Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:34
#32421
Írta 2006. október 30. - 21:59
#32422
Írta 2006. október 30. - 20:28
A terhelhetõség...Nos, Te mennyit tipornád,és milyen erõvel? A szett gondolom nem volt csillagászati összeg, tehát hajtsd amíg nem érik meg valamelyik alkatrész a cserére, aztán pedig ráérsz agyalni a lehetõségeken (bontó vagy fõdarab cserék).Inkább a precizítás és a terhelhetõség a két szempont, amit ennél a bringánál figyelembe tudok venni. Kb egy mai Sora-Tiagra között lehet?
UNITED COLORS OF BETON
#32423
Írta 2006. október 30. - 11:09
Régen nekem is volt egy-két Rx-100-as alkatrészem, és néhány
Sora is. Ebbõl kiindulva szerintem tartósságban, használhatóságban jobb az az utóbbitól, a tömeget nem tudom, de ismerve a Sora hajtómû bárdszerû súlyát, ebben sem lehet rosszabb... EGyetlen gond a kopó alkatrészek beszerezhetõsége lehet, ugyanis ez hetes rendszer (de 8-ast is elvisz beállítással ha nem is tökéletesen).
Sora is. Ebbõl kiindulva szerintem tartósságban, használhatóságban jobb az az utóbbitól, a tömeget nem tudom, de ismerve a Sora hajtómû bárdszerû súlyát, ebben sem lehet rosszabb... EGyetlen gond a kopó alkatrészek beszerezhetõsége lehet, ugyanis ez hetes rendszer (de 8-ast is elvisz beállítással ha nem is tökéletesen).
#32424
Írta 2006. október 30. - 08:04
Az RX100 a már akkor is létezõ 105 SC alatt volt ... tehát kb a mai Tiagra-Sora szettek szintjéneknek felel meg ... ahogy gondoltad.
#32425
Írta 2006. október 29. - 22:47
Vagy valami más szempont szerint kérdezed?
Inkább a precizítás és a terhelhetõség a két szempont, amit ennél a bringánál figyelembe tudok venni. Kb egy mai Sora-Tiagra között lehet?
#32426
Írta 2006. október 29. - 22:36
Sok függ attól, hogy mennyit futott a szett, a karbantartások megfelelõek voltak-e. A mai szettek pár generációval fiatalabbak az RX-edtõl, tehát mûködésük precízebb, kisebb súly mellett. További taglalást szerintem csak annak ismeretében érdemel a téma, ha leszûkítenéd az összehasonlítandó szettek körét. Persze az ár-érték arány is szempont lehet az összehasonlítósdiban, no meg hogy mire használnád leginkább és mire van felszerelve a cucc.Vagy valami más szempont szerint kérdezed?Hozzájutottam egy régi, használt országútihoz.
A felszereltsége full RX100-as, de ilyen már régóta nincs a Shimano kínálatában. Mit várhatok el egy ilyen rendszertõl a mai palettához viszonyítva?
UNITED COLORS OF BETON
#32427
Írta 2006. október 29. - 21:49
Hozzájutottam egy régi, használt országútihoz.
A felszereltsége full RX100-as, de ilyen már régóta nincs a Shimano kínálatában. Mit várhatok el egy ilyen rendszertõl a mai palettához viszonyítva?
A felszereltsége full RX100-as, de ilyen már régóta nincs a Shimano kínálatában. Mit várhatok el egy ilyen rendszertõl a mai palettához viszonyítva?
#32428
Írta 2006. október 29. - 15:04
mi nem tecchetett neki ..pedig sztem jó bringa... edig semibaja pedig zúzom rendesen ... és ha megszokja a popid még a selleroyal nyereg is kényelmes.. sztembeugrómodellnek ár érték arányából nagyonis jó (8k val vettem drágábban)
#32429
Írta 2006. október 29. - 14:45
bazz tényleg...köszi! most beégtem rendesen. :ubytek:
javítottam!
javítottam!
"Minél messzebbre jutok, annál kisebbek lesznek a problémáim."
#32430
Írta 2006. október 29. - 14:38
#32431
Írta 2006. október 29. - 14:36
"Minél messzebbre jutok, annál kisebbek lesznek a problémáim."
