Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Látni & látszani!

* * * * * 2 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
8465 hozzászólás a témában

#1
Balu1

Balu1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.669 hozzászólás

Amivel gond lehet, ha nagyon koncentrált fényű lámpát próbálunk, az teljesen "kiégetheti"  fehérre

 a fotón a közelről megvilágított részeket, vagyis ott elvesznek a részletek.

Erre itt egy példa, amikor épp arra járt egy autó az erősebb fényével.

 

dgqd6g6n3yqivcj0ca24.jpg


Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.

Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !

A találmányok már csak ilyenek..


#2
Balu1

Balu1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.669 hozzászólás

Mivel RelakS múltkor felvetetted, hogy milyen körülmények között lehetne  összehasonlítani lámpák fényeit fotókon, ezért is variálok mindig, próbálkozom különböző ötletelésekkel. 

 

Szerintem legyen a háttér képen állandó azonos megvilágítású, gyenge alap világítás amihez lehet minden mást nézni, pl holdfény vagy más ismert, szórt alap fénnyel megvilágított rész. Azon minden, a vizsgálandó lámpa fény terülése, nyílásszöge, fény eloszlása jól látható. 

Amivel gond lehet, ha nagyon koncentrált fényű lámpát próbálunk, az teljesen "kiégetheti"  fehérre a fotón a közelről megvilágított részeket, vagyis ott elvesznek a részletek ilyen fotónál.

 

 

..hogy lámpa is legyen a képen, fentről a HHH kilátóból lefotóztam egy kézilámpával lefelé haladó pár fényét, a környező terület éjszakai teliholdas szórt megvilágítása mellett.

 

Azt próbálom, hogy lehet valami természetes háttér világításhoz hasonlítani majd tesztelni való lámpák fényét. Pl. itt a háttér megvilágítás adott. 

 

0htn1ydcaav2eswx0own.jpg


Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.

Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !

A találmányok már csak ilyenek..


#3
Balu1

Balu1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.669 hozzászólás

Most nem is lámpáról írok, hanem az éjszakai látási viszonyokról, telihold idején,

ami nem helyettesíti a kerékpáron a lámpákat, de mindenképp érdekes volt.

Lehet, hogy azelőtt azért nem tűnt ez fel nekem, mert mindig erősen túlvilágítottam a környezetemet? :)

 

Most vasárnap jártam (gyalog) a Hármashatár-hegyen és közben teljesen rám sötétedett.

Volt nálam jó fényű lámpa, de anélkül is meglepően erős fénnyel világította meg a tájat a Hold fénye.

Próbáltam lefotózni mobiltelefonnal hogy lehetett látni.

 

A képen a fák az árnyékaikat a Hold fényében vetették.

 

0fxhhsqgjolhqu9jig6s.jpg

 

 


  • Kisherceg kedveli ezt

Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.

Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !

A találmányok már csak ilyenek..


#4
RelakS

RelakS

    vendég

  • fórumtag
  • 454 hozzászólás

Nem kaptam még szét, csak ránézésre gondoltam. Sima XP-G R5-ös lámpám is van és más XM-L lámpám is és ebből következtettem.

 

Azért ha egyszer szétszeded, emlékezz meg a topikról :D

 

Mondjuk jobban megnézve ez tükrös, nem lencsés, úgy meg kissé nehezebb összekeverni a ledeket  B)


RelakS módosította - 2019. február 19. - 08:13


#5
deviantRider

deviantRider

    fórumtag

  • fórumtag
  • 29 hozzászólás
  • LocationNyíregyháza

Szétkaptad megnézni? Az XP-G2 pont ugyanúgy néz ki, mint az XM-L2, csak kisebb :)

 

Nem kaptam még szét, csak ránézésre gondoltam. Sima XP-G R5-ös lámpám is van és más XM-L lámpám is és ebből következtettem.


deviantrider.co.nf


#6
RelakS

RelakS

    vendég

  • fórumtag
  • 454 hozzászólás

XP-G2-es leddel írták, de XM-L2 led van az enyémben. Ami amúgy fényesebb is valamivel.

 

Szétkaptad megnézni? Az XP-G2 pont ugyanúgy néz ki, mint az XM-L2, csak kisebb :)



#7
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.111 hozzászólás

Ugye hogy ugye ? Mondtam én ! Nagyon jó kis lámpa az. Gyönyörű fénye van.

