Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#33381
Írta 2006. június 06. - 14:03
#33382
Írta 2006. június 06. - 13:16
#33383
Írta 2006. június 06. - 12:13
A másik megoldás, amit írtál: dupla hajtómû montis kazettával, de mindenképpen montis hátsóváltó kell, mert az outis Shimano hátsóváltók legfeljebb 27-es fogaskerékkel használhatóak (a hosszúkanalas is!)
Ez nem igaz! 2200-as hosszúkanalas váltót használtam dupla outi, dupla és trpla mtb hajtómûvel. hozzá SRAM 5.0 montis sort, 11-32-es kiosztással. Jól mûködik a rendszer!
A másik bicajomon normál 600-as hátsó váltó kezel montis sort- itt is 32 a nagymami áttétel, ezzel is jó.
Beállítás kérdése az egész.
Szóval, a leginkább költséghatékony megoldás sztem a fogaskoszorú cseréje. Ha semmiképpen nem fér össze (ami kevésbé valószínú, mint igen), akkor cserélnék hátsó váltót. A váltónak meg a váltókar mondja meg, mennyit mozduljon.
Race, no Rest!
#33384
Írta 2006. június 06. - 09:43
#33385
Írta 2006. június 06. - 09:28
az normális, hogy ha átalakítóval fújom a kereket benzinkútnál, akkor a pumpa mérõje nem mutatja a nyomást a gumiban?
(singo szelepem van)
ps: milyen mali váz van, ami nem ironman és lehetett kapni püspöklila kivitelben? (keresem a bringám gyökereit:) )
TEAM?
#33386
Írta 2006. június 06. - 09:21
#33387
Írta 2006. június 06. - 00:32
(singo szelepem van)
ps: milyen mali váz van, ami nem ironman és lehetett kapni püspöklila kivitelben? (keresem a bringám gyökereit:) )
#33388
Írta 2006. június 05. - 22:42
Ha megveszed, majd írd meg a tapasztalatokat
#33389
Írta 2006. június 05. - 18:42
#33390
Írta 2006. június 04. - 11:33
Szerintem a Gepida márka még gyerekcipõben jár, sõt egy bringaboltos ismerõsöm nyomdafestéket nem tûrõ jelzõket használ rá,
de én ezennel befejezem a le, meg rábeszélõs hozzászólásaimat a témával kapcsolatban!
Jó lenne ha másvki is hozzászólna a Gepida mizériához!
Szerintem a váz merevségét nem lehet megnézni. Max annyit, hogy a középrész milyen vastag, széles.
Akkor a felsõ idézetre:A Gepida egy teljesen remek,kifogásolhatatlan márka,amíg városi közlekedésen bellül is arra használod hogy elmenj vásárolni,meg haza.Ha jártál már Komárom felé elég sok bringással találkozhatsz.És egyre több gepida márkával ellátottal!Nincs azzal gond.Jobb mint a T**** Gazdis!jah és már tárcsafékes agyakat is gyárt.Kívánom nekik hogy csak így tovább!
Második idézetre:
Vázad merevségét úgy lehet megnézni(jól fûzött kerekekkel,mert ha lazák a küllõk akkor már nem pontos a mérés) hogy a bringád mellé álva a pedált 6óra irányába állítod,a bringát megdöntöd egy picit és közepes erõteljességgel(mármint ne rúgj rá nagyot ) a lábaddal megnyomod a pedált.
#33391
Írta 2006. június 04. - 11:15
Az a kérdésem, meg lehet-e azt csinálni, hogy outi gépre monti racsnit teszek föl? Ez megoldaná az áttételezési bajmat. Nyilván kilences helyébe kilencest. Müxene ez így? Persze még kevésbé lenne szabad keresztbe váltani, mert az outi váltónak rövidebb a láncfeszítõje. Ha ez nem menne e láncfeszítõ-hossz miatt, akkor föltennék hátra egy monti váltót. Szerintetek ez kompatibilis lenne az outi fékváltókarokkal?
