Pantani dokufilm http://streamin.to/9j8su0fcwrp5
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#4741
Írta 2015. szeptember 11. - 23:21

- donciccio kedveli ezt
#4742
Írta 2015. szeptember 11. - 19:41

JohetArn, ne haragudj, de küldenék Pm-t, csak nem tudok, fullon van a ládád
Más:
C'dale-en akkor jöhet a cockpit-váltás.
Deda RHM hajlítás nagyon bejön, főleg hajlat-alsó fogás-fékváltókar fogás kényelmes rajta, alul fogva sprintben nem ér bele az alkar a kormány felső részébe, nagyon gyorsan lehet rajta fogást változtatni, pont jó a tenyerednek az alsó fogás íve, elég rövidke ahhoz, hogy felső fogásból is elérjem a fékkart-kioldókart, és elég sekély ahhoz, hogy kényelmes legyen a kioldókar használata.
Néztem más kompakt hajlításokat is:
-FSA
-3ttt Ergonova (ezzel mentem is, rövid távon nagyon jó, hosszú távon nem tudom, annyi szent, hogy iszonyat picike-rövid)
-Pro PLT (ITM Alcor80 ugyanez a hajlítás)
Kinek melyikkel van tapasztalata?
Most 120mm-es Zero100 stucni és XL-es syntace racelite kormány van (100mm reach), szóval, minimum 130mm-es stucni kelleni fog mindegyik kormányhoz.
Ave anno az RHM-et ajánlotta, ami tényleg nagyon jó, bejött a Coralon.
Janiról tudom, hogy FSA-val megy, Alexander the Great meg Pro-párti.
Egyéb "input"?
Az FSA 80mm hosszú, 125mm sekély
A 3ttt Ergonova "elvileg" 77 mm hosszú, 123mm sekély, de én rövidebbnek éreztem a Dedánál..
A Pro (ITM) 70mm hosszú, 125mm sekély
a Deda pedig 75mm hosszú, 130mm sekély
Dedából sajnos Zero100 az ára miatt szóba sem jöhet.![]()
, kalloy uno stucnival (130mm)
Más kormányra tipp? Ritchey Logic Curve (73hosszú, 127 mély)?A controltech CLS sem néz ki rosszul BC-n:
más: aki 26mm-es stucnihoz keres kormányt, egyértelmű:
https://www.bike-com...a-Lenker-p8099/
igaz, jó drága BC-n.
szélességben 44cc mehet? a vállam alapján 42cc elég lenne, de jobban szeretem a 44-est, 42-essel fájdogál a lapockáim közt, nyaktájékon.

arn módosította - 2015. szeptember 11. - 19:41
#4743
Írta 2015. szeptember 11. - 12:35

"más: aki 26mm-es stucnihoz keres kormányt, egyértelmű:
https://www.bike-com...a-Lenker-p8099/"
Én 26-ost ilyet rendeltem:
https://www.bike-com...-Lenker-p20934/
Aki kompakt kormányt keres (kicsi drop /reach), inkább ez mint a Deda Piega.
(amúgy átállatam OS-re, akit érdekelne a fenti párszáz km-t futott procraft kormány, féláron odaadaom, 44 cm-es)
ha két hónappal ezelőtt szólsz .(
tömegre amúgy mit tud egy ilyen Procraft?
#4744
Írta 2015. szeptember 11. - 12:08

"más: aki 26mm-es stucnihoz keres kormányt, egyértelmű:
https://www.bike-com...a-Lenker-p8099/"
Én 26-ost ilyet rendeltem:
https://www.bike-com...-Lenker-p20934/
Aki kompakt kormányt keres (kicsi drop /reach), inkább ez mint a Deda Piega.
(amúgy átállatam OS-re, akit érdekelne a fenti párszáz km-t futott procraft kormány, féláron odaadaom, 44 cm-es)
andersen módosította - 2015. szeptember 11. - 12:17
#4745
Írta 2015. szeptember 11. - 11:48

