Szerintem ha a küllõfuratokat teljesen eltakarja, akkor jónak kell lennie.Nem tudja valaki, hogy Mach1 CFX felnibe milyen széles felniszalag való? Van 10mm széles Velox, az már túl keskeny?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:34
#33601
Írta 2006. április 30. - 11:09
#33602
Írta 2006. április 30. - 10:03
Nem tudja valaki, hogy Mach1 CFX felnibe milyen széles felniszalag való? Van 10mm széles Velox, az már túl keskeny?
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#33603
Írta 2006. április 30. - 09:15
Országúti bringás cipõ kell nekem de azonnal!
Hol nézzem meg Bp-en ahol nem egy közül lehet választani és ma is nyílva vagyon???
Hol nézzem meg Bp-en ahol nem egy közül lehet választani és ma is nyílva vagyon???
"Van nálad ragtapasz?"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#33604
Írta 2006. április 28. - 21:21
Így van,épp ezért volt jó vétel,de sajnos ma azt mondták hogy tavaly ez valami alaklmi vétel volt,akciós,és nem tudnak szerezni. Ajánlottak helyette schwalbe gumit 5000 Huf-ért.(
#33605
Írta 2006. április 28. - 20:02
Fõleg ha hozzáveszed, hogy az Ultegra lánc kb 1500/2000-km et megy... akkor a 12ezres gumi áldás :bananadan
#33606
Írta 2006. április 28. - 08:49
12e km-t??? Az rengeteg egy külsõvel. Nálam az edzõgumik olya 6-7e, a könnyû versenygumik 3-5e km-t ha bírnak. Igaz nem koptatom le teljesen, mert akkor csak egy érdesebb úttól is defektet kapok. Figyelem ezt a Semperitet a boltokban...
A különféle racsnikkal és láncokkal eléggé lehet variálni (fokozatban és szettek szerint is: Shim., Campa, Sram, pld. Shim. agyra nem megy fel campa fogas, de Campa meghajtást tud váltani Shim váltó is, a Sram mindenben kompatibilis a Shimanóval, ha nem is 100%-ban), de nem lesz tökéletes a váltás és fõleg a láncfutás. A lényeget Rollins leírta.
A különféle racsnikkal és láncokkal eléggé lehet variálni (fokozatban és szettek szerint is: Shim., Campa, Sram, pld. Shim. agyra nem megy fel campa fogas, de Campa meghajtást tud váltani Shim váltó is, a Sram mindenben kompatibilis a Shimanóval, ha nem is 100%-ban), de nem lesz tökéletes a váltás és fõleg a láncfutás. A lényeget Rollins leírta.
#33607
Írta 2006. április 27. - 21:03
Hát hogy milyen típus azt nem tudom mert a fekete festéktõl nem láccik a cetli, de kevláros és a 23-as gyakoribb a forgalomban. A srác aki 23-asat használt 12.000 km-t zúzott vele. Holnap megyek és megkérdezem hogy van -e ilyenjük és mennyi az aktuális ár. Egyébként én szegeden vettem,de biztos van máshol is.
#33608
Írta 2006. április 27. - 14:25
A hetes rendszerben a kazetta keskenyebb. A fogak szélessége és a közöttük levõ távolság egy icipicit különbözik a nyolcastól, de nem számottevõen. A nyolcas és a kilences kazettája megegyezõ szélességû, így értelemszerûen a kilncesnél szûkebbek a fogak közötti távolságok. A tízes fogaskeréksor keskenyebb !!! a kilencesnél, nyilván az ultrakeskeny távolságok miatt. A kilences agyra (kazettára) egy pici távtartóval szokás feltenni. Lánc szinten: a hetes és nyolcas ugyanazzal megy, a kilenceshez is más és a tízeshez is más kell, azaz háromféle van igazán. MIndazonáltal a Shimano és Campa rendszerek is különböznek, az agy és a kazetta másmilyen, valamelyest a fogközök is, de ez utóbbitól még megpróbálható hibrid rendszer is akár.Van egy kis kavarodás a fejemben, hogy miben különböznek a 7-es,8-as,9-es,10-es rendszerek. Valaki el tudja nekem mondani(vagy egy link is jó lenne) hogy ezek mind ugyanolyan szélesek, és a fogaskerekek közötti távolság egyre csökken? Vagy mit jelent az, hogy egy lánc 10es?
INNEN indulj ki: http://sheldonbrown....rris/parts.html
#33609
Írta 2006. április 27. - 14:17
Az elso (is) eleg kopott mar, osszel raktam hatulrol elore - bizti csak kicsi volt a femszilank.
Neuzer-nel lehet kapni (ok a nagyker) hozatni kell a helyi boltba! En most probalok majd 20-as kevlarosat (3000 korul).
Neuzer-nel lehet kapni (ok a nagyker) hozatni kell a helyi boltba! En most probalok majd 20-as kevlarosat (3000 korul).
BMaFTe
#33610
Írta 2006. április 27. - 13:05
10es lánc ultra keskeny, mert a hely szûke miatt le kellett csökkenteni a fogaskerekek közötti helyet. A szélesebb, 7es pl rá se menne, csak így féloldalt megbillenve csavarodna rá a sorra, vagy nem is tom.
Érzésem szerint a 7es 8as rotor kicsit keskenyebb, mint a 9es 10es, de még soha sem mértem.
Érzésem szerint a 7es 8as rotor kicsit keskenyebb, mint a 9es 10es, de még soha sem mértem.
