Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#33521
Írta 2006. június 03. - 21:22
Az a kérdésem, meg lehet-e azt csinálni, hogy outi gépre monti racsnit teszek föl? Ez megoldaná az áttételezési bajmat. Nyilván kilences helyébe kilencest. Müxene ez így? Persze még kevésbé lenne szabad keresztbe váltani, mert az outi váltónak rövidebb a láncfeszítõje. Ha ez nem menne e láncfeszítõ-hossz miatt, akkor föltennék hátra egy monti váltót. Szerintetek ez kompatibilis lenne az outi fékváltókarokkal?
#33522
Írta 2006. június 03. - 21:12
#33523
Írta 2006. június 03. - 13:48
#33524
Írta 2006. június 03. - 09:53
Itt pl.: a Kelly's '05 IRC 3.9 tûnik jó árúnak(bár egyálltalán nem ismerem ezt a márkát), de nem tudom lehet-e rendelni, mert boltba nincs a net szerint, meg kérdés, hogy tényleg azok a cuccok vannak rajta, mert a drágább Kelly's-eken is hasonló alkatrészek, vannak, szóval lehet elírás, de egy telefont megér szerintem.
Meg van Orbea is 270 alatt a bikeart-ban.
#33525
Írta 2006. június 02. - 15:26
de én ezennel befejezem a le, meg rábeszélõs hozzászólásaimat a témával kapcsolatban!
Jó lenne ha másvki is hozzászólna a Gepida mizériához!
Szerintem a váz merevségét nem lehet megnézni. Max annyit, hogy a középrész milyen vastag, széles.
Amúgy bicó kiszórások nálunk is vannak. Pl a Velotradenél van hogy több százezres gépeket féláron adnak. Pl tavaly õsszel (tudom megint Merida) de egy full Ultegrás full karbonvázas outit meg lehetett kapni kevesebb mint 300 ezerért, a Dura-aces, legfelsõ kategóriás karbon outi, meg 450 ezer volt!
Szóval õsszel érdemes bicót venni!!!
#33526
Írta 2006. június 02. - 15:18
Más: mikor kezdõdnek a német boltokban az árleszállítások?
#33527
Írta 2006. június 02. - 13:09
Kantáros, eredeti, Santini (vagy Nalini), made in italy, az aran meg majd meglepodsz -> jo ertelemben!
:love1:
igen Santini!
...szeretem a meglepetéseket!
#33528
Írta 2006. június 02. - 11:31
ok! köszi!
Azt hittem használt ...nemám megkopasztotok. Egy komplett felsõ (rövid cipzárral) meg gatyó (kantáros) kb 27 ezer Ft,nem?
igaz utálom a kantár nélkülit, de az lehet olcsóbb
ej-ej...ismerõsnek jár kedvezmény?
Kantáros, eredeti, Santini (vagy Nalini), made in italy, az aran meg majd meglepodsz -> jo ertelemben!
#33529
Írta 2006. június 02. - 10:25
Grolsch!
S-es komplett MILRAM kellene akkor - megoldhato, lehet egy kicsit varni kell ra, az arat meg nem tudom, de ha lesz info rola irom!
ok! köszi!
Azt hittem használt ...nemám megkopasztotok. Egy komplett felsõ (rövid cipzárral) meg gatyó (kantáros) kb 27 ezer Ft,nem?
igaz utálom a kantár nélkülit, de az lehet olcsóbb
ej-ej...ismerõsnek jár kedvezmény?
#33530
Írta 2006. június 02. - 09:17
Megéztem gyorsan pár bringa árát Németországban és itthon: gyakorlatilag ugyanaz (szállítást nem számítva). Pl. Egy Cube Peloton 1000 Euro, itthon 265eFt. A Merida 904 Németországban 1049 Euro, itthon 269eFt. Szóval komplett bicajt egyáltalán nem érdemes külföldrõl hozni.
Hacsak nincs holtszezon es nincs baromi jo osszekottetesed, magyar piacon nem nagyon tudsz jo ar/ertek aranyu bicot osszehozni!
Mennyi penzed van? Uj 903/4 vaz kell karbon villaval, valami jobb szettel - ha komolyan gondolod beszelhetunk rola!
#33531
Írta 2006. június 02. - 08:32
S-es komplett MILRAM kellene akkor - megoldhato, lehet egy kicsit varni kell ra, az arat meg nem tudom, de ha lesz info rola irom!
