Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34354 hozzászólás a témában

#4761
andersen

andersen

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 hozzászólás

tenyleg azt akartam is kerdezni... lattam a continental oldalan, hogy itt is mixelik a tipusokat, az elsot es a hatsot. ezzel mi a tapasztalat? itt is vannak bevalt kombok, mint montinal? vagy eltero meret?

 

Én Conti Force-Attack kombót kezdtem most használni (hátul 24mm, elől 22mm) első benyomások jók, menetkomfort szuper. De esőben még nem jártunk, és lejtőn sem feszegettem a határokat, szóval nincs komoly tapasztalat. Egy defekt azért már összejött a első 200km-en belül, igaz ebben a conti race light belsőnek is szerepe lehetett.

Más Conti (és Schwalbe) guminál a gyors öregedés zavart leginkább, remélem erre már nem jellemző.



#4762
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

10 éve biztos nem csinált volna senki ilyet, de ma lazán kikötöttek egy villamosmegállóba egy 9/105-ös alu Bianchit


  • donciccio kedveli ezt

#4763
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

tenyleg azt akartam is kerdezni... lattam a continental oldalan, hogy itt is mixelik a tipusokat, az elsot es a hatsot. ezzel mi a tapasztalat? itt is vannak bevalt kombok, mint montinal? vagy eltero meret?

 



#4764
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

ezert vettem 25oset (27.x-nek mertem) :) bar nalam talan az 50es gumi is elferne.

:) A másik fórumon "hot" most a téma. Egyébként a 25 elég jónak tűnik, hátra meg, ha elfér nagyobb, hátrány nem származik belőle amatőrként. "szerintem".

 

http://www.ebay.de/i...=p2047675.l2557

 

K7 mint kah-sept? :D  (kaszet?)


Vejne módosította - 2015. szeptember 03. - 12:01


#4765
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

http://weightweenies...134657#p1167442  :lol:  :lol:  a hülyeség ragadós. A 28-as GP4000SII meg 32mm..

 

Rossz környezetben szocializálódtam? :D

 

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

 

hibátlan, és köszönöm a segítséget Binglof kollegának B)

 

ezert vettem 25oset (27.x-nek mertem) :) bar nalam talan az 50es gumi is elferne.


arn módosította - 2015. szeptember 03. - 11:43


#4766
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

http://weightweenies...134657#p1167442  :lol:  :lol:  a hülyeség ragadós. A 28-as GP4000SII meg 32mm..

 

Rossz környezetben szocializálódtam? :D

 

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

 

hibátlan, és köszönöm a segítséget Binglof kollegának B)


Vejne módosította - 2015. szeptember 02. - 17:55


#4767
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

aláírom. Minden esetre, mivel apróból eltűnt a planet-x kompakt kormány, amit kinéztem magamnak, így kénytelen leszek valami jót keresni olcsón. :)

 

hiba volt megvenni a kompaktot a koralra, mert, most már a kancsóra is azt szeretnék, annyira bejön :( :( 



#4768
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

ezekkel a kinai cuccokkal egy problema van, hogy fogalmad sincs mit veszel... lehet jo, de lehet rossz. mivel a minosegbiztositas is kerdeses, meg az sem biztos, hogy ket egyforma van kozottuk (azonos tipusnal).

bátor ember szeret veszélyesen élni....


  • Vejne kedveli ezt
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#4769
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

ezekkel a kinai cuccokkal egy problema van, hogy fogalmad sincs mit veszel... lehet jo, de lehet rossz. mivel a minosegbiztositas is kerdeses, meg az sem biztos, hogy ket egyforma van kozottuk (azonos tipusnal).


  • Vejne kedveli ezt

#4770
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Ti bemernétek egy ilyet vállalni: http://www.ebay.com/...=item4191b8ae5d

Hmm, a SuSi középcsapágyházak alatt is made in china felirat van (bibí, nekem még handmade in usa.. :P )

 

Egyébként.. tour fórumon&weightweeniesen nagyon sok hsz született a témában.

 

ld:

 

http://weightweenies...hp?f=3&t=113717

http://forum.tour-ma...ahmen-aus-Asien

 

Amúgy sok értékeléssel rendelkező megbízható eladótól olyan vázat, amire több vásárlói visszajelzés van, és klasszikus csőformákkal-kis átmérőkkel-nem integrált nyeregcsővel dolgozik, simán, bármikor.. :)

 

Egyik barátom nemrég rendelt aliexpresszes karbon kormányt, ha jó visszajelzései lesznek, én is benevezek egy 3t Ergonova replikára (felirat nélküli-logó nélküli változat, csak a hajlítása legyen ergonova, mert, ez közel áll az RHM-hez, és már próbáltam-használtam is)

 

szerk: bár ha ITM replika, vagy RHM replika van, az is jöhet. ismeretlen hajlítással nem kísérleteznék, csak olyannal, amit próbáltam&szerettem :)


Vejne módosította - 2015. szeptember 02. - 12:02


#4771
Binglof

Binglof

    vendég

  • fórumtag
  • 64 hozzászólás

Ti bemernétek egy ilyet vállalni: http://www.ebay.com/...=item4191b8ae5d

 


Soha ne hagyd abba a csüggedést!


