
kimy módosította - 2015. szeptember 09. - 12:34
kimy módosította - 2015. szeptember 09. - 12:34
Tisztában vagyok vele, csak sajnos se időm, se energiám külön, van tapasztalatom, hogy mennyire szenvedős az aprózgatás, ezért szeretném egy reális áron tovább adni egyben. Elméletileg hegesztés, plusz gyűrűvel még montikat is javítanak, de eddig is csak a helyett foglalta.
hát én megvenném a sort-láncot-fvk-t&váltókat...
Kishercegnek van igaza. Délután leírok egy bontás-javaslatot amúgy, s tény, Mariusz is gyűrűzni szokta ezeket.
>amúgy milyen dolog már, hogy pár órája gondolkoztam pont, hogy mennyire szerettem a római hadtörténelemmel foglalkozni szabadidőmben, s pont Mariuson agyaltam, erre hazaesek, és látom, hogy Máriuszért kiáltó téma van országúti topikban! <
amúgy egszerű a képlet:
-Mirage&veloce 9-s kivitelben nem ér sokat
-Repedt aluváz nem ér sokat
-HA a villa nyaka 22-23 cm körül van, akkor az ÉR kb. 14ezer körül
-A kiegészítők is jók lehetnek, főleg, ha 27.2-es a neregcső&kompakt OS kormány van rajta (bár, 2005-ös évjáratból gondolom, nem az..)
Amondó vagyok:
-villa-váz: 20ezer, fejcsapival-nyeregcsőbilinccsel
-Fékszett: 6ezer
-Fékváltókar: 15ezer
-Hátsó váltó: 7ezer
-Első váltó: 3ezer
-Hajtókar-csapival: 10ezer
-Kerékszett: 20ezer
-Sor-lánc: 8ezer
-Nyeregcső-nyereg: 8ezer
-Kormány-stucni: 6ezer
-Gumik-belsők: 6ezer
?
Vejne módosította - 2015. szeptember 09. - 12:22
Üdv Mesterek!
Tudom van értékbecslős topik,de úgy gondolom itt nagyobb eséllyel olvassák hozzáértők. Mióta meg van a 29es montim csak azzal edzek, hétvégén azért leporoltam az outim és mentem egyet edzeni vele, vagyis mentem volna, mert egy kis sunyi kátyú miatt buktam egy szépet, és megrepedt a fejcső. Úgy döntöttem eladom, úgy sem fogom sokat használni paraméterek: Bianchi ML3 2005 Fekete-Szürke, carbon villa, 9s Mirage, Veloce hajtás, idén vettem rá roadrunner felniket, fekete DT küllőkkel ill. sort, amúgy az ominózus esetig karcmentes, makulátlan állapotban volt, az új alkatrészekben van kb. 500km, az esés a repedésen kívül a bandázson látszik ill. a fv.kar gumiján, minden más megúszta szerencsére. Milyen reális áron hirdessem meg? Én 80ra gondoltam....
https://www.google.h...XjOWH0CnB_OOeM:
Képen nem az én outim van, csak linkeltem egyet a google-ból
köszi előre is!
nyugodtan mehetett volna a helyére, azt is olvassák országútisok.
másrészt repedt fejcsővel egyben nehéz lesz eladni, talán bontva jobban járnál.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
kimy módosította - 2015. szeptember 09. - 10:58
Típusfüggően 28-30-at ad meg max-nak a gyártó, de a 32-est még elviszik megfelelően rövid lánccal, sőt láttam 34-est is, de az már elég zajos volt.
ezt hogy kell pontosan szamolni? en is montis terepen megyek a cxel, es nekem a 36/28 eleg kinlodos terepen a 10-20%os emelkedokon. 34/32 jo lenne.
elol pl, ha az atdobonak 16 fog a kapacitasa, es 46os a nagytanyer, azt jelenti, hogy 30as tanyert meg kezelne? hogy jon ehhez a hatsovalto 37es kapacitasa?
a hosszukanalas 5701re, max 32 fogat irnak kettanyeros hajtomuhoz, a rovidre 30at.
bar nekem korabbrol az volt a tapasztalatom, hogy osszeillo tanyerokat es atdobot erdemes hasznalni, mert ugy vannak a terelok es a rampak kialakitva, hogy nehez mixelni - nem fog rendesen valtani.
arn módosította - 2015. szeptember 09. - 09:44
nem egészen értem, miért kellene "kínlódni" a patentszemmel?
ha nem bonthato, mi ertelme?
Köszi.Azt hiszem hogy megpróbálom egy 32-es sorral.
105-ös váltó van fent.Max. mekkora sor mehetne fel?
Típusfüggően 28-30-at ad meg max-nak a gyártó, de a 32-est még elviszik megfelelően rövid lánccal, sőt láttam 34-est is, de az már elég zajos volt.
