Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Gumitopik

* * * * * 4 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
15861 hozzászólás a témában

#1261
Zoli78

Zoli78

    újonc

  • fórumtag
  • 3 hozzászólás

Sziasztok!

 

Milyen külső gumit ajánlanátok egy 27,5 méretű mtb-ra?

Rapid Rob van jelenleg rajta ami nekem jó lesz majd terepen de most többet használom aszfalton. Kb. 80-20 arány aszfalt.

A 20% terep meg egyenlőre lightos. Semmi extra emelkedő, lejtő. Földút meg ilyesmik...

Előre is köszönöm a segítségeteket!!!

 



#1262
kcssnorbert

kcssnorbert

    fórumtag

  • fórumtag
  • 48 hozzászólás

<anyázás on>

Azt hiszem, két éve vettem egy pár Continental RaceKing 2.2 külsőt, állítólag defektálló.

2014 nyár végén leparkoltam a biciklit az előszobában, ott állt érintetlenül hónapokig.

A gumik persze vesztettek a nyomásukból, de csak a normális mértékben.

Aztán egy szép napon (tavaly év elején) az első gumi egyik napról a másikra teljesen leengedett.

Felpumpáltam, tíz perc múlva már lapos volt. Mindegy, nem biciklizek, nem foglalkoztam vele.

A héten rámjött, hogy mégis teszek egy próbát.

Gumi ki, de mielőtt a tartalékot beraktam volna, valami isteni sugallat hatására elkezdtem körbetapogatni a külsőt belülről, nem maradt-e benne valami szemét. Nagyon gyorsan megbökte valami az ujjam. Látni nem lehetett a gumi egyik oldalán sem csak ha megnyomtam, szúrt. Addig nyomorgattam, míg lekopott róla a kosz és szerencsére valami világos színű anyag volt, kívülről már láttam is. Tovább nyomkodva belülről is kilógott egy kb. 0.2-0.3mm méretű hegy... már azt hittem, kuka a külső, mikor eszembe jutott, hogy varrótű... azzal sikerült kipiszkálni. Pont akkora volt a tüske, amilyen vastag a külső, csak némi nyomásra ment beljebb. Pont annyira, hogy a Specialized vékonyított belsőt átbökje...

Csak azt nem értem, hogy hónapokig miért tudott bennemaradni úgy, hogy nem lyukasztotta ki a belsőt.

No meg ennyit arról, hogy defektálló külső... :(((

<anyázás off>

 

Kérdés: mit kockáztatok, ha az említett Continental RaceKing 2.2 Protection külsőhöz, ha jól emlékszem 26x1.5-2.125 (illetve 26x1.75-2.10 a másik) belsőt használok? Merjem használni? A korábbi belső 26x2.2-2.4 volt.

Ideiglenesen mindenképp ezt használom, csak kérdés, hogy próbáljak szerezni nagyobbat vagy ez is jó bele? Régebben sok helyen olvastam, hogy a Continental kissé nagyképűen nevezi 2.2-esnek ezt a külsőt, jó, ha 2.0-s a valóságban. Én viszont nem értek hozzá, fogalmam sincs, mi az igaz.

 

Én a RaceSport verziót használtam 2.1-ig jó belsövel minden gond nelkül, persze ha veszel tartalékot, akkor mindegy. Amúgy ha Protection a külsö, miért nem alakítod át Tubeless-re, akkor az ilyen kis tüskék nem okoznak gondot :) Általában egy szalag és szelep elég hozzá, meg persze "tej".



#1263
SokadikX

SokadikX

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 695 hozzászólás

<anyázás on>

Azt hiszem, két éve vettem egy pár Continental RaceKing 2.2 külsőt, állítólag defektálló.

2014 nyár végén leparkoltam a biciklit az előszobában, ott állt érintetlenül hónapokig.

A gumik persze vesztettek a nyomásukból, de csak a normális mértékben.

Aztán egy szép napon (tavaly év elején) az első gumi egyik napról a másikra teljesen leengedett.

Felpumpáltam, tíz perc múlva már lapos volt. Mindegy, nem biciklizek, nem foglalkoztam vele.

A héten rámjött, hogy mégis teszek egy próbát.

Gumi ki, de mielőtt a tartalékot beraktam volna, valami isteni sugallat hatására elkezdtem körbetapogatni a külsőt belülről, nem maradt-e benne valami szemét. Nagyon gyorsan megbökte valami az ujjam. Látni nem lehetett a gumi egyik oldalán sem csak ha megnyomtam, szúrt. Addig nyomorgattam, míg lekopott róla a kosz és szerencsére valami világos színű anyag volt, kívülről már láttam is. Tovább nyomkodva belülről is kilógott egy kb. 0.2-0.3mm méretű hegy... már azt hittem, kuka a külső, mikor eszembe jutott, hogy varrótű... azzal sikerült kipiszkálni. Pont akkora volt a tüske, amilyen vastag a külső, csak némi nyomásra ment beljebb. Pont annyira, hogy a Specialized vékonyított belsőt átbökje...

Csak azt nem értem, hogy hónapokig miért tudott bennemaradni úgy, hogy nem lyukasztotta ki a belsőt.

No meg ennyit arról, hogy defektálló külső... :(((

<anyázás off>

 

Kérdés: mit kockáztatok, ha az említett Continental RaceKing 2.2 Protection külsőhöz, ha jól emlékszem 26x1.5-2.125 (illetve 26x1.75-2.10 a másik) belsőt használok? Merjem használni? A korábbi belső 26x2.2-2.4 volt.

