sziasztok!
10-es rendszernél a láncot mivel érdemes összerakni? stiftel vagy patentszemmel? a legtöbb helyen stiftel pakolják össze, mi az előnye?
sziasztok!
10-es rendszernél a láncot mivel érdemes összerakni? stiftel vagy patentszemmel? a legtöbb helyen stiftel pakolják össze, mi az előnye?
http://blog.performa...ed-vs-11-speed/
van egy szánnivaló rész, ha ez nem csak a tulaj bénasága akkor ez azért kár hogy kimaradt a reklámból. arra a részre utalok hogy a 11 sebességes hátsóváltót kéthetente után kell állítani
Bullshit. A 11-es shimano jó nagy bowdenhúzással dolgozik, pont emiatt toleránsabb. A 11-es campa is át lett dolgozva idénre, kb. "set&forget".
tartósság? haver 11s láncában van most cca. 4ezer km? hibátlan.
Egyébként, mivel kb. semmiben sem tér el a hézagolása a 11s shimano soroknak a campáktól, így lazán megéri még 11s campásoknak is Ultegra sort-láncot futtatni, legalább kapható&olcsóbb, mint a chorus..
Más kérdés, ha van egy olyan váza, ami belső bowdenezésű és a gyártó nem túl nagy körültekintéssel képezte ki a csatornákat
Vejne módosította - 2015. szeptember 07. - 19:50
http://blog.performa...ed-vs-11-speed/
van egy szánnivaló rész, ha ez nem csak a tulaj bénasága akkor ez azért kár hogy kimaradt a reklámból. arra a részre utalok hogy a 11 sebességes hátsóváltót kéthetente után kell állítani
vittore30 módosította - 2015. szeptember 07. - 19:38
tenyleg azt akartam is kerdezni... lattam a continental oldalan, hogy itt is mixelik a tipusokat, az elsot es a hatsot. ezzel mi a tapasztalat? itt is vannak bevalt kombok, mint montinal? vagy eltero meret?
Én Conti Force-Attack kombót kezdtem most használni (hátul 24mm, elől 22mm) első benyomások jók, menetkomfort szuper. De esőben még nem jártunk, és lejtőn sem feszegettem a határokat, szóval nincs komoly tapasztalat. Egy defekt azért már összejött a első 200km-en belül, igaz ebben a conti race light belsőnek is szerepe lehetett.
Más Conti (és Schwalbe) guminál a gyors öregedés zavart leginkább, remélem erre már nem jellemző.
10 éve biztos nem csinált volna senki ilyet, de ma lazán kikötöttek egy villamosmegállóba egy 9/105-ös alu Bianchit
tenyleg azt akartam is kerdezni... lattam a continental oldalan, hogy itt is mixelik a tipusokat, az elsot es a hatsot. ezzel mi a tapasztalat? itt is vannak bevalt kombok, mint montinal? vagy eltero meret?
ezert vettem 25oset (27.x-nek mertem) bar nalam talan az 50es gumi is elferne.
A másik fórumon "hot" most a téma. Egyébként a 25 elég jónak tűnik, hátra meg, ha elfér nagyobb, hátrány nem származik belőle amatőrként. "szerintem".
http://www.ebay.de/i...=p2047675.l2557
K7 mint kah-sept? (kaszet?)
Vejne módosította - 2015. szeptember 03. - 12:01
http://weightweenies...134657#p1167442 a hülyeség ragadós. A 28-as GP4000SII meg 32mm..
Rossz környezetben szocializálódtam?
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
hibátlan, és köszönöm a segítséget Binglof kollegának
ezert vettem 25oset (27.x-nek mertem) bar nalam talan az 50es gumi is elferne.
arn módosította - 2015. szeptember 03. - 11:43
http://weightweenies...134657#p1167442 a hülyeség ragadós. A 28-as GP4000SII meg 32mm..
Rossz környezetben szocializálódtam?
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
hibátlan, és köszönöm a segítséget Binglof kollegának
Vejne módosította - 2015. szeptember 02. - 17:55
aláírom. Minden esetre, mivel apróból eltűnt a planet-x kompakt kormány, amit kinéztem magamnak, így kénytelen leszek valami jót keresni olcsón.
hiba volt megvenni a kompaktot a koralra, mert, most már a kancsóra is azt szeretnék, annyira bejön
ezekkel a kinai cuccokkal egy problema van, hogy fogalmad sincs mit veszel... lehet jo, de lehet rossz. mivel a minosegbiztositas is kerdeses, meg az sem biztos, hogy ket egyforma van kozottuk (azonos tipusnal).
bátor ember szeret veszélyesen élni....
ezekkel a kinai cuccokkal egy problema van, hogy fogalmad sincs mit veszel... lehet jo, de lehet rossz. mivel a minosegbiztositas is kerdeses, meg az sem biztos, hogy ket egyforma van kozottuk (azonos tipusnal).
Ti bemernétek egy ilyet vállalni: http://www.ebay.com/...=item4191b8ae5d
Hmm, a SuSi középcsapágyházak alatt is made in china felirat van (bibí, nekem még handmade in usa.. )
Egyébként.. tour fórumon&weightweeniesen nagyon sok hsz született a témában.
ld:
http://weightweenies...hp?f=3&t=113717
http://forum.tour-ma...ahmen-aus-Asien
Amúgy sok értékeléssel rendelkező megbízható eladótól olyan vázat, amire több vásárlói visszajelzés van, és klasszikus csőformákkal-kis átmérőkkel-nem integrált nyeregcsővel dolgozik, simán, bármikor..
