Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#33541
Írta 2006. június 06. - 00:32

(singo szelepem van)
ps: milyen mali váz van, ami nem ironman és lehetett kapni püspöklila kivitelben? (keresem a bringám gyökereit:) )
#33542
Írta 2006. június 05. - 22:42

Ha megveszed, majd írd meg a tapasztalatokat

#33543
Írta 2006. június 05. - 18:42

#33544
Írta 2006. június 04. - 11:33

Szerintem a Gepida márka még gyerekcipõben jár, sõt egy bringaboltos ismerõsöm nyomdafestéket nem tûrõ jelzõket használ rá,
de én ezennel befejezem a le, meg rábeszélõs hozzászólásaimat a témával kapcsolatban!
Jó lenne ha másvki is hozzászólna a Gepida mizériához!
Szerintem a váz merevségét nem lehet megnézni. Max annyit, hogy a középrész milyen vastag, széles.
Akkor a felsõ idézetre:A Gepida egy teljesen remek,kifogásolhatatlan márka,amíg városi közlekedésen bellül is arra használod hogy elmenj vásárolni,meg haza.Ha jártál már Komárom felé elég sok bringással találkozhatsz.És egyre több gepida márkával ellátottal!Nincs azzal gond.Jobb mint a T**** Gazdis!jah és már tárcsafékes agyakat is gyárt.Kívánom nekik hogy csak így tovább!
Második idézetre:
Vázad merevségét úgy lehet megnézni(jól fûzött kerekekkel,mert ha lazák a küllõk akkor már nem pontos a mérés) hogy a bringád mellé álva a pedált 6óra irányába állítod,a bringát megdöntöd egy picit és közepes erõteljességgel(mármint ne rúgj rá nagyot

#33545
Írta 2006. június 04. - 11:15

Az a kérdésem, meg lehet-e azt csinálni, hogy outi gépre monti racsnit teszek föl? Ez megoldaná az áttételezési bajmat. Nyilván kilences helyébe kilencest. Müxene ez így? Persze még kevésbé lenne szabad keresztbe váltani, mert az outi váltónak rövidebb a láncfeszítõje. Ha ez nem menne e láncfeszítõ-hossz miatt, akkor föltennék hátra egy monti váltót. Szerintetek ez kompatibilis lenne az outi fékváltókarokkal?
Nekem a régi outimon Sora mellett monti hátsó váltó volt. Ráadásul úgy, hogy a fékkar 3*8-at tudott, nekem meg csak 2*7-em volt, és a racsnim is monti volt, mert hajtókaron a kisebbik tányér 42-es volt.
Amúgy én is megfigyeltem, hogy montival hegymenetben pörget az ember, outival meg kiállok a nyeregbõl és úgy megyek fel. (mármint attól függ milyen hosszú a hegy

#33546
Írta 2006. június 03. - 22:22

A másik megoldás, amit írtál: dupla hajtómû montis kazettával, de mindenképpen montis hátsóváltó kell, mert az outis Shimano hátsóváltók legfeljebb 27-es fogaskerékkel használhatóak (a hosszúkanalas is!). Az így elérhetõ legkisebb áttétel 39/34 normál 130 mm-es osztókörû hajtómûvel vagy 34/34 kompakt (110 mm-es) hajtómûvel.
30/27=1,11
39/34=1,15
34/34=1,00
Bármelyik a fenti háromból elég kell legyen bármilyen aszfalt útra 80-90-es pedálfordulatnál.
A montis hátsó váltók teljesen kompatibilisek az outi fékváltókarokkal.
#33547
Írta 2006. június 03. - 21:22

Az a kérdésem, meg lehet-e azt csinálni, hogy outi gépre monti racsnit teszek föl? Ez megoldaná az áttételezési bajmat. Nyilván kilences helyébe kilencest. Müxene ez így? Persze még kevésbé lenne szabad keresztbe váltani, mert az outi váltónak rövidebb a láncfeszítõje. Ha ez nem menne e láncfeszítõ-hossz miatt, akkor föltennék hátra egy monti váltót. Szerintetek ez kompatibilis lenne az outi fékváltókarokkal?
#33548
Írta 2006. június 03. - 21:12

