Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#4781
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

".." kiváló döntést hoznia.  :)

 

Nem fogja megbánni, azt garantálom. Jó döntést hozni nem mindenki tud, én pl. sosem szoktam"

 

:) Vagyis, emiatt a coral kizárható, mert összeírom, mi gányság van vele:

11898926_854890664601558_441140948011049
 

-8-as campa, egy háromszor lezúzott fékváltókarral (amit, ha lett volna eszem, megvétel után dupla áron adok tovább.. érdeklődő volt rá egy pár..)

-hátsó agyra "ráhekkelt" 8-as sor, szigorúan nem rendeltetésszerűen használva :)

-Rézalátétekkel gányolt bilitányérok a hajtáson, félig döglött hajtásoldali csapágy, pezsgő105 váltóval

-colos menetes fejcsapágy, szigorúan ahead adatterrel, aminek ellenére szigorúan alapméretes (26) csirkekormánnyal (következetesség rulez! de így legalább 1-2 ezer ft-ért kapsz hozzá rövidebb stucnit, ha szeretnél..)& szétrepedt-belül szigszalagozott külsők, olaszmenetes középrész, befőttesüveg bádogtetőből kivágott villapapucs betétek..

 

Kissé "gányság" a gép, de jól szolgál na! :)

 

Amiről én beszélek, az igazi jó vétel-jó döntés, hihetetlen jó áron.. Ha ilyen vételt csináltam volna, akkor anno 140be kaptam volna a wiliert.. :) egy fórumtag olyan kiváló vételt csinált, ami után még én is elégedetten csettintek ;)

 

http://forum.tour-ma...-Strada-OS-Rh55

 

Ez mehetne a bikeporn topikba is, de ide hozom. Egyszerűen remekül mutat a matrica nélküli campag kerékszett.. a barna oldalfalú gumiért meg odaadnám az egyik vesém. :) A centaur RBC gruppó is kiválóan mutat, ez egy jó brnga! (csak k... drága a drága)

 

Megyek, lekaparom a korall matricáit :D


Vejne módosította - 2015. augusztus 29. - 17:29


#4782
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.184 hozzászólás
Valaki megvette a coralt?

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#4783
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Tudom patkányság a poénlődözés és PM kitálalás, de, most nagyon hálás vagyok egy fórumtagnak és örülök, hogy sikerült kiváló döntést hoznia. :) 

 

Nem fogja megbánni, azt garantálom. Jó döntést hozni nem mindenki tud, én pl. sosem szoktam. 

 

Ma szerintem készítek egy képet működő kék közkútról.. :)HA találok..


  • Kisherceg kedveli ezt

#4784
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Nekem sokat jelentett a Rubino Pro-GP-re való "átállás". A gommitaliakat hivatalosan maximum 8 barig szabad fújni, de én nem mertem annyit adni nekik, főleg, hogy már 7.5-ön is rázósak voltak. 7-7.2 bar körül meg nem volt valami "hűdestabil" érzetük (20mm szélesség elvileg, gyakorlatilag 19.5)

 

A rubinot elvileg 10 barig szabad fújni, 8.2 körül teljesen korrekt, a GP szintén. Kanyarban jön ki nagyon a plusz több mm szélesség& a keményebbre fújt és ballonosabb külső kevésbé deformálódik, így egyenesfutásban is jól teljesít. 

 

Egyébként sunyi gumi a rubino pro. Már megvan egy ideje (2013 júniusi vásárlás..) ment már az előző két szezonban is (tavaly szvsz bőven 7k fölött teljesen vegyes használatban-város-boltbajárás-országút..) és azelőtti évben sem volt kímélve.

 

Mégis, teljesen korrektül tartja magát, tele van repedésekkel, szakadásokkal, de teljesen jól tartja a belsőt, köpködi-lövi a kavicsokat, és, természetesen teljesen széttágult... 

 

Tekintve, hogy 5500-6000 ft közti árakon kaphatóak ezek (Rubino Pro3 szlikk) és tényleg 10k km fölött van a futásteljesítménye HÁTUL (elöl gondolom "infinite") így edzőguminak totálisan korrekt. Tapadni nem tapad, de hát valamit valamiért. A koppanós műanyagokon is csúszik minden, míg a puhább-plasztikusabb felületeken nem. :)

 

Megfogadtam, hogy többet vittoriát nem veszek, de visszatekintve-racionálisan átgondolva nincs okom arra, hogy ne vegyek legközelebb is ilyen thai köpenyeket. Főleg, hogy létezik méz (barnás) oldalfalú kivitel. 

