conti double fighter III pl
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#1281
Írta 2016. március 20. - 20:00

#1282
Írta 2016. március 20. - 17:57

Sziasztok!
Milyen külső gumit ajánlanátok egy 27,5 méretű mtb-ra?
Rapid Rob van jelenleg rajta ami nekem jó lesz majd terepen de most többet használom aszfalton. Kb. 80-20 arány aszfalt.
A 20% terep meg egyenlőre lightos. Semmi extra emelkedő, lejtő. Földút meg ilyesmik...
Előre is köszönöm a segítségeteket!!!
conti double fighter III pl
Bikertigger módosította - 2016. március 20. - 17:58
- Zoli78 kedveli ezt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1283
Írta 2016. március 20. - 14:35

Sziasztok!
Milyen külső gumit ajánlanátok egy 27,5 méretű mtb-ra?
Rapid Rob van jelenleg rajta ami nekem jó lesz majd terepen de most többet használom aszfalton. Kb. 80-20 arány aszfalt.
A 20% terep meg egyenlőre lightos. Semmi extra emelkedő, lejtő. Földút meg ilyesmik...
Előre is köszönöm a segítségeteket!!!
Egy cx bringat

#1284
Írta 2016. március 20. - 12:10

Sziasztok!
Milyen külső gumit ajánlanátok egy 27,5 méretű mtb-ra?
Rapid Rob van jelenleg rajta ami nekem jó lesz majd terepen de most többet használom aszfalton. Kb. 80-20 arány aszfalt.
A 20% terep meg egyenlőre lightos. Semmi extra emelkedő, lejtő. Földút meg ilyesmik...
Előre is köszönöm a segítségeteket!!!
#1285
Írta 2016. március 14. - 14:46

<anyázás on>
Azt hiszem, két éve vettem egy pár Continental RaceKing 2.2 külsőt, állítólag defektálló.
2014 nyár végén leparkoltam a biciklit az előszobában, ott állt érintetlenül hónapokig.
A gumik persze vesztettek a nyomásukból, de csak a normális mértékben.
Aztán egy szép napon (tavaly év elején) az első gumi egyik napról a másikra teljesen leengedett.
Felpumpáltam, tíz perc múlva már lapos volt. Mindegy, nem biciklizek, nem foglalkoztam vele.
A héten rámjött, hogy mégis teszek egy próbát.
Gumi ki, de mielőtt a tartalékot beraktam volna, valami isteni sugallat hatására elkezdtem körbetapogatni a külsőt belülről, nem maradt-e benne valami szemét. Nagyon gyorsan megbökte valami az ujjam. Látni nem lehetett a gumi egyik oldalán sem csak ha megnyomtam, szúrt. Addig nyomorgattam, míg lekopott róla a kosz és szerencsére valami világos színű anyag volt, kívülről már láttam is. Tovább nyomkodva belülről is kilógott egy kb. 0.2-0.3mm méretű hegy... már azt hittem, kuka a külső, mikor eszembe jutott, hogy varrótű... azzal sikerült kipiszkálni. Pont akkora volt a tüske, amilyen vastag a külső, csak némi nyomásra ment beljebb. Pont annyira, hogy a Specialized vékonyított belsőt átbökje...
Csak azt nem értem, hogy hónapokig miért tudott bennemaradni úgy, hogy nem lyukasztotta ki a belsőt.
No meg ennyit arról, hogy defektálló külső...
((
<anyázás off>
Kérdés: mit kockáztatok, ha az említett Continental RaceKing 2.2 Protection külsőhöz, ha jól emlékszem 26x1.5-2.125 (illetve 26x1.75-2.10 a másik) belsőt használok? Merjem használni? A korábbi belső 26x2.2-2.4 volt.
Ideiglenesen mindenképp ezt használom, csak kérdés, hogy próbáljak szerezni nagyobbat vagy ez is jó bele? Régebben sok helyen olvastam, hogy a Continental kissé nagyképűen nevezi 2.2-esnek ezt a külsőt, jó, ha 2.0-s a valóságban. Én viszont nem értek hozzá, fogalmam sincs, mi az igaz.
Én a RaceSport verziót használtam 2.1-ig jó belsövel minden gond nelkül, persze ha veszel tartalékot, akkor mindegy. Amúgy ha Protection a külsö, miért nem alakítod át Tubeless-re, akkor az ilyen kis tüskék nem okoznak gondot Általában egy szalag és szelep elég hozzá, meg persze "tej".
#1286
Írta 2016. március 11. - 16:19

