majd a tiedet megkapargatom:mad:
Akkor haragban leszünk...
a) reszelõvel lekapod a festéket egy tenyérnyi részrõl, kirakod az esõre, és megvárod, rozsdásodik-e
mágnes
Más: jó. A montis pótbelsõ viszont nem;)
Ha a Malid nem alu, akkor nagy valószínûséggel Team lesz, ami Oria Special tt (acél) csövekbõl készült.
A másik megoldás, amit írtál: dupla hajtómû montis kazettával, de mindenképpen montis hátsóváltó kell, mert az outis Shimano hátsóváltók legfeljebb 27-es fogaskerékkel használhatóak (a hosszúkanalas is!)
az normális, hogy ha átalakítóval fújom a kereket benzinkútnál, akkor a pumpa mérõje nem mutatja a nyomást a gumiban?
(singo szelepem van)
ps: milyen mali váz van, ami nem ironman és lehetett kapni püspöklila kivitelben? (keresem a bringám gyökereit:) )
Szerintem a Gepida márka még gyerekcipõben jár, sõt egy bringaboltos ismerõsöm nyomdafestéket nem tûrõ jelzõket használ rá,
de én ezennel befejezem a le, meg rábeszélõs hozzászólásaimat a témával kapcsolatban!
Jó lenne ha másvki is hozzászólna a Gepida mizériához!
Szerintem a váz merevségét nem lehet megnézni. Max annyit, hogy a középrész milyen vastag, széles.
Az a kérdésem, meg lehet-e azt csinálni, hogy outi gépre monti racsnit teszek föl? Ez megoldaná az áttételezési bajmat. Nyilván kilences helyébe kilencest. Müxene ez így? Persze még kevésbé lenne szabad keresztbe váltani, mert az outi váltónak rövidebb a láncfeszítõje. Ha ez nem menne e láncfeszítõ-hossz miatt, akkor föltennék hátra egy monti váltót. Szerintetek ez kompatibilis lenne az outi fékváltókarokkal?