Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#33321
Írta 2006. július 06. - 13:59

Mert hogy a patronnak alighanem a nyomása elég nagy, csak nem jön ki belõle elég levegõ.
Tudod, a monti kerék térfogata 3x akkora mint az oútié, viszont az oútiba 2x kkora nyomás kell. Vazze...
#33322
Írta 2006. július 06. - 13:53

De akkor is drága... Pláne ha 2 kell egy kerékbe (mekkora nyomás van egy patronban? Gondolom bõven sok.)
Cserébe kicsi és gyors.
Sorry, de a topic címe: Országútikról mindent

Amúgy meg több mint 2 éve nem kaptam defektet.

...tényleg nagyon kis helyen elfér!!!
#33323
Írta 2006. július 06. - 13:48

Cserébe kicsi és gyors.
#33324
Írta 2006. július 06. - 13:36

Nekem csak arra kell, hogy hazajussak veleSose használtam patront, de nem is fogok... A CO2 kiszökik a belsõ pórusain, úgyhogy a patron csak arra jó, hogy hazajuss vele. Utána leereszt, állópumpával rendesen felfúj... Ez a gyártó javaslata is, meg egyes felhasználók tapasztalata is. Sztem csak versenyzéshez érdemes szórakozni vele.

#33325
Írta 2006. július 06. - 12:47

#33326
Írta 2006. július 06. - 12:12

Igen azt hallottam, hogy patron nem jó montihoz, hogy minimum 2 patron kell hozzá...ááá, ha nem lenne olyan drága, most gyorsan kipróbálnám.Természetesen próbáltam és tapasztalatból mondom.
Elõször SKS Airgun-t próbáltam, de az gyári hibás volt (a zárószelep nem zárt teljesen és folyamatosan jött belõle ki a CO2). Garanciális cserébe kaptam egy AirChamp-ot. Szerencsémre amikor csak az volt nálam és defektet kaptam nem volt messze a benzinkút, mert 2 patronnal sem sikerült rendes nyomást elérnem vele (igaz a defektet montin kaptam és nem outin, outi-n szerencsére eddig nem volt defektem) és emiatt inkább vettem egy vázra szerelhetõ pumpát...

De én a benzinkutakon sem vagyok kisegítve, mert ott általában 6,5 a max nyomás.
Valaki outis próbált már patront? Csak kell mûködnie, akkor gondolom nem gyártanák és nem lenne ilyen marha drága...Vagy csak naív vagyok?

#33327
Írta 2006. július 06. - 12:10


#33328
Írta 2006. július 06. - 12:05

Elõször SKS Airgun-t próbáltam, de az gyári hibás volt (a zárószelep nem zárt teljesen és folyamatosan jött belõle ki a CO2). Garanciális cserébe kaptam egy AirChamp-ot. Szerencsémre amikor csak az volt nálam és defektet kaptam nem volt messze a benzinkút, mert 2 patronnal sem sikerült rendes nyomást elérnem vele (igaz a defektet montin kaptam és nem outin, outi-n szerencsére eddig nem volt defektem) és emiatt inkább vettem egy vázra szerelhetõ pumpát...
#33329
Írta 2006. július 06. - 12:01

Nem fogsz tudni a patronossal olyan nyolmást elérni outi-ba ami megfelelõ lenne. Ráadásul hiába jó mindenféle szeleptípushoz néha így is kiszökik belõle a levegõ pumpáláskor.
Szerintem egyszerûbb egy pumpa ami a vázra felszerelhetõ (egyálatalán nincs útba tekerés közben)
Én mindig patront viszek magammal, mert kisebb helyen elfér...de még sose kellett használnom.
Te már próbáltad és azt mondod nem a legszuperebb? Nekem azt mondták a boltban, hogy 1 patronnal 2 kereket lehet felfújni....akkor átvertek?
Azért hazajutok, ha azzal fújom fel a kereket?
#33330
Írta 2006. július 06. - 11:59

