Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#32481
Írta 2006. október 24. - 09:40
#32482
Írta 2006. október 24. - 09:34
EGyetlen hátránya leeht, hogy idõvel nem lesz könnyû beszerezni 9-es sort és láncot.
Azért ennyire nem vészes a helyzet. 5-ös racsnit már tényleg nehéz beszerezni, de 7-8-9-es koszorúból van bõven választék. 8-asból is rögtön négy márkát tudok ajánlani. Szval az a Kánaán még messze van, hogy csak 10-es sor legyen a boltokban- mert a többi elavult gagyi.
De ha idõvel azt érted, hogy 5-10 év mûlva, akkor nem szóltam.
Race, no Rest!
#32483
Írta 2006. október 24. - 09:29
HA belépõ szintû bicajtól jobbat akarsz, szét lehet nézni a használtak között is (persze óvatosan), pld. 105-ös szett (vagy hasonló Campa) + egy jó acél vagy esetleg alu vázas bicaj kb. oylan árban van, mint egy új sorás.
#32484
Írta 2006. október 24. - 09:29
Mind outin, mind montin 8-as rendszert használok, és nem értem a többieket. Eddig mindenhol elég volt, 2-3. fokozatban van eltérés (két szélsõ lánckerék a soron ugyanakkora), az meg nem számottevõ. Nem ezen fog múlni, milyen gyorsan érsz a kör végére. A Sora fvkar is megbízható (5000 km tapasztalat), bár nem olyan finom a mûködése, mint egy 8-as 600/Ultegra típus.
Használtam 9-es rendszert is, de "visszafejlõdtem". Nekem nem éri meg kétszer annyi pénzt kiadni sorra, láncra, mint 15 helyett 12 % fordulatszám különbség a váltásoknál.
Race, no Rest!
#32485
Írta 2006. október 23. - 22:03
... mások elmondása alapján a 10-es rendszer érezhetõen rövidebb élettartamú a 9-eseknél, adódóan a kisebb anyagvastagságokból, pl. láncnál.
Jé tényleg! Ez eszembe sem jutott. akkor most már a 9est favorizálom! :spoko:
Ja és Köszi a segítésget!!!
#32486
Írta 2006. október 23. - 21:57
és bár 8-as rendszert használok,azt is montinál, mások elmondása alapján a 10-es rendszer érezhetõen rövidebb élettartamú a 9-eseknél, adódóan a kisebb anyagvastagságokból, pl. láncnál.
#32487
Írta 2006. október 23. - 21:52
Mondjuk tegyük fel hogy 3tárcsásat veszek, és valamiért ki akarom cserélni az elsõ váltót/váltókart. Mennyire van alkatrész ilyenhez?
Ez a 3tányér - 2tányér lehet h csak az én hülyeségem
#32488
Írta 2006. október 23. - 21:45
#32489
Írta 2006. október 23. - 21:39
Hallottam, illetve olvastam - többek között itt, a fórumon is - hogy van 9es ill 10es rendszer. Az ilyen "alapmodellekre" milyet raknak? Vagy ez ettõl független?
Az a plusz egy kerék jelent valamilyen elõnyt? Vagy hobbi szinten tök mindegy h 9es vagy 10es?
#32490
Írta 2006. október 23. - 21:30
#32491
Írta 2006. október 23. - 21:19
... és mivel shimano sora szetes így szépen lassan lehet pakolni rá a cucokat...
Ezt hogy érted? :scratchhe
Amúgy köszönöm szépen a segítséget!
#32492
Írta 2006. október 23. - 20:58
ha márkára utazol akor van természetesen ugyan ien felszereltségû Merida, Mali, Kelly's... cask azok 120-140k ... sztem anyit nem ér ha nem versenyezni akarsz vele
#32493
Írta 2006. október 23. - 20:50
Súly sem fontos, de azér nyilván ne legyen 15kiló. A szett sem lényeges annyira, csak ne a legszarabb legyen, tehát mûködjön sokáig
egyetlen kikötésem lenne: ez pedig a fékváltókar. (bár lehet hülyeséget mondtam. Gyártanak még nem fékváltós outikat? :confused: ) na mindegy.
Tudom ez így elég hülyén hangzik, de egyáltalán nem ismerem az országutikat
Segítségeteket elõre is köszönöm!!!
#32494
Írta 2006. október 23. - 15:41
#32495
Írta 2006. október 23. - 07:33
Sajnos nem találtam megoldást a 9-es rendszerhez a tizes dura(7801)kerék kompatibilissá tételében! Utolsó megoldásként a rotor cseréje jött szóba, de teljesen más mint akár a 9-es dura! :rocketmanHa kireszelgetnéd a kazetta hornyolását mélyebbre, akkor még a legnagyobb fogak tartóbakjáról is le kellene esztergáltatni 1mm-t, mivel a 10-es agy a láncvonalhoz közelebb támasztja meg a fogsort. Ezért kell a 9-es agyakra húzott 10-es fogsor alá tenni a fogsor mellé adott 1mm-es távtartót. Ha jól emlékszek, akkor a 9-es tartóbakján az az 1mm-nyi anyag egy körbefutó vonalként látható. Egyébként ha publikus, akkor mennyiért férkõzhetsz hozzá a kerékszetthez?
Publikus, habár ingyen reklámot nem akarok csinálni: a pénívósok versenykerekérõl lett volna szó. Rájadásul az általam választott példány a R. Zolié, úgyhogy tudja mennyivel kell mennie
65 e párja 10-es dura sorral + 23-as külsõvel!!!
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#32496
Írta 2006. október 23. - 06:08
a columbus Thron csõszettrõl hol találok adatokat?
http://www.nimbuscyc...html/thron.html
http://www.terraferm...us_tubesets.htm
#32497
Írta 2006. október 23. - 06:06
#32498
Írta 2006. október 23. - 06:00
Na jó, kikerestem:
9-es http://href.hu/x/1v13
10-es http://href.hu/x/1v14
johnyiron-nak!
ps. már a fórumozástól is elszoktam...
#32499
Írta 2006. október 21. - 23:13
#32500
Írta 2006. október 21. - 23:10
Itt vannak robbantott ábrák minden alkatrészükrõl:
http://campagnolo.co...hinfo.php?did=c
hali köszi
már késõ
nekioálltam magamtól és SIKERÜLTT
ye! kurva ügyes vagyok. nem menék mbe a részletkbe, de most kész van 4 db fél fékváltókaromból 2 bal-jobb tökéletesen mûködõ Campa Veloce!!
csak a bal oldalira kellene Gumi ....nem tud valaki??
amugy elvileg 9-es lenne de mivel egy 8-asból tudtam csak a megfelelõ részeket kivenni, igy most átalakítottam 8-asra a 9-est.
de bármikpor visszalehet csak kell az arecés tárcsa. ami mozog benne.
szóval nagy az öröm
akinek hasonló problémáya van bizalommal fordulhat hozzám, maradt még alkatrészem (meg ezek is eladõók) de szívesen megcsinálom másnak is ahibását.
elvileg Magyarországon 1-2 ember vállalya be a Campát és 8 ezer!! FT egy fékváltókar szerelés.
Ezért is álltam neki egyedül.