én meg tennék még egy pluszt Sandman vee rubberés tippjére.
amúgy a double fighter III tényleg jó csak drágább, és feleslegesen sok aszfaltra a mintázata.
Azért egy esetleg nedvesebb útra, jól jön a tagolt felület.
én meg tennék még egy pluszt Sandman vee rubberés tippjére.
amúgy a double fighter III tényleg jó csak drágább, és feleslegesen sok aszfaltra a mintázata.
Azért egy esetleg nedvesebb útra, jól jön a tagolt felület.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
köszönöm mindenkinek! a vee ruber a sok-sok gramm miatt sajnos kiesett, az ajánlások ellenére is. ugyanígy járt a double fighter is, szintén a grammok miatt. versenyben maradt a maxxis overdrive és az örök favorit conti raceking sport. utóbbit kicsit soknak érzem aszfaltra, bár az itthon lévő példány egész jól gurul.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
városba , lánynak (~55kg) 26-os gumi. aszfaltot nem nagyon fogja elhagyni. kb 5ezerig/db. eddig ezeket néztem, tetszési sorrendben:
http://ebike.hu/term...-os-gumikopeny/
http://ebike.hu/term...-os-gumikopeny/
http://ebike.hu/term...-os-gumikopeny/
ötleteket, javaslatokat, tapasztalatokat nagyon szívesen fogadok!
városba , lánynak (~55kg) 26-os gumi. aszfaltot nem nagyon fogja elhagyni. kb 5ezerig/db. eddig ezeket néztem, tetszési sorrendben:
http://ebike.hu/term...-os-gumikopeny/
http://ebike.hu/term...-os-gumikopeny/
http://ebike.hu/term...-os-gumikopeny/
ötleteket, javaslatokat, tapasztalatokat nagyon szívesen fogadok!
én meg tennék még egy pluszt Sandman vee rubberés tippjére.
amúgy a double fighter III tényleg jó csak drágább, és feleslegesen sok aszfaltra a mintázata.
A túl keskeny gumit minden repedés, csatorna lefolyó rács,
sín sokkal könnyebben megvezeti és esés lehet belőle.
Kimondottan városi közlekedésre ezért nem ajánlható igazán
.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
városba , lánynak (~55kg) 26-os gumi. aszfaltot nem nagyon fogja elhagyni. kb 5ezerig/db. eddig ezeket néztem, tetszési sorrendben:
http://ebike.hu/term...-os-gumikopeny/
http://ebike.hu/term...-os-gumikopeny/
http://ebike.hu/term...-os-gumikopeny/
ötleteket, javaslatokat, tapasztalatokat nagyon szívesen fogadok!
Nagyon jó tapasztalatom van a Vee Rubber Easy Street-tel. Többféle defektvédelemmel van, reflexcsíkos, gyors, tartós és olcsó. A 8000 Ft/db-os Continental Sportcontact II sehol nincs hozzá képest.
Egy rövid ideig használtam Svábli City Jet-et, szerettem. Mondjuk ez nagyon aszfaltos gumi, keskenyebb is mint az alábbi három.
városba , lánynak (~55kg) 26-os gumi. aszfaltot nem nagyon fogja elhagyni. kb 5ezerig/db. eddig ezeket néztem, tetszési sorrendben:
http://ebike.hu/term...-os-gumikopeny/
http://ebike.hu/term...-os-gumikopeny/
http://ebike.hu/term...-os-gumikopeny/
ötleteket, javaslatokat, tapasztalatokat nagyon szívesen fogadok!
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Érdekes, most működik ha a linket másolom, az a lényeg hogy muszály a "/page-4#entry1218674" formát használni, a /?p= forma nem működik (pedig a fórum generálja), a "/#entry1218674" forma meg böngészőtől függően vagy visszaugrik az első oldalra vagy végtelen http request loop lesz belőle (Firefox)
Nálam is épp ugyanez volt múltkor. Aztán kaptam itt segítséget.
Balu1 módosította - 2016. április 01. - 19:48
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
Mi szokta kiszúrni oldalról?
A tüske és az üveg szilánk többnyire a futófelületbe szúródik bele, ami eléri az úton ezeket.
Na jó, az akác tüske felérhet magasabbra is. A defektgátló folyadék/gél bezárhatja az oldalánál is ameddig forgás közben eljut, vagy ha valaki tűt döfne a kikötött bringa kerekébe. álló helyben még le is ereszthet, de utána kicsit fújsz bele és megpörgeted, utána már fel lehet pumpálni, csak utána pörgetni kell, hogy az a benne lévő anyag jusson a lyukhoz, amíg még eresztene és ne a levegő. Aztán már lezárja és nincs gond vele. Már ha oldalról egyáltalán valami tényleg szúrni akarná a rossz szomszédon kívül.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
Érdekes, most működik ha a linket másolom, az a lényeg hogy muszály a "/page-4#entry1218674" formát használni, a /?p= forma nem működik (pedig a fórum generálja), a "/#entry1218674" forma meg böngészőtől függően vagy visszaugrik az első oldalra vagy végtelen http request loop lesz belőle (Firefox)
Tekergek módosította - 2016. április 01. - 19:22
Igen! Kössz szépen!
A képen egy méretre vágott szalag éles vége látszik és
fölötte egy forrón elkent, elgömbölyödő lapított végű látható. Az már nem dörzsöli ki a gumit,
viszont a frissen vágott (elkenés előtti állapotban) elég élesnek tűnik.
Ott a linkelt oldal környékén írtam többet róla, de inkább leírom itt is.
