Tudja valaki, hogy a Decathlonos Latex belsők mennyire jók/könnyűek? Nem nehezékek ugye?
j4ni módosította - 2016. július 05. - 10:29
Tudja valaki, hogy a Decathlonos Latex belsők mennyire jók/könnyűek? Nem nehezékek ugye?
j4ni módosította - 2016. július 05. - 10:29
speciel a 2,4-es xkinget kivételesen méretre gyártja a conti, az brutál ballonos, nem biztos hogy kell (de ha tetszik 3ezerér van egy 30 kilcsit futott drótósom belőle).
Köszi az ajánlatot, egyelőre a 2.2-es Racekinre várok, utána meglátom mennyire kell 2.4-es gumi előre.
Tehát akkor azt mondod, hogy a 2.4-es Xking ténylegesen 2,4 X 25,4mm széles (6,1cm)?
speciel a 2,4-es xkinget kivételesen méretre gyártja a conti, az brutál ballonos, nem biztos hogy kell (de ha tetszik 3ezerér van egy 30 kilcsit futott drótósom belőle).
Meg is rendeltem a Racekinget, most megyek mérni, hogy mennyi hely van a villában, de 2.2 nem lehet probléma.
igen, tudom hogy akciós a 2.2 raceking. ha befér a vázba/villába, én nem is vacakolnék sokat, megvenném a racekinget párban. ha nagyon kell előre agresszívabb, később is ráérsz gondolkozni rajta, a "maradék" racekinget meg elhasználod hátul.
2.4-es gumi elfér V-fék mellett? Ha az első 2.4" helyett csak 2.2" az mekkora különbséget eredményez? eBike-on a nevezett gumi pont 2.2-es méretben akciós
a conti raceking szélessége(általam mérve):
2.0 --> 46-47mm
2.2 --> 55mm
az x-kingből van 2.2-esem, ez kb csak 50mm. elöre jobb lehet a 2.4 ebből, ballonosabb lesz.
nekem mindegyik elfér V-fékkel is, legrosszabb esetben kivenni/betenni macerás kicsit a kereket, akadhat a pofákban, de nem vészes. nem tudom, milyen vázad van, vásárlás előtt érdemes megnézni/mérni a sárférőhelyet, maradjon azért min 5-6mm a legszűkebb helyen is.
igen, tudom hogy akciós a 2.2 raceking. ha befér a vázba/villába, én nem is vacakolnék sokat, megvenném a racekinget párban. ha nagyon kell előre agresszívabb, később is ráérsz gondolkozni rajta, a "maradék" racekinget meg elhasználod hátul.
Én csirke vitrin bringás vagyok! Én jól megvagyok a 2.0-al...jó kis mindenes gumi aszfaltra és könnyű terpre...
a gumi csirke, nem te.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
a linkelt conti racekingből van 2.0 és 2.2 is nekem. a performace kivitel már elfogadható. a 2.0 méret csirke, felejtsd el, ha terepen is akarod használni. (szia Verti! ) a 2.2 okés, jó lesz. sárban figyelni kell vele, de ez nem meglepetés, cserébe nem is gyűjti. amit írtál, arra a terepre/használatra felesleges a nobby nic. ha nem akarsz elöl-hátul conti racekinget, akkor valami olyasmit keress előre, amin több, terepképesebb bütyök van, mint pl a conti x-king, de nem túl agresszív. x-kingből 2.4 kell neked a 2.2-es raceking mellé. ezzel fékezni és kanyarodni is fogsz tudni aszfalton is, terepen is és kényelmes lesz, tapadni fog, de jól is gurul.
