Közben készült kép a lapított, melegen elkent végű szalagról
és az eredeti vágott végűről is egymás mellett.
Alul a vágott széle jól láthatóan tényleg élesebb, ami kidörzsölhetné a puha belsőt egy idő után.
Közben készült kép a lapított, melegen elkent végű szalagról
és az eredeti vágott végűről is egymás mellett.
Alul a vágott széle jól láthatóan tényleg élesebb, ami kidörzsölhetné a puha belsőt egy idő után.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
az a panaracer egy kalap szar
a weldtite (így ránézésre az az) meg itthon ocsóbb mint 20 euro (5690 és párban a listaára)
viszont az is csak "városi" montiba (mint az érintetlen utzalány ....) jó, mert fel kell fújni rendesen hogy a helyén maradjon. meg egy idő után ki tudja dörzsölni a belsőt az illlesztésnél.
Megérkezett a "weldtite" defektvédő szalag !
Jóval masszívabb és ellenállóbbnak érzem, mint akár azt ami a nyári köpenyben is van.
Majd teszek a köpeny és a szalag közé kétoldalas öntapadó szalagot, hogy ne csúszkáljon el.
(a megtisztított belsejű köpenybe beragasztom és utána ráillesztem a ragasztó csík másik oldalára a szalagot)
Az illesztésnél meg valamit majd kitalálok vele, hogy ne legyen olyan éles, sarkos a műanyag.
Közben.. megmelegítettem az egyik szalag végét gyújtóval próbaképp és elkentem laposabbra a szalag belső felé eső részét melegen szilikongumi lapok között, mert előtte tényleg éreztem az élét, hogy az dörzsölheti.
Majd a belsőt meghintőporozom és akkor könnyebben helyezkedik benne és úgy talán nem dörzsöli ki.
már csak a szöges guminak meg a jégnek kell megérkeznie.
Jég a múlt évben is február környékére volt az utakon.
Akkor nem tudtam tovább menni Dömörkapunál, pedig megnéztem volna a síelőket Dobógókő alatt.
Milyen poén bringázni, amikor ők meg csúszkálnak.
http://forum.bikemag...opik/?p=1209385
. Biketigger :
Köszönöm a segítséget !
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
Köszi!
Az mit jelent, hogy 4 évszakos? Nyáron is ezt használod? A 25 mm-est érdemes venni belőle?
Nem ismerem a technikai hátterét, miért 4-évszakos, csak tippelni tudok. Sejtésem szerint az autós téli gumikhoz hasonlóan téli a gumikeverék. A másik, hogy defektek ellen valamivel jobban véd, mint a "hagyományos", grammozós versenykülsők. Ennek ellenére a tömegével sincsen gond, igaz, a valós szélessége a 28-asnak inkább 26-27mm (28mm-est használok). Nem tudom, hasznos-e ez az információ, csak gondoltam, megosztom.
Arra rájöttem, hogy az a neve Úgy egyébként kérdeztem, hogy van-e hátránya nyáron.
Köszi!
Köszi!
Az mit jelent, hogy 4 évszakos? Nyáron is ezt használod? A 25 mm-est érdemes venni belőle?
Az a neve. Érdemes, mert ez mérethelyes.
Amit MJani ír, azt használom, már a 2. garnitúrát. Fagypont alatti körülmények között, amennyiben az út nem jeges, példás a tapadása.
Köszi!
Az mit jelent, hogy 4 évszakos? Nyáron is ezt használod? A 25 mm-est érdemes venni belőle?
Sziasztok,
Mivel elég jó az idő, még mindig kijárok outizni.
A nyári gumim teljesen sík felületű, ezért többször megcsúsztam már vele.
Tudtok ajánlani valamit, ami a téli nyálkásabb időben is viszonylag csúszkálás mentes? Köszi szépen!
Michelin Pro 3 Service Course
Sziasztok,
Mivel elég jó az idő, még mindig kijárok outizni.
A nyári gumim teljesen sík felületű, ezért többször megcsúsztam már vele.
Tudtok ajánlani valamit, ami a téli nyálkásabb időben is viszonylag csúszkálás mentes? Köszi szépen!
Amit MJani ír, azt használom, már a 2. garnitúrát. Fagypont alatti körülmények között, amennyiben az út nem jeges, példás a tapadása.
http://www.bike-disc...son-25-mm-28861
Sziasztok,
Mivel elég jó az idő, még mindig kijárok outizni.
A nyári gumim teljesen sík felületű, ezért többször megcsúsztam már vele.
Tudtok ajánlani valamit, ami a téli nyálkásabb időben is viszonylag csúszkálás mentes? Köszi szépen!