#33611
Írta 2006. április 27. - 10:56
Van egy kis kavarodás a fejemben, hogy miben különböznek a 7-es,8-as,9-es,10-es rendszerek. Valaki el tudja nekem mondani(vagy egy link is jó lenne) hogy ezek mind ugyanolyan szélesek, és a fogaskerekek közötti távolság egyre csökken? Vagy mit jelent az, hogy egy lánc 10es?
#33612
Írta 2006. április 27. - 09:29
Ha kopott lett volna a gumid, akkor ez már defekt lett volna.
Hol vettél IRC (oúti) külsõt? Én még nem találkoztam vele.
Ez a Semperit is jól hangzik, ilyen mérsékelt árban más 180 gr.os szerintem nincs is, 20-as méretben is versenytömeg (gondolom hajtogathatós), és ha tartós is, akkor tényleg favorit gumi. 23-asban is szokott lenni?
Hol vettél IRC (oúti) külsõt? Én még nem találkoztam vele.
Ez a Semperit is jól hangzik, ilyen mérsékelt árban más 180 gr.os szerintem nincs is, 20-as méretben is versenytömeg (gondolom hajtogathatós), és ha tartós is, akkor tényleg favorit gumi. 23-asban is szokott lenni?
#33613
Írta 2006. április 27. - 08:19
Annyit olvastam itt a defektekrol, hogy tegnap majdnem sikerult egyet osszeszednem - csak azt vettem eszre az elson van egy kosznak latszo darabka, ami nem akar lekopni. Megalltam es je, egy femdarabka allt a gumiban. Viszont nem lukadt ki! (IRC redstorm 23).
BMaFTe
#33614
Írta 2006. április 26. - 22:49
#33615
Írta 2006. április 26. - 22:36
Ha jó gumit akartok vegyetek semperitet. 20mm-es 180g 11barig lehet fújni hivatalosan és kurva strapabíró. És csak 1800Ft körül van (Volt tavaly)
Csak a ronda kék csík az oldalán nem megy a sárga vázamhoz:(
Ezért fújtam be feketére
Melyik típus? És hol vetted?
#33616
Írta 2006. április 26. - 22:31
üdv.
panaracer train külsõ, drótperemes
okés?
ja, 20x700 as, elég óccsóé.
nem versenycélra kéne...
hehe..
:-)
Annyira nemvolt jó "bót":
kb- 100km után vettem észre, hogy hátulra feltettnél a minta alatt szétszakadt a gumi, s kilátszik a szövet.
ja: nyomás kb 7-8 bar /110 psi van ráirva/ súlyom 85kg
Emlékezetem szerint nem kátyúztam bele sehol vele...
#33617
Írta 2006. április 26. - 21:36
Ha jó gumit akartok vegyetek semperitet. 20mm-es 180g 11barig lehet fújni hivatalosan és kurva strapabíró. És csak 1800Ft körül van (Volt tavaly)
Csak a ronda kék csík az oldalán nem megy a sárga vázamhoz:(
Ezért fújtam be feketére
Csak a ronda kék csík az oldalán nem megy a sárga vázamhoz:(
Ezért fújtam be feketére
#33618
Írta 2006. április 26. - 11:25
Én (64+8.5 kg) kb. 2 hónapja hajtok 10 baron egy pár Vittoria evo cx-et, rossz/ismeretlen úton inkább 8, 8.5-ön. Gyárilag 8-10-es tartomány van megadva, ettõl tényleg nem ajánlott eltérni, felesleges, viszont érdemes kihasználni... már 10-en is olyan mintha felnin mennék + efölött érzõdik hogy nem sok km-t bírna. És akkor a stabilitás csökkenést (tapdást, pattogást magyar kanyarokban) még figyelembe sem vettük.
Defektem ezalatt még nem volt, pedig sikerült már kétszer is telibetrafálnom egy autóüvegmaradvány-mezõt, okozva ezzel bevágásokat a futófelületen.
Mindent összevetve: nem a legkönnyebb 240 g, drága 8K, pro: defektállóság, gördülési ellenállás, de ezek csak kezdetleges tapasztalatok.
Defektem ezalatt még nem volt, pedig sikerült már kétszer is telibetrafálnom egy autóüvegmaradvány-mezõt, okozva ezzel bevágásokat a futófelületen.
Mindent összevetve: nem a legkönnyebb 240 g, drága 8K, pro: defektállóság, gördülési ellenállás, de ezek csak kezdetleges tapasztalatok.
#33619
Írta 2006. április 26. - 11:07
Vedd le a nyerget nézd át, fõleg a pálcafelfogásoknál, aztán a nyeregcsõ fejet is, a csavarokat, felfogatásokat. Ha minden rendben, akkor zsírozd be a pálcát, meg a nyeregcsõfej részeit, és akkor rendben kell lennie. Ha így sem, akkor máshonnan jön a hang.
#33620
Írta 2006. április 26. - 10:58
Nekem gyárilag volt a bringán
http://www.neuzer.hu...p?CategoryID=53
Más: Bassano nyergem van, ha egy kicsit is egyenetlen az út elkezd kattogni. ciceregni
Elõször azthittem hogy a váz kezd szétesni alattam de nem.
Csavart próbáltam újrahúzni de 50km után újra...
Mit lehet csinálni vele ?
http://www.neuzer.hu...p?CategoryID=53
Más: Bassano nyergem van, ha egy kicsit is egyenetlen az út elkezd kattogni. ciceregni
Elõször azthittem hogy a váz kezd szétesni alattam de nem.
Csavart próbáltam újrahúzni de 50km után újra...
Mit lehet csinálni vele ?