Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#33281
Írta 2006. július 06. - 23:34
Tud valaki másfélét?
Most egy Sh!mano a550 van fennt, ami ugye max 57mm, és pont hozzáér a gumihoz (1mm sincs), elég bosszantó. Essek neki reszelõvel a furatnak (mert egyébként tök jó kis fék az a550)?
#33282
Írta 2006. július 06. - 22:28
De tényleg van olyan is, ami csak egy csõdarab, egyik végén a szelepre passzol, a másik végén a patronra.
Egy patron 650, a szerkentyû pedig kicsivel 2000 alatt. A cucc bõven befér a mini nyeregtáskába a pótbelsõ mellé.
#33283
Írta 2006. július 06. - 20:19
Nem kukacoskodni akartam, csak közöltem, ha elkezdez a belsõzéssel bajlódni, akkor b@sz6od.
#33284
Írta 2006. július 06. - 18:01
:bananadan hát mire végigolvastam az értekezéseket a levegõ mizériáról... megfájdultak pici szemeim. Ha versenyen vagy, akkor csakis kerékcsere, mer amíg kiveszed a belsõt, berakod az újat, a nap lemegy... Most mindenki mondhatja, hogy gyorsan megcsinálja, jó, oké. Ha a mezõny csak 35-tel megy, egy 3perces!!! belsõcserénél kátyun túl járnak.
Edzésen meg jó a kispumpa. Képzeld, ha mész egy hosszút, akkor nem egy, hanem két belsõt viszel, biztos, ami biztos. Akkor ahoz már 4 patron? pfff Ha 2 cserepatron 1400pénz, azon kaphatnék egy zsák kindertojást. Nem mindegy
Kerékcsere szerintem elég kevés emberenek jön csak szóba hazánkban.
Egy patron meg bõven elég egy gummához. Két patron ára meg nem a világ... De persze kinek mi:D...
"Give me a chance to shine and I'ma blind the world..."
SS Ultimate 2013 YZ0 Flamethrower 2011 Penge 2011.
#33285
Írta 2006. július 06. - 16:16
Na ezazMost egyáltalán mi a kérdés?:confused:
Én pl. azt kérdeztem, lehet e a latex belsõt ragasztani ?
#33286
Írta 2006. július 06. - 15:51
Edzésen meg jó a kispumpa. Képzeld, ha mész egy hosszút, akkor nem egy, hanem két belsõt viszel, biztos, ami biztos. Akkor ahoz már 4 patron? pfff Ha 2 cserepatron 1400pénz, azon kaphatnék egy zsák kindertojást. Nem mindegy
#33287
Írta 2006. július 06. - 15:15
Patronnal kapcsolatban:
Egy versenyen sajnos használni kényszerültem. De ekkora királyságot régen tapasztaltam. Kb. annyi idõ alatt fedudálta a gummát. hogy azt mondom, hogy öö. Még maradt is benne szsusz, szal meg tudtam nézni, hogy pontosan illeszkedik-e a külsõ, és utána tudtam fújni. Elõtte soha nem használtam, soha nem próbáltam és gyönyörûen mûködött.
Éppen ma vettem csere patront hozzá. Nekem BBB patronos cumóm van, a fej és két patron+egy neoprén koton hozzá bolti áron asszem 3200 Ft. Két cserepatron kisker ára 1400 Ft.
Otthon persze én is állóppumpát használok, de vészmegoldásnak, vagy versenyre sztem kitûnõ választás!
Nem vettem észre, hogy eltûnne belõle a gáz, de ez biztos nem egy hónap alatt következne be, ha bekövetkezik egyáltalán. Az viszont igaz, hogy a csere és fújás után pár nappal visszaengedett a gumma, és állópumpával utána kellett fújni. Szal vészmegoldásnak kitûnõ!
"Give me a chance to shine and I'ma blind the world..."
SS Ultimate 2013 YZ0 Flamethrower 2011 Penge 2011.
#33288
Írta 2006. július 06. - 15:12
No jó, veszek egyet és otthon kipróbálom, azután leírom, hogy sikerült.
#33289
Írta 2006. július 06. - 14:38
CO2 van benne. Igen, ez csak egy vészmegoldás, szóval nem ezzel fújod fel a kereket indulás elõtt...ha meg használtad, miután hazamentél állópumpával lecseréled a gázt.Miért szökne az ilyen módon befújt gáz a kerékbõl??? Mi van benne N2, Co2? Gondolom nem H2 és nem is He. Ha pedig semmi exotikus (miért lenne az?), akkor az sem viselkedik máshogy, mint a levegõ ami túlnyomóan N2 és O2. - (De ha mégis, az sem gond, elég, ha a garázsban álló pumpáig eljutok.)
De amint látom még senki sem próbálta, mindenki csak hallota vkitõl, aki olvasta, amikor...
A kérdés, az hogy milyen pontosan mûködik, mert a gyártók meg a boltosok szépet/jót mondhatnak, de mégis élesben kell ipróbálni.