2.4-es gumi elfér V-fék mellett? Ha az első 2.4" helyett csak 2.2" az mekkora különbséget eredményez? eBike-on a nevezett gumi pont 2.2-es méretben akciós
Köszi!!
a linkelt conti racekingből van 2.0 és 2.2 is nekem. a performace kivitel már elfogadható. a 2.0 méret csirke, felejtsd el, ha terepen is akarod használni. (szia Verti! ) a 2.2 okés, jó lesz. sárban figyelni kell vele, de ez nem meglepetés, cserébe nem is gyűjti. amit írtál, arra a terepre/használatra felesleges a nobby nic. ha nem akarsz elöl-hátul conti racekinget, akkor valami olyasmit keress előre, amin több, terepképesebb bütyök van, mint pl a conti x-king, de nem túl agresszív. x-kingből 2.4 kell neked a 2.2-es raceking mellé. ezzel fékezni és kanyarodni is fogsz tudni aszfalton is, terepen is és kényelmes lesz, tapadni fog, de jól is gurul. a nobby nic féle gumik aszfalton kompromisszumot jelentenek, aszfalton vacak lesz a kanyarodás vele, nem is gurul annyira, nem oda valók. terepre meg túl sok neked (nekem is).
a latex belső jó dolog, de kell hozzá egy műhelypumpa, hogy minden (!!) tekerés előtt be tudd állítani vele a nyomást, különben nincs értelme, nem fogod kihasználni az előnyeit - a sokak által placebónak minősített - finomabb gördülést és kényelmesebb futást. defektre tényleg kevésbé hajlamos és nem nehéz foltozni sem. a defektekkel szemben a magasabb szövetsűrűségű, minőségibb, drágább külsőgumik általában ellenállóbbak, ezt se felejtsd el.
a linkelt conti racekingből van 2.0 és 2.2 is nekem. a performace kivitel már elfogadható. a 2.0 méret csirke, felejtsd el, ha terepen is akarod használni. (szia Verti! ) a 2.2 okés, jó lesz. sárban figyelni kell vele, de ez nem meglepetés, cserébe nem is gyűjti. amit írtál, arra a terepre/használatra felesleges a nobby nic. ha nem akarsz elöl-hátul conti racekinget, akkor valami olyasmit keress előre, amin több, terepképesebb bütyök van, mint pl a conti x-king, de nem túl agresszív. x-kingből 2.4 kell neked a 2.2-es raceking mellé. ezzel fékezni és kanyarodni is fogsz tudni aszfalton is, terepen is és kényelmes lesz, tapadni fog, de jól is gurul. a nobby nic féle gumik aszfalton kompromisszumot jelentenek, aszfalton vacak lesz a kanyarodás vele, nem is gurul annyira, nem oda valók. terepre meg túl sok neked (nekem is).
a latex belső jó dolog, de kell hozzá egy műhelypumpa, hogy minden (!!) tekerés előtt be tudd állítani vele a nyomást, különben nincs értelme, nem fogod kihasználni az előnyeit - a sokak által placebónak minősített - finomabb gördülést és kényelmesebb futást. defektre tényleg kevésbé hajlamos és nem nehéz foltozni sem. a defektekkel szemben a magasabb szövetsűrűségű, minőségibb, drágább külsőgumik általában ellenállóbbak, ezt se felejtsd el.
Kisherceg módosította - 2016. július 04. - 00:34
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Azért furcsa ez az egész, mert pont a Schwalbe ne tudna egy gumit normálisan legyártani ?
Amúgy én vettem itthon is és külföldről is acélperemes Schwalbe-t, semmi baja nem volt, nem ütött kicsit sem.
Az enyém így, laposan volt csomagolva, amelyik ütött:
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
Smart Sam nagyon jól gördül aszfalton és terepen is jó.
Ha nem szeretsz pumpálni, a latex belsőt felejtsd el ! Úgy tudom a löttyöt sem bírja a porózussága miatt. Amúgy javítani ugyanúgy lehet, mint a többit.
Az olcsó hajtogatós csak néhány grammal könnyebb a drótperemesnél de kb ugyan az a gumikeverék. A komolyabb, tartósabb gumik már 30€ körül vannak.
Tubeless-nél is, latexnél is kell pótbelsőt vinned. Bármi megtörténhet, 100% védelem nem létezik.
Én sima belsőbe rakok löttyöt, nekem nagyon bejött ez a megoldás.
A max 6000 Ft-os árat kicsit kevésnek érzem. Hol találtál ennél olcsóbban könnyű gumit ?
Ezen az oldalon nézegetem:
https://www.bike-com...treifen-p40667/
20EUR-ért vannak 600g alatti gumik arra a felhasználási területről amire nekem kell...
