Sziasztok!
Lehet még valahol kapni sárga oldalfalú (retro) külsőt 26 méretben (1.95 vagy 2.10)?
Nem nagyon találok sehol.
Köszönöm!
Ha németül beszélsz:
Ha angolul:
Sziasztok!
Lehet még valahol kapni sárga oldalfalú (retro) külsőt 26 méretben (1.95 vagy 2.10)?
Nem nagyon találok sehol.
Köszönöm!
Ha németül beszélsz:
Ha angolul:
Sziasztok!
Lehet még valahol kapni sárga oldalfalú (retro) külsőt 26 méretben (1.95 vagy 2.10)?
Nem nagyon találok sehol.
Köszönöm!
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni hozzáértőktől.
Adott egy DT Swiss CSW MA 1.0 felni, 29-es.
Gyárilag Schwalbe Nobby Nic külső van rajta, aminek a mérete 60-622 (29 x 2.35)
Szeretném lecserélni Schwalbe Smart Sam külsőre, aminek a mérete 57-622 (29 x 2.25)
Miután felteszem a Smart Sam-et, bele a belsőt, felfújom, azt tapasztalom, hogy a szeleppel átellenes oldalon jobban bemélyed a külső széle a felnibe. Elnézést, nem tudom jobban megfogalmazni.
Ha a kereket megforgatom, olyan, mintha a kerékben tojás lenne, ami persze nem a felniben van, hanem a külső pontatlan illeszkedése miatt.
A kérdésem az, hogy a leírt méretek alapján kísérletezzek még, vagy ez a méretű külső nem való erre a felnire?
Előre is köszönöm.
Kicsit meg kellene kenni a gumit síkosítóval, nem pattant pontosan a helyére a perem.
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni hozzáértőktől.
Adott egy DT Swiss CSW MA 1.0 felni, 29-es.
Gyárilag Schwalbe Nobby Nic külső van rajta, aminek a mérete 60-622 (29 x 2.35)
Szeretném lecserélni Schwalbe Smart Sam külsőre, aminek a mérete 57-622 (29 x 2.25)
Miután felteszem a Smart Sam-et, bele a belsőt, felfújom, azt tapasztalom, hogy a szeleppel átellenes oldalon jobban bemélyed a külső széle a felnibe. Elnézést, nem tudom jobban megfogalmazni.
Ha a kereket megforgatom, olyan, mintha a kerékben tojás lenne, ami persze nem a felniben van, hanem a külső pontatlan illeszkedése miatt.
A kérdésem az, hogy a leírt méretek alapján kísérletezzek még, vagy ez a méretű külső nem való erre a felnire?
Előre is köszönöm.
? a Ct Ultra Race az Conti Ultra Race vagy CST Ultra Race? Mert, ha utóbbi, akkor inkább azt javaslom, hogy sehogy se használd. Bár övnek még jó lehet.
Vejne módosította - 2015. október 20. - 16:12
Köszi.
A mérés azért volt pontatlan, mert belemértem a felni peremét, amúgy, tényleg 622-es. A felninél is rosszul mértem, a belső mérete 1,88cm. Nézelődtem, és találtam Rubena v66-ból Ultimate Stop Thorn-os gumit, 37-622-est.
A másik bicajra, ahova a vékonyat terveztem, inkább határeset vastagot találtam. A pontos belső szélességét nem tudom, mert gumi van épp rajta, kívülről 2,38, ami a másikat alpul véve olyan 1,8 körül lehet, viszont STU-s gumi csak 47-559-es van rá. Viszont egy kb 2,0-s felnivel használtam egy 52-559-es gumit fél évet gond nélkül, talán menne az 1,8-as felnin a 47-es gumi?
622-es felnire (ha már 622-es a gyári gumi, akkor biztos rosszul mérsz) ne vegyél 630-as gumit, mert nem fog működni vele.
ha nehéz volt szerelni, az csak annyit jelent, hogy az adott felni-gumi páros nem szerette egymást.
a felninek a belső szélessége számít a maximális gumiszélesség szempontjából, lap alján van erre táblázat:
http://www.sheldonbr...ire-sizing.html
Hello!
Kis segítséget kérnék, milyen gumit kellene venni ismerősöm bicajára, amin most a felirata szerint 40-622-es van. A felni maximális mérete (peremmel) (mérőszalaggal mérve) 63,5 cm, a max szélessége 2,44cm. A gyári gumi van rajta, de a gumiban lévő fémszám olyan szűk, hogy fém kiszedőkanállal is alig lehet a gumit a felniről le-vissza szedni, többször a megragasztott gumit a tompa kiszedőkanállal lyukasztottuk ki emiatt, a felnit meg durván széthorzsoltuk. Mindenképp defektvédelmes gumi kellene rá, Rubena Hook V69 (32-630) APS-t néztem ki (egy másik bicajon a v99-es bejött). Nem lesz túl nagy netán, vagy túl keskeny? Bicipedia szerint erre olyan 45-50-es szélesség lenne az ajánlott.