A patronból nem tûnhet el a gáz, amíg nincs kilukasztva. A fagyás ellen meg adnak hozzá gumiköpenyt., vagy mûanyag tokban van.
#33290
Írta 2006. július 06. - 14:27
***
Úgyhogy finomítom a kérdést: ilyen rendszerû patronos cuccal volt-e valakinek baja? (Pl. idõvel eltûnik a nyomás a patronból, mellémegy, ráfagy, ...?)
***
Miért szökne az ilyen módon befújt gáz a kerékbõl??? Mi van benne N2, Co2? Gondolom nem H2 és nem is He. Ha pedig semmi exotikus (miért lenne az?), akkor az sem viselkedik máshogy, mint a levegõ ami túlnyomóan N2 és O2. - (De ha mégis, az sem gond, elég, ha a garázsban álló pumpáig eljutok.)
#33291
Írta 2006. július 06. - 14:25
#33292
Írta 2006. július 06. - 14:15
Nagyon ügyesen megtaláltad a topik címét, de ez nem változtat azon, hogy nem lesz elég a nyomás (állítólag). Ha utánaküldesz egy második patront, akkor sztem igen, ha csak nem ennyire ereszt az a szar.
Mert hogy a patronnak alighanem a nyomása elég nagy, csak nem jön ki belõle elég levegõ.
Tudod, a monti kerék térfogata 3x akkora mint az oútié, viszont az oútiba 2x kkora nyomás kell. Vazze...
Jóvan-jóvan, de próbálni te sem próbáltad!...meg én se!
#33293
Írta 2006. július 06. - 13:59
Mert hogy a patronnak alighanem a nyomása elég nagy, csak nem jön ki belõle elég levegõ.
Tudod, a monti kerék térfogata 3x akkora mint az oútié, viszont az oútiba 2x kkora nyomás kell. Vazze...
#33294
Írta 2006. július 06. - 13:53
De akkor is drága... Pláne ha 2 kell egy kerékbe (mekkora nyomás van egy patronban? Gondolom bõven sok.)
Cserébe kicsi és gyors.
Sorry, de a topic címe: Országútikról mindent Ezért én is outiban gondolkodom...nekem a boltban azt mondták egy patronnal 2 outi kereket fel lehet fújni, montira a 2 patron is kevés lehet 1 kerékbe.
Amúgy meg több mint 2 éve nem kaptam defektet. Meg anno ebbe ruháztam be, nem szaladok egybõl a boltba pumpáért, csak ha vkinek outival más a tapasztalata...
...tényleg nagyon kis helyen elfér!!!
#33295
Írta 2006. július 06. - 13:48
Cserébe kicsi és gyors.
#33296
Írta 2006. július 06. - 13:36
Nekem csak arra kell, hogy hazajussak veleSose használtam patront, de nem is fogok... A CO2 kiszökik a belsõ pórusain, úgyhogy a patron csak arra jó, hogy hazajuss vele. Utána leereszt, állópumpával rendesen felfúj... Ez a gyártó javaslata is, meg egyes felhasználók tapasztalata is. Sztem csak versenyzéshez érdemes szórakozni vele.
#33297
Írta 2006. július 06. - 12:47
#33298
Írta 2006. július 06. - 12:12
Igen azt hallottam, hogy patron nem jó montihoz, hogy minimum 2 patron kell hozzá...ááá, ha nem lenne olyan drága, most gyorsan kipróbálnám. Ehh nekem is SKS-em vanTermészetesen próbáltam és tapasztalatból mondom.
Elõször SKS Airgun-t próbáltam, de az gyári hibás volt (a zárószelep nem zárt teljesen és folyamatosan jött belõle ki a CO2). Garanciális cserébe kaptam egy AirChamp-ot. Szerencsémre amikor csak az volt nálam és defektet kaptam nem volt messze a benzinkút, mert 2 patronnal sem sikerült rendes nyomást elérnem vele (igaz a defektet montin kaptam és nem outin, outi-n szerencsére eddig nem volt defektem) és emiatt inkább vettem egy vázra szerelhetõ pumpát...
De én a benzinkutakon sem vagyok kisegítve, mert ott általában 6,5 a max nyomás.
Valaki outis próbált már patront? Csak kell mûködnie, akkor gondolom nem gyártanák és nem lenne ilyen marha drága...Vagy csak naív vagyok?
#33299
Írta 2006. július 06. - 12:10
#33300
Írta 2006. július 06. - 12:05
Elõször SKS Airgun-t próbáltam, de az gyári hibás volt (a zárószelep nem zárt teljesen és folyamatosan jött belõle ki a CO2). Garanciális cserébe kaptam egy AirChamp-ot. Szerencsémre amikor csak az volt nálam és defektet kaptam nem volt messze a benzinkút, mert 2 patronnal sem sikerült rendes nyomást elérnem vele (igaz a defektet montin kaptam és nem outin, outi-n szerencsére eddig nem volt defektem) és emiatt inkább vettem egy vázra szerelhetõ pumpát...