Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#31981
Írta 2007. február 11. - 08:47
#31982
Írta 2007. február 10. - 22:47
Bocs, elizéltem ahogy lemásoltam õket...
Szóval
http://www.buynet.hu...&cat=157&page=1
és
http://www.fahrrad.d...-2006/3099.html
Nem hagyhato figyelmen kivul, hogy igaz az egyiken Ultegra van de csak 9 sebesseges ami azt jelenti hogy regebi model es annal az uj 10 sebesseges 105 (sokkal) jobb
#31983
Írta 2007. február 10. - 21:32
#31984
Írta 2007. február 10. - 21:25
Így jött ki a Giant, mint már neves, de elviselhetõ árú kerékpár.
Világos. Hát azért van még ebben az ársávban pár neves bicó. pl a pinarello galileo campa mirage-al a bikeexpressben 287ért. de a Biondóban is van pár neves bicó 300e alatt.
#31985
Írta 2007. február 10. - 20:39
A bringa úgy jött elõ, hogy elõször kijelöltem az értékhatárt... utána körülnéztem a neten, és azt tapasztaltam, hogy 1000 euro alatt túl profi dolgokat nem lehet még kapni. Viszont a noname kerékpárokról rémes dolgokat írtak. Így jött ki a Giant, mint már neves, de elviselhetõ árú kerékpár.
#31986
Írta 2007. február 10. - 20:08
Szerinted miért nem kell?
Hát valahogy úgy értettem, hogy mitha már bicóztál volna(pl mtb) csak most belevágsz az országútiba, ezért gondoltam elég a 2 tányér. Meg aztán ha kezdõ lennél bicózás terén(ahogy én is egy éve, és még most is) lehet akkor is elég a 2. Legalábbis én az 1 év bicózás(5e km) alatt sehol nem éresztem szükségét 39-26nál könnyebb áttételnek(persze lehet az 5001edik kmnél belefutok egy hegybe ahol kellene, mert ugye 5e km nem ad elég tapasztalatot). De volt errõl már régebben itt beszélgetés és valaki mondta hogy olyan helyen lakik ahol jól jön a 3 tányér.
És mindenképp e két bicó közül szeretnél választani?
#31987
Írta 2007. február 10. - 19:41
Szóval
http://www.buynet.hu...&cat=157&page=1
és
http://www.fahrrad.d...-2006/3099.html
Ami vicces még, hogy az 1.0 1400 euroról van leértékelve 900-ra Németországban, míg pl. Ausztriában továbbra is 1400. Ezzel az árral nézve már 355 000 Ft-nál tartunk szállítás nélkül... csak jobb ennyiért, mint az 1
A három lánctányérról eddig azt hittem, jobb nekem, nem vagyok túl erõs ember, a térdem se bírja a strapát, gondoltam jobb, ha tudok variálni/pörgõsebben menni. Szerinted miért nem kell?
Köszi!
#31988
Írta 2007. február 10. - 18:45
http://www.buynet.hu....cat=157&page=1
http://www.fahrrad.d....2006/3099.html
Egyik link se jó.
De azért megtaláltam õket.
Nekem az 1.0 váza jobban tetszik, mint a túlságosan sloppingos 1-es.(bár nekem személy szerint nem tetszenek az ilyesmi vázak ahol így találkozik a hátsó támvilla, az ülés- és felsõcsõ). Meg lehet neked nem kell 3lánctányéros elsõ áttétel. Kerékrõl nem tudok nyilatkozni egyikrõl se hallottam soha. Szerintem mind a kettõnek ez a gyenge pontja.
#31989
Írta 2007. február 10. - 17:01
Bocs, hogy ide is beírom, de a Giant topicban úgy tûnik, senkit sem érdekelt.
Szóval megvenném életem elsõ országútiját, és sikerült kinéznem egy olyan típust, ami mo-on nem található.
- nálunk a katalógusban csak Giant OCR 1 létezik, Ultegra váltóval, Formula kerekekkel, ami szerintem vacak (volt ilyen tengelyem régebben, kettétört menet közben...), 319 eFt-ért.