#33532
Írta 2006. június 01. - 21:28
Megéztem gyorsan pár bringa árát Németországban és itthon: gyakorlatilag ugyanaz (szállítást nem számítva). Pl. Egy Cube Peloton 1000 Euro, itthon 265eFt. A Merida 904 Németországban 1049 Euro, itthon 269eFt. Szóval komplett bicajt egyáltalán nem érdemes külföldrõl hozni.
Év elején 900 Euróért volt full Ultegrás, 1300 Euróért full Dura Aces bringa német online boltokban. Ki kell várni a holtszezont.
#33533
Írta 2006. június 01. - 20:08
#33534
Írta 2006. június 01. - 19:53
#33535
Írta 2006. június 01. - 19:48
Grolsch köszi az összefoglalót. Azt hiszem, nekem ez tökéletes lenne. Csak kicsit húzós az ára.
Akkor még a boltban le kéne szerelteni róla pár dolgot, hogy olcsóbb legyen.
Támadható pontok:
- fékszett -itt spórolhatsz egy tizest
- esetleg hajtókar
#33536
Írta 2006. június 01. - 19:33
#33537
Írta 2006. június 01. - 19:01
Figy LóFarkas, ha gondolod, akkor síkon tegyél be könnyû, hegyre meg nehéz kereket, mer úgy is mind1.
LóFarkas igazat beszél, az idõfutam bringákat aerora optimalizálják, ez nagyobb tömeget eredményez, ami egy idõfutamon nem számít, mert közel egyenletes sebességgel mennek síkon. De abban igazad van, hogy egy ilyen bringán érezhetõ a lendkerék-hatás, és síkon, közel állandó sebssségnél ez is elõny.
#33538
Írta 2006. június 01. - 18:55
Figy LóFarkas, ha gondolod, akkor síkon tegyél be könnyû, hegyre meg nehéz kereket, mer úgy is mind1.
1 pár kerekem van és nem versenyzem... A fizikával amúgy fölösleges vitatkozni.
#33539
Írta 2006. június 01. - 18:51
Grolsch, azt mondod, az elõzõ Bringában van Merida 904 teszt? Megtennéd, hogy pár mondatban összegzed?
Bringa VII évfolyam, 2006. április, szerzõ: passz nem volt oda írva
dióhéjban:
Telitalálat a Ferrari sárga fényezés. (szerintem is brutál jól néz ki, én már élõben is láttam)
Nem egy versenyzésre optimalizált gép, hanem szabadidõs sportolásra.
Váz: magas homlokcsõ, ezért nem kötelezõ a folytonos sportos testtartás, ideális túrázáshoz is;
túl magas a felépítmény, sok a hézagoló, montis edzõgépnek kiváló, mert magas a középrésze is, így hamar meg tudják szokni a montisok;
a magasság miatt a bedõlõs kanyarokban bizonytalanság érezhetõ, ehhez hozzájárul a nyúlós láncvilla kialakítás, ezért idegeskedésre hajlamos a kerékpár hátulja, a középrész viszont brutál meg van erõsítve.
Versenyzõi szemmel lehet vele biciklizni egy bolyban, de ha sprintelésre kerül a sor, akkor már elõjönnek a hibák. Turista szemmel ezek a hibák viszont a kényelemként is felfoghatók.
Felszerelés: 10-es 105, a cikkben a Dura-hoz meg az Ultegrához hasonlítják ami szerintem hülyeség! Naná, hogy nem lesz olyan jó, mint az Ultegra! De ezt nem is várja el senki…szerintem.
Kiegészítõk: Lapított ergonómikos kormány, a nyereg imbuszkulcs nélkül is állítható
Szumma: a 904 egy hajszálnyira van attól, hogy versenygép legyen, több mint egy általános célú sport-kerépár, megbízható bringa elérhetõ áron
Személy szerint én már leszoktam a Bringáról, mert túl kritikusak a cikkei, már-már fikázós…igaz a mostani pont kivétel. Igazából nem értem miért szövegeltek a cikkben annyit a váltóról, annak semmi köze a gyártóhoz; ellenben egy szó szem esik a pl a kerekekrõl.
Meg azt szeretném megkérdezni, mi számít versenygépnek, mert ha elindulok egy amatõr bajnokságon, nehogymá' ez nem elég oda. Miért nem azt, írja, hogy profi versenyhez kevés?!