Egy másik bicajra (53,5cm max átm., 2,38 cm max szél.) is kellene gumi, a 26 col-t itt már tudom, de mi lenne a legvékonyabb méret, ami jó még rá?
Mindkettő városi, néha földutas használatban van, de nem kemény terepen.
Köszi
A furatok környéke rendben van.A lyuk körül fel van púposodva a belső,és mellette is 1cm-rel.Conti belsőről van szó kb 2500km lehet benne.
Milyen márkájú belsővédő szalagot ajánlanátok?
Hmm, nekem michelin volt évekig, probléma nélkül, de használtam vittoriát is, azzal sem volt probléma.
A gyári campával már igen, de nemsoká' rá, hogy előjöttek a "spontán garázsban robbanások", eladtam a gépet.
Szerintem egyetlen ismert gyártó termékével sem járnál rosszul.
A furatok környéke rendben van.A lyuk körül fel van púposodva a belső,és mellette is 1cm-rel.Conti belsőről van szó kb 2500km lehet benne.
Milyen márkájú belsővédő szalagot ajánlanátok?
ny zoli módosította - 2015. október 02. - 17:22
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata olyan defekttel,ahol a belsőgumi küllők felőli része 3cm hosszan szétnyílt,mintha pengével vágták volna szét?Küllő nem okozhatta mivel belsővédő szalag van a felnin ami ráadásul le van ragasztva szigszalaggal.A külsőgumit is megvizsgáltam semmi baja.
Tavaly ősszel ugyanez 2x volt.
Pedig az ilyen tipikusan a felniszalag miatt szokott lenni. ami még bejátszhat: néhány felniben a perem alatt, furatok környékén sokszor ott marad gyárilag egy kis sorja.
De én felnivédő-szalagra tippelnék. Bár silány belsővel is jártam már rosszul (vittoria-conti belsővel nem volt defekt-robbanás, míg, egy planet-x belső 8 barnál azt hittem, szétszakítja a felnit belülről.. :| )
vedd le a felnivédő szalagot, nézd meg a furatok környékét, felni belsejét, s tekerj egy új szalagot (szerintem.)
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata olyan defekttel,ahol a belsőgumi küllők felőli része 3cm hosszan szétnyílt,mintha pengével vágták volna szét?Küllő nem okozhatta mivel belsővédő szalag van a felnin ami ráadásul le van ragasztva szigszalaggal.A külsőgumit is megvizsgáltam semmi baja.
Tavaly ősszel ugyanez 2x volt.
Köszi, de végigszöszöltük már az egészet. A második defektre pld. semmi magyarázat nincs. Se egy tüske, se fémdarab (új a Fulcrum 4 felni), se más. Ráadásul hárman néztük a gumissal.
A hitvány belsőre is gyanakodhatsz. A legdrágább belső is olcsóbb egy GP4000-esnél.
Mielőtt költségekbe vered magad, azért nyugodt műhelyi körülmények közt megvizsgálnám a helyedben a dupla defekt okát.
Köszi, de végigszöszöltük már az egészet. A második defektre pld. semmi magyarázat nincs. Se egy tüske, se fémdarab (új a Fulcrum 4 felni), se más. Ráadásul hárman néztük a gumissal.
Soha ne hagyd abba a csüggedést!
Üdv. A tanácsotokat szeretném kérni. Kedvesem bringája 25-ös Conti GP 4000 SII-vel van szerelve.
Az elmúlt másfél hétben kétszer kaptunk vele defektet. Sima aszfaltos út, semmi királydinnye..
(Nekem sima 4000S van, semmi baja sosem...) 8,0-ra van fújva. "Aranypor" az ára, de csak a méreg van vele. Mit javasolnátok, milyen gumira cseréljem ezt a "csúcsterméket"? (Pénz nem számít, mert nincs...) :-)
Mielőtt költségekbe vered magad, azért nyugodt műhelyi körülmények közt megvizsgálnám a helyedben a dupla defekt okát.
mondjuk azért az csúnya lenne ha a plus-os nem maradt volna az
menj végig a zegyetemzsugárúton, több szilánkot-ződ üveget fogsz találni, mint eldobott cigicsikket
De legalább tudhatod, hogy nem csak marketingszöveg a defektvédelme
Vittoria Rubino Pro 3 5500 ft darabja (tuttibringa) nekem 10k fölött elment, (most is használom..) és defektem nem volt vele.
Bár defektet csak cseng sinnel meg Open Corsával fogtam, Conti GP (sima black chilli-polyx) és super sport plus is teljesen defektmentes maradt.
De ha csak egy tartós és erős gumi kell, Rubino Pro. Nem túl jó a tapadása, cserébe tényleg bitang sokáig elfut.
VAGY Durano S (fecske)
mondjuk azért az csúnya lenne ha a plus-os nem maradt volna az
Bikertigger módosította - 2015. szeptember 22. - 22:16