- 3-as hajtómû,
- 3 sebesség kompatibilis elsõ átdobó,
- hosszú karos hátsó váltó, ami felszedi a többletláncot 30-as tányér esetén.
Elsõ váltókar?
- 3-as hajtómû,
- 3 sebesség kompatibilis elsõ átdobó,
- hosszú karos hátsó váltó, ami felszedi a többletláncot 30-as tányér esetén.
van most nekem ez a mali bringám, 2x7-es váltóval
mi kell ahhoz, hogy 3x7-eset csináljak belõle?
Van jogsid?
Tanítják, hogy ha kimész az autómosóból tanácsos pár próbafékezést csinálni, hogy a fékek elpárologtassák a vizet, különben pofára eshetsz egy keresztezõdésben!
A fekete lé meg jöhet a felni-kopásból+kosz...
...szerintem
Nekem is az van, nem rossz... Viszont a fekete szutyok (állítólag szén) elég gyilkos (Eleve hogy jön ki fekete lé egy piros fékpofából?).
És ha kint áll a bicó egy darabig esõben, hidegben, akkor az elsõ fékezésnél 0 a fékhtás. Utána jobb lesz... Tök érthetetlen, de párszor majdnem ráb@sztam már.
Piros Ritchey elég jó esõben/sárban, de "levet" az is ereszt...
Arra gondolok, h a baj az lehet, h a meghalt darabok presta szelepesek voltak, míg a felnin autószelepesnek való méretû lyuk van. Lehet ez az ok?
Arra gondolok, h a baj az lehet, h a meghalt darabok presta szelepesek voltak, míg a felnin autószelepesnek való méretû lyuk van. Lehet ez az ok?
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
Haveromnak is ilyen gondja volt, mert szappanos vízzel tette fel a túl szoros külsõt, és elcsúszott a belsõvel együtt, ettõl sorban szakadtak ki/le a szelepjei...A hátsó kerekemben 3 belsõ szelepe is kiszakadt már, az egyik ezek közül 1 napos volt.
Kényszermegoldásként a túrán végül újra egy nem épp passzoló méretû, EZER éves (SZU-ban gyártott...) autószelepes belsõ került bele, és azzal futott még 60 km-et, és nem volt gond...
Arra gondolok, h a baj az lehet, h a meghalt darabok presta szelepesek voltak, míg a felnin autószelepesnek való méretû lyuk van. Lehet ez az ok?