jól volt összerakva, gondosan zsírozva és pontosan lehúzva minden amit zsírozni és nyomatékkal rögzíteni kell, a Canyon-nál láthatóan jó munkát végeztek. Remélem több, gyártási eredetű gond már nem lesz vele!
Azért a gyárilag megcsípett tömítésről kapnak egy képet, a beszállítóikra koncentráljanak oda, mert ez is az ő renoméjukra mehet...

Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016


#2269
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,026 posts

akkor már inkább legyen itt a kép, mert a linked a legfrissebb hsz-hez visz.

 

nervecf1.jpg

 

 


  • Szepy_lc8 likes this

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#2270
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,321 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Ha már Canyon; egy épített (igaz, csak "elavult, 26-os kerekes":-) verzió, itt: http://forum.bikemag...ingával-nyomul/

Élőben pláne ütős. ;-)



#2271
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,068 posts

Lehet át ereszt a két kamra vigyáz mert a végén szó szerint kilőheti a felső részt én jártam így a crosskovácsin.


Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#2272
Szepy_lc8

Szepy_lc8

    fórumtag

  • fórumtag
  • 141 posts
Kicsi a világ. :)
Akkor keresek egy normális szerelőt.

Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016


#2273
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 posts

Köszönöm a tapasztalatot? Csak nem egy szintén KTM tulaj vagy? :)

Csak voltam nyár végéig akkor adtam el, azóta KTM-ből csak egy országúti bicajom maradt. Egyszer találkoztunk is még 2004 ben Szombathelyen, akkor 660SMC-m volt. Mentem is a gépeddel, a Dani az enyémmel, Te pedig a Dani 125-ösével. :)



#2274
Szepy_lc8

Szepy_lc8

    fórumtag

  • fórumtag
  • 141 posts
Köszönöm a tapasztalatot? Csak nem egy szintén KTM tulaj vagy? :)

Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016


#2275
950sm07

950sm07

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 416 posts

Sziasztok!

5 fok körül kb. 10-15km-ként fújnom kell az első villát (Fox Float 32). 80 psi körül használom, de leereszt 30-40-re. Koratavasszal terveztem valami szervízben átnézetni, mit javasoltok, lépjem ezt meg előbb? Terepen kb. 15-20 órát volt használva, mostanság volt egy kis sarazás, de semmi extra és pucolgattam is.

Szerintem nézesd meg mert nem hinném hogy ez normális, az enyén nem ereszt semmit 0 fok környékén. A régebbi bicómon a Suntour Epicon hidegben szinte használhtatlan volt de a Fox Float bírja.



#2276
Szepy_lc8

Szepy_lc8

    fórumtag

  • fórumtag
  • 141 posts
Sziasztok!

5 fok körül kb. 10-15km-ként fújnom kell az első villát (Fox Float 32). 80 psi körül használom, de leereszt 30-40-re. Koratavasszal terveztem valami szervízben átnézetni, mit javasoltok, lépjem ezt meg előbb? Terepen kb. 15-20 órát volt használva, mostanság volt egy kis sarazás, de semmi extra és pucolgattam is.

Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016


#2277
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

hat nagyon is, mert pl a cube is 2000 eur, xt felszereltseggel, es fox villaval. es egeszen 1500 euroig skalazzak lefele. ami jobban tetszik a canyonnal, hogy atutos hatul is, es a vmivel jobb kerekszett. viszont ezt "barhol" megveheted, es visszaviheted a bringaboltba. igy mar nem is olyan vonzo ezen az aron a canyon.

 

http://www.cube.eu/b...ack-grey-white/


Edited by arn, 2013. December 29. - 23:32.


#2278
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,558 posts

Jó modell nagyon, hiányzott a sorból. Nem volt jobb felszereltséggel (full XT) Shimano-s CF modell 2000 € körül. 

Nem is tudtam volna dönteni az AL SLX 9.9 és e modell között. Azért így utólag (is) maradnék a sajátomnál mert baromi kényelmes, de hát ugye próba nélkül kell dönteni.   



#2279
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2,348 posts

Úgy látom bedobtak egy új modellt a CF SL sorozatba: https://www.canyon.c...ike.html?b=3282



#2280
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,146 posts

Vizsgálgattam,h tényleg a rugóútállító rész kottyan-e ekkorát,mert ez már nagyon gyanús,de meglepődve tapasztaltam,h bár most rakattam új DU perselyeket a tagba és új távtartók is vannak,ennek ellenére az is kottyan és összeadódnak az érzések. Lehet,h nem jó DU persely lett volna bele téve,h relatíve frissen, komoly terhelés nélkül is kottyan? 

Mindenesetre mikor a napokban a kezembe akadt egy tekercs teflon szalag, jött egy gondolatom. A távtartókra is tettem egy karikát és úgy préseltem a helyére, valamint a rugóútállító egységet is körbetekertem és azt a csavarral húzattam be a vázba. A csavart 12 nm-el meghúzva egyenlőre semmi kotyogás,de majd kiderül,h ez a házi buherálás mennyire válik be. Ha nem, akkor kénytelen leszek új távtartókat/DU perselyeket csináltatni/venni és elfogadni,h az állítónál lesz egy kis kottyanás. Bár reményeim szerint beválik a dolog. :)