Egy pár alu-félhold maratása Professzionálisabb a befőttesüveg tetejéből metszett ívektől.
http://www.ebay.de/i...M8AAOSwnipWXbpL
Egy pár alu-félhold maratása Professzionálisabb a befőttesüveg tetejéből metszett ívektől.
http://www.ebay.de/i...M8AAOSwnipWXbpL
Büdös Konti!
Lemértem mérőszalaggal, hogy a nem felnin levő gumik milyen "szélesek".
Rubino ProIII szlikk 23mm-es 66mm
Conti USII 25mm-esnek írt 65mm
Felnire felhúzva a Rubino 25.2mm, a conti 24.8mm
Ajánlom, hogy táguljon, különben irgum-burgum lesz.
Más: feldobtam a 135mm-es Syntace F139 stucnit, és valami brutálisan jól néz ki! Fekete, és a felirat nem is ltszik. Lopakodó a javából, nem is kell logómentesíteni, mert kb. tökéletes. S mivel vékonyka karcsú csőből készült, így optikailag hosszabbnak látszik, mint más vele egyhosszú stucni..
szerk: köszönet "Faktum" fórumtagnak, hogy lehetővé tette a 25mm-es külsők biztonságos és optimális használatát a világ legszarabb villájában.
Igazán nincs mit, örülök hogy tudtam segíteni.
FAKT
Akkor azt mivel magyaráznád, hogy a rubino 7.5 baron csak 24.5, míg 8.5-en 25.1 széles?
Az első összehasonlító mérésed kissé értelmetlennek tűnik. A kevlár felnibe akadási helyét hogy méred a kiterített gumin? (Remélem nem értettem félre mit vizsgáltál.)
Szerelve mérni már okés - bár 2 tizedet hiányolni elég vicces- de montis gumiknál megkülönböztettünk annak idején O és U profilos kialalakítást. Így mérhettél volna magasságot is, ugye.
OFF: Végre megvan az a F139!
én egyik összehasonlítás értelmét sem értem, leengedsz belőle 0.03 bar-t és pótoltad a hiányzó 2 mm-t, nagyjából.
Büdös Konti!
Lemértem mérőszalaggal, hogy a nem felnin levő gumik milyen "szélesek".
Rubino ProIII szlikk 23mm-es 66mm
Conti USII 25mm-esnek írt 65mm
Felnire felhúzva a Rubino 25.2mm, a conti 24.8mm
Ajánlom, hogy táguljon, különben irgum-burgum lesz.
Más: feldobtam a 135mm-es Syntace F139 stucnit, és valami brutálisan jól néz ki! Fekete, és a felirat nem is ltszik. Lopakodó a javából, nem is kell logómentesíteni, mert kb. tökéletes. S mivel vékonyka karcsú csőből készült, így optikailag hosszabbnak látszik, mint más vele egyhosszú stucni..
szerk: köszönet "Faktum" fórumtagnak, hogy lehetővé tette a 25mm-es külsők biztonságos és optimális használatát a világ legszarabb villájában.
Az első összehasonlító mérésed kissé értelmetlennek tűnik. A kevlár felnibe akadási helyét hogy méred a kiterített gumin? (Remélem nem értettem félre mit vizsgáltál.)
Szerelve mérni már okés - bár 2 tizedet hiányolni elég vicces- de montis gumiknál megkülönböztettünk annak idején O és U profilos kialalakítást. Így mérhettél volna magasságot is, ugye.
OFF: Végre megvan az a F139!
Büdös Konti!
Lemértem mérőszalaggal, hogy a nem felnin levő gumik milyen "szélesek".
Rubino ProIII szlikk 23mm-es 66mm
Conti USII 25mm-esnek írt 65mm
Felnire felhúzva a Rubino 25.2mm, a conti 24.8mm
Ajánlom, hogy táguljon, különben irgum-burgum lesz.
Más: feldobtam a 135mm-es Syntace F139 stucnit, és valami brutálisan jól néz ki! Fekete, és a felirat nem is ltszik. Lopakodó a javából, nem is kell logómentesíteni, mert kb. tökéletes. S mivel vékonyka karcsú csőből készült, így optikailag hosszabbnak látszik, mint más vele egyhosszú stucni..
szerk: köszönet "Faktum" fórumtagnak, hogy lehetővé tette a 25mm-es külsők biztonságos és optimális használatát a világ legszarabb villájában.
Vejne módosította - 2015. december 03. - 12:43
"grammosoknak"
27,5 x 2,35 nobby nic performance
675 az igéret, szal annira nem rossz
2,25-ös ralph performancs pedig 595, itt 585 az ígért.
Bikertigger módosította - 2015. december 03. - 10:51
elvileg. fritz tesze szerint viszont csak a topeak, meg az sks tudta is produkálni valóban ami rá van írva. (ettől független nem ő nyert)
egyébként azért van olyan kombó ami gyakorlott szerelőnek, műhelyben is a fél órás szopás kategória.
azert irtam, hogy elmeletileg nekem nemtom melyik verzio van, de amire en fujom, azt tudta (6-7 bar). a guminal amikor eloszor felteszi, nyilvan szembesul vele, hogy ezt szopas lesz cserelni az ut szelen (foleg telen).
nekem egy ilyen elmenyem volt, a giant magasperemu montis felnijere felrakni a kojaket... felrakni is remalom volt, azt hittem, hogy leszedesnel kitagult kicsit. de nem, szappanosvizzel tudtam csak nagynehezen leeroszakolni. mas gumikkal nem volt gond ezen a felnin, illetve ugyanezt a gumit raktam a cx bringamra is (elvileg hasonlo a felni is), konnyeden ment, mint ahogy a tobbi gumi is. gyanitom az egyik kicsit erre, a masik meg kicsit arra elter a szabvanytol.