Arn, ne haragudj, de küldenék Pm-t, csak nem tudok, fullon van a ládád
Más:
C'dale-en akkor jöhet a cockpit-váltás.
Deda RHM hajlítás nagyon bejön, főleg hajlat-alsó fogás-fékváltókar fogás kényelmes rajta, alul fogva sprintben nem ér bele az alkar a kormány felső részébe, nagyon gyorsan lehet rajta fogást változtatni, pont jó a tenyerednek az alsó fogás íve, elég rövidke ahhoz, hogy felső fogásból is elérjem a fékkart-kioldókart, és elég sekély ahhoz, hogy kényelmes legyen a kioldókar használata.
Néztem más kompakt hajlításokat is:
-FSA
-3ttt Ergonova (ezzel mentem is, rövid távon nagyon jó, hosszú távon nem tudom, annyi szent, hogy iszonyat picike-rövid)
-Pro PLT (ITM Alcor80 ugyanez a hajlítás)
Kinek melyikkel van tapasztalata?
Most 120mm-es Zero100 stucni és XL-es syntace racelite kormány van (100mm reach), szóval, minimum 130mm-es stucni kelleni fog mindegyik kormányhoz.
Ave anno az RHM-et ajánlotta, ami tényleg nagyon jó, bejött a Coralon.
Janiról tudom, hogy FSA-val megy, Alexander the Great meg Pro-párti.
Egyéb "input"?
Az FSA 80mm hosszú, 125mm sekély
A 3ttt Ergonova "elvileg" 77 mm hosszú, 123mm sekély, de én rövidebbnek éreztem a Dedánál..
A Pro (ITM) 70mm hosszú, 125mm sekély
a Deda pedig 75mm hosszú, 130mm sekély
Dedából sajnos Zero100 az ára miatt szóba sem jöhet.
, kalloy uno stucnival (130mm)
Más kormányra tipp? Ritchey Logic Curve (73hosszú, 127 mély)? A controltech CLS sem néz ki rosszul BC-n:
más: aki 26mm-es stucnihoz keres kormányt, egyértelmű:
https://www.bike-com...a-Lenker-p8099/
igaz, jó drága BC-n.
szélességben 44cc mehet? a vállam alapján 42cc elég lenne, de jobban szeretem a 44-est, 42-essel fájdogál a lapockáim közt, nyaktájékon.
Vejne módosította - 2015. szeptember 11. - 12:01
#4746
Írta 2015. szeptember 11. - 09:51

ha nem bonthato, mi ertelme?
Bonthatóság: ha jól emlékszem a SRAM kézzel nem bontható, a KMC igen. Vagy fordítva de az egyikkel mindig szívok
Én egy vezetékcsupaszolót használok bontásra (ilyesmi) , de van célszerszám is. Úgy emlékszem a SRAM hivatalosan nem ajánlja a bontást és újra felhasználást, a Shimano meg csak a stiftes kötést támogatja,de a gyakorlatban soha nem volt ebből gondom. Ha van kéznél, minden láncot bontható szemmel szerelek.
#4747
Írta 2015. szeptember 11. - 02:23

inkabb betekerek egy szemet
korabban en is mindig patentszemet hasznaltam, de nem hianyzik.
Én főleg azért használom mert az új lánc méretrerövidítése után egyszerűbb berakni mint egy stiftet. Na meg hasznos ha rendesen át akarom mosni a láncot.
#4748
Írta 2015. szeptember 10. - 19:48

inkabb betekerek egy szemet
korabban en is mindig patentszemet hasznaltam, de nem hianyzik.
Lánc olajzásnál nagyon jól jön!
#4749
Írta 2015. szeptember 10. - 10:22

inkabb betekerek egy szemet korabban en is mindig patentszemet hasznaltam, de nem hianyzik.
#4750
Írta 2015. szeptember 10. - 00:32

#4751
Írta 2015. szeptember 09. - 15:09

Amit írtál durván 110eFt, ezért kértem ki a segítségeteket, hogy mi az az ár, amiért relatív rövid idő alatt elviszik, tekintve hogy a balesetet leszámítva, újszerű állapotvan van. 75-80ért már biztos odaadnám, és akinek van ideje, energiája, tovább adja, vagy felhasználja amire szuksege van, majd épít rá, vagy egyszerűen megjavítattja éa használja. Apróban röhejesen drága retro bringák vannak, 5 éve még vettem 40ért fékváltókaros outit, most meg..... közben a 26 montinak meg nincs ára, de ez egy másik topik
csak varni kell 20 evet, es lesz ara. ha most egy jobb acel vazat szeretnel, semmivel sem olcsobb, mint mas
#4752
Írta 2015. szeptember 09. - 12:46

Üdv!
Egy kis technikai segítséget szeretnék kérni. Van egy régi Favoritom ami most kapott egy új hátsó kereket. A kerék gyorszáras a váz pedig a hagyományos, csavaranyás szerelésü kerekeknél hasznát.
A probléma az, hogy nagyobb erőhatásoknál a lánc kirántja a kereket a helyéről hiába tépem meg a gyorszárat amennyire csak bírom.
A kérdésem az lenne, hogy ez egyedi eset vagy az ilyen vázakba nem kompatibilis a gyorszáras kerék? Lehet-e valamit kezdeni vele?
#4753
Írta 2015. szeptember 09. - 12:32


kimy módosította - 2015. szeptember 09. - 12:34
#4754
Írta 2015. szeptember 09. - 12:22

