Igen, elvileg a 2,3mm még pont átfér...azért ennyi a DT Aerolite is.Nem kellenek. A CX-ray 2,3mm széles, úgyhogy befér egy normál agyba a Sapim szerint (legföljebb enyhe reszeléssel:eek:). Gyártanak szélesebbet is CX néven. Ugyanígy a DT.
Péter
Igen, elvileg a 2,3mm még pont átfér...azért ennyi a DT Aerolite is.Nem kellenek. A CX-ray 2,3mm széles, úgyhogy befér egy normál agyba a Sapim szerint (legföljebb enyhe reszeléssel:eek:). Gyártanak szélesebbet is CX néven. Ugyanígy a DT.
Kösz, akkor ez (is) bukó...marad a Revolution...pedig szép lehet egy 24/28-as pár kerék ezekkel a lapított küllõkkel...:chin:Itthon még nem láttam, de egy német online boltban pont háromszor annyi, mint a Revolution.
DT Aerolite-ot látott valaki itthon? Milyen árban van/lehet?
Péter
Én mondjuk elvbõl nem adnék ennyit egy küllõért, akár "kipereg", akár nem...ez már pofátlanság szvsz...Mijjaz, hogy kipereg 1-2? Ezek a világ legerõsebb küllõi, vazze. A cx-ray tudtommal elpusztíthatatlan, a húzott küllõ meg köztudottan tartósabb, mint az egyenes (a rugalmassága miatt). Persze ha eldobod a bicót, az gázos.
Weight : 278g (64 x 260 mm) - CX-RayA laser nehezebb, mint a cx-ray, legalábbis a gyári adatok szerint, de valóban irreálisan drága, nem ér ennyit. Nem tudom mennyibe kerülhet a Dt magas kategória küllõi, lehet, hogy jobban megéri. MAgyarországon egyébként sem tanácsos a nagyon lekönnyített küllõket használni, mert ha kipereg 1-2, el lehet dobni mindet és újrafûzetni nehezebbel. Ez kb. 30e Ft vesztedéget jelentene a cx-ray esetében.
Rekord fékváltókar meg Rekord hátsóváltó, Shimano kazi meg 105-ös sor, minden gond nélkül megy...