Jóaz, csak kereket kell cserélni, meg hajtókart, meg láncot, kell még rá egy pulzusmérõ, oszt kész
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:34
#33341
Írta 2006. június 16. - 21:35
#33342
Írta 2006. június 16. - 20:09
Én már ajánlottam itt bringát, amit láttam a neten(bár nem tudom van-e). http://kerekpar.hu/t.../orszaguti/1013 Egy próbát megér.
#33343
Írta 2006. június 16. - 20:05
Pár napja láttam a Hervisben egy országutit. 170rõl volt 120ra árazva. Én még olyan gagyit életemben nem láttam. Campa xenon szett volt rajta(de hát ez is marha gagyinak látszott), meg miche kerekek. Inkább nézet ki mûanyag játéknak,mint bicónak. A pedál(look rendszerû) pl elég nehezen fordúlt körbe.
#33344
Írta 2006. június 16. - 19:45
...mert nehezebb, lomhább gépet kapsz, mint egy jó monti slick gumival...
Ez tényleg így van??? Mármint hogy mondjuk egy Merida 850-esnél jobb egy kicsit átalakított monti?
Ez azért is érdekelne, mert én is most akarok valami alap országútit venni. Eddig csak montijaim voltak, de most valahogy kedvet kaptam egy kis száguldáshoz. Szóval a helyzet az, hogy egyelõre nem akarok sokat költeni erre, csak ki szeretném próbálni.
A kérdésem tehát az lenne, hogy szerintetek hol kezdõdik az a kategória, amit már érdemes megvenni? Én egyelõre a következõkben gondolkodok: Giant OCR3, Trek 1000, vagy Merida Road 901. Ezek mind 150-200e közötti árban vannak, ennél többet nem nagyon szeretnék áldozni egyelõre.
We don't block the traffic, we ARE the traffic!
#33345
Írta 2006. június 16. - 19:24
Egyelõre sajnos csak 2 szettel jönnek ki, Dura Ace és Ultegra (ár) kategóriában.
#33346
Írta 2006. június 16. - 13:51
#33347
Írta 2006. június 16. - 13:20
hello
nem tudyátok hogy miért nem használ ezen transamerika nyugatipart-keleti part versenyen Attila srác könyöklõt??
furcsa
nem tudyátok hogy miért nem használ ezen transamerika nyugatipart-keleti part versenyen Attila srác könyöklõt??
furcsa
#33348
Írta 2006. június 16. - 13:15
1etértek. Pattints össze inkább egy jobb bicajt, és ha nem jön be az országút, úgy is el lehet adni...
#33349
Írta 2006. június 16. - 11:24
Köszi a gyors választ pcycle! Szívesen várom mások válaszát és véleményét is.
#33350
Írta 2006. június 16. - 10:01
Nocturnus: az általad említett vázak közül egyértelmûen a Merida 850 a jobb, persze ez sem egy igazán jó... Még hasonló kategóriában a Schwinn Csepelt (boltja a Rákóczi tér mögötti utcában) tudnám említeni, esetelg az Author belépõ szintû vázát. De ajánlom, hogy nézz szét néhány boltban, lehet több jó megoldás (Vár, Corratec, Probike, Nella, Bikeart, Biondó, Ridebike, Goodbike). A szettben nem tudnám ajánlani a két alsókategóriás Shimanót, elég gyenge, nehéz és pld. az agyak idõvel beáznak, ill. rossz a futásuk. A fejlesztés meg csak akkor megoldható, ha amit most veszel legalább 9-es rendszer, mert a 105-ös az (de azt hiszem már 10-es is van v. lesz). Minden attól függ, mennyire és mire akarod használni, ha túra jellegû kerekezésekre, akkor jó a Sora/2200 megoldás is, de ha komolyabbra, akkor nem, mert nehezebb, lomhább gépet kapsz, mint egy jó monti slick gumival. A késõbbi fejlesztés plussz költség és technikai akadályba is ütközhet. A SRam abszolút alternatíva, kompatibilis a Shimanóval (lánc-fogas), de én nem tudok róla, hogy már kapható lenne komplett oúti szettjük.
#33351
Írta 2006. június 16. - 09:43
Sziasztok!
