Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34322 hozzászólás a témában

#34181
t-works

t-works

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 964 hozzászólás
Úgy néz ki, 10es rendszerben megy némi variálhatóság. Ultra 10 Rekord (2005)meg Rekord (2005) hátsó váltó, Ultegra 10es sor meg Ultegra 10es lánc (2006).

Érzésre nagyon jó, pontos, csak hülye hangot hallat... (bár lehet, hogy az a váltókonzol miatt van)

#34182
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Oh, szegény amcsi fiúk, ilyen egyszerû dolgokkal kell szórakozniuk... Ezt valszeg nem használják, de hogy hosszúra nem megy ki vele az biztos. Ha pályabringa az õ áttételeivel (53-48/13-14), sztem városban nem lehet igazán komfortos.

#34183
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás
Városban (meg talán pályán is) használt pályabringa... Az amcsi srácok hiúsági kérdést csinálnak belõle, hogy kinek van a legnagyobb (negatív) szögû stucnija:D

#34184
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Ez a gép oúti lenne, ilyen beálítással?? Szép a gép, de ilyen formában leginkább heresérv (hogy rosszabbat ne is írjak) beszerzésére jó.

#34185
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Ja, szóval ennyire vagy "dagi"?! :-) Hát, alád biztosan lehetne tenni akármiylen könnyû karbonszettet is, igaz hogy ezek olyan 1500-2000€-tól kezdõdnek.
Henger felvetésében azért van valami, pld. az hogy ezek a szuperkönnyû meg "deformált" küllõk gyári kerekekbe valók leginkább, elég speckók ahhoz, hogy ne valami mezei szerelõ rakja bele a kerékbe. A gyárban pld. gépi feszültségmérõ van a küllõfeszesség beállításához. (igaz ez egy ideig tart, aztán az elsõ centrírnél jön a szerelõ)

#34186
Dagi

Dagi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 836 hozzászólás
Na ez elég pöpec. :clap:
Nekem is tetszenek a lapított küllõs kerekek, fõleg 24/28 küllõvel...ráadásul a súlyom (60 kg) is bírná, csak a pénztárcám nem. :o
Péter
Már nem keresek 13-15 centi körül mozgó, könnyû, tekerhetõ össztelós vázat...íme;)

#34187
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás
Naná. Utánanéztem, mert beleszerettem a lapított küllõkbe. Csak az a baj, hogy ennyi kidobnivaló pénzem sose lesz:(

Ezért vagyok még minig undorítóan irigy arra a palira, aki 100 dolcsiért vette meg ezt a két kereket igényes agyakkal (a fixi is országuti;)):
Posted Image

#34188
Dagi

Dagi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 836 hozzászólás

Nem kellenek. A CX-ray 2,3mm széles, úgyhogy befér egy normál agyba a Sapim szerint (legföljebb enyhe reszeléssel:eek:). Gyártanak szélesebbet is CX néven. Ugyanígy a DT.

Igen, elvileg a 2,3mm még pont átfér...azért ennyi a DT Aerolite is.
Péter
Már nem keresek 13-15 centi körül mozgó, könnyû, tekerhetõ össztelós vázat...íme;)

#34189
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás
Nem kellenek. A CX-ray 2,3mm széles, úgyhogy befér egy normál agyba a Sapim szerint (legföljebb enyhe reszeléssel:eek:). Gyártanak szélesebbet is CX néven. Ugyanígy a DT.

#34190
-Henger-

-Henger-

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.181 hozzászólás
Ne felejtsétek el, hogy ezekhez a kapított küllõkhöz spéci agyak kellenek!

#34191
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Lófarkas: Mindent szuperlatívuszokban dicsérnek, de a valóság mindig más, ezt a küllõt is emberek és anyagból gyártják, vagyis elõfordulnak hibák (pld. anyaghiba), minden ún. minõségbiztosítás mellett is. Egyszer egy olyan Dt küllõsorozatból fûztek kereket nekem, hogy minden edzésen elpattant egy-egy, a 4. edzés után meguntam és újrafûzettem. Mondjuk lehet, hogy az ilyen extrém árú külllõkre jobban odafigyelnek, de a mai állapotok mellett ennél is elõfordulhat malõr.
A laser csak 1 gr.-mal nehezebb? Érdekes egy pár évvel ezelõtt nagyobb volt a különbség...