#33549
Írta 2006. június 03. - 13:48

#33550
Írta 2006. június 03. - 09:53

Itt pl.: a Kelly's '05 IRC 3.9 tûnik jó árúnak(bár egyálltalán nem ismerem ezt a márkát), de nem tudom lehet-e rendelni, mert boltba nincs a net szerint, meg kérdés, hogy tényleg azok a cuccok vannak rajta, mert a drágább Kelly's-eken is hasonló alkatrészek, vannak, szóval lehet elírás, de egy telefont megér szerintem.
Meg van Orbea is 270 alatt a bikeart-ban.
#33551
Írta 2006. június 02. - 15:26

de én ezennel befejezem a le, meg rábeszélõs hozzászólásaimat a témával kapcsolatban!

Jó lenne ha másvki is hozzászólna a Gepida mizériához!
Szerintem a váz merevségét nem lehet megnézni. Max annyit, hogy a középrész milyen vastag, széles.
Amúgy bicó kiszórások nálunk is vannak. Pl a Velotradenél van hogy több százezres gépeket féláron adnak. Pl tavaly õsszel (tudom megint Merida) de egy full Ultegrás full karbonvázas outit meg lehetett kapni kevesebb mint 300 ezerért, a Dura-aces, legfelsõ kategóriás karbon outi, meg 450 ezer volt!
Szóval õsszel érdemes bicót venni!!!
#33552
Írta 2006. június 02. - 15:18

Más: mikor kezdõdnek a német boltokban az árleszállítások?
#33553
Írta 2006. június 02. - 13:09

Kantáros, eredeti, Santini (vagy Nalini), made in italy, az aran meg majd meglepodsz -> jo ertelemben!
:love1:
igen Santini!
...szeretem a meglepetéseket!

#33554
Írta 2006. június 02. - 11:31

ok! köszi!
Azt hittem használt...nemám megkopasztotok. Egy komplett felsõ (rövid cipzárral) meg gatyó (kantáros) kb 27 ezer Ft,nem?
igaz utálom a kantár nélkülit, de az lehet olcsóbb
ej-ej...ismerõsnek jár kedvezmény?
Kantáros, eredeti, Santini (vagy Nalini), made in italy, az aran meg majd meglepodsz -> jo ertelemben!
#33555
Írta 2006. június 02. - 10:25

Grolsch!
S-es komplett MILRAM kellene akkor - megoldhato, lehet egy kicsit varni kell ra, az arat meg nem tudom, de ha lesz info rola irom!
ok! köszi!
Azt hittem használt

igaz utálom a kantár nélkülit, de az lehet olcsóbb
ej-ej...ismerõsnek jár kedvezmény?

#33556
Írta 2006. június 02. - 09:17

Megéztem gyorsan pár bringa árát Németországban és itthon: gyakorlatilag ugyanaz (szállítást nem számítva). Pl. Egy Cube Peloton 1000 Euro, itthon 265eFt. A Merida 904 Németországban 1049 Euro, itthon 269eFt. Szóval komplett bicajt egyáltalán nem érdemes külföldrõl hozni.
Hacsak nincs holtszezon es nincs baromi jo osszekottetesed, magyar piacon nem nagyon tudsz jo ar/ertek aranyu bicot osszehozni!
Mennyi penzed van? Uj 903/4 vaz kell karbon villaval, valami jobb szettel - ha komolyan gondolod beszelhetunk rola!
#33557
Írta 2006. június 02. - 08:32

S-es komplett MILRAM kellene akkor - megoldhato, lehet egy kicsit varni kell ra, az arat meg nem tudom, de ha lesz info rola irom!
#33558
Írta 2006. június 01. - 21:28

Megéztem gyorsan pár bringa árát Németországban és itthon: gyakorlatilag ugyanaz (szállítást nem számítva). Pl. Egy Cube Peloton 1000 Euro, itthon 265eFt. A Merida 904 Németországban 1049 Euro, itthon 269eFt. Szóval komplett bicajt egyáltalán nem érdemes külföldrõl hozni.
Év elején 900 Euróért volt full Ultegrás, 1300 Euróért full Dura Aces bringa német online boltokban. Ki kell várni a holtszezont.
#33559
Írta 2006. június 01. - 20:08

#33560
Írta 2006. június 01. - 19:53