#32432
Írta 2006. október 27. - 14:29
Én nem értek teljesen egyet a cikkel... szerintem Campánál épp hogy könnyû kisebb kerékre váltani, alsó fogás esetén sprintelés közben, ugyanúgy hüvelykujjal váltva szvsz alig jut kevesebb erõ a kormány markolására. (Mivel a maradék négy ujjammal és a tenyeremmel ugyanúgy tudom szorítani a kormányt)
Pcycle-el egyet értek, a legtöbb ott dõl el, már ha a Wattokat figyeljük, hogy váltás közben nyomatékot is adsz át a racsnin, vagy csak ráforgatod a következõ kerékre -> pénztárca, "bátorság".
Pcycle-el egyet értek, a legtöbb ott dõl el, már ha a Wattokat figyeljük, hogy váltás közben nyomatékot is adsz át a racsnin, vagy csak ráforgatod a következõ kerékre -> pénztárca, "bátorság".
#32433
Írta 2006. október 27. - 10:18
Ez a megtakarításos dolog kicsit csúsztatás (meg marketing), a 360W meg túlzás. Ez legfeljebbbb úgy jöhetett össze, hogy a sprinter valamiért leállt (egyéb ok és nem a váltás), aztán újra kellett tekernie, talán..., UGyanis nincs olyan versenyzõ, aki a hátsó váltás miatt abbahagyja a tekerést, akár kiállva is, légyen neki Campa, vagy Shimano szettje. Ezt meg is lehet tenni egy jól beállított topszettnél, a következmény, hogy erõsen kopik a lánc-fogas, ilyen szinten senkit sem érdekel (persze az esetleges láncszakadás már igen).
Az is rejtélyes, hogy hogyan lehetséges az, hogy a Sram összetevõi mind könnyebbek a másik kettõnél, viszont az össztömeg magasabb. És a 7 részes szettje majdnem annyi, mint a Dura-ace telejs szett...
Az is rejtélyes, hogy hogyan lehetséges az, hogy a Sram összetevõi mind könnyebbek a másik kettõnél, viszont az össztömeg magasabb. És a 7 részes szettje majdnem annyi, mint a Dura-ace telejs szett...
#32434
Írta 2006. október 27. - 06:35
Ezt én sem igazán értettem ...Ez ok, de hogy lehet hogy ez 360Wot megtakarít a campához képest?
#32435
Írta 2006. október 26. - 21:58
hát én most azthiszem 1 105 s szetet PCzek ki magamnak... teccik a szine és egész emberi áron van:) most úgyis jön nekem a futópad meg az uszoda... adig meg psórolok egy kis vadóc szettre..
#32436
Írta 2006. október 26. - 21:53
#32437
Írta 2006. október 26. - 21:36
a valtokart hozza tudod markolni a kormanyhoz, ezert amikor sprintelsz es kialsz a nyeregbol es tolod neki ahogy a csovon kifer, akkor lehet nincs ra idod, hogy kinyujtsd az ujjad hogy valts...de mivel a Sramnal a kormannyal egyutt markolod a fekkart ezert egy laza csuklomozdulattal tudsz valtani, es ami a lenyeg le is es fel is.A biondón most van egy cikk a sramról.
Én viszont nem értem, hogy mi az a "trigger shifting", illetve azt nem értem, hogy lehet az hogy sprint közben kevesebb energia a váltás mint a campánál.
Mivel a valtas ugyanugy tortenik fel meg le a kulonbseg, ha kb 2 centit mozditod le, ha kb 4 centit mozditod felvalt...de ne kerdezd hogy lehetseges ez, mert nem nagyon akarom/tudom leirni, ha kiprobalod egyszer tuti tetszeni fog, nagyon kis pontos muszer.
Bar bennem felmerul a kerdes, hogy ha az ember sprintel minek akar valtani...ha egyszer eldontod hogy mesz akkor menj ahogy csak birsz...nincs ido valtassal pepecselni akarmennyire egyszeru.
Legyél te is szerencse csomag! :icon_bigg
#32438
Írta 2006. október 26. - 20:02
A biondón most van egy cikk a sramról.
Én viszont nem értem, hogy mi az a "trigger shifting", illetve azt nem értem, hogy lehet az hogy sprint közben kevesebb energia a váltás mint a campánál.
Én viszont nem értem, hogy mi az a "trigger shifting", illetve azt nem értem, hogy lehet az hogy sprint közben kevesebb energia a váltás mint a campánál.
#32439
Írta 2006. október 26. - 12:58
#32440
Írta 2006. október 26. - 10:33
Nem rossz az új oldal, még elég sok benne a hiba ... egy 10-es Dura Ace szett 312.500 Euro