Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34366 hozzászólás a témában

#31981
neumanki

neumanki

    vendég

  • fórumtag
  • 32 hozzászólás
sziasztok!

nem tudom, hogy volt-e téma, ha igen akkor elnézést. Azt szeretném kérdezni, hogy tudja-e valaki, hogy most a 2007es Tiagra hajtókar Hollowtech II-e vagy sem? Ebike-n azt írják, h igen, ill. hasonlít a dologra képrõl, viszont shimano oldalon, meg máshol sehol sem írják hogy az lenne.
Akkor most mi az igazság? Hollowteches,vagy csak úgy csinálták meg, mintha az lenne?

Köszönöm a segítséget,
üdv. r. balázs!

#31982
efi99

efi99

    vendég

  • fórumtag
  • 245 hozzászólás

A 68as csapágyházméret azt jelenti hogy angolmenetes?


Nem feltétlen: http://sheldonbrown....o-z.html#bottom
A gyakorlatban azonban manapság igen.
Egy biztos: nem olasz, az angolon kívül újabb bicóknál pedig legfeljebb ezzel lehet leginkább találkozni.

#31983
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás
A 68as csapágyházméret azt jelenti hogy angolmenetes?
A másik kérdés, hogy nem tudja valaki a 06os Magellan capella 58as váz felsõcsõ hosszát(azt nem tom slopingos-e)? Meg ha valakinek van mondhatna róla valamit.

#31984
országutti

országutti

    vendég

  • fórumtag
  • 45 hozzászólás
jobban tetszett volna, ha elharapja, vagy valami....

#31985
yobo

yobo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 500 hozzászólás
a szemét!
semmi tisztelet nincs benne még akkor is ha már beteg volt a váz . Pajtibá megcsinálta volna :)


de sokat kibirnak ezek a régi vázak. az alsócsõvel nem tudott mit kezdeni :)

bocs valami miatt elküldtem 3szor.

#31986
yobo

yobo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 500 hozzászólás
gondolom mivel ma nagyobb a választék mint 15 éve..ezért nem sikeresek már annyira

#31987
Turbo_G.Pityu

Turbo_G.Pityu

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás
Hali! Az enyém is készülget, miután a nagyobbik fiam privatizálta a Peugeot-omat. Vigyázzatok a vázméretre, a vízszintes felsõcsõhosszra koncentráljatok!!! Ne a nyeregcsõ hosszát figyeljétek, ez sloping váz!!!
Egy szépség hibálya van , hogy az 500gr-os alu villába függõlegesen csak 20mm-es gumi fér el. Ha ettõl ducibb gumit akarsz használni, az elülsö ívbõl lehet reszelgetni, a "holtsávban" valószínüleg nem gyengül a villa, a hátulsó ív rendben van!
Egyébbként a kisebbik fiam Malija már kész van, klassz lett.

Üdv:G.Pityu

#31988
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
Én is szemezek vele nyárra, ilyen költséghatékony edzõgépnek..
és a színe is egészen jó..:)

#31989
országutti

országutti

    vendég

  • fórumtag
  • 45 hozzászólás
Kedvenc bicikliszerelõm esküszik rá. Egyebet nem tudok, csak hogy tényleg könnyû és olcsó. Meg egész jól is néz ki:)

#31990
Subi Pro

Subi Pro

    vendég

  • fórumtag
  • 27 hozzászólás
Üdv, Forma1-esek!

Teker valaki MALI Magician Road vázzal?
A súlya és az ára elég meggyõzõ, biztos vagyok benne, hogy fogy is rendesen!

Csak valamiért a MALI bringák ma már nem olyan sikkesek, mint hajdanán...!
(...és errõl nem biztos, hogy csak a vázak minõsége a felelõs!)

Szóval: ha valaki egy ilyen vázzal hajt, írjon ide !
(Ha szégyenli, küldjön privát üzenetet!) :)
Nekem nem villogásra kellene, hanem bringázásra, a régi PUCH vasamat szeretném lecserélni egy könnyebbre.

