Kicseréltem a 658g-os külsőt egy 591g-osra, így most elöl-hátul van rendes gumi (Raceking 2.2 26") belsőnek meg latex kerül bele. Most jöttem a kipróbálásról (HHH-Árpád kilátó-Kecske hegyi kf, etc).
Hát eszméletlen! Eddig (a legutóbbi 1.75-ös városi virsliket leszámítva) csak budget gumijaim voltak, kb. ez a 2000Ft-os Kenda szint (ilyenem konkrétan volt):
http://webbicikli.hu..._K886_KLAW_REAR
és ezt általában "kellemes" 3.0bar-on használtam. Utána a városi virsliket 4.5-5bar-on (a napokban ezekkel is voltam terepen)
E:2.0bar, H:2.3bar-ra fújtam, így a korábbiakhoz olyan volt mintha kétkerekű SUV-n ülnék. Az elején önkéntelenül jó-párszor le kellett néznem a gumikra, nincs-e defektem.
Városban talán kevésbé haladtam, mint a repedésig pumpált vékony, slick-ké kopott semi-slickekkel, de a kényelem kárpótolt. Terepen fölfelé meg a korábbiakhoz képest mint az álom. Sokkal kevésbé pattogott a köveken gyökereken, érzésre jobb és könnyebb volt hajtani. Lefele meg olyan sebességeket produkáltam félelemérzet nélkül, hogy csak na. A végén azért fékeztem, mert tudtam, hogy éjszaka egyedül bukni nem lenne leányálom.
Szóval eddig nagyon meg vagyok elégedve. Remélem esőben sem szerepel le annyira mint amennyire a termék pozicionálása sejteti 