 

Mondjuk egyszer volt vele defektem, valami éles fémdarab átment rajta és belefúrt a belsőbe.. :)



#4785
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

nekem meg 3km/h val jobb az átlagom, a 26-os  2 barra fújt 2,25-ös RR/NN kombóval mint az 5barra fújt 37-622 es conti contact-al....

 

en anno montin hasonlo korulmenyek kozott szinten 1-1.5km/h elonyt mertem a kojeknel a montis gumikhoz kepest (ron+ralph).



#4786
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.275 hozzászólás

probaltam a gumikkal kapcsolatban osszegezni a tavolsagokat sikon, aszfalton. voltak ugyanolyan szekciok, de voltak elteroek is. probaltam oda-vissza utakat nezni, hogy a hatszel, szembeszel nemileg kiegyenlitodjon. a cx bringa: giant tcx slr 2 (gyari konfig), pulzuslimittel szoktam tekerni 60-70% kozott, max 80%.

 

Schwalbe Super Swan 35 (regi rocket ron minta) - 62.3km - 26km/h atlag

Schwalbe Kojak 35 (slick): 80.6km - 27.1km/h atlag (+1.1km/h)

Continental Grand Prix 4000 S II 25 - 84.5km - 27.9km/h atlag (+1.9km/h)

 

erzesre nagyobb sebessegeknel szembetuno a sebesseg differencia (30km/h+) slickeknel, normal kozlekedesben nem nagyon erezni kulonbseget. a kojak nagyobb ugrasnak tunt, a gp2nel kevesebbre tippeltem volna, mindketto "suhanos".

 

kiprobalnek egy aero bringat is :)

nekem meg 3km/h val jobb az átlagom, a 26-os  2 barra fújt 2,25-ös RR/NN kombóval mint az 5barra fújt 37-622 es conti contact-al....


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#4787
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

tisztaban vagyok vele :) a ruha/sisak aero pl tobbet szamit, mint a bringa, amin ulsz. vagy 80%ban az ember legellenallasa a meghatarozo.

 

kutyuzes, no meg ad e plusz elvezetet, hogy onerobol gyorsabban haladok (mert azert mas erzes aszfalton akar egy cx bringan is tekerni, mint montin). ha elegedett az ember, barmilyen oknal fogva, akkor meg miert ne. en csak egy lelkes bringafuggo vagyok, aki ot eves kora ota teker, es erdeklik a technikai reszletek. nekem ez csak fitnesz, erosodni barmilyen bringan lehet, mehetnek a 300 euros varosi bringamon is edzeni. de ezzel azt hiszem vannak igy paran, kulonben mar csodbe mentek volna a bringagyartok.

 

nem kell mindenre racionalis valaszt talalni.



#4788
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Az aero nagyon fontos, de inkább a bringás :) Pár hete nem tudtam még normálisan beállítani a bringát a kompakt kormánnyal, kb. 1-1.5 km per órát lassultam. Ahogy szépen összeállt a történet, s rátaláltam az effektív pozícióra, testhelyzetre, hirtelen visszajött a tempó, pedig fizikailag inkább gyengültem-fáradtam. 

 

Sokakat látok, hogy kilógó könyékkel, felső fogásban szinte hiperextendált könyökízülettel tekernek felfelé fordított stucnival. Na, ott fölösleges.

 

Szintén komikusan hat az errefelé nagy divat aero-kormány ("könyöklő") ami SZIGORÚAN a nyereg szintje fölött van az égbe állított stucnijú trekkingeken-montikon.

 

:)

 

Jó testhelyzettel nagyon sok energiát lehet spórolni. Én pl. egy csirkef.s vagyok, közös tekeréseken síkon-jó részeken tudok menni elöl, meg tudok jó tempót menni, de sprintelni nem igazán, ha meg jön egy bukkanó (felüljáró, bármilyen emelkedő) akkor, mint akit hátrarántanak. Egyszerűen jó testhelyzettel-mélyen tudok maradni, de, ha erő is kell, akkor ott. Döglik a kacsa.