Inkább ebbe a topikba dobom be a kérdésemet, mint a "milyen bringát vegyekbe", hisz itt javarészt oútisok vannak. Nagyon ráindultam a virsligumi-km/h-süvítõmenetszél feelingre és vennék/összerakatnék egy alapabb gépet. Arra gondoltam, hogy egy 850-es merida vázra rakatnék sora/2200 alkatrészeket. Kezdésnek, hobbi célra mennyire lenne ez megfelelõ? Használt cangában nem gondolkodok, hisz az sohasem lenne teljesen az enyém... Mennyire megbízhatóak az alacsonyabb kategóriás shimano alkatrészek? Ha tehetném 105-t vennék, de a késõbbiekben ha a váz is beválik még apránként lehet cserélgetni. Alapban a whirlwind 1.0-n gondolkodtam, de arról elég sok rosszat hallottam. Ja még egy kérdés: SRAM mennyire lehet alternatíva, fékekben ill. váltókban? (mert azt még annyira sem ismerem) Köszi a válaszokat.
Inkább ebbe a topikba dobom be a kérdésemet, mint a "milyen bringát vegyekbe", hisz itt javarészt oútisok vannak. Nagyon ráindultam a virsligumi-km/h-süvítõmenetszél feelingre és vennék/összerakatnék egy alapabb gépet. Arra gondoltam, hogy egy 850-es merida vázra rakatnék sora/2200 alkatrészeket. Kezdésnek, hobbi célra mennyire lenne ez megfelelõ? Használt cangában nem gondolkodok, hisz az sohasem lenne teljesen az enyém... Mennyire megbízhatóak az alacsonyabb kategóriás shimano alkatrészek? Ha tehetném 105-t vennék, de a késõbbiekben ha a váz is beválik még apránként lehet cserélgetni. Alapban a whirlwind 1.0-n gondolkodtam, de arról elég sok rosszat hallottam. Ja még egy kérdés: SRAM mennyire lehet alternatíva, fékekben ill. váltókban? (mert azt még annyira sem ismerem) Köszi a válaszokat.
#33352
Írta 2006. június 15. - 16:36
#33353
Írta 2006. június 15. - 15:14
nekem a karom nem szokott fájni...valamit rosszul csinálok?:wtf:
gondol a bicepszemet kéne érezni a kiadós tekerés után...
és amit kérdeznék:
1. ha lejtõn lefele zúzásnál kicsit remeg a kormány a kezemben a menetszéltõl akkor csak rá kell markolni jobban, vagy lötyög vmi vhol?
2. lecserélném alura a mostani felnieimet (36 küllõs, ambrosio élite, sztem acél). kicsit könnyebb kéne. duplafalú, ha lehet. 80-84 kiló közt mozgok.
milyen árakra számítsak? akár használt is érdekelne
gondol a bicepszemet kéne érezni a kiadós tekerés után...
és amit kérdeznék:
1. ha lejtõn lefele zúzásnál kicsit remeg a kormány a kezemben a menetszéltõl akkor csak rá kell markolni jobban, vagy lötyög vmi vhol?
2. lecserélném alura a mostani felnieimet (36 küllõs, ambrosio élite, sztem acél). kicsit könnyebb kéne. duplafalú, ha lehet. 80-84 kiló közt mozgok.
milyen árakra számítsak? akár használt is érdekelne
#33354
Írta 2006. június 15. - 10:52
a kart is fárasztja plusszban.
Nekem így is elfárad a karom, ha nagyon megyek.
#33355
Írta 2006. június 15. - 09:19
Érdekes szerkentyû lehetett ez a kézihajtány, de szerintem összességében nem jelent elõnyt, inkább kolonc. Súlytöbblet és a kart is fárasztja plusszban. Ha levenné a könyöklõt meg ezt a tengelyt szerintem gyorsabb lenne.
#33356
Írta 2006. június 15. - 08:50
es igy folfele 1-2 km/h-val tud gyorsabban menni, mint a szerkentyu nelkul.
Hmm. Hát még az is lehet, hogy azért megy gyorsabban, mert azt hiszi mûködik és megnõtt az önbizalma.
#33357
Írta 2006. június 14. - 22:35
#33358
Írta 2006. június 14. - 22:33
Vasarnap Dobokore tekertem fel (meg mindig csak a trekking bicajommal, mert meg mindig csak agonizalok, mit vegyek), es mar a Pilisszentkereszt felett, vagyis a jo meredek szakaszon elhuzott mellettem egy outi gep. Ugy konyokolt a srac, mint a triatlonosok szoktak, de a kezevel valamifele, a bal elso hajtokarhoz kapcsolodo rudazatot "pumpalt"; huzott folfele (bicepszbol) nyomott lefele (tricepszbol). Osszeszedtem minden eromet, utolertem, parat kerdeztem tole: maga epitette, es igy folfele 1-2 km/h-val tud gyorsabban menni, mint a szerkentyu nelkul. Tobbet nem tudtam kerdezni, mert szerintem bantotta az onerzetet, hogy egy trekking bicajjal utolertek, es belehuzott - azt a tempot mar nem birtam. - Lattatok mar ilyet? Nem mintha akarnek ilyet, de erdekes szerkentyu volt, nem latszott tul bonyolultnak. Kivancsi vagyok, egy bicajos versenyen elindulhatna-e?
