Ja, és szerintem az országúti az olasz!!!!!!!
De ízlések és pofonok.
Sejtettem hogy innen fúj a szél!!!
Én meg szkeptikus vagyok a beskatujázással szemben!
Ja, és szerintem az országúti az olasz!!!!!!!
De ízlések és pofonok.
Azt hittem, kész bicajt egyben venni olcsóbb, mint egy kb. ugyanolyat építeni... A nagy gyárak nem olcsóbban kapják a cuccokat mondjuk a Shimanótol mint egy kiskereskedõ? Rosszul gondolom?
Magam válaszolok a saját kérdésemre A http://w3.iac.net/~c...c/velocity.html oldallal játszottam, és az jött ki, hogy ha föltételezem, hogy 25 km Dobogókõ, és átlagosan 2.5 %-os az emelkedõ, akkor kicsit több mint 2 percet számít a 4kg különbség (87 helyett 85 perc). Hm. Nem túl sok...
1: Moser megrendelésre készült. Eljött a vázkészítõ, asszonyt lemérte, megbeszéltük a csövek anyagait, a dizájnt, kifizettem az elõleget, egy hónap múlva jött a váz. A váz DEDACCAI Cr-Mo, mérve 1390 gr, minden csõ sorszámozott+ adják hozzá a röntgenpapírokat, lifetime garancia.
Mellesleg 250-bõl építettem asszonynak Mosert. 105-el. Merida és társaihoz ne hasonlítsuk. 280-ból pedig Colnagot is lehet építeni!
Szerintetek Dobogókõre fölfelé menet mennit számít majd ez a majdnem 4kg különbség?
ja és még valami:
miben különbözika két forgópontos fék a mezeitõl? jobb? mitõl jobb? egyszerre húzza a bowden a 2 fékpofát?
ill. a kazettás racsni mit takar? van olyan meg mentes?