Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34208 hozzászólás a témában

#31981
guci

guci

    újonc

  • fórumtag
  • 5 hozzászólás
Bocs, elizéltem ahogy lemásoltam õket...
Szóval
http://www.buynet.hu...&cat=157&page=1
és
http://www.fahrrad.d...-2006/3099.html

Ami vicces még, hogy az 1.0 1400 euroról van leértékelve 900-ra Németországban, míg pl. Ausztriában továbbra is 1400. Ezzel az árral nézve már 355 000 Ft-nál tartunk szállítás nélkül... csak jobb ennyiért, mint az 1 :)

A három lánctányérról eddig azt hittem, jobb nekem, nem vagyok túl erõs ember, a térdem se bírja a strapát, gondoltam jobb, ha tudok variálni/pörgõsebben menni. Szerinted miért nem kell?

Köszi!

#31982
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás

http://www.buynet.hu....cat=157&page=1
http://www.fahrrad.d....2006/3099.html


Egyik link se jó.:)
De azért megtaláltam õket.
Nekem az 1.0 váza jobban tetszik, mint a túlságosan sloppingos 1-es.(bár nekem személy szerint nem tetszenek az ilyesmi vázak ahol így találkozik a hátsó támvilla, az ülés- és felsõcsõ). Meg lehet neked nem kell 3lánctányéros elsõ áttétel. Kerékrõl nem tudok nyilatkozni egyikrõl se hallottam soha.:) Szerintem mind a kettõnek ez a gyenge pontja.

#31983
guci

guci

    újonc

  • fórumtag
  • 5 hozzászólás
Sziasztok!

Bocs, hogy ide is beírom, de a Giant topicban úgy tûnik, senkit sem érdekelt.
Szóval megvenném életem elsõ országútiját, és sikerült kinéznem egy olyan típust, ami mo-on nem található.

- nálunk a katalógusban csak Giant OCR 1 létezik, Ultegra váltóval, Formula kerekekkel, ami szerintem vacak (volt ilyen tengelyem régebben, kettétört menet közben...), 319 eFt-ért.
- németeknél Giant OCR 1.0 van, Rodi Stylus felnikkel jön, amirõl nem tudok semmit, szebb a festése :) de 105-ös szettel van. Ja, és 245 310.75 Ft, mire ideér.

Segítsetek, melyik legyen? Totál kezdõ vagyok országútikban, eddig MTB-t gyûrtem kb. 10 évig. Nem versenyzésre használnám, de nincs kedvem vásárlás után az összes alkatrészt jobbra cserélni.

Pontos specifikációk:
http://www.buynet.hu....cat=157&page=1
http://www.fahrrad.d....2006/3099.html

Köszönöm!

#31984
yobo

yobo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 500 hozzászólás

légyszíves valaki mert fontos lenne!


az interneten ninc smert eez nem volt valami csucsmodell mire vagy kiváncsi??
miért nem teszel fel képet??

#31985
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás

valaki meg tudná nekem mondani h a Motobécane Spécial Sport-ról hol találok valami infót vagy képet mert a gogléban nincsen semmi!!!már másodjára kérdezem...:( ilyen színû min amivel írtam és Sachs Huret szett van rajta Nervar hajtómûvel Favorit fékkarral Sachs-Maillard agyakkal stb...

légyszíves valaki mert fontos lenne!

#31986
zsola_

zsola_

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás
Sziasztok!
Szerintetek megér 25-ezret egy Mach1 CFX felni + Novatech agy párosítású 28 küllõs országúti kerékszett ?
Kinek volt tapasztalata ezzel a felnivel ? Mennyire bírja a gyûrõdést ?

#31987
retizotyo

retizotyo

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.760 hozzászólás

Szerintetek az ultegra vagy 105-ös 2 forgáspontos fék mûködik ezzel:
http://apro.bikemag....ct=53030&cat=17



Nem fog menni
Kanti fékkar vagy LX, ami állítható, hogy mennyi bowdent húzzon!
Bár szerintem egy 3 ujjas kanti fékkarral jobban jársz.

Ezek szerint egyenes kormányos lesz a Mali?



#31988
Grolsch

Grolsch

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.323 hozzászólás
sorry felrement
Legyél te is szerencse csomag! :icon_bigg

#31989
zirp

zirp

    vendég

  • fórumtag
  • 67 hozzászólás
Na nem hagyott nyugodni adolog!
persze az öreg Sheldon tudta a megoldast :-)

Direct-pull cantilevers = V-break :-)

Direct-pull cantilevers have double the mechanical advantage compared with traditional brakes, so they require special brake levers. Direct-pull brake levers pull the cable twice as far, half as hard. The lower mechanical advantage of the lever compensates for the higher M.A. of the cantilever. It is not generally safe to mix and match levers/cables between direct pull and other types for this reason.