<anyázás on>
Azt hiszem, két éve vettem egy pár Continental RaceKing 2.2 külsőt, állítólag defektálló.
2014 nyár végén leparkoltam a biciklit az előszobában, ott állt érintetlenül hónapokig.
A gumik persze vesztettek a nyomásukból, de csak a normális mértékben.
Aztán egy szép napon (tavaly év elején) az első gumi egyik napról a másikra teljesen leengedett.
Felpumpáltam, tíz perc múlva már lapos volt. Mindegy, nem biciklizek, nem foglalkoztam vele.
A héten rámjött, hogy mégis teszek egy próbát.
Gumi ki, de mielőtt a tartalékot beraktam volna, valami isteni sugallat hatására elkezdtem körbetapogatni a külsőt belülről, nem maradt-e benne valami szemét. Nagyon gyorsan megbökte valami az ujjam. Látni nem lehetett a gumi egyik oldalán sem csak ha megnyomtam, szúrt. Addig nyomorgattam, míg lekopott róla a kosz és szerencsére valami világos színű anyag volt, kívülről már láttam is. Tovább nyomkodva belülről is kilógott egy kb. 0.2-0.3mm méretű hegy... már azt hittem, kuka a külső, mikor eszembe jutott, hogy varrótű... azzal sikerült kipiszkálni. Pont akkora volt a tüske, amilyen vastag a külső, csak némi nyomásra ment beljebb. Pont annyira, hogy a Specialized vékonyított belsőt átbökje...
Csak azt nem értem, hogy hónapokig miért tudott bennemaradni úgy, hogy nem lyukasztotta ki a belsőt.
No meg ennyit arról, hogy defektálló külső... ((
<anyázás off>
Kérdés: mit kockáztatok, ha az említett Continental RaceKing 2.2 Protection külsőhöz, ha jól emlékszem 26x1.5-2.125 (illetve 26x1.75-2.10 a másik) belsőt használok? Merjem használni? A korábbi belső 26x2.2-2.4 volt.
Ideiglenesen mindenképp ezt használom, csak kérdés, hogy próbáljak szerezni nagyobbat vagy ez is jó bele? Régebben sok helyen olvastam, hogy a Continental kissé nagyképűen nevezi 2.2-esnek ezt a külsőt, jó, ha 2.0-s a valóságban. Én viszont nem értek hozzá, fogalmam sincs, mi az igaz.
#1287
Írta 2016. március 10. - 09:49

Melyik a jobb választás napi szintű 10-15km es bringázására max hétvégente 100km es kiruccanásra? Defekttűrés fontos és hogy ne kelljen 1000 km enként cserélni kopás miatt,Michelin Lithion 2 , Vittoria Rubino Pro Slick és Zafirro Pro Slick amik hasonló árban mozognak...mindegyik 25 szélességben.
Rubino Pro slick.
#1288
Írta 2016. március 10. - 09:47

Melyik a jobb választás napi szintű 10-15km es bringázására max hétvégente 100km es kiruccanásra? Defekttűrés fontos és hogy ne kelljen 1000 km enként cserélni kopás miatt,Michelin Lithion 2 , Vittoria Rubino Pro Slick és Zafirro Pro Slick amik hasonló árban mozognak...mindegyik 25 szélességben.
#1289
Írta 2016. március 09. - 15:46

Sziasztok!
Meg tudná valaki erősíteni, hogy a Velotech Pro Fighter 1.95-ös külső tényleg 550gr?
#1290
Írta 2016. február 29. - 07:44

Sziasztok!
Mit jelent a Conti 3/330TPI jelölése? Valójában ez csak 110 TPI-s guma???
3 rétegben 110 tpi-s szövet.
#1291
Írta 2016. február 29. - 07:40

Sziasztok!
Mit jelent a Conti 3/330TPI jelölése? Valójában ez csak 110 TPI-s guma???
Ridley Noah Fast
#1292
Írta 2016. február 21. - 22:12


- Rabbit kedveli ezt
#1294
Írta 2016. február 21. - 18:53

panaracer comet-tel van valakinek tapasztalata?
aszfalt/földút lenne a felhasználás helye.
clement usht probald ki.
#1296
Írta 2016. február 20. - 01:18

nem biztos hogy a tpi-n múlik.....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1297
Írta 2016. február 18. - 20:31

Nekem a Racesportos Contik defektvédelmével sem volt bajom, jól bírták, de most tubelessre váltok és az RS verzió csak tömlővel használható.
#1298
Írta 2016. február 18. - 20:23

Sziasztok!
Előre melyik gumit választanátok?
Schwalbe Rocket Ron Snakeskin 29x2.25
vagy
Continental X-King Protection 29x2.2
A conti nehezebb kb. 50-60grammal viszont a defektvédelme kimagasló... valamint jól látom hogy a Rocket Ron csak 67TPI?
A Conti defektvédelme nálam nagyon leszerepelt. Igaz, hogy az SportContact II volt, de annak a defektvédelme egy kalap sz.r.
#1299
Írta 2016. február 18. - 18:53

http://www.schwalbe....rocket-ron.html
Evolution "vonalat" néztem, performance-ben nem is látok snakeskin-t
#1300
Írta 2016. február 18. - 18:49

Sziasztok!
Előre melyik gumit választanátok?
Schwalbe Rocket Ron Snakeskin 29x2.25
vagy
Continental X-King Protection 29x2.2
A conti nehezebb kb. 50-60grammal viszont a defektvédelme kimagasló... valamint jól látom hogy a Rocket Ron csak 67TPI?
Nem mindegy Rocket Ron esetében a kivitel, performance vagy Evolution.