A sebesség mindent megold.
Ha a váltó is bírja akkor igen.
105-ös váltó van fent.Max. mekkora sor mehetne fel?
Sziasztok!
Egy kis szakmai kérdésem lenne:10-es sorom van a cyclokross gépemen.Lecserélhetem egy montis sorra?
Kicsit nagyobb sor kellene mert elég sokat megyek terepen.
Ha a váltó is bírja akkor igen.
A sebesség mindent megold.
Sziasztok!
Egy kis szakmai kérdésem lenne:10-es sorom van a cyclokross gépemen.Lecserélhetem egy montis sorra?
Kicsit nagyobb sor kellene mert elég sokat megyek terepen.
nem egészen értem, miért kellene "kínlódni" a patentszemmel?
nem kell vele kínlódni, de, ha nem veszi le valaki a láncot gyakran, akkor elveszti a jelentőségét
szerintem nem erdemes patentszemmel kinlodni... utoljara 9es rendszernel hasznaltam.
nem egészen értem, miért kellene "kínlódni" a patentszemmel?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
szerintem nem erdemes patentszemmel kinlodni... utoljara 9es rendszernel hasznaltam.
sziasztok!
10-es rendszernél a láncot mivel érdemes összerakni? stiftel vagy patentszemmel? a legtöbb helyen stiftel pakolják össze, mi az előnye?
fogalmam sincs, de nekem most stifttel van a Micse összerakva. A KMC X10 SL gold gyári patenttal volt, azzal sem volt problémám a rövid ismertségünk alatt, sőt, a 10-es velocsét meg úgy toltam össze azzal a stifttel, amit már 1szer kinyomtam, és az is elfutott utána még jó 2ezret.
Én nem szoktam már levenni a láncot, és úgy tisztítani, mert nem találtam azt, hogy tartósabb lenne tőle a lánc, de, ha szeretsz flaskában rázogatva láncot mosni, akkor mindenképp patentra esküdnék.
Arra vigyázz, hogy pl. hivatalosan a SRAM 10-es patentok egszerhasználatosak, talán a KMC 10-es patentjait többször is fölhasználhatod.
Ha sokat mész mocsokban-esőben, és gyakran leveszed a láncot, előnyösebb lehet a patentszem, ha nem, akkor szvsz lehet simán stiftelni.
Más:
-kényelem-tartósság-defektállóság hármasban melyikre voksolnátok? COnti Grand Prix Poly-x, black chilli 180tpi vs. Rubino Pro Vittoria 150TPI. Mindkettőből a 25mm-es érdekelne.
Szélességre ezek milyenek? A 24mm-es DIamante Prót én pl. kereken 25mm-re mértem, a 23mm-es Rubino 24.5-24.9 közt van nyomástól függően, a 22mm-es Grand Prix meg 22.5-23 közt szintén nyomástól függően.
A 25mm-es változatok mennyire terülnek el?
Tartósságban olyat keresnék, ami hátul legalább 10ezret elfut, lehetőleg defektmentesen, és nem is túl kényelmetlen.
A tapadás nem baj, ha jó, de, ha kicsit csúszik, az sem gond, maximum néha használom a féket is..
sziasztok!
10-es rendszernél a láncot mivel érdemes összerakni? stiftel vagy patentszemmel? a legtöbb helyen stiftel pakolják össze, mi az előnye?
http://blog.performa...ed-vs-11-speed/
van egy szánnivaló rész, ha ez nem csak a tulaj bénasága akkor ez azért kár hogy kimaradt a reklámból. arra a részre utalok hogy a 11 sebességes hátsóváltót kéthetente után kell állítani
Bullshit. A 11-es shimano jó nagy bowdenhúzással dolgozik, pont emiatt toleránsabb. A 11-es campa is át lett dolgozva idénre, kb. "set&forget".
tartósság? haver 11s láncában van most cca. 4ezer km? hibátlan.
Egyébként, mivel kb. semmiben sem tér el a hézagolása a 11s shimano soroknak a campáktól, így lazán megéri még 11s campásoknak is Ultegra sort-láncot futtatni, legalább kapható&olcsóbb, mint a chorus..
Más kérdés, ha van egy olyan váza, ami belső bowdenezésű és a gyártó nem túl nagy körültekintéssel képezte ki a csatornákat
Vejne módosította - 2015. szeptember 07. - 19:50
http://blog.performa...ed-vs-11-speed/
van egy szánnivaló rész, ha ez nem csak a tulaj bénasága akkor ez azért kár hogy kimaradt a reklámból. arra a részre utalok hogy a 11 sebességes hátsóváltót kéthetente után kell állítani
vittore30 módosította - 2015. szeptember 07. - 19:38