A continak van 4 season gumija.
A sebesség mindent megold.
Sziasztok,
Mivel elég jó az idő, még mindig kijárok outizni.
A nyári gumim teljesen sík felületű, ezért többször megcsúsztam már vele.
Tudtok ajánlani valamit, ami a téli nyálkásabb időben is viszonylag csúszkálás mentes? Köszi szépen!
Conti GP black chilli elég jól tapad.
Diamante Pro szintén
Vittoria "Pro Tech" szériák.
keverék a fontos, nem a minta.
Kisherceg: így fest a gép a beragasztott kis félholdakkal
Vejne módosította - 2015. december 04. - 18:08
Sziasztok,
Mivel elég jó az idő, még mindig kijárok outizni.
A nyári gumim teljesen sík felületű, ezért többször megcsúsztam már vele.
Tudtok ajánlani valamit, ami a téli nyálkásabb időben is viszonylag csúszkálás mentes? Köszi szépen!
regi/hibas agyvaltokat veszek.
én magát a mérés célját sem értem, az az igazság
a 25mm-es ContiGp4kSII 27mm
A 28mm-es GP4kSII meg 31mm széles.
A 25mm-es Michelin Lithion2 26.8 mm
A 24mm-es Diamante Pro Radiale 25.2mm
Elvártam volna, hogy a 25-ösnek írt USII legalább 26 legyen.
De majd tágul idővel. Türelem.
MENTSÉGEMRE LEGYEN MONDVA, Ezt:
http://www.bicyclero...a-sport-ii-2015
Csak azután találtam, hogy a gumi már el lett küldve (itt modernebb, 17mm-es felnin tesztelték, nekem meg még klasszikusabb 15mmes van)
De, mint látod:
http://www.bicyclero...00s-ii-23-25-28
a GP4kSII kicsit "alullőve" van. De 100% biztos vagyok benne, hogy idővel kitágul ez is, igazságtalan a majd' 3 éve vásárolt rubinohoz hasonlítani. Csak titkon reménykedtem, hogy 28-hoz közelebb lesz, mint 25-höz, de "besültem"
szerk: lehetne amúgy összeszedni, melyik gumi milyen széles ténylegesen. Később hasznos lehet.
szerk2: BC pirospont. múlt hét csütörtök este 9kor fizettem, péntek reggel 8kor kaptam az üzit, hogy csomag összeállítása folyamatban, 11kor meg a DHL számot, aztán hétfőn reggel 9kor meg a csomagot kézbe...
Vejne módosította - 2015. december 04. - 07:06
én magát a mérés célját sem értem, az az igazság
mondjuk ott nem akkora a mérték, de mikor veszel egy 2,2-ös conti monti külsőt (szabadon behelyttesíthtő a márka) és igazából épp csak 2,0-ás az már bosszantó tudik lenni.
Akkor azt mivel magyaráznád, hogy a rubino 7.5 baron csak 24.5, míg 8.5-en 25.1 széles?
én magát a mérés célját sem értem, az az igazság
akkor boldogítom még a társaságot milikkel
nem vagyok elájulva a NN ballonosságától (2,35 cca 60mm) , (belúl) 22-es széles felnin, 2 bar körül tud, 55mm-t. ennyit mutat a ralph is.
Bikertigger módosította - 2015. december 03. - 23:48
Egy pár alu-félhold maratása Professzionálisabb a befőttesüveg tetejéből metszett ívektől.
http://www.ebay.de/i...M8AAOSwnipWXbpL
Büdös Konti!
Lemértem mérőszalaggal, hogy a nem felnin levő gumik milyen "szélesek".
Rubino ProIII szlikk 23mm-es 66mm
Conti USII 25mm-esnek írt 65mm
Felnire felhúzva a Rubino 25.2mm, a conti 24.8mm
Ajánlom, hogy táguljon, különben irgum-burgum lesz.
Más: feldobtam a 135mm-es Syntace F139 stucnit, és valami brutálisan jól néz ki! Fekete, és a felirat nem is ltszik. Lopakodó a javából, nem is kell logómentesíteni, mert kb. tökéletes. S mivel vékonyka karcsú csőből készült, így optikailag hosszabbnak látszik, mint más vele egyhosszú stucni..
szerk: köszönet "Faktum" fórumtagnak, hogy lehetővé tette a 25mm-es külsők biztonságos és optimális használatát a világ legszarabb villájában.
Igazán nincs mit, örülök hogy tudtam segíteni.
FAKT
Akkor azt mivel magyaráznád, hogy a rubino 7.5 baron csak 24.5, míg 8.5-en 25.1 széles?