Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34354 hozzászólás a témában

#33541
t-works

t-works

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 964 hozzászólás
Cép, meg annyira nem is nehéz

#33542
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás
mephisoft azért nézzél még pár bringát, szerintem elég sok van ebben az árkategóriában. Pl.: http://kerekpar.hu/termekek/orszaguti
Itt pl.: a Kelly's '05 IRC 3.9 tûnik jó árúnak(bár egyálltalán nem ismerem ezt a márkát), de nem tudom lehet-e rendelni, mert boltba nincs a net szerint, meg kérdés, hogy tényleg azok a cuccok vannak rajta, mert a drágább Kelly's-eken is hasonló alkatrészek, vannak, szóval lehet elírás, de egy telefont megér szerintem.
Meg van Orbea is 270 alatt a bikeart-ban.

#33543
Grolsch

Grolsch

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.323 hozzászólás
Szerintem a Gepida márka még gyerekcipõben jár, sõt egy bringaboltos ismerõsöm nyomdafestéket nem tûrõ jelzõket használ rá,
de én ezennel befejezem a le, meg rábeszélõs hozzászólásaimat a témával kapcsolatban! :)
Jó lenne ha másvki is hozzászólna a Gepida mizériához!

Szerintem a váz merevségét nem lehet megnézni. Max annyit, hogy a középrész milyen vastag, széles.

Amúgy bicó kiszórások nálunk is vannak. Pl a Velotradenél van hogy több százezres gépeket féláron adnak. Pl tavaly õsszel (tudom megint Merida) de egy full Ultegrás full karbonvázas outit meg lehetett kapni kevesebb mint 300 ezerért, a Dura-aces, legfelsõ kategóriás karbon outi, meg 450 ezer volt!
Szóval õsszel érdemes bicót venni!!!
Legyél te is szerencse csomag! :icon_bigg

#33544
mephisoft

mephisoft

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 453 hozzászólás
Még mindig azon a kérdésen agonizálok, milyen bringát vegyek... Az a bizonyos Gepida Bandon 970-es a Vuelta kerekekkel és 105-ös szettel még mindig nagyon izgatja a fantáziámat. Van egy darab, és meg lehet nézni a boltban. Meg tudjátok mondani, hogy bolti körülmények között meg lehet-e - és hogyan - nézni, hogy mennyire merev egy váz? Illetve egy keréken mit lehet ellenõrizni? Egyéb dolgok, amiket még meg lehet nézni?

Más: mikor kezdõdnek a német boltokban az árleszállítások?

#33545
Grolsch

Grolsch

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.323 hozzászólás

Kantáros, eredeti, Santini (vagy Nalini), made in italy, az aran meg majd meglepodsz -> jo ertelemben!


:love1:

igen Santini!
...szeretem a meglepetéseket! :)
Legyél te is szerencse csomag! :icon_bigg

#33546
bmafte

bmafte

    vendég

  • fórumtag
  • 81 hozzászólás

ok! köszi!
Azt hittem használt :P ...nemám megkopasztotok. Egy komplett felsõ (rövid cipzárral) meg gatyó (kantáros) kb 27 ezer Ft,nem?
igaz utálom a kantár nélkülit, de az lehet olcsóbb
ej-ej...ismerõsnek jár kedvezmény? :D


Kantáros, eredeti, Santini (vagy Nalini), made in italy, az aran meg majd meglepodsz -> jo ertelemben!
BMaFTe

#33547
Grolsch

Grolsch

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.323 hozzászólás

Grolsch!