#33359
Írta 2006. június 14. - 19:57
de qrva gyönyörü ez a bringa:
http://www.wiggle.co...ges/felt b2.jpg
sajnos ugy 1000$ -al kivül van a költségkeretemen...
itt az alkatreszlista:
Sizes 700c x 52,54,56,58
Frame Tri Specific Custom Butted Super-light 7005 w/carbon seat stays, full aero seat tube & down tube, CNC'd head tube & BB shell, forged dropouts w/replaceable hanger
Fork EC90-AERO 100% Carbon Momoquce Design. Carbon blades, Crown & 1-" Steerer with NEW Easton Compression Device
Headset FSA 1" Integrated
Stem Felt ST-13 CNC'd 7075AL, 0 Degree
Handlebar NEW FSA VISION Alloy Cowbar and Carbon Extension
Grips Felt Gel Ribbon Tape with FELT 3D Logo
Shifters Shimano Dura-Ace, 20 speed
Front Derailleur Shimano Dura-Ace
Rear Derailleur Shimano Dura-Ace
Crankset Shimano Dura-Ace, 53/39T for 700c
BB Set Shimano Dura-Ace Hollowtech-II
Chain Shimano 10-Speed
Freewheel Shimano 10-Speed Cassette, 11-23T
Brake Levers FSA VISION Aero Levers, Bar End Type
Brakes Shimano Dura-Ace
Saddle Felt Tri, Carbon Base with Waterproof Leather Cover and CRN/TI Extended Rails
Seat Post Felt Carbon Aero-Pro
Front Hub Zipp Carbon 404, '84'hub
Rear Hub Zipp Carbon 404, '202'hub
Rims Zipp Carbon 404, ICT Carbon/Graphite composite
Tyre Vittoria Diamante Pro-Light Folding 700x23c
Spokes Zipp Carbon 404, Sapim CX-Ray
Pedals none
http://www.wiggle.co...ges/felt b2.jpg
sajnos ugy 1000$ -al kivül van a költségkeretemen...
itt az alkatreszlista:
Sizes 700c x 52,54,56,58
Frame Tri Specific Custom Butted Super-light 7005 w/carbon seat stays, full aero seat tube & down tube, CNC'd head tube & BB shell, forged dropouts w/replaceable hanger
Fork EC90-AERO 100% Carbon Momoquce Design. Carbon blades, Crown & 1-" Steerer with NEW Easton Compression Device
Headset FSA 1" Integrated
Stem Felt ST-13 CNC'd 7075AL, 0 Degree
Handlebar NEW FSA VISION Alloy Cowbar and Carbon Extension
Grips Felt Gel Ribbon Tape with FELT 3D Logo
Shifters Shimano Dura-Ace, 20 speed
Front Derailleur Shimano Dura-Ace
Rear Derailleur Shimano Dura-Ace
Crankset Shimano Dura-Ace, 53/39T for 700c
BB Set Shimano Dura-Ace Hollowtech-II
Chain Shimano 10-Speed
Freewheel Shimano 10-Speed Cassette, 11-23T
Brake Levers FSA VISION Aero Levers, Bar End Type
Brakes Shimano Dura-Ace
Saddle Felt Tri, Carbon Base with Waterproof Leather Cover and CRN/TI Extended Rails
Seat Post Felt Carbon Aero-Pro
Front Hub Zipp Carbon 404, '84'hub
Rear Hub Zipp Carbon 404, '202'hub
Rims Zipp Carbon 404, ICT Carbon/Graphite composite
Tyre Vittoria Diamante Pro-Light Folding 700x23c
Spokes Zipp Carbon 404, Sapim CX-Ray
Pedals none
#33360
Írta 2006. június 14. - 16:23
Nekem a Gipiemme 716-os kerék abszulút bevállt! Az ára is kedvezõ és a strapabírósága is! Az én 95 kilómat egyenlõre gyönyörûen bírja!