A decemberi rendelés valóban nem szerencsés. Én novemberben (már az sem szerencsés) rendeltem valamit, na az csak januárban jött meg.

Viszont január közepén rendeltem egy elemtöltőt - 2 hét alatt itt volt.


Marci

#8
deviantRider

deviantRider

    fórumtag

  • fórumtag
  • 29 hozzászólás
  • LocationNyíregyháza

Csak 171 gramm. Nem is nehéz. :-)))

(Ki vesz ilyen szörnyet ?)

 

Nekem van egy ilyenem: https://www.aliexpre....4b494c4dcH4T2G

Életem legjobb fejlámpája. (amit láttam és használtam is) Elképesztően szép nagy területet világít, 5 fokozat - a sátorban olvasástól a terepbringázásig használható, egy gombbal könnyedén kezelhető ...nagyon jó cucc.

 

Időközben nekem is megjött eme lámpám. Majdnem 2 hónap alatt. (a 7. héten). Igaz, december közepén rendeltem, szóval érthető a késés. Nekem is tetszik, hogy szórt a fénye és elegendő is. Méréseiim szerint 500-600 lumen a maximum fokozaton. (mármint a felvett áramerősségből lehet követketetni a LED adatai alpján.) XP-G2-es leddel írták, de XM-L2 led van az enyémben. Ami amúgy fényesebb is valamivel.

Egyelőre még nem hekkeltem szét, mert annyira megtetszett. :D Valószínü, hogy rendelek egy másikat és akkor már bátrabban szétbarmolom az előzőt. A másik meg jó lesz, ha nem sikerül a projektem az első lámpával.


deviantrider.co.nf


#9
RelakS

RelakS

    vendég

  • fórumtag
  • 454 hozzászólás
Na, mentem egy kört a géppel.
Meg kell mondjam, hiába szűk a Convoy C8+ fénye, pont jól kiegészíti az Ixon Space-t.
Ameddig az aszfaltot kell látni, addig világít az Ixon, meg a C8+-nak is van szép szórt fénye. A fák ágai eléggé látszottak benne, hogy ne akarjam lefejelni. Ahol meg véget ért az Ixon, ott már kezdődhetett is a C8+.
Google-maps-en mérve úgy sacc/köbláb 140m-re még egész jó fénye volt, de olyan 200m-re még elvitt annyira, hogy lássam az út végét (különösen, ha egy fehér szobor van ott :D).
Ennek a kínai 3 ledes vacaknak ugyan valamivel több, mint kétszer szélesebb a fénye, cserébe a C8+ már 10%-on is túlvilágítja.
Szerintem ha valakit nem zavar, hogy kisüti a szemből jövők szemét, akkor még önmagában is használható fénye van: a szórt fény a közelben elég nagy területet megvilágít, ahol meg már elfogy, ott kezdődik az erős fény.

Képek majd akkor, ha nem borul rám a 4°C a sötéttel együtt :D

Kíváncsi leszek az S2+-ra, ha végre ideér, de már vagy ötször rakták zsákba, és küldték külföldre az utóbbi két hétben :o

RelakS módosította - 2019. február 18. - 20:02


#10
Balu1

Balu1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.669 hozzászólás

Úgy látom amúgy, hogy a te lámpádnak is megvan az a rossz szokása, hogy az orrod előtt túlságosan erős, távol meg nem elég erős. Kb mintha egyenletes lenne a fénye egy falra vetítve.

Igen, erre megoldást jelenthetne a billentett lencse, amit 26-27 fokban megbillentünk a led előtt, és akkor felül erősen távolra világít és alul gyengén és szórtan vetít. Mert a távolabbi része a fókusz környékén vetít, amelyik széle közelebb esik a ledhez az jobban szór.

Ez nem az én ötletem volt, hanem egyik srác hozta a másik fórumon. Viszont a lámpám háza egyenes, szimmetrikus állású lencséhez lett esztergálva. Ez a billentés valami újabb ficsőrt igényelt volna a lámpa ház kialakításában.


Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.

Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !

A találmányok már csak ilyenek..