- németeknél Giant OCR 1.0 van, Rodi Stylus felnikkel jön, amirõl nem tudok semmit, szebb a festése de 105-ös szettel van. Ja, és 245 310.75 Ft, mire ideér.
Segítsetek, melyik legyen? Totál kezdõ vagyok országútikban, eddig MTB-t gyûrtem kb. 10 évig. Nem versenyzésre használnám, de nincs kedvem vásárlás után az összes alkatrészt jobbra cserélni.
Pontos specifikációk:
http://www.buynet.hu....cat=157&page=1
http://www.fahrrad.d....2006/3099.html
Köszönöm!
#31990
Írta 2007. február 09. - 18:53
légyszíves valaki mert fontos lenne!
az interneten ninc smert eez nem volt valami csucsmodell mire vagy kiváncsi??
miért nem teszel fel képet??
#31991
Írta 2007. február 09. - 18:48
légyszíves valaki mert fontos lenne!valaki meg tudná nekem mondani h a Motobécane Spécial Sport-ról hol találok valami infót vagy képet mert a gogléban nincsen semmi!!!már másodjára kérdezem... ilyen színû min amivel írtam és Sachs Huret szett van rajta Nervar hajtómûvel Favorit fékkarral Sachs-Maillard agyakkal stb...
#31992
Írta 2007. február 09. - 14:32
Szerintetek megér 25-ezret egy Mach1 CFX felni + Novatech agy párosítású 28 küllõs országúti kerékszett ?
Kinek volt tapasztalata ezzel a felnivel ? Mennyire bírja a gyûrõdést ?
#31993
Írta 2007. február 09. - 13:41
Szerintetek az ultegra vagy 105-ös 2 forgáspontos fék mûködik ezzel:
http://apro.bikemag....ct=53030&cat=17
Nem fog menni
Kanti fékkar vagy LX, ami állítható, hogy mennyi bowdent húzzon!
Bár szerintem egy 3 ujjas kanti fékkarral jobban jársz.
Ezek szerint egyenes kormányos lesz a Mali?
#31994
Írta 2007. február 09. - 13:22
#31995
Írta 2007. február 09. - 11:50
persze az öreg Sheldon tudta a megoldast :-)
Direct-pull cantilevers = V-break :-)
Direct-pull cantilevers have double the mechanical advantage compared with traditional brakes, so they require special brake levers. Direct-pull brake levers pull the cable twice as far, half as hard. The lower mechanical advantage of the lever compensates for the higher M.A. of the cantilever. It is not generally safe to mix and match levers/cables between direct pull and other types for this reason.
* Conventional brake levers used with direct-pull cantilevers will usually not pull enough cable to stop in wet conditions without bottoming out against the handlebars. In dry conditions, they either won't work, or will grab too suddenly.
* Direct-pull brake levers used with any other type of brakes will feel nice and solid when you squeeze them, but due to their lower mechanical advantage you'll need to squeeze twice as hard to stop as you should, so unless you are a lightweight rider with gorilla-like paws, this combination isn't safe either.
szóval jó kemény lesz a fék, és úgy kell húzni mint állat, hogy fogjon...
de ez már tényleg fék topic :-)
#31996
Írta 2007. február 09. - 10:41
de mi a baj vele?
nem annyi bowdent huz a montis kar mint amennyit az országuti.
most hirtelen nem emlékszem pontosan, de ugy rémlik a monti kar azonos behúzásákor több bowdent huz, mint az országuti.
Ezért montis karral az országutis fék nagyon "hirtelen" lesz.
Vannak speciális egyeneskormányos országúti fékkarok, mint mondjuk ez .
a fékes topikban már emlékeim szerint pontosan kitárgyalták a kérdést, sajna most nem találom, hogy belinkeljem, esetleg próbáld meg ha van idõd, a lényeg hogy nem kafa...
#31997
Írta 2007. február 09. - 00:37
#31998
Írta 2007. február 09. - 00:25
#31999
Írta 2007. február 09. - 00:14
http://apro.bikemag....ct=53030&cat=17
#32000
Írta 2007. február 07. - 23:14
Nekem van egy 28-as Contim ami pontosan megegyezik egy 23-as Michelinemmel...