Egyik barátom nemrég rendelt aliexpresszes karbon kormányt, ha jó visszajelzései lesznek, én is benevezek egy 3t Ergonova replikára (felirat nélküli-logó nélküli változat, csak a hajlítása legyen ergonova, mert, ez közel áll az RHM-hez, és már próbáltam-használtam is)
szerk: bár ha ITM replika, vagy RHM replika van, az is jöhet. ismeretlen hajlítással nem kísérleteznék, csak olyannal, amit próbáltam&szerettem
Vejne módosította - 2015. szeptember 02. - 12:02
Soha ne hagyd abba a csüggedést!
".." kiváló döntést hoznia.
Nem fogja megbánni, azt garantálom. Jó döntést hozni nem mindenki tud, én pl. sosem szoktam"
Vagyis, emiatt a coral kizárható, mert összeírom, mi gányság van vele:
-8-as campa, egy háromszor lezúzott fékváltókarral (amit, ha lett volna eszem, megvétel után dupla áron adok tovább.. érdeklődő volt rá egy pár..)
-hátsó agyra "ráhekkelt" 8-as sor, szigorúan nem rendeltetésszerűen használva
-Rézalátétekkel gányolt bilitányérok a hajtáson, félig döglött hajtásoldali csapágy, pezsgő105 váltóval
-colos menetes fejcsapágy, szigorúan ahead adatterrel, aminek ellenére szigorúan alapméretes (26) csirkekormánnyal (következetesség rulez! de így legalább 1-2 ezer ft-ért kapsz hozzá rövidebb stucnit, ha szeretnél..)& szétrepedt-belül szigszalagozott külsők, olaszmenetes középrész, befőttesüveg bádogtetőből kivágott villapapucs betétek..
Kissé "gányság" a gép, de jól szolgál na!
Amiről én beszélek, az igazi jó vétel-jó döntés, hihetetlen jó áron.. Ha ilyen vételt csináltam volna, akkor anno 140be kaptam volna a wiliert.. egy fórumtag olyan kiváló vételt csinált, ami után még én is elégedetten csettintek
http://forum.tour-ma...-Strada-OS-Rh55
Ez mehetne a bikeporn topikba is, de ide hozom. Egyszerűen remekül mutat a matrica nélküli campag kerékszett.. a barna oldalfalú gumiért meg odaadnám az egyik vesém. A centaur RBC gruppó is kiválóan mutat, ez egy jó brnga! (csak k... drága a drága)
Megyek, lekaparom a korall matricáit
Vejne módosította - 2015. augusztus 29. - 17:29
Tudom patkányság a poénlődözés és PM kitálalás, de, most nagyon hálás vagyok egy fórumtagnak és örülök, hogy sikerült kiváló döntést hoznia.
Nem fogja megbánni, azt garantálom. Jó döntést hozni nem mindenki tud, én pl. sosem szoktam.
Ma szerintem készítek egy képet működő kék közkútról.. :)HA találok..
Nekem sokat jelentett a Rubino Pro-GP-re való "átállás". A gommitaliakat hivatalosan maximum 8 barig szabad fújni, de én nem mertem annyit adni nekik, főleg, hogy már 7.5-ön is rázósak voltak. 7-7.2 bar körül meg nem volt valami "hűdestabil" érzetük (20mm szélesség elvileg, gyakorlatilag 19.5)
A rubinot elvileg 10 barig szabad fújni, 8.2 körül teljesen korrekt, a GP szintén. Kanyarban jön ki nagyon a plusz több mm szélesség& a keményebbre fújt és ballonosabb külső kevésbé deformálódik, így egyenesfutásban is jól teljesít.
Egyébként sunyi gumi a rubino pro. Már megvan egy ideje (2013 júniusi vásárlás..) ment már az előző két szezonban is (tavaly szvsz bőven 7k fölött teljesen vegyes használatban-város-boltbajárás-országút..) és azelőtti évben sem volt kímélve.
Mégis, teljesen korrektül tartja magát, tele van repedésekkel, szakadásokkal, de teljesen jól tartja a belsőt, köpködi-lövi a kavicsokat, és, természetesen teljesen széttágult...
Tekintve, hogy 5500-6000 ft közti árakon kaphatóak ezek (Rubino Pro3 szlikk) és tényleg 10k km fölött van a futásteljesítménye HÁTUL (elöl gondolom "infinite") így edzőguminak totálisan korrekt. Tapadni nem tapad, de hát valamit valamiért. A koppanós műanyagokon is csúszik minden, míg a puhább-plasztikusabb felületeken nem.
Megfogadtam, hogy többet vittoriát nem veszek, de visszatekintve-racionálisan átgondolva nincs okom arra, hogy ne vegyek legközelebb is ilyen thai köpenyeket. Főleg, hogy létezik méz (barnás) oldalfalú kivitel.
Mondjuk egyszer volt vele defektem, valami éles fémdarab átment rajta és belefúrt a belsőbe..
nekem meg 3km/h val jobb az átlagom, a 26-os 2 barra fújt 2,25-ös RR/NN kombóval mint az 5barra fújt 37-622 es conti contact-al....
en anno montin hasonlo korulmenyek kozott szinten 1-1.5km/h elonyt mertem a kojeknel a montis gumikhoz kepest (ron+ralph).