Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#33621
Írta 2006. május 31. - 13:31

gyondolom Bp-i vagy
#33622
Írta 2006. május 31. - 13:07


#33623
Írta 2006. május 31. - 12:17

ha fék/váltókar akkor kell, ha "tologatós" akkor nem
tologatós a váltókar, meg nem is pozicionált (már ha van ilyen egyáltalán tologatósból)
a hosszú kanálhoz hátulra új váltó vagy csak új kanál kell (már ha van így külön)?
gondolom, akkor 3 tányéros elsõ váltó is kéne
most így belegondolva ez egész váltócserének hangzik...
ez így kb. mennyibe fájna nekem?
#33624
Írta 2006. május 31. - 11:48

#33625
Írta 2006. május 31. - 11:36

#33626
Írta 2006. május 31. - 11:34

Nekem Ausztriába a Grossglocknerhez felraktam a 30-11es monti racsnit és elvitte az akkori Ultegra hátsóváltóm! De ez már nagyon nagyon necces, sokat kellett buherálni és nem garantált. A 28as az valszeg el kell hogy menjen rövid kanassal.
#33627
Írta 2006. május 31. - 11:30

- 3-as hajtómû,
- 3 sebesség kompatibilis elsõ átdobó,
- hosszú karos hátsó váltó, ami felszedi a többletláncot 30-as tányér esetén.
Elsõ váltókar?
#33628
Írta 2006. május 31. - 11:24

#33629
Írta 2006. május 31. - 10:54


A legkönnyebb áttételt használtam szinte végig, persze volt kevésbé meredek meg lejtõs rész is, ott váltogattam. A bringámon a legkönnyebb a 39/24.
Itt szeretném megkérdezni mi igaz abból amit Sipi mondott az Eurosporton, hogy erre a szakaszra 34/27-el készültek a profik? Létezik 34-es elsõ tányér, amit fel lehet tenni a Dura és a Record hajtómûvekre? Azért is fogadtam kétkedve ezt a bejelentést, mert rögtön utána mondta, hogy hátul 11 fogaskerék van

#33630
Írta 2006. május 31. - 10:49

van most nekem ez a mali bringám, 2x7-es váltóval
mi kell ahhoz, hogy 3x7-eset csináljak belõle?
- 3-as hajtómû,
- 3 sebesség kompatibilis elsõ átdobó,
- hosszú karos hátsó váltó, ami felszedi a többletláncot 30-as tányér esetén.
#33631
Írta 2006. május 31. - 09:29

#33632
Írta 2006. május 31. - 09:04

néhány kérdések egy amatõrtõl:
van most nekem ez a mali bringám, 2x7-es váltóval
mi kell ahhoz, hogy 3x7-eset csináljak belõle?
új tányér az ugye kell
az elsõ váltót kell cserélni vagy át kell állítani? a hátsó váltót is csak hozzá kell állítani vagy akkor már az is cserére szorul? a lánc gondolom marad
plz help
köszi:clap:
#33633
Írta 2006. május 30. - 21:21

Milyen volt a Giro? Hát felejthetetlen az biztos!

Meló után indultunk, egész éjjel mentünk. Ahogy megérkeztünk átültem a bringára és hajrá fel a Passo delle Erbe-re. Félúton elkezdett esni, majd átment szakadó hóesésbe, de abba az igazi nagy pelyhesbe


Nem tudom miért törölték ezt a szakaszt, ennél már sokkal durvább havak is voltak amire én emlékszem, pedig kb 12-14 éve nézem a versenyeket. Nyafogósok!
Én nagyon élveztem a hegymenetet, tervben is van egy nagyobb kiruccanás ahol egy teljes királyetapot szeretnék megcsinálni, ha valaki csatlakozna majd összebeszélünk.
Remélem bmafte is leírja mi volt, Õ a Kronplatz-ra ment fel (azt is törölték)
http://img.tar.hu/vo.../22302087.jpg#3
http://img.tar.hu/vo.../22349091.jpg#3
Sorry, ha hosszú és off voltam!
#33634
Írta 2006. május 30. - 20:45

Van jogsid?
Tanítják, hogy ha kimész az autómosóból tanácsos pár próbafékezést csinálni, hogy a fékek elpárologtassák a vizet, különben pofára eshetsz egy keresztezõdésben!
A fekete lé meg jöhet a felni-kopásból+kosz...
...szerintem
Hát ez az, hogy a felnirõl nem fog elpárologni a víz, az fix. Sõt, azt is nehezen hiszem, hogy a fékpofa letisztítja indulás után. Mikor bringázás közben átmegyek egy méretes pocsolyán, attól messze nem megy el annyira a fékerõ, mint állás közben.
A fekete lé egészen biztosan a fékpofából származik.
#33635
Írta 2006. május 30. - 20:38

#33636
Írta 2006. május 30. - 19:53

Nekem is az van, nem rossz... Viszont a fekete szutyok (állítólag szén) elég gyilkos (Eleve hogy jön ki fekete lé egy piros fékpofából?).
És ha kint áll a bicó egy darabig esõben, hidegben, akkor az elsõ fékezésnél 0 a fékhtás. Utána jobb lesz... Tök érthetetlen, de párszor majdnem ráb@sztam már.
Van jogsid?

Tanítják, hogy ha kimész az autómosóból tanácsos pár próbafékezést csinálni, hogy a fékek elpárologtassák a vizet, különben pofára eshetsz egy keresztezõdésben!
A fekete lé meg jöhet a felni-kopásból+kosz...
...szerintem

#33637
Írta 2006. május 30. - 19:43

Piros Ritchey elég jó esõben/sárban, de "levet" az is ereszt...
Nekem is az van, nem rossz... Viszont a fekete szutyok (állítólag szén) elég gyilkos (Eleve hogy jön ki fekete lé egy piros fékpofából?).
És ha kint áll a bicó egy darabig esõben, hidegben, akkor az elsõ fékezésnél 0 a fékhtás. Utána jobb lesz... Tök érthetetlen, de párszor majdnem ráb@sztam már.
#33638
Írta 2006. május 30. - 19:02

Egyébbként milyen volt a Giro? Fel tudtatok menni az Erbére, ritka szar idõ volt. Gondoltam is rád, mikor láttam a közvetítést, hogy mi lehet ottkint.
#33640
Írta 2006. május 30. - 18:35