#4772
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.099 hozzászólás

a másik tippem az lett volna, hogy 2mm-rel nagyobb külsőre váltott az illető, plusz befaragott egy antik fiókfogantyút a papucsba. :)

 


  • Vejne kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#4773
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

".." kiváló döntést hoznia.  :)

 

Nem fogja megbánni, azt garantálom. Jó döntést hozni nem mindenki tud, én pl. sosem szoktam"

 

:) Vagyis, emiatt a coral kizárható, mert összeírom, mi gányság van vele:

11898926_854890664601558_441140948011049
 

-8-as campa, egy háromszor lezúzott fékváltókarral (amit, ha lett volna eszem, megvétel után dupla áron adok tovább.. érdeklődő volt rá egy pár..)

-hátsó agyra "ráhekkelt" 8-as sor, szigorúan nem rendeltetésszerűen használva :)

-Rézalátétekkel gányolt bilitányérok a hajtáson, félig döglött hajtásoldali csapágy, pezsgő105 váltóval

-colos menetes fejcsapágy, szigorúan ahead adatterrel, aminek ellenére szigorúan alapméretes (26) csirkekormánnyal (következetesség rulez! de így legalább 1-2 ezer ft-ért kapsz hozzá rövidebb stucnit, ha szeretnél..)& szétrepedt-belül szigszalagozott külsők, olaszmenetes középrész, befőttesüveg bádogtetőből kivágott villapapucs betétek..

 

Kissé "gányság" a gép, de jól szolgál na! :)

 

Amiről én beszélek, az igazi jó vétel-jó döntés, hihetetlen jó áron.. Ha ilyen vételt csináltam volna, akkor anno 140be kaptam volna a wiliert.. :) egy fórumtag olyan kiváló vételt csinált, ami után még én is elégedetten csettintek ;)

 

http://forum.tour-ma...-Strada-OS-Rh55

 

Ez mehetne a bikeporn topikba is, de ide hozom. Egyszerűen remekül mutat a matrica nélküli campag kerékszett.. a barna oldalfalú gumiért meg odaadnám az egyik vesém. :) A centaur RBC gruppó is kiválóan mutat, ez egy jó brnga! (csak k... drága a drága)

 

Megyek, lekaparom a korall matricáit :D


Vejne módosította - 2015. augusztus 29. - 17:29


#4774
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.099 hozzászólás
Valaki megvette a coralt?

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#4775
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Tudom patkányság a poénlődözés és PM kitálalás, de, most nagyon hálás vagyok egy fórumtagnak és örülök, hogy sikerült kiváló döntést hoznia. :) 

 

Nem fogja megbánni, azt garantálom. Jó döntést hozni nem mindenki tud, én pl. sosem szoktam. 

 

Ma szerintem készítek egy képet működő kék közkútról.. :)HA találok..


  • Kisherceg kedveli ezt

#4776
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Nekem sokat jelentett a Rubino Pro-GP-re való "átállás". A gommitaliakat hivatalosan maximum 8 barig szabad fújni, de én nem mertem annyit adni nekik, főleg, hogy már 7.5-ön is rázósak voltak. 7-7.2 bar körül meg nem volt valami "hűdestabil" érzetük (20mm szélesség elvileg, gyakorlatilag 19.5)

 

A rubinot elvileg 10 barig szabad fújni, 8.2 körül teljesen korrekt, a GP szintén. Kanyarban jön ki nagyon a plusz több mm szélesség& a keményebbre fújt és ballonosabb külső kevésbé deformálódik, így egyenesfutásban is jól teljesít. 

 

Egyébként sunyi gumi a rubino pro. Már megvan egy ideje (2013 júniusi vásárlás..) ment már az előző két szezonban is (tavaly szvsz bőven 7k fölött teljesen vegyes használatban-város-boltbajárás-országút..) és azelőtti évben sem volt kímélve.

 

Mégis, teljesen korrektül tartja magát, tele van repedésekkel, szakadásokkal, de teljesen jól tartja a belsőt, köpködi-lövi a kavicsokat, és, természetesen teljesen széttágult... 