#4789
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

probaltam a gumikkal kapcsolatban osszegezni a tavolsagokat sikon, aszfalton. voltak ugyanolyan szekciok, de voltak elteroek is. probaltam oda-vissza utakat nezni, hogy a hatszel, szembeszel nemileg kiegyenlitodjon. a cx bringa: giant tcx slr 2 (gyari konfig), pulzuslimittel szoktam tekerni 60-70% kozott, max 80%.

 

Schwalbe Super Swan 35 (regi rocket ron minta) - 62.3km - 26km/h atlag

Schwalbe Kojak 35 (slick): 80.6km - 27.1km/h atlag (+1.1km/h)

Continental Grand Prix 4000 S II 25 - 84.5km - 27.9km/h atlag (+1.9km/h)

 

erzesre nagyobb sebessegeknel szembetuno a sebesseg differencia (30km/h+) slickeknel, normal kozlekedesben nem nagyon erezni kulonbseget. a kojak nagyobb ugrasnak tunt, a gp2nel kevesebbre tippeltem volna, mindketto "suhanos".

 

kiprobalnek egy aero bringat is :)


arn módosította - 2015. augusztus 28. - 10:59

  • Vejne kedveli ezt

#4790
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

http://www.willhaben...62cm-130223542/   :D :D

 

"rahmen-->ram"

"reifen-->rajffen"

"lange-->lang"

"höhe-->hoh"

Ez már kb. a magyar "köppeny" és "hosz" "magaság" kategória :) :)

 

btw: az athena-veloce 2015-ös (EP15-VL/AT) darabok kioldókarja NAGYON jól el lett találva, ld alább:

 

Igaz, a fekete szigszalag, ami ráadásul el is van csúszva... Illúzióromboló.. https://www.flickr.c...in/photostream/

 

lyukas fékszett, lyukas fékkar, lyukas pöcök, lyukas bandázs..

 

fogadok, a középcsapágyház is lyukas -.-'

19566335548_53c1108ccf_h.jpg


Vejne módosította - 2015. augusztus 28. - 09:31


#4791
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

designra amugy vmi ilyesmi bejonne :) cx es aero - a giant ezekkel a szinekkel nekem betalalt (van amugy veszettsargaban is). a cxet mar regota nezegetem hasznaltban, de meg ugy is baromi dragak sajnos :( pedig ez a szin megszunik iden.

 

15721170674_1d2c9017fa_b.jpg

 

Propel_Advanced_Pro_1.jpg



#4792
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás
Wilier gtr team.. szerinted ki az, aki tényleg annyiért veszi, mint a honlapon írják?

Zéró 9 ultegraval és ksyriummal 2100 euró volt pl

#4793
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

GTR Team ? :) 2000 euro körül. Oké, nem tüpise éróváz, de igazi mindenes. És itthon olcsó.

 

Egyébként a "drop bar" érdekes állatfaj, amióta szépen be lett lőve az RHM a korallon, nagyon sokat javult a komfortérzet-kanyarodás, s kezdem érteni, miért "RHM" a neve. (rapid hand movement).

 

Főleg azt szeretem, hogy ívelt az alsó fogás, könnyen jár rajta a kezed, nincs megkötött pozíció, s kényelmes-kompressziómentes szinte mindenhol. :)

 

ez most a gt, vagy a wilier? wiliernel en 2400 euroert latom az ultegrat, 100 euros kerekkel, es filleres kiegeszitokkel. a masiknal meg syntace kiegeszitok, karbon nyeregcso es kormany, semiaero kerek (bar most nezem, hogy az sem konnyu). meg a canyon is messze van ar/ertek aranyban szvsz. aztan kerdes, hogy a geo milyen :) de a nemet tesztekben nem szerepelt rosszul.



#4794
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Latszik, hogy inkabb a hype miatt... Ha azt nezem, hogy egy karbon outi, konnyu kerekkel, es ultegraval, ugy is jo ar. De a csoformakon kivul szinte semmi mas aero nincs benne, nem figyeltek a fekek helyere, a bovdenezesre, etc. Mintha osszekavartak volna egy aero bringat a kenyelmi outival, mert eleg kompakt, es 25os gumit is fogad, ami a gp2nel inkabb 28. De en pont ilyet keresnek - kicsi aero, de valszeg kenyelmes egy igazi aerohoz kepest. Kulsore nekem bejon, persze talalnek dogosebbet 3000+ euroert.

GTR Team ? :) 2000 euro körül. Oké, nem tüpise éróváz, de igazi mindenes. És itthon olcsó.