#11
RelakS

RelakS

    vendég

  • fórumtag
  • 454 hozzászólás

 Épp ez a lényege, hogy forgalomban is használható és nem káromkodnak a szembejövők, közben látod is mi van előtted.
Erdőben, forgalom nélküli úton nyilván jól jön ha a távolba vagy magasabbra is el tudsz világítani. 
Erre több megoldást lehet használni. Pl egy másik lámpát, amit külön lehet kapcsolni szükség szerint.


Itt jön képbe a Convoy, az lesz a másik lámpa.
 

A másik megoldás, egy billenthető pozíciójú, házilag épített lámpa tartó, amit akár a kormányt markolva, egy ujjal is lehet finoman állítani, pl. egy racsnis váltó karral bowdenen keresztül, épp milyen magasságba világítson. Ezzel még a bukkanóknál is folyamatosan kézben lehet tartani a fény magasságát.
 
https://get.google.c...1Xthk23CKOcfp-N
 
Itt látszik menet közben a működése, a finom pozícionálás, hogy mindig szem magasság alatt tartom a fény felső vonalát. Viszont amikor előttem mennek, akkor megemelem, hogy lássák, hogy utat kell adni valami járműnek.
https://youtu.be/i9b...ux6hhNG0?t=146 


Nem fogod elhinni, de van olyan autó, ami ezt csinálja. Ha távfény kell, akkor felkapcsol még pár gyengus kis ledecskét, meg felemeli a fényszórót O_O
Lásd: Seat Ateca

Úgy látom amúgy, hogy a te lámpádnak is megvan az a rossz szokása, hogy az orrod előtt túlságosan erős, távol meg nem elég erős. Kb mintha egyenletes lenne a fénye egy falra vetítve.


  • Balu1 kedveli ezt

#12
Balu1

Balu1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.669 hozzászólás

Ugyanaz a baj az Ixon Space-el, meg az  Ixon IQ Speed/Premiummal is, mint a modern autók lámpáival (xenon, led): A vetítési terület alatt gyönyörű fénye van (esküszöm, jobban látok vele, mint az autóm fényével), felette viszont pontosan nulla dolgot látni. Ez városban kitűnő, de ha letérek az útról akár egy erdőbe, akkor nem látom, lefejelek-e valamit. 

 

 Épp ez a lényege, hogy forgalomban is használható és nem káromkodnak a szembejövők, közben látod is mi van előtted.

Erdőben, forgalom nélküli úton nyilván jól jön ha a távolba vagy magasabbra is el tudsz világítani. 

Erre több megoldást lehet használni. Pl egy másik lámpát, amit külön lehet kapcsolni szükség szerint.

 

A másik megoldás, egy billenthető pozíciójú, házilag épített lámpa tartó, amit akár a kormányt markolva, egy ujjal is lehet finoman állítani, pl. egy racsnis váltó karral bowdenen keresztül, épp milyen magasságba világítson. Ezzel még a bukkanóknál is folyamatosan kézben lehet tartani a fény magasságát.

 

https://get.google.c...1Xthk23CKOcfp-N

 

Itt látszik menet közben a működése, a finom pozícionálás, hogy mindig szem magasság alatt tartom a fény felső vonalát. Viszont amikor előttem mennek, akkor megemelem, hogy lássák, hogy utat kell adni valami járműnek.

https://youtu.be/i9b...ux6hhNG0?t=146 


Balu1 módosította - 2019. február 15. - 02:50

Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.

Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !

A találmányok már csak ilyenek..


#13
RelakS

RelakS

    vendég

  • fórumtag
  • 454 hozzászólás

biztosan én vagy maradi és morgós vénember, de gyűlölöm, mikor jönnek szembe ezek a modern ilyen-olyan csodalámpás autók. látom persze, hogy gyönyörűen vetít, gondolom, oda, ahová kell, de olyan kib@szott fényes, hogy így is vakít a legtöbbje. múltkor mondja apám, hogy mittudomén hány méterre elvilágít az új autója. mondom, az f@sza, kár, hogy a szembejövőnek meg kisüti a szemét. régeben (5-10 éve, mielőtt elterjedtek ezek a gyári csodalámpák, meg a húzott, emeltfényű izzók, amiket beletesz a paraszt minden sz@rba) még simán lehetett látni a szembejövők mellett, ha volt valami biciklis, gyalog, kutya, kivilágítatlan kamion a sávodban, volt esélyed. most meg semmit nem látni, lehet 60-nal menni, vagy rulettezni. rühellem ezt a fegyverkezési versenyt, ami az utakon megy. a másik kedvencem, a ki____ott suvok, amiknek a lámpája is magasabban van. ez ugye nagyon klassz, mert nem csak akkor nem látok sz@rt se, ha szemből jön, hanem akkor sem, ha mögöttem van. ...és még csak nem is kell, hogy a se__embe tolja az orrát.