Köszönöm!
Üdv!
Subi Pro

#31991
országutti

országutti

    vendég

  • fórumtag
  • 45 hozzászólás
8 sebességes rendszerbe lehet kompakt hajtómûvet illeszteni? Ha igen milyet? Ki mit tud errõl? Köszi

#31992
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Újabban megint vannak jó francia, ill. francia érdekeltségû gyártók, a Peugeot valszeg nem tudott vagy nem akart megújulni, pld. a korai kezdés után nem gyártott karbonvázat a 90-es évek végén, 2000 környékén sem. EGyébként a francia kerékpársport hanyatlása az utolsó mohikán, Jalabert visszavonulásától lett egyértelmû és látványos (Virenque után vonult "nyugalomba"), a mostani helyzetbe belejátszhat az is, hogy a doppingtudományt nem tudják vagy akarják olyan szinten követni, mint mások...
Pityu: hát így már érthetõ: 46-os méretben 1500 gr., az azt jelenti, hogy normális méretben (56/58) legalább 1900 gr., ami egy átlagos aluváztömeg.

#31993
Turbo_G.Pityu

Turbo_G.Pityu

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás
Köszi Yobo, ez tényleg klassz!

Üdv:G.Pityu

#31994
yobo

yobo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 500 hozzászólás
Feltöltött kép

Carbon VITUS csöszettes Peugeot 80-as évek közepe

#31995
Turbo_G.Pityu

Turbo_G.Pityu

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás
A Peugeot kerékpárgyár egyébbként 1882-ben alakult. TDF-t 1905-6-7-8,1913-14,1922,1975,1977,ben nyertek , utóbbi kettõt Bernard Thevenet.Merckx is versenyzett Peugeot-val, 1966-67-ben Milano-Sanremot nyert . Rengeteg gyõzelem fûzõdik a Peugeot bringákhoz , itthon ha jólemléxem a Fradi is versenyzett velük '98 környékén.Nagyon sajnálom hogy utolsó éveiben " lezüllött", majd meg is szünt ez a kiválló gyár.(Csak meg jegyzem hogy a francia kerékpár sport is a Peugeot-val egyidõben kezdett el "hanyatlani".)

Üdv:G.Pityu

#31996
Turbo_G.Pityu

Turbo_G.Pityu

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás
Pcycle:2003 januárjában kaptam garanciában, és csak az van ráírva hogy competition.Leginkább a 2002-es "csúcs" Peugeot vázra hasonlit,slopingos, és csak 46cm-es. Valószínüleg a nagyobb vázak valóban 1600gr felett vannak...Van egy 2006os Orbea katalógusom, abban elég sok 1600-1800gr-os alu váz van , és nem éppen olcsók.

Üdv:G.Pityu

#31997
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Peugeot (Pityu): na jó, a régi (90 elõtti) vázaikat nem ismerem (csak hallomásból), nem jelentem ki kategórikusan, bár az olasz vázaknak nagy idõszaka volt a 60-as, 70-es évek, valszeg jobbak lehettek a franciákénál. 1500 gr.-os tümeg??? Az nagyon jó (fõleg hogy lehet egy pár éves modell), nem gondoltam volna, milyen mérettel ennyi?
Orosz oútik[?]: hát amit én ismertem, az ugyan atombiztos volt (ezeket inkább nevezhetjük túra "verseny"bicóknak), de a súlya is olyan (alkatrészeirõl inkább ne is essék szó), a 70-es, 80-as években szinte csak ez volt elérhetõ nálunk. Amivel az oroszok versenyeztek nemzetközi szinten, az biztos nem ilyen volt, nagyon valószínû, hogy az olaszoktól koppintottak valamit...

#31998
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
azt hallottam egy régóta a szakmában dolgozó szerelõtõl, hogy amikor bejöttek az oroszok az országútijaikkal sorra nyerték a versenyeket és nagyon jó hajtómûveket csináltak meg 1-2 dologban tudtak alkotni...ez így van?

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#31999
Buki

Buki

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 870 hozzászólás
Koszonom mindkettotoknek.

Az en esetemben van meg valami meret a tengelyhosszon kivul amit le kellene mernem egy uj monoblokkhoz? A link szerint csak egyfele menet es csapagyhaz szelesseg volt francia menetnel...

Az "uj" kozepcsapagy meg termeszetesen erdekelne. :)

#32000
yobo

yobo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 500 hozzászólás
létezik eltérés a kuposágban shijmano és Campa is pl. más

bár felmegy a 2tõ egymás középrészeire de nem szeretik..vag ylelazul mindig vagy utánna annyira kitágul" hogy csak arra a tengelyre lessz yó.

Francia középrészt még tudok neked szerezni ha kell.
aszem 3-4 ezer Ft. Uj. de persze régi.. :)