#4755
Írta 2015. szeptember 09. - 12:18

Tisztában vagyok vele, csak sajnos se időm, se energiám külön, van tapasztalatom, hogy mennyire szenvedős az aprózgatás, ezért szeretném egy reális áron tovább adni egyben. Elméletileg hegesztés, plusz gyűrűvel még montikat is javítanak, de eddig is csak a helyett foglalta.
hát én megvenném a sort-láncot-fvk-t&váltókat...
Kishercegnek van igaza. Délután leírok egy bontás-javaslatot amúgy, s tény, Mariusz is gyűrűzni szokta ezeket.
>amúgy milyen dolog már, hogy pár órája gondolkoztam pont, hogy mennyire szerettem a római hadtörténelemmel foglalkozni szabadidőmben, s pont Mariuson agyaltam, erre hazaesek, és látom, hogy Máriuszért kiáltó téma van országúti topikban! <
amúgy egszerű a képlet:
-Mirage&veloce 9-s kivitelben nem ér sokat
-Repedt aluváz nem ér sokat
-HA a villa nyaka 22-23 cm körül van, akkor az ÉR kb. 14ezer körül
-A kiegészítők is jók lehetnek, főleg, ha 27.2-es a neregcső&kompakt OS kormány van rajta (bár, 2005-ös évjáratból gondolom, nem az..)
Amondó vagyok:
-villa-váz: 20ezer, fejcsapival-nyeregcsőbilinccsel
-Fékszett: 6ezer
-Fékváltókar: 15ezer
-Hátsó váltó: 7ezer
-Első váltó: 3ezer
-Hajtókar-csapival: 10ezer
-Kerékszett: 20ezer
-Sor-lánc: 8ezer
-Nyeregcső-nyereg: 8ezer
-Kormány-stucni: 6ezer
-Gumik-belsők: 6ezer
?
Vejne módosította - 2015. szeptember 09. - 12:22
#4756
Írta 2015. szeptember 09. - 11:32

#4757
Írta 2015. szeptember 09. - 11:27

Üdv Mesterek!
Tudom van értékbecslős topik,de úgy gondolom itt nagyobb eséllyel olvassák hozzáértők. Mióta meg van a 29es montim csak azzal edzek, hétvégén azért leporoltam az outim és mentem egyet edzeni vele, vagyis mentem volna, mert egy kis sunyi kátyú miatt buktam egy szépet, és megrepedt a fejcső. Úgy döntöttem eladom, úgy sem fogom sokat használni paraméterek: Bianchi ML3 2005 Fekete-Szürke, carbon villa, 9s Mirage, Veloce hajtás, idén vettem rá roadrunner felniket, fekete DT küllőkkel ill. sort, amúgy az ominózus esetig karcmentes, makulátlan állapotban volt, az új alkatrészekben van kb. 500km, az esés a repedésen kívül a bandázson látszik ill. a fv.kar gumiján, minden más megúszta szerencsére. Milyen reális áron hirdessem meg? Én 80ra gondoltam....
https://www.google.h...XjOWH0CnB_OOeM:
Képen nem az én outim van, csak linkeltem egyet a google-ból
köszi előre is!
nyugodtan mehetett volna a helyére, azt is olvassák országútisok.
másrészt repedt fejcsővel egyben nehéz lesz eladni, talán bontva jobban járnál.
- Vejne kedveli ezt
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#4758
Írta 2015. szeptember 09. - 10:54

Tudom van értékbecslős topik,de úgy gondolom itt nagyobb eséllyel olvassák hozzáértők. Mióta meg van a 29es montim csak azzal edzek, hétvégén azért leporoltam az outim és mentem egyet edzeni vele, vagyis mentem volna, mert egy kis sunyi kátyú miatt buktam egy szépet, és megrepedt a fejcső. Úgy döntöttem eladom, úgy sem fogom sokat használni paraméterek: Bianchi ML3 2005 Fekete-Szürke, carbon villa, 9s Mirage, Veloce hajtás, idén vettem rá roadrunner felniket, fekete DT küllőkkel ill. sort, amúgy az ominózus esetig karcmentes, makulátlan állapotban volt, az új alkatrészekben van kb. 500km, az esés a repedésen kívül a bandázson látszik ill. a fv.kar gumiján, minden más megúszta szerencsére. Milyen reális áron hirdessem meg? Én 80ra gondoltam....
https://www.google.h...XjOWH0CnB_OOeM:
Képen nem az én outim van, csak linkeltem egyet a google-ból
köszi előre is!
kimy módosította - 2015. szeptember 09. - 10:58
#4759
Írta 2015. szeptember 09. - 09:37

Típusfüggően 28-30-at ad meg max-nak a gyártó, de a 32-est még elviszik megfelelően rövid lánccal, sőt láttam 34-est is, de az már elég zajos volt.
ezt hogy kell pontosan szamolni? en is montis terepen megyek a cxel, es nekem a 36/28 eleg kinlodos terepen a 10-20%os emelkedokon. 34/32 jo lenne.
elol pl, ha az atdobonak 16 fog a kapacitasa, es 46os a nagytanyer, azt jelenti, hogy 30as tanyert meg kezelne? hogy jon ehhez a hatsovalto 37es kapacitasa?
a hosszukanalas 5701re, max 32 fogat irnak kettanyeros hajtomuhoz, a rovidre 30at.
bar nekem korabbrol az volt a tapasztalatom, hogy osszeillo tanyerokat es atdobot erdemes hasznalni, mert ugy vannak a terelok es a rampak kialakitva, hogy nehez mixelni - nem fog rendesen valtani.
arn módosította - 2015. szeptember 09. - 09:44
#4760
Írta 2015. szeptember 09. - 09:26

nem egészen értem, miért kellene "kínlódni" a patentszemmel?
ha nem bonthato, mi ertelme?