 

Tekintve, hogy 5500-6000 ft közti árakon kaphatóak ezek (Rubino Pro3 szlikk) és tényleg 10k km fölött van a futásteljesítménye HÁTUL (elöl gondolom "infinite") így edzőguminak totálisan korrekt. Tapadni nem tapad, de hát valamit valamiért. A koppanós műanyagokon is csúszik minden, míg a puhább-plasztikusabb felületeken nem. :)

 

Megfogadtam, hogy többet vittoriát nem veszek, de visszatekintve-racionálisan átgondolva nincs okom arra, hogy ne vegyek legközelebb is ilyen thai köpenyeket. Főleg, hogy létezik méz (barnás) oldalfalú kivitel. 

 

Mondjuk egyszer volt vele defektem, valami éles fémdarab átment rajta és belefúrt a belsőbe.. :)



#4777
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

nekem meg 3km/h val jobb az átlagom, a 26-os  2 barra fújt 2,25-ös RR/NN kombóval mint az 5barra fújt 37-622 es conti contact-al....

 

en anno montin hasonlo korulmenyek kozott szinten 1-1.5km/h elonyt mertem a kojeknel a montis gumikhoz kepest (ron+ralph).



#4778
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

probaltam a gumikkal kapcsolatban osszegezni a tavolsagokat sikon, aszfalton. voltak ugyanolyan szekciok, de voltak elteroek is. probaltam oda-vissza utakat nezni, hogy a hatszel, szembeszel nemileg kiegyenlitodjon. a cx bringa: giant tcx slr 2 (gyari konfig), pulzuslimittel szoktam tekerni 60-70% kozott, max 80%.

 

Schwalbe Super Swan 35 (regi rocket ron minta) - 62.3km - 26km/h atlag

Schwalbe Kojak 35 (slick): 80.6km - 27.1km/h atlag (+1.1km/h)

Continental Grand Prix 4000 S II 25 - 84.5km - 27.9km/h atlag (+1.9km/h)

 

erzesre nagyobb sebessegeknel szembetuno a sebesseg differencia (30km/h+) slickeknel, normal kozlekedesben nem nagyon erezni kulonbseget. a kojak nagyobb ugrasnak tunt, a gp2nel kevesebbre tippeltem volna, mindketto "suhanos".

 

kiprobalnek egy aero bringat is :)

nekem meg 3km/h val jobb az átlagom, a 26-os  2 barra fújt 2,25-ös RR/NN kombóval mint az 5barra fújt 37-622 es conti contact-al....


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#4779
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

tisztaban vagyok vele :) a ruha/sisak aero pl tobbet szamit, mint a bringa, amin ulsz. vagy 80%ban az ember legellenallasa a meghatarozo.

 

kutyuzes, no meg ad e plusz elvezetet, hogy onerobol gyorsabban haladok (mert azert mas erzes aszfalton akar egy cx bringan is tekerni, mint montin). ha elegedett az ember, barmilyen oknal fogva, akkor meg miert ne. en csak egy lelkes bringafuggo vagyok, aki ot eves kora ota teker, es erdeklik a technikai reszletek. nekem ez csak fitnesz, erosodni barmilyen bringan lehet, mehetnek a 300 euros varosi bringamon is edzeni. de ezzel azt hiszem vannak igy paran, kulonben mar csodbe mentek volna a bringagyartok.

 

nem kell mindenre racionalis valaszt talalni.



#4780
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Az aero nagyon fontos, de inkább a bringás :) Pár hete nem tudtam még normálisan beállítani a bringát a kompakt kormánnyal, kb. 1-1.5 km per órát lassultam. Ahogy szépen összeállt a történet, s rátaláltam az effektív pozícióra, testhelyzetre, hirtelen visszajött a tempó, pedig fizikailag inkább gyengültem-fáradtam. 

 

Sokakat látok, hogy kilógó könyékkel, felső fogásban szinte hiperextendált könyökízülettel tekernek felfelé fordított stucnival. Na, ott fölösleges.

 

Szintén komikusan hat az errefelé nagy divat aero-kormány ("könyöklő") ami SZIGORÚAN a nyereg szintje fölött van az égbe állított stucnijú trekkingeken-montikon.

 

:)

 

Jó testhelyzettel nagyon sok energiát lehet spórolni. Én pl. egy csirkef.s vagyok, közös tekeréseken síkon-jó részeken tudok menni elöl, meg tudok jó tempót menni, de sprintelni nem igazán, ha meg jön egy bukkanó (felüljáró, bármilyen emelkedő) akkor, mint akit hátrarántanak. Egyszerűen jó testhelyzettel-mélyen tudok maradni, de, ha erő is kell, akkor ott. Döglik a kacsa.