Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34326 hozzászólás a témában

#34201
Dagi

Dagi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 836 hozzászólás

Mijjaz, hogy kipereg 1-2? Ezek a világ legerõsebb küllõi, vazze. A cx-ray tudtommal elpusztíthatatlan, a húzott küllõ meg köztudottan tartósabb, mint az egyenes (a rugalmassága miatt). Persze ha eldobod a bicót, az gázos.

Én mondjuk elvbõl nem adnék ennyit egy küllõért, akár "kipereg", akár nem...ez már pofátlanság szvsz...
Péter
Már nem keresek 13-15 centi körül mozgó, könnyû, tekerhetõ össztelós vázat...íme;)

#34202
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás
Mijjaz, hogy kipereg 1-2? Ezek a világ legerõsebb küllõi, vazze. A cx-ray tudtommal elpusztíthatatlan, a húzott küllõ meg köztudottan tartósabb, mint az egyenes (a rugalmassága miatt). Persze ha eldobod a bicót, az gázos.

#34203
Dagi

Dagi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 836 hozzászólás

A laser nehezebb, mint a cx-ray, legalábbis a gyári adatok szerint, de valóban irreálisan drága, nem ér ennyit. Nem tudom mennyibe kerülhet a Dt magas kategória küllõi, lehet, hogy jobban megéri. MAgyarországon egyébként sem tanácsos a nagyon lekönnyített küllõket használni, mert ha kipereg 1-2, el lehet dobni mindet és újrafûzetni nehezebbel. Ez kb. 30e Ft vesztedéget jelentene a cx-ray esetében.

Weight : 278g (64 x 260 mm) - CX-Ray
Weight : 279g (64 x 260 mm) - Laser
Nem kötözködésképpen, csak most néztem én is a küllõket...
DT Aerolite-ot látott valaki itthon? Milyen árban van/lehet?
Péter
Már nem keresek 13-15 centi körül mozgó, könnyû, tekerhetõ össztelós vázat...íme;)

#34204
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
A laser nehezebb, mint a cx-ray, legalábbis a gyári adatok szerint, de valóban irreálisan drága, nem ér ennyit. Nem tudom mennyibe kerülhet a Dt magas kategória küllõi, lehet, hogy jobban megéri. MAgyarországon egyébként sem tanácsos a nagyon lekönnyített küllõket használni, mert ha kipereg 1-2, el lehet dobni mindet és újrafûzetni nehezebbel. Ez kb. 30e Ft vesztedéget jelentene a cx-ray esetében.

#34205
t-works

t-works

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 964 hozzászólás
2005-ös Record, meg 9es 105-ös fogsor, Sram lánc. Bár most hogy mondod, a Record az Ultra10, a sor meg 9es.... mégis jól megy.

Hát, lehet nem lesz tökéletes a shimano 10es sorral, majd leírom a tapasztalatokat.

Viszont az edzõbicajon is campa szett van, Veloce, az 9es, meg egy 9es 105-ös sor azon is, campa lánccal, az viszont jó.... Érdekes...

#34206
Técs

Técs

    vendég

  • fórumtag
  • 58 hozzászólás
Anno én is Cx-Ray küllõket akartam venni, de amikor megtudtam hogy 500/db egybõl nem akartam. Vettem helyette sapim lasert súlyban ugyanannyi, árban negyedannyi, ez is fekete, csak ugye ez nem aero.

#34207
yvorl

yvorl

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.030 hozzászólás
Henger Marika néni keresett ma délutánra....:(

már tárgytalan a küllõ: 490FT/db !!!!!!
www.parkpre-italy.com www.parkpre.com
http://pix.bikemag.hu/album77
TEL.:30/4108066

#34208
-Henger-

-Henger-

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.181 hozzászólás

Rekord fékváltókar meg Rekord hátsóváltó, Shimano kazi meg 105-ös sor, minden gond nélkül megy...


Milyen évjárat, melyik típus?
Maradjunk annyiban, hogy a 9-es Campa rendszerben mûködik, ha SRAM v Shimnano 9-es sort használsz, 9-es lánccal. Legalábbis így tudom.

#34209
yvorl

yvorl

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.030 hozzászólás
Használ valaki SAPIM CX-RAY küllõket?
Milyen árban vannak?
és ugye lehet nálunk kapni , nem csak a biker honlapyán van fent...
www.parkpre-italy.com www.parkpre.com
http://pix.bikemag.hu/album77
TEL.:30/4108066

#34210
t-works

t-works

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 964 hozzászólás
Rekord fékváltókar meg Rekord hátsóváltó, Shimano kazi meg 105-ös sor, minden gond nélkül megy...