#34192
tittyman

tittyman

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.950 hozzászólás
Állítólag van a sapimnak is aero küllõje cpx néven 510ft-os darabáron, valamint a neuzer is forgalmaz valamilyen aero küllõt de arról nincs bõvebb infóm....
:) Tittyman kongashow!! :bananadan:cheers:

#34193
Dagi

Dagi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 836 hozzászólás

Itthon még nem láttam, de egy német online boltban pont háromszor annyi, mint a Revolution.

Kösz, akkor ez (is) bukó...marad a Revolution...pedig szép lehet egy 24/28-as pár kerék ezekkel a lapított küllõkkel...:chin:
Péter
Már nem keresek 13-15 centi körül mozgó, könnyû, tekerhetõ össztelós vázat...íme;)

#34194
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
50 € körül van egy 20-as csomag...az azért igen húzós. Ennyit nem ér. :(
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#34195
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás
... akkor az is 450-500/db. Durva, de nem feltétlen irreális. Piszok zûrös lehet a gyártásuk még a húzotthoz képest is, ráadásul természetszerûen kis szériában. 12 küllõs kereket kell belõle építeni, úgy olcsóbb:D

#34196
Alonso

Alonso

    vendég

  • fórumtag
  • 58 hozzászólás

DT Aerolite-ot látott valaki itthon? Milyen árban van/lehet?
Péter


Itthon még nem láttam, de egy német online boltban pont háromszor annyi, mint a Revolution.

#34197
Dagi

Dagi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 836 hozzászólás

Mijjaz, hogy kipereg 1-2? Ezek a világ legerõsebb küllõi, vazze. A cx-ray tudtommal elpusztíthatatlan, a húzott küllõ meg köztudottan tartósabb, mint az egyenes (a rugalmassága miatt). Persze ha eldobod a bicót, az gázos.

Én mondjuk elvbõl nem adnék ennyit egy küllõért, akár "kipereg", akár nem...ez már pofátlanság szvsz...
Péter
Már nem keresek 13-15 centi körül mozgó, könnyû, tekerhetõ össztelós vázat...íme;)

#34198
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás
Mijjaz, hogy kipereg 1-2? Ezek a világ legerõsebb küllõi, vazze. A cx-ray tudtommal elpusztíthatatlan, a húzott küllõ meg köztudottan tartósabb, mint az egyenes (a rugalmassága miatt). Persze ha eldobod a bicót, az gázos.

#34199
Dagi

Dagi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 836 hozzászólás

A laser nehezebb, mint a cx-ray, legalábbis a gyári adatok szerint, de valóban irreálisan drága, nem ér ennyit. Nem tudom mennyibe kerülhet a Dt magas kategória küllõi, lehet, hogy jobban megéri. MAgyarországon egyébként sem tanácsos a nagyon lekönnyített küllõket használni, mert ha kipereg 1-2, el lehet dobni mindet és újrafûzetni nehezebbel. Ez kb. 30e Ft vesztedéget jelentene a cx-ray esetében.

Weight : 278g (64 x 260 mm) - CX-Ray
Weight : 279g (64 x 260 mm) - Laser
Nem kötözködésképpen, csak most néztem én is a küllõket...
DT Aerolite-ot látott valaki itthon? Milyen árban van/lehet?
Péter
Már nem keresek 13-15 centi körül mozgó, könnyû, tekerhetõ össztelós vázat...íme;)

#34200
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
A laser nehezebb, mint a cx-ray, legalábbis a gyári adatok szerint, de valóban irreálisan drága, nem ér ennyit. Nem tudom mennyibe kerülhet a Dt magas kategória küllõi, lehet, hogy jobban megéri. MAgyarországon egyébként sem tanácsos a nagyon lekönnyített küllõket használni, mert ha kipereg 1-2, el lehet dobni mindet és újrafûzetni nehezebbel. Ez kb. 30e Ft vesztedéget jelentene a cx-ray esetében.