Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#1281
Írta 2016. február 02. - 17:13

#1282
Írta 2016. február 01. - 22:24

Köszi mindenkinek!
Hát akkor el...tam, így láttam én is.
Én is tartok egy kicsit a peremtől, és így még talán meg tudok tőle szabadulni. Új minden, ha már feltöltöm és megyek vele 30 km-t akkor már senki nem hiszi el nekem, hogy csak 30 km-t mentek.
#1283
Írta 2016. január 31. - 21:10

Van ismerős, aki boldogan vásárolja össze az apróból háromezer forintért a fosvány performance gumikat (igaz montis méretben), aztán simán használja őket tejjel, belső nélkül. Annyit csinál csak, hogy nem mondja el a gumiknak, hogy ezt nem kéne tudniuk.
végülis a lötty a porózusságot megszünteti, ami gáz lehet hogy könnyebben fordul le, mivel a pereme is más ...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1284
Írta 2016. január 31. - 18:33

Van ismerős, aki boldogan vásárolja össze az apróból háromezer forintért a fosvány performance gumikat (igaz montis méretben), aztán simán használja őket tejjel, belső nélkül. Annyit csinál csak, hogy nem mondja el a gumiknak, hogy ezt nem kéne tudniuk.
Nem TL ready a gumid úgy nézem.
#1285
Írta 2016. január 30. - 22:28

Amikor rendeltem a CX bringára a cuccokat a kiválasztott WTB gumi nem volt elérhető, és gyorsan a nálam "szokásos" RR gumikat küldettem a WTB-k helyett. Belsővel építettem össze, de át akarom alakítani mostanában TL-re. Valahogy nem látom egyértelműen, hogy ezek alkalmasak TL használatra?
Ezekről van szó: Schwalbe 11600262.02 Racing Ralph (700x33) http://www.schwalbe....cing-ralph.html
Mennyire fújjam ezeket a gumikat TL használat esetén (ha lehet egyáltalán)? Terepre lenne, kövek előfordulnak huppanókkal
Köszönöm!
Nem TL ready a gumid úgy nézem.
#1286
Írta 2016. január 30. - 19:01

Amikor rendeltem a CX bringára a cuccokat a kiválasztott WTB gumi nem volt elérhető, és gyorsan a nálam "szokásos" RR gumikat küldettem a WTB-k helyett. Belsővel építettem össze, de át akarom alakítani mostanában TL-re. Valahogy nem látom egyértelműen, hogy ezek alkalmasak TL használatra?
Ezekről van szó: Schwalbe 11600262.02 Racing Ralph (700x33) http://www.schwalbe....cing-ralph.html
Mennyire fújjam ezeket a gumikat TL használat esetén (ha lehet egyáltalán)? Terepre lenne, kövek előfordulnak huppanókkal
Köszönöm!
#1287
Írta 2016. január 10. - 15:06

A gone olcsobb, mint a kerdeses gumi

#1288
Írta 2016. január 10. - 14:29

lehet gyakorlatban nem csak a számokon múlik
majdnem az összes -top- svábli 2/3 annyi tpi, mint a contik, mégsem lennék könnyen meggyőzthető hogy lecseréljem a nobby nic-et mountain king-re ...
amúgy sammy slick vagy g-one (bár az gyanítom drága lesz)
tapasztalva meg, olcsó conti és drágs conti közt sokkal nagyobb különbség van , mint sváblinál ugyanez.
Bikertigger módosította - 2016. január 10. - 14:32
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1289
Írta 2016. január 10. - 13:05

koszi, mar vegignyalaztam a cx gumikat szinte az osszes gyartonal - csinaltam is egy szep listat a leggyorsabb mintaju gumikrol. olyan gumi kell, ami aszfalton a legjobb (ott megyek a legtobbet), de el lehet menni vele a szaraz helyeken terepen. az sem art, ha nem kopik el 500km alatt magas nyomason.
sajnos nem csak a bringak dragabbak a 30-35 euros ar total kozepar, legjobb ar/ertekben a continentalok vannak 20 eur kornyeken, es ez felmegy 50-60 euroig.
eddig ez a legszimpibb:
csak az ara sokkolo... ezert kerdeztem a tpi dolgot probaltam analogiat keresni nepszerubb gumiknal. talan a racing ralph tlr es snake skin van hasonlo viszonylatban (ugyanaz a keverek, de fele a tpi):
http://www.bicyclero...-snakeskin-2015
#1290
Írta 2016. január 10. - 10:07