Ideiglenesen mindenképp ezt használom, csak kérdés, hogy próbáljak szerezni nagyobbat vagy ez is jó bele? Régebben sok helyen olvastam, hogy a Continental kissé nagyképűen nevezi 2.2-esnek ezt a külsőt, jó, ha 2.0-s a valóságban. Én viszont nem értek hozzá, fogalmam sincs, mi az igaz.



#1264
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Melyik a jobb választás napi szintű 10-15km es bringázására max hétvégente 100km es kiruccanásra? Defekttűrés fontos és hogy ne kelljen 1000 km enként cserélni kopás miatt,Michelin Lithion 2 , Vittoria Rubino Pro Slick és Zafirro Pro Slick amik hasonló árban mozognak...mindegyik 25 szélességben.


Rubino Pro slick.

#1265
Sasimer

Sasimer

    fórumtag

  • fórumtag
  • 48 hozzászólás

Melyik a jobb választás napi szintű 10-15km es bringázására max hétvégente 100km es kiruccanásra? Defekttűrés fontos és hogy ne kelljen 1000 km enként cserélni kopás miatt,Michelin Lithion 2 , Vittoria Rubino Pro Slick és Zafirro Pro Slick amik hasonló árban mozognak...mindegyik 25 szélességben. 



#1266
Awesome Zoll

Awesome Zoll

    vendég

  • fórumtag
  • 29 hozzászólás

Sziasztok!

Meg tudná valaki erősíteni, hogy a Velotech Pro Fighter 1.95-ös külső tényleg 550gr?



#1267
sisqo

sisqo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 884 hozzászólás

Sziasztok!
 
Mit jelent a Conti 3/330TPI jelölése? Valójában ez csak 110 TPI-s guma??? :huh:


3 rétegben 110 tpi-s szövet.

#1268
simon23

simon23

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 949 hozzászólás

Sziasztok!

 

Mit jelent a Conti 3/330TPI jelölése? Valójában ez csak 110 TPI-s guma??? :huh:


Ridley Noah Fast 


#1269
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
Cx gumi, azt hittem azt keresel :) van a cometnek olyan verzioja is.
  • Rabbit kedveli ezt

#1270
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.097 hozzászólás

ez cx gumi vagy csak én nem látom a régimódi 26-os méretet belőle?

 

 


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#1271
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

panaracer comet-tel van valakinek tapasztalata?

aszfalt/földút lenne a felhasználás helye.

 

clement usht probald ki.



#1272
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.097 hozzászólás

panaracer comet-tel van valakinek tapasztalata?

aszfalt/földút lenne a felhasználás helye.


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#1273
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

nem biztos hogy a tpi-n múlik.....


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1274
TZoli

TZoli

    fórumtag

  • fórumtag
  • 133 hozzászólás

Nekem a Racesportos Contik defektvédelmével sem volt bajom, jól bírták, de most tubelessre váltok és az RS verzió csak tömlővel használható.



#1275
Sandman

Sandman

    vendég

  • fórumtag
  • 434 hozzászólás

Sziasztok!

 

Előre melyik gumit választanátok?

 

Schwalbe Rocket Ron Snakeskin 29x2.25

vagy

Continental X-King Protection 29x2.2

 

A conti nehezebb kb. 50-60grammal viszont a defektvédelme kimagasló... valamint jól látom hogy a Rocket Ron csak 67TPI?

A Conti defektvédelme nálam nagyon leszerepelt. Igaz, hogy az SportContact II volt, de annak a defektvédelme egy kalap sz.r.



#1276
TZoli

TZoli

    fórumtag

  • fórumtag
  • 133 hozzászólás

http://www.schwalbe....rocket-ron.html

 

Evolution "vonalat" néztem, performance-ben nem is látok snakeskin-t



#1277
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2.348 hozzászólás

Sziasztok!

 

Előre melyik gumit választanátok?

 

Schwalbe Rocket Ron Snakeskin 29x2.25

vagy

Continental X-King Protection 29x2.2

 

A conti nehezebb kb. 50-60grammal viszont a defektvédelme kimagasló... valamint jól látom hogy a Rocket Ron csak 67TPI?

Nem mindegy Rocket Ron esetében a kivitel, performance vagy Evolution.



#1278
TZoli

TZoli

    fórumtag

  • fórumtag
  • 133 hozzászólás

Sziasztok!

 

Előre melyik gumit választanátok?

 

Schwalbe Rocket Ron Snakeskin 29x2.25

vagy

Continental X-King Protection 29x2.2

 

A conti nehezebb kb. 50-60grammal viszont a defektvédelme kimagasló... valamint jól látom hogy a Rocket Ron csak 67TPI?



#1279
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
Attol fugg merre megyek... 3bar kornyeken lightos montis terepen (koves, gyokeres ittott). De mar ilyenkor is lassunak erzem, ha pl aszfalton 10-15 fokos emelekedon megyek, teljesen szetterul a terepgumi hatul, erezhetoen nagyon megno a gordulesi ellenallas. De karpotol, hogy lehet neki eleg jol tolni lefele :)

Ha aszfalt joreszt, esetleg nemi terep, akkor 4 bar kornyeke, ha szinte csak aszfalt, akkor 4.5-5 bar. Viszont eddig az egy gumival lefedni dolog annyira nem jott be eddig, de majd egy clement xplort meg kiprobalok.

Terepen foleg: schwalbe superswan. Annyira nem lassu aszfalton, amennyire jol tapad terepen :)

#1280
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.561 hozzászólás

Hány baron gurulsz vele és melyik gumit használod? 

A 700-as CX-re ajánlott RR-on 3.5-6.0 bar van írva.  


karakoram módosította - 2016. február 02. - 20:53