 

bocs, ez csak úgy kiesett, mint kiskutyából a kaki a szőnyegre. semmi személyes.

 

ON

 

Nincs bocsánat, hónapokkal ezelőtt olvastam, hogy ez már a hatóságoknak is feltűnt.

Őszintén szólva én még erősebb lámpát szeretnék, de egy kikötéssel: teljes, és folyamatos kitakarással működő LED mátrix legyen. De nem ám olyan, mint az enyém, hogy a távfényben oldalanként 8 led árválkodik, hanem legalább olyan, mint az Osram 32*32 pixeles ledje. Mert értem én, hogy nem vakít a tompított, de ez egészen addig igaz, amíg sík az út, nincs bukkanó, stb. A tompított fénye még így is elég erős ahhoz, hogy ki kelljen takarni a szemből jövőket belőle. Amúgy is, ha valakit már elvakítok, akkor az autóját, vagy az arcát világítom, arra meg nem vagyok annyira kíváncsi, mint az útra :D

Szerintem viszont a legnagyobb melléfogás ezekkel a modern fényszórókkal a fényeloszlás. Az orrom előtt van egy rettenetesen világos fénytócsa, ami kb 4-5 métert megvilágít, utána meg hiába erős a tompított, nem látom, hogy 30-40m-re mi van előttem, mert elvakít a saját fényem :S



#14
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 6.105 hozzászólás


És ha már itt tartunk, kb hozza azt a fényerőt a Convoy, amit az autóm távfénye két sor leddel O_O Szóval tegyék a kirakatba a hangzatos lézer távfényüket! Vegyenek inkább egy XP-L HI-t, rakjanak köré valami szűk optikát, aztán ne, megvan a 600m-re elvetítő fény B) Vagy legyen oldalanként két led, hogy biztosra menjenek  :D Azok után főleg, hogy meg néztem egy-két videót a lézer lámpáról, és hát egy kissé erősebb fénypontocska ott árválkodott a távfény közepén, hogy az lenne a lézer.
Az IXON Space meg azért durva, mert alig marad el az egy oldali tompítottam fényerejétől :blink: Ezt mondjuk már említettem korábbi hozzászólásban :D

 

biztosan én vagy maradi és morgós vénember, de gyűlölöm, mikor jönnek szembe ezek a modern ilyen-olyan csodalámpás autók. látom persze, hogy gyönyörűen vetít, gondolom, oda, ahová kell, de olyan kib@szott fényes, hogy így is vakít a legtöbbje. múltkor mondja apám, hogy mittudomén hány méterre elvilágít az új autója. mondom, az f@sza, kár, hogy a szembejövőnek meg kisüti a szemét. régeben (5-10 éve, mielőtt elterjedtek ezek a gyári csodalámpák, meg a húzott, emeltfényű izzók, amiket beletesz a paraszt minden sz@rba) még simán lehetett látni a szembejövők mellett, ha volt valami biciklis, gyalog, kutya, kivilágítatlan kamion a sávodban, volt esélyed. most meg semmit nem látni, lehet 60-nal menni, vagy rulettezni. rühellem ezt a fegyverkezési versenyt, ami az utakon megy. a másik kedvencem, a ki____ott suvok, amiknek a lámpája is magasabban van. ez ugye nagyon klassz, mert nem csak akkor nem látok sz@rt se, ha szemből jön, hanem akkor sem, ha mögöttem van. ...és még csak nem is kell, hogy a se__embe tolja az orrát.

 

bocs, ez csak úgy kiesett, mint kiskutyából a kaki a szőnyegre. semmi személyes.

 

ON


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#15
RelakS

RelakS

    vendég

  • fórumtag
  • 454 hozzászólás

Nekem egy ilyen szörnyetegem van, ez két darab BUMM Ixon Speed-et is kérdés nélkül megtartott egy csövön úgy, hogy kb előrefelé meredezett az egész.