Ha arra keresel külsőt amire gondolom , tennék egy próbát a helyedben a WTB modellekkel.
Pont van arra amire a CX-et használod, a magazinban is nagyon dicsérték:
http://bikemag.hu/ma...-tartos-probaja
Már hónapokkal ezelőtt a WTB-t akartam én is (csak a neten kutakodtam, éles tapasztalataim nincsenek!) de nem beszerezhető így marad a RR míg el nem kopik.
http://www.cxmagazin...ew-35c-tubeless
http://www.cxmagazin...w-monster-cross
Vagy ott a Crosswolf.
#1291
Írta 2016. január 10. - 08:37

#1292
Írta 2016. január 10. - 02:34

A drágább gumik általában sokkal könnyebbek az alap verzióknál. Azt nagyon érezni.
De az összetételt, tpi számot nem nagyon érezni.
#1293
Írta 2016. január 09. - 18:25


A continal azt irjak, hogy mas a keverek is, de 84-180-240 tpisek.
arn módosította - 2016. január 09. - 18:28
#1294
Írta 2016. január 08. - 23:38

A gyakorlatban mennyire veheto eszre kulonbseg menet kozben ket egyforma gumi 60 es 120 tpis verzioja kozott? Gordulesi ellenallas, komfort?
tpi-t nem tudok, de régen volt ugyanabból a gumiból (conti mk) csúcs és alap verzióm is. az alap érezhetően ridegebb volt, a csúcs valahogy finomabbnak érződött, a tapadása egyértelműen jobb volt, a gördülése meg finomabb. vakteszten persze nem biztos, hogy 10-ből 10-szer megmondtam volna melyik melyik, biztosan volt benne placebo hatás is, de azért észrevehető volt.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1295
Írta 2016. január 08. - 22:34

#1296
Írta 2016. január 04. - 17:31

Nekem is volt, de nem igazi tubeless felnikkel. Szóval nem maradt bent a helyén, folyton elengedte a levegő felni, gumi kapcsolatnál.
+ nagyon sokáig engedte a levegőt az oldalán. Szóval Contiból csak a protection-t
#1297
Írta 2016. január 04. - 10:41

Continental RaceSport verziós gumik működnek tejjel tömlő nélkül?
Működik, csak nem elég megbízható. Egy ismerős tubelessesített ilyen Contikat, csak a vaságyastól 60 kilója alatt több oldalfala is kilyukadt. -->
+1 ProTection
#1298
Írta 2016. január 03. - 02:33

Continental RaceSport verziós gumik működnek tejjel tömlő nélkül?
Szerintem nem. (de lehet, hogy valaki mär kiprobälta)
A ProTection -os gumikra irjäk, hogy tubeless-kent is müködnek..
http://www.continent.../mtb/protection
#1299
Írta 2015. december 31. - 13:50

#1300
Írta 2015. december 10. - 01:29

Ezt most próbáltam mennyire ellenálló és nehezen tudom elképzelni, hogy gurulás közben valami természetes tüske csak úgy könnyedén átszúrhassa, annyira keményen ellenálló anyagból van. A régit ebből viszont nem ismertem. Persze egy éles üveg szilánk sok mindenen átmegy, hiszen az a legélesebb természetes "penge".
Azt mondják, teljesen tökéletes védelem nem nagyon létezik a tömör gumin kívül, de az meg durva kompromisszum.. inkább az esélyeket kell javítani.
Ezt a téli szögesbe tervezem majd használni, annak a házi készítésű elődjébe a defekt védő OKO nevű folyadék nem működött, legalább is amit elméletben írnak mínusz sok fokot az a vékony jéghártyás pocsolyák között már nem tömített, viszont pár fokkal fölötte már megfogta a levegőt a lyuknál. Azért is bízom inkább a szalagokban, mert szögesben nem volt defektvédős megerősített felületű köpeny.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..