Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#33401
Írta 2006. június 02. - 15:18
Más: mikor kezdõdnek a német boltokban az árleszállítások?
#33402
Írta 2006. június 02. - 13:09
Kantáros, eredeti, Santini (vagy Nalini), made in italy, az aran meg majd meglepodsz -> jo ertelemben!
:love1:
igen Santini!
...szeretem a meglepetéseket!
#33403
Írta 2006. június 02. - 11:31
ok! köszi!
Azt hittem használt ...nemám megkopasztotok. Egy komplett felsõ (rövid cipzárral) meg gatyó (kantáros) kb 27 ezer Ft,nem?
igaz utálom a kantár nélkülit, de az lehet olcsóbb
ej-ej...ismerõsnek jár kedvezmény?
Kantáros, eredeti, Santini (vagy Nalini), made in italy, az aran meg majd meglepodsz -> jo ertelemben!
#33404
Írta 2006. június 02. - 10:25
Grolsch!
S-es komplett MILRAM kellene akkor - megoldhato, lehet egy kicsit varni kell ra, az arat meg nem tudom, de ha lesz info rola irom!
ok! köszi!
Azt hittem használt ...nemám megkopasztotok. Egy komplett felsõ (rövid cipzárral) meg gatyó (kantáros) kb 27 ezer Ft,nem?
igaz utálom a kantár nélkülit, de az lehet olcsóbb
ej-ej...ismerõsnek jár kedvezmény?
#33405
Írta 2006. június 02. - 09:17
Megéztem gyorsan pár bringa árát Németországban és itthon: gyakorlatilag ugyanaz (szállítást nem számítva). Pl. Egy Cube Peloton 1000 Euro, itthon 265eFt. A Merida 904 Németországban 1049 Euro, itthon 269eFt. Szóval komplett bicajt egyáltalán nem érdemes külföldrõl hozni.
Hacsak nincs holtszezon es nincs baromi jo osszekottetesed, magyar piacon nem nagyon tudsz jo ar/ertek aranyu bicot osszehozni!
Mennyi penzed van? Uj 903/4 vaz kell karbon villaval, valami jobb szettel - ha komolyan gondolod beszelhetunk rola!
#33406
Írta 2006. június 02. - 08:32
S-es komplett MILRAM kellene akkor - megoldhato, lehet egy kicsit varni kell ra, az arat meg nem tudom, de ha lesz info rola irom!
#33407
Írta 2006. június 01. - 21:28
Megéztem gyorsan pár bringa árát Németországban és itthon: gyakorlatilag ugyanaz (szállítást nem számítva). Pl. Egy Cube Peloton 1000 Euro, itthon 265eFt. A Merida 904 Németországban 1049 Euro, itthon 269eFt. Szóval komplett bicajt egyáltalán nem érdemes külföldrõl hozni.
Év elején 900 Euróért volt full Ultegrás, 1300 Euróért full Dura Aces bringa német online boltokban. Ki kell várni a holtszezont.
#33408
Írta 2006. június 01. - 20:08
#33409
Írta 2006. június 01. - 19:53
#33410
Írta 2006. június 01. - 19:48
Grolsch köszi az összefoglalót. Azt hiszem, nekem ez tökéletes lenne. Csak kicsit húzós az ára.
Akkor még a boltban le kéne szerelteni róla pár dolgot, hogy olcsóbb legyen.
Támadható pontok:
- fékszett -itt spórolhatsz egy tizest
- esetleg hajtókar
#33411
Írta 2006. június 01. - 19:33
#33412
Írta 2006. június 01. - 19:01
Figy LóFarkas, ha gondolod, akkor síkon tegyél be könnyû, hegyre meg nehéz kereket, mer úgy is mind1.
LóFarkas igazat beszél, az idõfutam bringákat aerora optimalizálják, ez nagyobb tömeget eredményez, ami egy idõfutamon nem számít, mert közel egyenletes sebességgel mennek síkon. De abban igazad van, hogy egy ilyen bringán érezhetõ a lendkerék-hatás, és síkon, közel állandó sebssségnél ez is elõny.
#33413
Írta 2006. június 01. - 18:55
Figy LóFarkas, ha gondolod, akkor síkon tegyél be könnyû, hegyre meg nehéz kereket, mer úgy is mind1.
1 pár kerekem van és nem versenyzem... A fizikával amúgy fölösleges vitatkozni.
#33414
Írta 2006. június 01. - 18:51
Grolsch, azt mondod, az elõzõ Bringában van Merida 904 teszt? Megtennéd, hogy pár mondatban összegzed?