a decathlonról mint márkáról mit tudtok?
csak mert ma jártam ott és néztem az outikat. természetesen mind deca vázas, van amelyiken a fék meg a felni meg még pár alkatrész is az volt és bitang drágák...
meg kb. ugyanaz a deca fék volt a 400 és 160 ezres bringán...és ezeket ajánlják versenyzésre?
a 740 ezres bicóra legalább ultegrát tettek. de az is deca vázas volt. ezé kíváncsiskodom, hogy ennyire jó-e.
Decathlonos bringákkal indulnak Tour de Francon, az AG2R csapata, szóval vmit tudhatnak.
A 750 ezres váz lehet full carbon váz volt, nem nézted meg jobban?Amúgy a Decatlon nem drága, 230-ért már 105-el szerelt bicajt kapsz. 300 ezer körül már karbon hátsó tám- és láncvillást adnak, plussz karbon villa.

Amúgy a outi fékekrõl annyit, hogy szerinetm tök felesleges túlmisztifikálni! Nekem egy no-name 2 forgáspontos fékem van a bicajomon, egy az egyben le van koppintva a Shimano Tiagra féke. Tökéletesen mûködik. Nem DH-ra kell a fék...! Nem olyan bonyolult szerkezetek, hogy akkora különbségek legyenek a márkák között. Csak az anyag, meg a súly.
#33331
Írta 2006. július 06. - 11:56

Szerintem egyszerûbb egy pumpa ami a vázra felszerelhetõ (egyálatalán nincs útba tekerés közben)
#33332
Írta 2006. július 06. - 11:40

#33333
Írta 2006. július 06. - 11:01

Ez amit írtál, hogy max 6 bar, érvényes minden kis pumpára vagy csak a zsebben hordható egészen minire? Mert ha mindre, akkor mégsem cserélem le SKS-re az enyémet. Ezzel fújtam már 10 barra gumit, de a 8 az rendszeres.
Más. Most hogy volt ez a defekt sorozatom (részben magamnak köszönhetõen) vettem 2db latex belsõt próbából. Ezeket lehet egyáltalán ragasztani, vagy vigyek magammal tartalékot?
#33334
Írta 2006. július 06. - 09:26

És ilyen kis pumpákkal nem lehet 10barra felfújni a gumit, jó ha 6ra siekrül...
#33335
Írta 2006. július 06. - 09:19

Voti: Mátraháza-Kékes átlagos meredeksége 8% körül van, a legmeredekebb része olyan 12%, nagyon egyenletes emelkedésû ez a 3.65km-es szakasz (elágtól egészen a kilátó kerítéséig ennyi). Ha kétszer iylen hosszû lenne 2. kategóriás hegy lenne...
#33336
Írta 2006. július 06. - 00:18

#33337
Írta 2006. július 06. - 00:13

csak mert ma jártam ott és néztem az outikat. természetesen mind deca vázas, van amelyiken a fék meg a felni meg még pár alkatrész is az volt és bitang drágák...
meg kb. ugyanaz a deca fék volt a 400 és 160 ezres bringán...és ezeket ajánlják versenyzésre?
a 740 ezres bicóra legalább ultegrát tettek. de az is deca vázas volt. ezé kíváncsiskodom, hogy ennyire jó-e.
#33338
Írta 2006. július 05. - 23:51

Sima koponyatöréssel megúsztad volna

#33339
Írta 2006. július 05. - 23:10

pray the lord my soul to keep
#33340
Írta 2006. július 05. - 22:57

Nekem a bukó tarkórésze repedt meg esés következtében, tehát a fejtetõ rész ép maradt. Gondoltam kukázás elõtt kipróbálom mit bír ki. Magasról ráejtettem <2kg-os kalapácsot a sisak fejtetõi ép részére. Az eredmény: a külsõ burkolat ép maradt (pár karc, repedés semmi), a belsõ hungarocell viszont teljes vastagságában repedt. Következtetésem szerint a fõ védelmet a belsõ hungarocell jelenti, én ezek után inkább kicserélném a repedt sisakot.
Mellesleg eséskor éreztem hogy piszkosul nagy ütést kaptam, de mivel se szédülés, se különösebb fájdalom, ezért folytattam az utat és csak kb 1 óra múlva a következõ megállásnál vettem észre a törést. Jók ezek a sisakok, koponyaalapi törés lehetett volna...
Üdv,
Erke