S-es komplett MILRAM kellene akkor - megoldhato, lehet egy kicsit varni kell ra, az arat meg nem tudom, de ha lesz info rola irom!


ok! köszi!
Azt hittem használt :P ...nemám megkopasztotok. Egy komplett felsõ (rövid cipzárral) meg gatyó (kantáros) kb 27 ezer Ft,nem?
igaz utálom a kantár nélkülit, de az lehet olcsóbb
ej-ej...ismerõsnek jár kedvezmény? :D
Legyél te is szerencse csomag! :icon_bigg

#33548
bmafte

bmafte

    vendég

  • fórumtag
  • 81 hozzászólás

Megéztem gyorsan pár bringa árát Németországban és itthon: gyakorlatilag ugyanaz (szállítást nem számítva). Pl. Egy Cube Peloton 1000 Euro, itthon 265eFt. A Merida 904 Németországban 1049 Euro, itthon 269eFt. Szóval komplett bicajt egyáltalán nem érdemes külföldrõl hozni.


Hacsak nincs holtszezon es nincs baromi jo osszekottetesed, magyar piacon nem nagyon tudsz jo ar/ertek aranyu bicot osszehozni!
Mennyi penzed van? Uj 903/4 vaz kell karbon villaval, valami jobb szettel - ha komolyan gondolod beszelhetunk rola!
BMaFTe

#33549
bmafte

bmafte

    vendég

  • fórumtag
  • 81 hozzászólás
Grolsch!

S-es komplett MILRAM kellene akkor - megoldhato, lehet egy kicsit varni kell ra, az arat meg nem tudom, de ha lesz info rola irom!
BMaFTe

#33550
Alonso

Alonso

    vendég

  • fórumtag
  • 58 hozzászólás

Megéztem gyorsan pár bringa árát Németországban és itthon: gyakorlatilag ugyanaz (szállítást nem számítva). Pl. Egy Cube Peloton 1000 Euro, itthon 265eFt. A Merida 904 Németországban 1049 Euro, itthon 269eFt. Szóval komplett bicajt egyáltalán nem érdemes külföldrõl hozni.


Év elején 900 Euróért volt full Ultegrás, 1300 Euróért full Dura Aces bringa német online boltokban. Ki kell várni a holtszezont.

#33551
Grolsch

Grolsch

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.323 hozzászólás
Amúgy a 901, 903, 904-nek ugyanaz a váza csak a színe más.
Legyél te is szerencse csomag! :icon_bigg

#33552
mephisoft

mephisoft

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 453 hozzászólás
Megéztem gyorsan pár bringa árát Németországban és itthon: gyakorlatilag ugyanaz (szállítást nem számítva). Pl. Egy Cube Peloton 1000 Euro, itthon 265eFt. A Merida 904 Németországban 1049 Euro, itthon 269eFt. Szóval komplett bicajt egyáltalán nem érdemes külföldrõl hozni.

#33553
Grolsch

Grolsch

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.323 hozzászólás

Grolsch köszi az összefoglalót. Azt hiszem, nekem ez tökéletes lenne. Csak kicsit húzós az ára.


Akkor még a boltban le kéne szerelteni róla pár dolgot, hogy olcsóbb legyen.
Támadható pontok:
- fékszett -itt spórolhatsz egy tizest
- esetleg hajtókar
Legyél te is szerencse csomag! :icon_bigg

#33554
mephisoft

mephisoft

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 453 hozzászólás
Grolsch köszi az összefoglalót. Azt hiszem, nekem ez tökéletes lenne. Csak kicsit húzós az ára.

#33555
Alonso

Alonso

    vendég

  • fórumtag
  • 58 hozzászólás

Figy LóFarkas, ha gondolod, akkor síkon tegyél be könnyû, hegyre meg nehéz kereket, mer úgy is mind1.


LóFarkas igazat beszél, az idõfutam bringákat aerora optimalizálják, ez nagyobb tömeget eredményez, ami egy idõfutamon nem számít, mert közel egyenletes sebességgel mennek síkon. De abban igazad van, hogy egy ilyen bringán érezhetõ a lendkerék-hatás, és síkon, közel állandó sebssségnél ez is elõny.

#33556
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás

Figy LóFarkas, ha gondolod, akkor síkon tegyél be könnyû, hegyre meg nehéz kereket, mer úgy is mind1.