Tubeless átalakításnak van értelme?
j4ni módosította - 2016. július 03. - 22:46
ralph és a nic kopik
ha nem mész durva terepre de aszfalton is jó az a smart sam
van belőle plus-os, ami defekt ellen kb bom,babiztos cserébe nehéz
3 alter esetleg lötyi a belsőbe
azt meg hogy nem viszel belsőt, -ha nyugodtzan akarsz tekerni-, kb most felejtsd el
drótperemes külsők (meg az olcsó hajtógatosak) többnyire anyagukban is szarabbak.
A Ralph kopik, ez evidens, de a Nic is?
Akkor is kopik a Nic, ha esetleg csak az elsőre kerül Nic és aszfalton csínján bánok az első fékkel?
3 alter esetleg lötyi a belsőbe
Mit jelent az hogy 3 alter?
lötyis belsőből a Decathlonos 1500Ft-os előre töltött belsőt szoktam használni, de dögnehéz.
Tehát akkor erről lenne szó?
http://ebike.hu/term...-os-gumikopeny/
Miért 2.0"? A 2.2" nehezebben gurul mint a 2.0?
A 80Kg-omhoz elegendő a 2.0?
-Ez nem kopik nagyon aszfalton?
-Kifejezetten szárazra ajánlják. A sarat nem gyűjti nagyon?
______
Nálam is volt régebben mindig: gumileszedő és belső, de reménykedtem, hogy ezt meg lehet úszni ezekkel a hiper szuper defektálló dolgokkal.
Tehát akkor a lötyis TL és a latex is ki tud lyukadni? (felütni nem szoktam, arra az én esetemben még nem volt példa)
Hajtogatós 2 collos Conti Race King...csak, hogy ismételjem önmagam... Action kit nélkül pedig akkora szopó rolleren találhatja magát az ember, hogy nem igaz...de még azzal is. Régebben multi-tool, defekt rgasztó és pumpa volt nálam. Egy kiszakadt szelep és 15 km gyaloglás után van nálam egy pót belső is...
j4ni módosította - 2016. július 03. - 22:29
elnézést a sok kérdésért, de elég járatlan vagyok a témában, évek óta döntő többségben csak városban használtam a bicajomat...
Tehát a 26-os montimon szeretném a városi gumikat leváltani.
-Defekthez egyre kevesebb türelmem van.
-XC-túra felhasználás lenne, terveim szerint 2-1 arányban terepen-aszfalton. (ugye ki is kell jutni terepre, illetve a Dunakanyarban is beficcenhet jó néhány Km, lévén ez az egyetlen bicajom)
-Jelenleg kb 80Kg vagyok, régi önmagamhoz képest edzetlen, de ez jelentősen javulni fog (munkanélküliként belefér a napi két edzés: futás+bicaj)
Gumit kéne ajánlani, előre-hátra, adott esetben külföldről (bike-components.de) is hajlandó vagyok rendelni, ha van értelme.
-Ne legyen irreálisan nehéz, a köpeny ne nagyon menjen 600g fölé.
-Aszfalton is legyen gördülése és ne kopjon túlságosan
-Terepen tapadjon és legyen valamekkora ballonossága is (merev farú 26" mtb)
-a köpeny kapcsán max 6000Ft/db-ra gondoltam, természetesen lehet olcsóbb is, nem vagyok saját pénzem ellensége
-saras időben ne gyűjtse a sarat
Első körben én hajtogatós Nobi Nic-et meg Rocket Ront (márka nem fontos) láttam a megadott áron belül, de ötleteket várok, mert minőségi gumim még sosem volt, persze ha nincs semmi értelme, akkor most sem lesz. Szóval konkrét típus kéne szélességgel.
Jelenleg két ötletem van, nem tudom melyiknek van több értelme:
-(1) Latex belsők + köpeny (pumpálni sem szeretek )
-(2) Átkendácsoltatni TL-re a belsőt + lötyi + Köpeny
Az (1)-(2) opció között árban és súlyban nem látok lényeges eltérést, TL-kendácsoló készletet 10E-ért látok eBike-on, a két Latex belső is minimum 5E HUF, tömegben meg mondjuk 2x130g a két latex belső illetve 2x50g a lötyi +2x70g a szalag+szelep
Bónusz kérdések:
-a drótperem nélküli külsők a tömegen kívül miben jobbak a peremeseknél? Könnyebb őket fel-le szerelni?
