Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#33581
Írta 2006. május 03. - 17:29
Sramra szavazok, fele annyi a lánc-fogsor összeállítás, és lássatok csodát: vagy kétszer annyit ment, mint a shimano. Adnak hozzá patentot: nem utcsó szempont. Csak összenyomod és már mehet is a brigéciolba. Miután kiázott használt(!) fogkefével adok neki, majd jöhet a szuper lötyivel kenegetés, amit mindenki találjon meg maga. Egyébként jól mûködik a motoros márkabóban kapható láncadalékokkal is, nem:D
Igen, igazat szólva 4xfél fordulatról beszétem.
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#33582
Írta 2006. május 03. - 16:02
#33583
Írta 2006. május 03. - 15:32
Amúgy az eredeti, "ragadós" anyag az zsír, de tényleg rendesen ragad. Jó is, amíg nem poros az út
Én speciel fûrészlánc-olajba dobom bele brigéciolozást követõen, összerázom, lecsöpögtetem, törlöm vagy 10 percig. A fürdetés miatt mindenhova jut, ahova nagyon kell, a sûrû, viszkózus szerkezet miatt ott is marad, a törölgetés következtében meg nem piszkolódik jobban, mint más kenõanyag esetén. Ja és... occsó :bananadan
#33584
Írta 2006. május 03. - 15:28
#33585
Írta 2006. május 03. - 14:27
Félreértettél.
Úgy fogalmaztam, hogy "azt mondta..."
Én nem cserélem, úgy megy 5-6 ezret.
Ekkor a fogaskoszorúval együtt cserélem. Igazából nem a lánc miatt, hanem a fogak miatt van cserére szükség... Viszont alaposan gondozom a láncot.
A végén már igen erõsen oldalirányba is lötyög, volt hogy saját tengelye körül a lánc amikor levettem négyszer tudtam az egyik végét csavarni, amíg a másik vége fixen volt rögzítve:scared:
Az már nyúlt egy kicsit, nem???:bell:
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#33586
Írta 2006. május 03. - 12:28
Az jó dolog egyébként, hogy cseréled a láncokat, én így akartam eredetileg, csak aztán láttam, hogy nem érdemes (meg a szokásos pénzhiány ).
t-works: elhiszem hogy ennyit bír az Ultegra, de szerintem most akkor ne ilyet, hanem Dura-Ace-t vegyél. Nem akarom elhinni, hogy ne bírna többet.
Campánál meg egységes lánc van, legalábbis ugyanaz van a dobozban , de még mindig nem értem miért lehet Chorus meg Record láncot külön rendelni, holott még a Centaur is ugyanaz, és persze ugyanannyiba kerülnek.
Ja még valami, ami fontos: egy 3000 Ft-os fogsorral sokkal kevesebbet bír ugyebár a lánc, mivel hamarabb elkopnak a fogak -> hamarabb bekövetkezik, hogy (szinte) csak egy láncszem feszes a soron. Bár feltételezem nem errõl van szó
#33587
Írta 2006. május 03. - 09:44
Extrém terhelés? Hát, a Mátrába járok vele, hegyen résztávozok, pfffff, az szerinem nem vészes.
Most veszek egy másik Ultegrát, ha az se bírja, akkor egy Recordot, majd lesz valami
#33588
Írta 2006. május 03. - 09:02
Hi!
Tud vki Bp-n konkrét helyet ahol lehet kapni fehér kormányszalagot?
elõre is kösz,
bye
corratec.hu Egy fél éve volt náluk hívd fel õket.
#33589
Írta 2006. május 03. - 07:17
Azt mondta nekem egy srác, hogy vegyek 3(!) láncot: menjek eggyel 300 km-t az új fogason, utána a másik kettõt váltsam 500-anként. Õ annyit megy, hogy ezt egy hét alatt kb meg is teszi a bitang:scared:
Egy Ultegra lánc nálam ennyit megy.
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#33590
Írta 2006. május 03. - 01:11
Tud vki Bp-n konkrét helyet ahol lehet kapni fehér kormányszalagot?
elõre is kösz,
bye
#33591
Írta 2006. május 03. - 00:13
1500 km alatt szétgyakni egy Ultegrát? Mûvészet. Az akkor tuti hogy nem kapott tisztítást, kenést ezalatt és/vagy állandóan agresszív körülmények között volt: csak verseny, k.va sok k.va kemény áttétel stb.
Ha Dura-Ace-t (biztos, hogy többet bír) sem akarsz, akkor jó alternatíva lehet a Connex bár az tipikusan kb. 12 ropi asszem.
Campa C10: 7-8 ezer km, vegyes körülmények mellett, igaz sokat tisztítom. Bár nem volt, szerintem egy Dura-Ace is kibírna _nálam_ ennyit.
#33592
Írta 2006. május 02. - 22:09
Most lánconként egy 10es, hoppp, szerencsepercek... :wtf:
#33593
Írta 2006. május 02. - 20:45
Hallottam ma valamit. Ha kicsapódik a só a mezeden, akkor az azt jelenti, hogy rossz formában vagy. Sajnos siettem, úgyhogy nem tudtam az illetõvel, errõl bõvebben beszélni.
Szóval? Igaz vagy hamis?
Hát, amikor életem egyik legrosszabb formájában voltam, akkor tényleg erõsen kicsapódott rajtam a só, a fekete nadrágom is szürke volt tõle..... de szerintem ez inkább azzal függ össze hogy az év legmelegebb napja volt......
Szóval érdekelne hogy mi a fiziológiai magyarázata a pillanatnyi forma és a só összefüggésének.....
#33594
Írta 2006. május 02. - 17:40
Szóval? Igaz vagy hamis?
#33595
Írta 2006. május 02. - 14:09
Szerintem egy 60-as legalább, de inkább 62-es! Nekem régi outi vázból 64-es volt, de viszonylag kicsi, mert monti nyeregcsövet kellett hozzá vennem. (202 cm vagyok)
köszi!
#33596
Írta 2006. május 02. - 11:47
#33597
Írta 2006. május 01. - 18:19
sziasztok
arra lennék kiváncsi, hogy egy 80-as évek-beli régi országúti vázból egy 193cm magas embernek kb milyen méret kellene?
azért írtam hogy jó régi, mert gondolom más geometriája volt a vázaknak akkoriban, és nem tudom mekkorát keressek:)
ja és ha az számít, akkor egyenes kormányosra lenne átalakítva valószínûleg
szóval tippek?
Szerintem egy 60-as legalább, de inkább 62-es! Nekem régi outi vázból 64-es volt, de viszonylag kicsi, mert monti nyeregcsövet kellett hozzá vennem. (202 cm vagyok)
#33598
Írta 2006. május 01. - 17:41
#33599
Írta 2006. május 01. - 15:22
arra lennék kiváncsi, hogy egy 80-as évek-beli régi országúti vázból egy 193cm magas embernek kb milyen méret kellene?
azért írtam hogy jó régi, mert gondolom más geometriája volt a vázaknak akkoriban, és nem tudom mekkorát keressek:)
ja és ha az számít, akkor egyenes kormányosra lenne átalakítva valószínûleg
szóval tippek?
#33600
Írta 2006. április 30. - 21:16
Nem tudja valaki, hogy Mach1 CFX felnibe milyen széles felniszalag való? Van 10mm széles Velox, az már túl keskeny?
Nekem 16-os van a CFX-emben. Szvsz a 10 kevés, a téli kerekeim trekking felnisek, raktam bele 16-os szalagot, de a harmadik defekt után kicseréltem szélesebbre.