1 pár kerekem van és nem versenyzem... A fizikával amúgy fölösleges vitatkozni.

#33557
Grolsch

Grolsch

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.323 hozzászólás

Grolsch, azt mondod, az elõzõ Bringában van Merida 904 teszt? Megtennéd, hogy pár mondatban összegzed?


Bringa VII évfolyam, 2006. április, szerzõ: passz nem volt oda írva

dióhéjban:
Telitalálat a Ferrari sárga fényezés. (szerintem is brutál jól néz ki, én már élõben is láttam)
Nem egy versenyzésre optimalizált gép, hanem szabadidõs sportolásra.

Váz: magas homlokcsõ, ezért nem kötelezõ a folytonos sportos testtartás, ideális túrázáshoz is;
túl magas a felépítmény, sok a hézagoló, montis edzõgépnek kiváló, mert magas a középrésze is, így hamar meg tudják szokni a montisok;
a magasság miatt a bedõlõs kanyarokban bizonytalanság érezhetõ, ehhez hozzájárul a nyúlós láncvilla kialakítás, ezért idegeskedésre hajlamos a kerékpár hátulja, a középrész viszont brutál meg van erõsítve.
Versenyzõi szemmel lehet vele biciklizni egy bolyban, de ha sprintelésre kerül a sor, akkor már elõjönnek a hibák. Turista szemmel ezek a hibák viszont a kényelemként is felfoghatók.

Felszerelés: 10-es 105, a cikkben a Dura-hoz meg az Ultegrához hasonlítják ami szerintem hülyeség! Naná, hogy nem lesz olyan jó, mint az Ultegra! De ezt nem is várja el senki…szerintem.

Kiegészítõk: Lapított ergonómikos kormány, a nyereg imbuszkulcs nélkül is állítható

Szumma: a 904 egy hajszálnyira van attól, hogy versenygép legyen, több mint egy általános célú sport-kerépár, megbízható bringa elérhetõ áron

Személy szerint én már leszoktam a Bringáról, mert túl kritikusak a cikkei, már-már fikázós…igaz a mostani pont kivétel. Igazából nem értem miért szövegeltek a cikkben annyit a váltóról, annak semmi köze a gyártóhoz; ellenben egy szó szem esik a pl a kerekekrõl.

Meg azt szeretném megkérdezni, mi számít versenygépnek, mert ha elindulok egy amatõr bajnokságon, nehogymá' ez nem elég oda. Miért nem azt, írja, hogy profi versenyhez kevés?!
Legyél te is szerencse csomag! :icon_bigg

#33558
t-works

t-works

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 964 hozzászólás
Figy LóFarkas, ha gondolod, akkor síkon tegyél be könnyû, hegyre meg nehéz kereket, mer úgy is mind1.

#33559
mephisoft

mephisoft

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 453 hozzászólás
Grolsch, azt mondod, az elõzõ Bringában van Merida 904 teszt? Megtennéd, hogy pár mondatban összegzed?

#33560
Spityu

Spityu

    vendég

  • fórumtag
  • 109 hozzászólás

Az olasz sem isten - karbon record fekvaltokarral eleg egy kis eses, sot lattam mar hogy csak ugy letort a kis kar.


Ez az amiért sohasem lesz karbon fvkar, váltótest, hajtókar a bringámon. Csak ha profi lennék(az is soha), mert akkor nem az én pénztárcám bánja, viszont akkor minden gramm számít.
Egyéni véleményem: amatõr szinten, Mo.-n, mo-i fizetésekkel a agyon-karbonozott szett felesleges rongyrázás. Viszont ha Los Angelesbe kijutok 3-4 évre, akkor nem fog izgatni hogy ha úgy van havonta 3x kell lecserélnem az egész félmilliós bringát, még akkor is maradna fél milla. (szoftverfejlesztésben van ennyi $)