A biondón most van egy cikk a sramról.
Én viszont nem értem, hogy mi az a "trigger shifting", illetve azt nem értem, hogy lehet az hogy sprint közben kevesebb energia a váltás mint a campánál.
a valtokart hozza tudod markolni a kormanyhoz, ezert amikor sprintelsz es kialsz a nyeregbol es tolod neki ahogy a csovon kifer, akkor lehet nincs ra idod, hogy kinyujtsd az ujjad hogy valts...de mivel a Sramnal a kormannyal egyutt markolod a fekkart ezert egy laza csuklomozdulattal tudsz valtani, es ami a lenyeg le is es fel is.
Mivel a valtas ugyanugy tortenik fel meg le a kulonbseg, ha kb 2 centit mozditod
le, ha kb 4 centit mozditod
felvalt...de ne kerdezd hogy lehetseges ez, mert nem nagyon akarom/tudom leirni, ha kiprobalod egyszer tuti tetszeni fog, nagyon kis pontos muszer.
Bar bennem felmerul a kerdes, hogy ha az ember sprintel minek akar valtani...ha egyszer eldontod hogy mesz akkor menj ahogy csak birsz...nincs ido valtassal pepecselni akarmennyire egyszeru.