Bringa VII évfolyam, 2006. április, szerzõ: passz nem volt oda írva
dióhéjban:
Telitalálat a Ferrari sárga fényezés. (szerintem is brutál jól néz ki, én már élõben is láttam)
Nem egy versenyzésre optimalizált gép, hanem szabadidõs sportolásra.
Váz: magas homlokcsõ, ezért nem kötelezõ a folytonos sportos testtartás, ideális túrázáshoz is;
túl magas a felépítmény, sok a hézagoló, montis edzõgépnek kiváló, mert magas a középrésze is, így hamar meg tudják szokni a montisok;
a magasság miatt a bedõlõs kanyarokban bizonytalanság érezhetõ, ehhez hozzájárul a nyúlós láncvilla kialakítás, ezért idegeskedésre hajlamos a kerékpár hátulja, a középrész viszont brutál meg van erõsítve.
Versenyzõi szemmel lehet vele biciklizni egy bolyban, de ha sprintelésre kerül a sor, akkor már elõjönnek a hibák. Turista szemmel ezek a hibák viszont a kényelemként is felfoghatók.
Felszerelés: 10-es 105, a cikkben a Dura-hoz meg az Ultegrához hasonlítják ami szerintem hülyeség! Naná, hogy nem lesz olyan jó, mint az Ultegra! De ezt nem is várja el senki…szerintem.
Kiegészítõk: Lapított ergonómikos kormány, a nyereg imbuszkulcs nélkül is állítható
Szumma: a 904 egy hajszálnyira van attól, hogy versenygép legyen, több mint egy általános célú sport-kerépár, megbízható bringa elérhetõ áron
Személy szerint én már leszoktam a Bringáról, mert túl kritikusak a cikkei, már-már fikázós…igaz a mostani pont kivétel. Igazából nem értem miért szövegeltek a cikkben annyit a váltóról, annak semmi köze a gyártóhoz; ellenben egy szó szem esik a pl a kerekekrõl.
Meg azt szeretném megkérdezni, mi számít versenygépnek, mert ha elindulok egy amatõr bajnokságon, nehogymá' ez nem elég oda. Miért nem azt, írja, hogy profi versenyhez kevés?!
#33415
Írta 2006. június 01. - 18:33
#33416
Írta 2006. június 01. - 17:02
#33417
Írta 2006. június 01. - 15:35
Az olasz sem isten - karbon record fekvaltokarral eleg egy kis eses, sot lattam mar hogy csak ugy letort a kis kar.
Ez az amiért sohasem lesz karbon fvkar, váltótest, hajtókar a bringámon. Csak ha profi lennék(az is soha), mert akkor nem az én pénztárcám bánja, viszont akkor minden gramm számít.
Egyéni véleményem: amatõr szinten, Mo.-n, mo-i fizetésekkel a agyon-karbonozott szett felesleges rongyrázás. Viszont ha Los Angelesbe kijutok 3-4 évre, akkor nem fog izgatni hogy ha úgy van havonta 3x kell lecserélnem az egész félmilliós bringát, még akkor is maradna fél milla. (szoftverfejlesztésben van ennyi $)
#33418
Írta 2006. június 01. - 15:32
Megkerdezem, van-e M-ese, sapka nem hiszem - ha tudom hozok egyet neked a Girorol, 5 EUR volt tetszoleges csapatszinben.
Húú köszi! De ha már rákérdezel kérdezd meg van-e S-es. És akkor talán lenne egy bicósruha ami rendesen feszül rajtam
A sapiról meg lemaradtam...1000 átok és pokol! No de sebaj!
Furi amúgy! Amikor 2 éve voltam Tour de Francon azt hittem majd harácsolok pár jó dolgot, de semmi nem volt a csapatokkal kapcsolatban. Volt sárga meg zöld trikó...meg TdF-es kütyük csillagászati áron, de semmi érdekes
#33419
Írta 2006. június 01. - 15:25
#33420
Írta 2006. június 01. - 15:17
Grolsch
MILRAM-os mez kellene? Kompletten, gatyaval egyutt egy ismerosomnek van.
Meret?
Igen-igen! Gyûjtöm a Zabel-os ereklyéket
165 cm vagyok 55 kg, szóval pici vagyok. Bár T-mobilos mezbõl M-esem van, azért nem elég passzentos, jobb lenne S-es. De semmibõl nincs nagyon S-es szóval már belenyugodtam...a lycra úgy is felveszi mindenek az alakját!
Van hozzá olyan édi bicós-sapka is?