#16
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.225 hozzászólás

én ilyeneket használok S2-höz és C8-hoz is, mindkettőt remekül megtartja: https://www.aliexpre...2802870896.html

Oversized kormányra csak úgy megy fel rendesen, ha a csavart kidobom belőle, és egy erős gyorskötözővel helyettesítem, de nem volt még gond velük.

Ugyanennek a forgatható fejű változata tört már el, mert az kemény, gagyi múanyag a kormánybilincsnél.

H02-t próbáltam fejen, de nekem nem világít elég messze még nagy fényerőn sem, de azt figyeltem meg, hogy én sokkal szűkebb csóvát szerethetek mint mások, mert a C8-at találom közel ideálisnak a tükrös lámpáim közül :)

Az S2+-ba is 8 fokos lencsét raktam, úgy már majdnem jó. Igaz, ezeket inkább aszfalton próbálgattam. Erdőben tényleg kellhet valami fejre is, oda valami gyári S2+ -szerű vetítést tudok elképzelni. A C8-nak ugye elég szűk a hotspotja, de ha kellő távolságban irányítom az útra, akkor megnő annyira a fényes folt, hogy már eleget látni, és a szórt fénye pedig elég a közelebbi részekre, meg oldalra.

 



#17
blash

blash

    vendég

  • fórumtag
  • 581 hozzászólás

Ugyanaz a baj az Ixon Space-el, meg az  Ixon IQ Speed/Premiummal is, mint a modern autók lámpáival (xenon, led): A vetítési terület alatt gyönyörű fénye van (esküszöm, jobban látok vele, mint az autóm fényével), felette viszont pontosan nulla dolgot látni. Ez városban kitűnő, de ha letérek az útról akár egy erdőbe, akkor nem látom, lefejelek-e valamit. Fejlámpa egyelőre felejtős, amióta sisakot használok, nem tudom, hogy hogy kéne felrakni, szóval marad a távfény. Ez a Convoy arra úgy nézem, nagyszerű lesz.
Ixon IQ Speed/Premium vetítési képe:
bumm.de/assets/theme/images/products/lux_080.jpg

És ha már itt tartunk, kb hozza azt a fényerőt a Convoy, amit az autóm távfénye két sor leddel O_O Szóval tegyék a kirakatba a hangzatos lézer távfényüket! Vegyenek inkább egy XP-L HI-t, rakjanak köré valami szűk optikát, aztán ne, megvan a 600m-re elvetítő fény B) Vagy legyen oldalanként két led, hogy biztosra menjenek  :D Azok után főleg, hogy meg néztem egy-két videót a lézer lámpáról, és hát egy kissé erősebb fénypontocska ott árválkodott a távfény közepén, hogy az lenne a lézer.
Az IXON Space meg azért durva, mert alig marad el az egy oldali tompítottam fényerejétől :blink: Ezt mondjuk már említettem korábbi hozzászólásban :D



Convoy S2+-t próbáltam a kormányon, de nem volt az igazi, főleg, hogy nehezen lehetett beállítani a szöget, hogy hova világítson. Mondjuk nem vittem túlzásba a rögzítést, tépőzáras szíjat használtam. A C8+-t miképp rögzíted?

 

Tépőzárakkal könnyebben rögzíthető valami fejlámpa, mint a Skilhunt H03, és elforgatni is könnyebb, hogy hova vetítsen. A H03 jobban tetszik, mert homogénebb a fénye a tir lencse miatt, meg a fényes-árnyékos határ sem olyan éles. És villogó módba sem könnyű véletlenül átváltani, nem úgy mint a S2-n (ami nem biscotti firmware-es).  A két lámpa egymás mellett a kormányon:

7619_skilhunt_h03_convoy_s2plus_img_2017


A sisakra is egész könnyű feltenni, meg ha már fent van, akkor könnyebb elforgatni, hogy milyen magasra világítson. Csak este erdei tekerésnél használom így, kiegészítő fénynek a kormányon lévő lámpa mellé. Lehetne könnyebb is, mert azért érezni, hogy a sisakon van, de közepre tehető, ha van épp olyan rács a sisakon, s akkor nem húz oldalra. 95 gramm egy normálisabb 18650-es akkuval, de rövidebb házzal használható 18350-es akkuval, s úgy csak 60 gramm. Persze kevesebb ideig bírja, de kit érdekel, ha ki lehet cserélni: candlepowerforums.com/vb/showthread.php?426944-Skilhunt-H03-short-battery-tube-lighweight-mod