-Latex belső véd annyira a szúrásos defekt ellen, hogy nem kell végre tartalék belsőt hurcolnom? ugyanez a TL-lel?
-Latex belső érzékeny a felütésre illetve lehet-e javítani vagy esetleg van-e értelme lötyit tölteni bele?
-Minden felnit át lehet kendácsolni TL-re? Nem szeretném ha rendelés után derülne ki, hogy mégsem nem jó erre a felnim.
előre is köszi, üdv
J.
Smart Sam nagyon jól gördül aszfalton és terepen is jó.
Ha nem szeretsz pumpálni, a latex belsőt felejtsd el ! Úgy tudom a löttyöt sem bírja a porózussága miatt. Amúgy javítani ugyanúgy lehet, mint a többit.
Az olcsó hajtogatós csak néhány grammal könnyebb a drótperemesnél de kb ugyan az a gumikeverék. A komolyabb, tartósabb gumik már 30€ körül vannak.
Tubeless-nél is, latexnél is kell pótbelsőt vinned. Bármi megtörténhet, 100% védelem nem létezik.
Én sima belsőbe rakok löttyöt, nekem nagyon bejött ez a megoldás.
A max 6000 Ft-os árat kicsit kevésnek érzem. Hol találtál ennél olcsóbban könnyű gumit ?
elnézést a sok kérdésért, de elég járatlan vagyok a témában, évek óta döntő többségben csak városban használtam a bicajomat...
Tehát a 26-os montimon szeretném a városi gumikat leváltani.
-Defekthez egyre kevesebb türelmem van.
-XC-túra felhasználás lenne, terveim szerint 2-1 arányban terepen-aszfalton. (ugye ki is kell jutni terepre, illetve a Dunakanyarban is beficcenhet jó néhány Km, lévén ez az egyetlen bicajom)
-Jelenleg kb 80Kg vagyok, régi önmagamhoz képest edzetlen, de ez jelentősen javulni fog (munkanélküliként belefér a napi két edzés: futás+bicaj)
Gumit kéne ajánlani, előre-hátra, adott esetben külföldről (bike-components.de) is hajlandó vagyok rendelni, ha van értelme.
-Ne legyen irreálisan nehéz, a köpeny ne nagyon menjen 600g fölé.
-Aszfalton is legyen gördülése és ne kopjon túlságosan
-Terepen tapadjon és legyen valamekkora ballonossága is (merev farú 26" mtb)
-a köpeny kapcsán max 6000Ft/db-ra gondoltam, természetesen lehet olcsóbb is, nem vagyok saját pénzem ellensége
-saras időben ne gyűjtse a sarat
Első körben én hajtogatós Nobi Nic-et meg Rocket Ront (márka nem fontos) láttam a megadott áron belül, de ötleteket várok, mert minőségi gumim még sosem volt, persze ha nincs semmi értelme, akkor most sem lesz. Szóval konkrét típus kéne szélességgel.
Jelenleg két ötletem van, nem tudom melyiknek van több értelme:
-(1) Latex belsők + köpeny (pumpálni sem szeretek )
-(2) Átkendácsoltatni TL-re a belsőt + lötyi + Köpeny
Az (1)-(2) opció között árban és súlyban nem látok lényeges eltérést, TL-kendácsoló készletet 10E-ért látok eBike-on, a két Latex belső is minimum 5E HUF, tömegben meg mondjuk 2x130g a két latex belső illetve 2x50g a lötyi +2x70g a szalag+szelep
Bónusz kérdések:
-a drótperem nélküli külsők a tömegen kívül miben jobbak a peremeseknél? Könnyebb őket fel-le szerelni?
-Latex belső véd annyira a szúrásos defekt ellen, hogy nem kell végre tartalék belsőt hurcolnom? ugyanez a TL-lel?
-Latex belső érzékeny a felütésre illetve lehet-e javítani vagy esetleg van-e értelme lötyit tölteni bele?