Nekem a régi outimon Sora mellett monti hátsó váltó volt. Ráadásul úgy, hogy a fékkar 3*8-at tudott, nekem meg csak 2*7-em volt, és a racsnim is monti volt, mert hajtókaron a kisebbik tányér 42-es volt.
Amúgy én is megfigyeltem, hogy montival hegymenetben pörget az ember, outival meg kiállok a nyeregbõl és úgy megyek fel. (mármint attól függ milyen hosszú a hegy )
#33392
Írta 2006. június 03. - 22:22
A másik megoldás, amit írtál: dupla hajtómû montis kazettával, de mindenképpen montis hátsóváltó kell, mert az outis Shimano hátsóváltók legfeljebb 27-es fogaskerékkel használhatóak (a hosszúkanalas is!). Az így elérhetõ legkisebb áttétel 39/34 normál 130 mm-es osztókörû hajtómûvel vagy 34/34 kompakt (110 mm-es) hajtómûvel.
30/27=1,11
39/34=1,15
34/34=1,00
Bármelyik a fenti háromból elég kell legyen bármilyen aszfalt útra 80-90-es pedálfordulatnál.
A montis hátsó váltók teljesen kompatibilisek az outi fékváltókarokkal.
#33393
Írta 2006. június 03. - 21:22
Az a kérdésem, meg lehet-e azt csinálni, hogy outi gépre monti racsnit teszek föl? Ez megoldaná az áttételezési bajmat. Nyilván kilences helyébe kilencest. Müxene ez így? Persze még kevésbé lenne szabad keresztbe váltani, mert az outi váltónak rövidebb a láncfeszítõje. Ha ez nem menne e láncfeszítõ-hossz miatt, akkor föltennék hátra egy monti váltót. Szerintetek ez kompatibilis lenne az outi fékváltókarokkal?
#33394
Írta 2006. június 03. - 21:12
#33395
Írta 2006. június 03. - 13:48
#33396
Írta 2006. június 03. - 09:53
Itt pl.: a Kelly's '05 IRC 3.9 tûnik jó árúnak(bár egyálltalán nem ismerem ezt a márkát), de nem tudom lehet-e rendelni, mert boltba nincs a net szerint, meg kérdés, hogy tényleg azok a cuccok vannak rajta, mert a drágább Kelly's-eken is hasonló alkatrészek, vannak, szóval lehet elírás, de egy telefont megér szerintem.
Meg van Orbea is 270 alatt a bikeart-ban.
#33397
Írta 2006. június 02. - 15:26
de én ezennel befejezem a le, meg rábeszélõs hozzászólásaimat a témával kapcsolatban!
Jó lenne ha másvki is hozzászólna a Gepida mizériához!
Szerintem a váz merevségét nem lehet megnézni. Max annyit, hogy a középrész milyen vastag, széles.
Amúgy bicó kiszórások nálunk is vannak. Pl a Velotradenél van hogy több százezres gépeket féláron adnak. Pl tavaly õsszel (tudom megint Merida) de egy full Ultegrás full karbonvázas outit meg lehetett kapni kevesebb mint 300 ezerért, a Dura-aces, legfelsõ kategóriás karbon outi, meg 450 ezer volt!
Szóval õsszel érdemes bicót venni!!!
#33398
Írta 2006. június 02. - 15:18
Más: mikor kezdõdnek a német boltokban az árleszállítások?
#33399
Írta 2006. június 02. - 13:09
Kantáros, eredeti, Santini (vagy Nalini), made in italy, az aran meg majd meglepodsz -> jo ertelemben!
:love1:
igen Santini!
...szeretem a meglepetéseket!
#33400
Írta 2006. június 02. - 11:31
ok! köszi!
Azt hittem használt ...nemám megkopasztotok. Egy komplett felsõ (rövid cipzárral) meg gatyó (kantáros) kb 27 ezer Ft,nem?
igaz utálom a kantár nélkülit, de az lehet olcsóbb
ej-ej...ismerõsnek jár kedvezmény?
Kantáros, eredeti, Santini (vagy Nalini), made in italy, az aran meg majd meglepodsz -> jo ertelemben!