Tavaly megkérdeztem a helyi bolt szerelőjétől a véleményét a "Sunrims Assault" felniről. Válasz:
"Szívesen befűzöm, de a gumit majd te szenvded rá, vagy háromszoros szervizdíj!"
Tavaly megkérdeztem a helyi bolt szerelőjétől a véleményét a "Sunrims Assault" felniről. Válasz:
"Szívesen befűzöm, de a gumit majd te szenvded rá, vagy háromszoros szervizdíj!"
elvileg. fritz tesze szerint viszont csak a topeak, meg az sks tudta is produkálni valóban ami rá van írva. (ettől független nem ő nyert)
egyébként azért van olyan kombó ami gyakorlott szerelőnek, műhelyben is a fél órás szopás kategória.
a tufo cs33 + fulcrum R5 ilyen volt, négy kézzel, 6 kiló "sikosítóval" (szappan) is azt hittük letörik az ujjunk, mire felpattant fél óra után. mondtam is, hogy azt maximum levágni fogom a felniről, leszedni soha
Azt hiszem évekig mákosnak mondhatom magam, mert 1-2 defekttel megúsztam. Most viszont melóváltás miatt "új" utakon járok ahol kezdetben heti 2-3 defekt simán összejött alkalmanként több foltozással királydinnyével.
Eddig nem használtam rendes defektvédett külsőt. Most rákényszerültem. Nem bántam meg.
Continental Eco CONTACT Plus -t javasolták a közeli üzletben.
Maximálisan teljesíti az elvártakat. Sajnos a fénykép már nincs meg , de volt olyan , hogy 8-10 db királydinnyét húzkodtam ki belőle és még csak nem is eresztett. Löttyöt nem használok. Súlytöbblet persze van, de megéri. Úttartás is egészen meggyőző, még esőben is.
Ezt mindenképpen ajánlani merem, (kb. 500 km után). Szerintem árban is jó helyen van 4300 ért.
laczie módosította - 2015. december 02. - 00:23
Lezyne minipumpak elvileg 11 bart is tudnak.
elvileg. fritz tesze szerint viszont csak a topeak, meg az sks tudta is produkálni valóban ami rá van írva. (ettől független nem ő nyert)
egyébként azért van olyan kombó ami gyakorlott szerelőnek, műhelyben is a fél órás szopás kategória.
bocsánat, hogy belepofázok, de lenne egy amatőr kérdésem: ha defekt van, akkor (most tekintsünk el a defektmentestő löttytől) ezeket a csirke gumikat kézzel/lábbal/gumileszedővel le/fel tudjátok mozgatni a felniről az út szélén, aztán a cserebelsőt kézipumpával feltoljátok 7-8barra? vagy készenlétben van az autós mentőegység?
Semmivel sem tart tovább, mint egy montis defektszerelés.
A sebesség mindent megold.
bocsánat, hogy belepofázok, de lenne egy amatőr kérdésem: ha defekt van, akkor (most tekintsünk el a defektmentestő löttytől) ezeket a csirke gumikat kézzel/lábbal/gumileszedővel le/fel tudjátok mozgatni a felniről az út szélén, aztán a cserebelsőt kézipumpával feltoljátok 7-8barra? vagy készenlétben van az autós mentőegység?
Megoldás az SKS RaceDay vagy SuperCorsa (előbbi tavaly 9 euró volt PX-en, és akkoriban még ingyen postáztak 50GBP-nél..)
6.5-7 barig bírod, utána megunod.
Kettő darab gumileszedő, az is a felhúzáshoz kell max, kb. akkora, mint két teáskanál. Lazán elfér bárhol.
Szerencsére útszélén csak 3 alkalommal kellett defektet javítanom, de sosem hagyott cserben sem a műanyag gumileszedő, se az SKS pumpa.
NB: Rubino Pro3-al kb. 10ezret kellett várnom az első defektre hátul, az is akkora fémdarabtól volt, hogy nevettem. Open Corsa meg 1500 után úgy elfogyott hátul, hogy egy kis kavics kivágta
Jó gumit kell venni, és nem lesz gond
Szerk: még észrevétel, a régi csirkefelnik, 13mm-esek birkózógépek, ha gumit kell rájukerőszakolni. A mostani szélesebb felnikre a szélesebb gumit jóval könnyebben fölteszem, leszedő nélkül. De a Régi Campa felnire a nagyonszűk Vittoriákat kicsit erőszakolni kellett...
Szerk2: Még oda kell figyelni a szelepre! Nem nehéz minipumpával úgy tönkretolni a tűszelepet, hogy használhatatlan legyen.
Vejne módosította - 2015. december 01. - 18:04
bocsánat, hogy belepofázok, de lenne egy amatőr kérdésem: ha defekt van, akkor (most tekintsünk el a defektmentestő löttytől) ezeket a csirke gumikat kézzel/lábbal/gumileszedővel le/fel tudjátok mozgatni a felniről az út szélén, aztán a cserebelsőt kézipumpával feltoljátok 7-8barra? vagy készenlétben van az autós mentőegység?
a leszedés még megoldható, bár pl. a Fulcrum Racing 5 felnik eléggé ragaszkodnak a gumikhoz. egy Zéfal mini pumpával egyszer kipróbáltam, mire megunom a pumpálást van a gumiban 4-4.5 bar. azzal a legközelebbi autószerviz/benzinkút/bringabolt/vasútállomás távolság bőven teljesíthető...szerintem 5 bar fölé csak CO2 patronnal lehet...