* Conventional brake levers used with direct-pull cantilevers will usually not pull enough cable to stop in wet conditions without bottoming out against the handlebars. In dry conditions, they either won't work, or will grab too suddenly.

* Direct-pull brake levers used with any other type of brakes will feel nice and solid when you squeeze them, but due to their lower mechanical advantage you'll need to squeeze twice as hard to stop as you should, so unless you are a lightweight rider with gorilla-like paws, this combination isn't safe either.

szóval jó kemény lesz a fék, és úgy kell húzni mint állat, hogy fogjon...

de ez már tényleg fék topic :-)
2StUpId2ShIfT

#31990
zirp

zirp

    vendég

  • fórumtag
  • 67 hozzászólás

de mi a baj vele?


nem annyi bowdent huz a montis kar mint amennyit az országuti.
most hirtelen nem emlékszem pontosan, de ugy rémlik a monti kar azonos behúzásákor több bowdent huz, mint az országuti.
Ezért montis karral az országutis fék nagyon "hirtelen" lesz.
Vannak speciális egyeneskormányos országúti fékkarok, mint mondjuk ez .

a fékes topikban már emlékeim szerint pontosan kitárgyalták a kérdést, sajna most nem találom, hogy belinkeljem, esetleg próbáld meg ha van idõd, a lényeg hogy nem kafa...
2StUpId2ShIfT

#31991
Vinkler

Vinkler

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 590 hozzászólás
de mi a baj vele?

#31992
yobo

yobo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 500 hozzászólás
nem yól mûködik vele.
Canti fékkart keress v

#31993
Vinkler

Vinkler

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 590 hozzászólás
Szerintetek az ultegra vagy 105-ös 2 forgáspontos fék mûködik ezzel:
http://apro.bikemag....ct=53030&cat=17

#31994
voti

voti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.179 hozzászólás
Persze ha a 23-as Continental volt lehet, hogy a Vittoria szélesebb lesz :D

Nekem van egy 28-as Contim ami pontosan megegyezik egy 23-as Michelinemmel...


#31995
gjano

gjano

    újonc

  • fórumtag
  • 4 hozzászólás
Ok, danke a valaszokat!
(csak mert most elég távol vagyok a szeretett bicajtól, és nemtom kipróbálni :S)

by Jano

#31996
Vinkler

Vinkler

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 590 hozzászólás
Picivel keskenyebb a gumi profilja, de semmi extra. Van olyan gyártó, aminek a 20-as külsõje szélesebb, mint egy másiknak a 23-asa. Szóval lehet észre sem veszed! A Vittoria, pedig elég jó név!

Egyébként! SEGÍTSETEK! Szeretnék venni a most épülõ ss bringámhoz fékeket! Valami használt 2 forgáspontosra gondoltam, 105, vagy ultegra. Ha valaki tud valamit, elõre is köszi!

#31997
voti

voti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.179 hozzászólás
A 20 az a szélessége, simán rámegy. Vittoriából van alaptól versenyzésre szánt csúcsminõségû gumiig minden, amúgy bringás körökben ismert gyártó.

Ja és a 20assal jobban kell majd vigyázni, mert érzékenyebb az úthibákra. Nagyobb nyomással érdemes használni emiatt (is) kényelmetlenebb lesz mint a 23-as.


#31998
gjano

gjano

    újonc

  • fórumtag
  • 4 hozzászólás
Hello!

Vettem egy új országúti külsõt 700x20c/20-622 méretben. Sajnos csak késõbb vettem észre hogy a bicón most 700x23c/23-622-as van. Rá fog menni, vagy el lehet felejteni? Amúgy VITTORIA - milyen márka, mert nem sokat hallottam róla.

thx by
Jano

#31999
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás
nekem az elõzõ egy 170-es alivio volt 2 évig. azzal is mentem jól meg rosszul is. most egy 175-ös lx van, 5 mmel lejjebb toltam az ülést és nem érzek lényegi különbséget...

#32000
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás

A hosszabb hajtókar, nagyobb nyomatékot jelent azonos erõhatás mellett.
M=F*r ahol F az erõ, r pedig az erõ karja mint az köztudott.

Ez vili. ezt eddig is tudtam.:)