7619_skilhunt_h03_sisakon_img_20171031_1



Jobban kedvelem ezt a fejlámpás kialakítást, hogy oldalt van a led és a kapcsoló is, könnyebb kezelni. Nem mondom, hogy a bestest lámpa a H03, mert most télen volt az, hogy egyszerűen kialudt. Elgyengült az egyik forrasztás, de a lencse aljából is letört egy kis darab. Furcsálltam is már egy ideje, hogy miért zörög benne az akku, mikor benyomtam mellé egy kis belső darabot...

7619_skilhunt_h03_forrasztas_lencse_img_

7619_skilhunt_h03_letort_bura_img_201811


blash módosította - 2019. február 14. - 16:10


#18
RelakS

RelakS

    vendég

  • fórumtag
  • 454 hozzászólás

Azért az IXON SPACE sokkal jobbnak tűnik, szerintem...  :)

..már akkor is ha a lámpa kialakítását nézem, de a vakítás (szemben a falon éles fényhatár) és terítés teszt is önmagáért beszél.

Igaz, az ára is magáért beszél, vagy tízszeres a különbség a kettő között.   :o  :rolleyes:

 

<kép>

 

Ugyanaz a baj az Ixon Space-el, meg az  Ixon IQ Speed/Premiummal is, mint a modern autók lámpáival (xenon, led): A vetítési terület alatt gyönyörű fénye van (esküszöm, jobban látok vele, mint az autóm fényével), felette viszont pontosan nulla dolgot látni. Ez városban kitűnő, de ha letérek az útról akár egy erdőbe, akkor nem látom, lefejelek-e valamit. Fejlámpa egyelőre felejtős, amióta sisakot használok, nem tudom, hogy hogy kéne felrakni, szóval marad a távfény. Ez a Convoy arra úgy nézem, nagyszerű lesz.
Ixon IQ Speed/Premium vetítési képe:
lux_080.jpg

És ha már itt tartunk, kb hozza azt a fényerőt a Convoy, amit az autóm távfénye két sor leddel O_O Szóval tegyék a kirakatba a hangzatos lézer távfényüket! Vegyenek inkább egy XP-L HI-t, rakjanak köré valami szűk optikát, aztán ne, megvan a 600m-re elvetítő fény B) Vagy legyen oldalanként két led, hogy biztosra menjenek  :D Azok után főleg, hogy meg néztem egy-két videót a lézer lámpáról, és hát egy kissé erősebb fénypontocska ott árválkodott a távfény közepén, hogy az lenne a lézer.
Az IXON Space meg azért durva, mert alig marad el az egy oldali tompítottam fényerejétől :blink: Ezt mondjuk már említettem korábbi hozzászólásban :D 


RelakS módosította - 2019. február 14. - 10:29


#19
Balu1

Balu1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.669 hozzászólás

Azért az IXON SPACE sokkal jobbnak tűnik, szerintem...  :)

..már akkor is ha a lámpa kialakítását nézem, de a vakítás (szemben a falon éles fényhatár) és terítés teszt is önmagáért beszél.

Igaz, az ára is magáért beszél, vagy tízszeres a különbség a kettő között.   :o  :rolleyes:

 

lux_150.jpg


Balu1 módosította - 2019. február 14. - 04:33

Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.

Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !

A találmányok már csak ilyenek..


#20
RelakS

RelakS

    vendég

  • fórumtag
  • 454 hozzászólás

Az év legsötétebb szakában magányos a topic? :D

Egy kis vetítés akkor:
 
Ha végre rászánom magam, hogy nyeregbe üljek, és éjszaka, akkor remélem, hogy távfény gyanánt a Convoy C8+ XP-L HI (U6-3A) jó szolgálatot fog tenni  ;]
Nagyon komoly fénye van a kis dögnek. Falon nézve nem nagyon világítja túl a Bumm Ixon Space-t, cserébe van jó nagy szórt fénye lelógó faágak ellen, meg ennek messze is kell vinnie, hogy ne legyen olyan közel a sötét :)


  • Balu1 kedveli ezt