-Minden felnit át lehet kendácsolni TL-re? Nem szeretném ha rendelés után derülne ki, hogy mégsem nem jó erre a felnim.
előre is köszi, üdv
J.
ralph és a nic kopik
ha nem mész durva terepre de aszfalton is jó az a smart sam
van belőle plus-os, ami defekt ellen kb bom,babiztos cserébe nehéz
3 alter esetleg lötyi a belsőbe
azt meg hogy nem viszel belsőt, -ha nyugodtzan akarsz tekerni-, kb most felejtsd el
drótperemes külsők (meg az olcsó hajtógatosak) többnyire anyagukban is szarabbak.
elnézést a sok kérdésért, de elég járatlan vagyok a témában, évek óta döntő többségben csak városban használtam a bicajomat...
Tehát a 26-os montimon szeretném a városi gumikat leváltani.
-Defekthez egyre kevesebb türelmem van.
-XC-túra felhasználás lenne, terveim szerint 2-1 arányban terepen-aszfalton. (ugye ki is kell jutni terepre, illetve a Dunakanyarban is beficcenhet jó néhány Km, lévén ez az egyetlen bicajom)
-Jelenleg kb 80Kg vagyok, régi önmagamhoz képest edzetlen, de ez jelentősen javulni fog (munkanélküliként belefér a napi két edzés: futás+bicaj)
Gumit kéne ajánlani, előre-hátra, adott esetben külföldről (bike-components.de) is hajlandó vagyok rendelni, ha van értelme.
-Ne legyen irreálisan nehéz, a köpeny ne nagyon menjen 600g fölé.
-Aszfalton is legyen gördülése és ne kopjon túlságosan
-Terepen tapadjon és legyen valamekkora ballonossága is (merev farú 26" mtb)
-a köpeny kapcsán max 6000Ft/db-ra gondoltam, természetesen lehet olcsóbb is, nem vagyok saját pénzem ellensége
-saras időben ne gyűjtse a sarat
Első körben én hajtogatós Nobi Nic-et meg Rocket Ront (márka nem fontos) láttam a megadott áron belül, de ötleteket várok, mert minőségi gumim még sosem volt, persze ha nincs semmi értelme, akkor most sem lesz. Szóval konkrét típus kéne szélességgel.
Jelenleg két ötletem van, nem tudom melyiknek van több értelme:
-(1) Latex belsők + köpeny (pumpálni sem szeretek )
-(2) Átkendácsoltatni TL-re a belsőt + lötyi + Köpeny
Az (1)-(2) opció között árban és súlyban nem látok lényeges eltérést, TL-kendácsoló készletet 10E-ért látok eBike-on, a két Latex belső is minimum 5E HUF, tömegben meg mondjuk 2x130g a két latex belső illetve 2x50g a lötyi +2x70g a szalag+szelep
Bónusz kérdések:
-a drótperem nélküli külsők a tömegen kívül miben jobbak a peremeseknél? Könnyebb őket fel-le szerelni?
-Latex belső véd annyira a szúrásos defekt ellen, hogy nem kell végre tartalék belsőt hurcolnom? ugyanez a TL-lel?
-Latex belső érzékeny a felütésre illetve lehet-e javítani vagy esetleg van-e értelme lötyit tölteni bele?
-Minden felnit át lehet kendácsolni TL-re? Nem szeretném ha rendelés után derülne ki, hogy mégsem nem jó erre a felnim.
előre is köszi, üdv
J.
j4ni módosította - 2016. július 03. - 20:03
Azért furcsa ez az egész, mert pont a Schwalbe ne tudna egy gumit normálisan legyártani ? Már rég bezárhattak volna ha ilyen minőséget produkálnának tartósan.
Amúgy én vettem itthon is és külföldről is acélperemes Schwalbe-t, semmi baja nem volt, nem ütött kicsit sem.
A téli szöges amiről itt korábban a videót feltettem, azt is kintről rendelte a bolt egyedi rendelésként és lám ütött egy keveset, de út közben havas jeges tájakon az legyen a legnagyobb gondom, észre sem veszem.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
Arra azért kiváncsi lennék hogy ha bemész egy német boltba ott mekkora az arány, vagy ha külföldről rendelsz, nem kizárt hogy mi az igénytelenebb terméket kapjuk.
ugyanazt kapjuk, legfeljebb később. ez nem mosópor, vagy kóla.
Bikertigger módosította - 2016. július 03. - 12:48