Egyébként lángban óvatosan megmelegítettem a műanyag defekt védő (weldtite) szalag végét és szilikongumival megfogva vékonyra húztam. Bármi mással is lehet, pl munkás bőrkesztyűvel vagy hasonlóval, sőt rossz, több rétegű belsőgumival is meg lehet fogni, a gumi simábbra húzza.
Az elvékonyított anyag könnyebben helyezkedik éles sarkos részek nélkül és kevésbé dörzsöl.
(Kicsit lassan hűl ki és át fog melegedni ahol fogjuk és addig erősen húzva kell tartani, ezért kell a több réteg bármi kívülről, pl munkás kesztyűbe fogott belsőgumi darab)
Mondják, hogy elcsúszkálhat a szalag egy terephez puhábbra fújt guminál, de ha kétoldalú öntapadós szalagot teszünk a defektvédő felületére, azon könnyen megtapad és az egészet így tesszük a külsőbe, akkor az első felfújásig még nem nagyon akar oda is felragadni, de utána már nem fog elcsúszni benne. A tartós préseléstől már a köpenyhez is oda ragad valamennyire.
Na meg a belső gumit bőségesen kell hintőporozni behelyezés előtt, akkor inkább jól helyezkedik benne és nem dörzsölődik ki máshol sem olyan könnyen.
Balu1 módosította - 2016. március 31. - 13:18
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
Megpróbálom így :
Balu1 Írta - - - 2015. december 09. - 09:33 - - - #72. hsz.
Ennek a környékén levőkben esik még róla szó.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
Még annak idején én is olvastam róla hogy kidörzsölheti az éles vágási felület a végén,
de még összerakás előtt megoldottam egyedi sajátos módon.
Itt (a környékén lévő hozzászólásokban) olvashatsz róla és fotót is tettem fel akkor róla, hogy oldottam meg.
http://forum.bikemag...umitopik/page-4
vagy itt :
http://forum.bikemag...pik/?p=1218674
Nálam valamiért nem működik a link, de ha vissza mész 4 oldall
akkor megtalálod a kép alapján a felnagyított piros szalagot a fotón.
http://forum.bikemag...-4#entry1218674
Úgy látszik nem működik rendesen a linkelés minden böngészőben. Elvileg jobb ha a hozzászólást linkeled be mert "a negyedik oldal" pár hozzászólás után már az 5. és egy fél év múlva sehol sincs (meg attól is függ hogy valaki be van e jelentkezve, ha állított a hozzászólások per oldal beállításon), viszont a fórum maga beszúrja az oldalszámot, de legalább a hsz számát meg lehet keresni kézzel.
Tekergek módosította - 2016. március 30. - 20:25
Montin közel slick gumival Slime volt a kerékben,én akkor elégedett voltam vele,volt hogy kihúztam a tüsiket és láttam ahogy dolgozik a zöld takony,fél évig nem kellett hozzányúlni..Viszont ez a hajtogatos outi gumi vékony futófelületűnek tűnik,felszerelés közben tettem egy próbát,egy gombostűt akartam átszúrni rajta de nem nagyon ment,így kicsit felsóhajtottam.
Ezek szerint a Joe's flat hatékonyabb,de hogy kerül az outi szelepen keresztül bele a tömlőbe? Weldtiteot begugliztam testbikeon pár embernek meggyűlt vele a baja,az esetek többségébén kidörzsölte,szúrta a belsőt,nem nagyon lett népszerű,bár ahogy írják azt nem nagyon szúrja át semmi....Elkezdem öntömítőssel használni,aztán ha sok lesz a defekt akkor meg kell barátkoznom a szalaggal.
sváble meg a conti presta szelep bontható.
kidörzsölni mindegyik szalag ki fogja, előbb utóbb (azért volt a ha muszáj) .
Még annak idején én is olvastam róla hogy kidörzsölheti az éles vágási felület a végén,
de még összerakás előtt megoldottam egyedi sajátos módon.
Itt (a környékén lévő hozzászólásokban) olvashatsz róla és fotót is tettem fel akkor róla, hogy oldottam meg.
http://forum.bikemag...umitopik/page-4
vagy itt :
http://forum.bikemag...pik/?p=1218674
Nálam valamiért nem működik a link, de ha vissza mész 4 oldall
akkor megtalálod a kép alapján a felnagyított piros szalagot a fotón.
Na meg a szalagot kétoldalas ragasztó szalaggal rögzítem a köpenyhez
és a belsőt meg bőségesen hintőporozom.
Balu1 módosította - 2016. március 30. - 14:00
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
egy rakás szar
ha mindenképp szalag akkor a weldtite
vagy
http://bikelogistics...omito-folyadek/
lényegesen hatékonyabb mint a takony.
Montin közel slick gumival Slime volt a kerékben,én akkor elégedett voltam vele,volt hogy kihúztam a tüsiket és láttam ahogy dolgozik a zöld takony,fél évig nem kellett hozzányúlni..Viszont ez a hajtogatos outi gumi vékony futófelületűnek tűnik,felszerelés közben tettem egy próbát,egy gombostűt akartam átszúrni rajta de nem nagyon ment,így kicsit felsóhajtottam. Ezek szerint a Joe's flat hatékonyabb,de hogy kerül az outi szelepen keresztül bele a tömlőbe? Weldtiteot begugliztam testbikeon pár embernek meggyűlt vele a baja,az esetek többségébén kidörzsölte,szúrta a belsőt,nem nagyon lett népszerű,bár ahogy írják azt nem nagyon szúrja át semmi....Elkezdem öntömítőssel használni,aztán ha sok lesz a defekt akkor meg kell barátkoznom a szalaggal.