 

Egyébként a "drop bar" érdekes állatfaj, amióta szépen be lett lőve az RHM a korallon, nagyon sokat javult a komfortérzet-kanyarodás, s kezdem érteni, miért "RHM" a neve. (rapid hand movement).

 

Főleg azt szeretem, hogy ívelt az alsó fogás, könnyen jár rajta a kezed, nincs megkötött pozíció, s kényelmes-kompressziómentes szinte mindenhol. :)



#4795
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Valahogy tok mas naluk az aero, mint a nagy gyartoknal.   Erdekesek ezek a csoprofilok.     Nem is valami szep, de tenyleg nem tul draga.


Latszik, hogy inkabb a hype miatt... Ha azt nezem, hogy egy karbon outi, konnyu kerekkel, es ultegraval, ugy is jo ar. De a csoformakon kivul szinte semmi mas aero nincs benne, nem figyeltek a fekek helyere, a bovdenezesre, etc. Mintha osszekavartak volna egy aero bringat a kenyelmi outival, mert eleg kompakt, es 25os gumit is fogad, ami a gp2nel inkabb 28. De en pont ilyet keresnek - kicsi aero, de valszeg kenyelmes egy igazi aerohoz kepest. Kulsore nekem bejon, persze talalnek dogosebbet 3000+ euroert.

#4796
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
Terepre szerintem nagyon eltalatak a giant geot - hasonloan stabil, mint egy 29er monti, elol brutal csovek, az iranyitas preciz, hatul pedig inkabb a kenyelemre mentek ra, a karbon nyeregcso alap, D alaku. Lefele lepett meg a legjobban, nemi kiserletezes utan, hogy lehet neki engedni - gyk a bringason mulik, mennyi ver van a pucajaban a 35os gumival. De ami a lenyeg, hogy az ember ugyanugy vigyorogva szall le rola, epp mint egy ossztelosrol, ami szerintem nagy dolog (a sebesseg persze nem ugyanaz, de erzetre...).

Orszaguton nincs hasonlitasi alapom, de gyorsabb, mint a monti, es terepgumival is suhanosabb erzes :) gyakran hasznalom a dropbar also fogasat is. Igazabol egy evet szantam ra, ami most telik le, de meg marad egy kicsit.

#4797
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Nagyon tetszik a Giant hátsó háromszög kialakítása, és a rövid nyeregvázcsöve! :) Hétvégén pont élőben tapasztaltam, amit mantrázok egy ideje: Inkább legyen rövidebb a nyeregvázcső, mint hosszabb.

 

Tkp: haver gépét elkértem kicsit, s feltűnően kényelmes volt. Lenézek, 25cm-re kihúzott karbon nyeregcső. Utána, hogy együtt mentünk, láttam, ahogy szinte cm-eket lengedezett a cső a srác alatt előre-hátra (cca. 96-97 kg). Nekem ugyebár a 31.6-os alu csövem kb. 18 cm-re van csak kihúzva, és persze, hogy merevebb (bár nekem meg a támvilláimat lehet ujjal hajtogatni.. :) )

 

Szóval, el is kapott a láz, hogy nosza, gyorsan egy 27.2-es karbon cső& szűkítő a vázba. :) A nyeregmagasságom hajszálpontosan 80cm, a váz CT 60 magas, a nyereg szerencsére elég lapos. :) 

 

Egyébként a szűkítő kb. 8-9 cm hosszú lenne, aluból, és kívülről pasztával v zsírral lenne kezelve, hogy ne gyógyuljon a vázba.

 

Életképes ötlet?



#4798
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

hu ez korrekt ezert az arert...

http://www.radon-bik...illant-ultegra/

 

carbon aero, ultregraval, de 25os gumival, eleg jo sulyban.

Valahogy tok mas naluk az aero, mint a nagy gyartoknal.   Erdekesek ezek a csoprofilok.     Nem is valami szep, de tenyleg nem tul draga.



#4799
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.275 hozzászólás

n. kicsit fura ezekkel a gumikkal.

 

 

mint a kurvának a liliom. :)


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#4800
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

nem adtam fel, felraktam :D outis konfigban a cx masina. kicsit fura ezekkel a gumikkal.

 

mvkv13.jpg


arn módosította - 2015. augusztus 27. - 21:32

  • Vejne kedveli ezt