#34211
rollingwheels

rollingwheels

    vendég

  • fórumtag
  • 117 hozzászólás
Így igaz. Bár a különbség nem annyira nagy, hogy ne lehessen állítgatni valamelyest (vagyis a két szélsõ állásban alakítasz ki szimmetrikusan eltérést), én nem javaslom. Bár vannnak, akik használnak ilyen hibrid rendszert.

#34212
sholtz222

sholtz222

    vendég

  • fórumtag
  • 15 hozzászólás
Sziasztok!

Van egy Campa rendszerem.Lehet, hogy veszek egy használt kereket amin Shimano sor van.A Campa váltó jól fog váltani ezen a soron?Valaki azt mondta nekem, hogy a két gyártmány sorai között a hézag nem ugyanannyi, így a váltás nem lesz jó.

Köszönöm.

#34213
t-works

t-works

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 964 hozzászólás
Szóval akkor a Speci Roubiax Pro vázamnak reszeltek :(

#34214
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Aladdin: hát igen megérintettél egy problematikát: ugyanis valóban van olyan, hogy többre vázra írják rá: monocoque, mintsem ténylegesen az egész vázat egyben "sütnék ki" (tényleg sütik a karbonszövetet). (ha az ember 200e Ft körül lát ilyen vázat, biztos lehet benne, hogy nem ilyen) Az igazi technológiában valóban az egész egyben készül, és már nemcsak a Fondriest csinálja, hanem többen. De kb. csak egy v. két modellt és azt is behatárolt példányszámban (évi 500-2000 között).

#34215
t-works

t-works

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 964 hozzászólás
Sajnos ez van. Ha valaki összetöri magát, lásd Beloki, nem az a baj, hogy nincs bicaj, mert drága, hanem az, hogy Belokin nincs bõr, meg ilyenek.
Szal nagy csapatnál megoldják, ha törik valami, van pénz, kicserélik... Ott kezd a gond, ha valakinek azt mondod, hogy a Tarmac SL 1mill8, akkor agyérgörcsöt kap, mer annyiért autót vesznek....

#34216
Aladdin

Aladdin

    vendég

  • fórumtag
  • 91 hozzászólás
Valóban, pl a Fondriest is a monocoque módszerrel gyártja a vázakat, ill talán csak az elemeket.
Kiöntik a két háromszöget, aztán... vagy esetleg már az egész vázat bizonyos gyártók?
Minél jobban nézel ki, annál többet látsz be.

#34217
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
LE lehet éppen egyben is gyártani karbonvázat, csak drágább a többinél, ezt hívják monocoque-nak, mondjuk a legolcsóbb sinsc 400e Ft alatt :-(. Szóval karbon és karbon között nagy különbségek vannak. Nemcsak gyártók szerinti minõségben, hanem azon belül is, ha a Trekket vesszük, az alap 5200-as karbon és a OCLV55-ös anyagú 5900 SSLx között, de csak tömegben, meg talán merevségben, mert utóbbi anyagszerkezete igencsak ritkás, azrét csak kevesebbet bírhat,mint a 5200-as, vagy egy kisebb esésnél is tönkre mehet (a kb. milliós érték), ami azért nem olyan ritkaság, pláne ha versenyez is az ember.

#34218
emptytrash

emptytrash

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.789 hozzászólás
Kösz Aladdin!

#34219
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.268 hozzászólás
szvsz ha a scott ki mer adni (elég nagy felhajtással) egy all mountain- enduro vázat (ami már kb egy matrózköpés a legdurvább felhasználástól) karbon elsõ 3szöggel, akkor sztem hozzá lehet szokni a gondolathoz, hogy nyugodt lélekkel rá lehet próbálkozni a minõségi karbonn cuccok hosszútávú használatára....természetesen a névtelen, olcsó "betesszük a kinálatba hogy ilyen is legyen" termékekre ez nem vonatkozik.....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#34220
t-works

t-works

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 964 hozzászólás
Hát ja. Sok pénzé remélem, hogy már nem kakit kapsz. Sõt, WCS-ék a felirat szerint titánt használnak erõsítésként a karbonkormányba, nem alut. Ha letörik, majd szólok...

Az ITM kormányszár az normál méretes, igaz-e? (ó hogy b@sszák meg)