Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#32481
Írta 2006. november 14. - 21:03
A yasec.hu-n találtam valamit de szerintem azt csak az érti aki felrakta.
Köszi.
#32482
Írta 2006. november 14. - 20:21
.......Egyébként görgõ, futás, sífutás, görsí, kori, gyalogtúra, stb. minden mehet, ami kellõképpen leterhel.
... errõl eszembe jut.. valaki tortúra?
#32483
Írta 2006. november 14. - 17:05
Én nem erre használom, a városi bicajba vettem és Pestre bejárkálásra 90%-ban kerékpárúton vagy járdán, 10%-ban gyér forgalmú úton. Szerencsére általában tudok variálni melyik nap menjek be, ha sok a hó vagy jég van kivárok.Azért csak óvatosan azzal a téli bicajozással. Nem hinném, hogy bármely oúti külsõ jó lenne havas-latyakos utakra, hívják azt négy évszaknak akár (a PAris-Roubaix inkább vizes sáros, mint havas). A legrosszabb, legcsúszósabb a havas-layakos út fõleg a szokásos erõs forgalomban, az útszéli jégbordákról, hó alatti jégrõl nem is szólva.
#32484
Írta 2006. november 14. - 15:05
Azért csak óvatosan azzal a téli bicajozással.
Ó, köszi az Atyai Jótanácsokat!
A téli csúszós, latyakos utakon remekül lehet fejleszteni az egyensúlyérzéket, kerékpárkezelést. Kb. mintha szabadgörgõn edzenél, az állványos helyett. Persze módjával, 1-1,5 óra bõven elég egy héten, alcsony forgalmú utakon. Buliként. Próbáltam, és bejött. Egyébként görgõ, futás, sífutás, görsí, kori, gyalogtúra, stb. minden mehet, ami kellõképpen leterhel.
Race, no Rest!
#32485
Írta 2006. november 14. - 13:58
Azért csak óvatosan azzal a téli bicajozással. Nem hinném, hogy bármely oúti külsõ jó lenne havas-latyakos utakra, hívják azt négy évszaknak akár (a PAris-Roubaix inkább vizes sáros, mint havas). A legrosszabb, legcsúszósabb a havas-layakos út fõleg a szokásos erõs forgalomban, az útszéli jégbordákról, hó alatti jégrõl nem is szólva. EGyébként szerintem minél mélyebb mintázatú és minél szélesebb gumit (a mai vázakba 28-tól nem fér nagyobb, régebbi acélba belemegy 34 -is) érdemes keresni.
Akit részletesebben érdekel a téma (angolul): http://www.icebike.o...pment/tires.htm
Nemcsak országúti ....
bár én hóban inkább görgõznék vagy sífutnék
#32486
Írta 2006. november 14. - 10:43
#32487
Írta 2006. november 13. - 18:11
Na majd mások írnak tapasztalatokat, én is kiváncsi vagyok rá!
#32488
Írta 2006. november 13. - 12:12
segítségeteket kérem, milyen téligumit tudtok ajánlani 622-es méretben (szélesség szinte mindegy) amivel havas latyakos uton is elgurulok. Van esetleg valakinek maxxis overdrive-val tapasztalata?
Kösz
bb
#32489
Írta 2006. november 12. - 23:23
#32490
Írta 2006. november 12. - 22:57
ez a nem alap... ahogy nézem nem 1 pálya gép a cucc,monjuk a felnibõl meg a gumiból következtetve, meg az a legyen az bármien anyag(jelen esetben karbon sztem) sztem kicsit azért meredek ien hátsóvillát felrakni , de látszik nagyon súlyra gyúrtak hollowteches hátsó fogassor
#32491
Írta 2006. november 12. - 22:00
Nem lenne rosszVoti kisrácának szeretettel:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Amúgy készülget neki a kis országúti, most épp valami olyan nyeregcsövet keresek ami koppanásig betolható, tehát a nyereg pálcái a nyeregcsõ tetejével egy szintben vannak. Sajnos amiket én láttam nyeregcsöveket mind olyanok, hogy legalább 3-5cm kint kell legyen a vázból és efölé megy a nyereg. Ha valaki látott ilyet segítsen! Köszi.
#32492
Írta 2006. november 12. - 20:57
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
más...
PELLIS
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
#32493
Írta 2006. november 12. - 00:30
igen, csak lusta vagyok mindent kiírni575 mm eff alighanem 575 mm effektív hosszúságú felsõcsövet jelent, tehát olyan hosszú lenne, ha nem ejtett, hanem hagyományos méretben adnák meg. szerintem...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#32494
Írta 2006. november 11. - 22:55
575 mm eff alighanem 575 mm effektív hosszúságú felsõcsövet jelent, tehát olyan hosszú lenne, ha nem ejtett, hanem hagyományos méretben adnák meg. szerintem...ha segít a hozzáértõknek :
72,5 fejcsõszög, 73 üléscsõszög, 575 mm eff felsõcsõ, 175mm head tube, 265 mm középcsapágy magsság, 72 cm átlépõ magasság, 440 mm láncvilla a geomtriai adatai...
#32495
Írta 2006. november 11. - 21:54
Mathias: Köszi! és az számít hogy a váz ejtett?
Ha arra gondolsz hogy számít-e a felsõcsõ hossz értelmezésében az hogy sloping a váz akkor azt hiszem nem a válasz. Legalábbis ha azt úgy adják meg mint a De Rosa a "Br" értéket:
http://www.derosanew...zes-3-60991.jpg
#32496
Írta 2006. november 11. - 21:23
#32497
Írta 2006. november 11. - 20:40
#32498
Írta 2006. november 11. - 20:40
ha segít a hozzáértõknek :
72,5 fejcsõszög, 73 üléscsõszög, 575 mm eff felsõcsõ, 175mm head tube, 265 mm középcsapágy magsság, 72 cm átlépõ magasság, 440 mm láncvilla a geomtriai adatai...
hát köszi az adatokat, de (ezek) a számok sajnos nem segítenek nekem!
#32499
Írta 2006. november 11. - 20:39
#32500
Írta 2006. november 11. - 20:12
ha segít a hozzáértõknek :Egy kona kona o.uti bicajról van szó. Azt írta a tulaj, hogy a váz mérete M-L körül lehet, viszont ejtett vázú. Számít hogy ejetett vagy nem?
Apróba azt írta, hogy 58"as, de szerinte ez másképp van méretezve...
Na most õ 174 cm, viszont szereti a "nagyobb-kényelmes" vázakat, és rövidebb stucnival használja a gépet.
Én 184 cm vagyok, és eléggé elbizonytalanodtam, hogy jó-e nekem méretben ez a bringa.
szóval szerintetek jó lenne?
azér belinkelem a hirdetést, hátha számít:
http://apro.bikemag....ct=39219&cat=56
Köszi!
72,5 fejcsõszög, 73 üléscsõszög, 575 mm eff felsõcsõ, 175mm head tube, 265 mm középcsapágy magsság, 72 cm átlépõ magasság, 440 mm láncvilla a geomtriai adatai...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





