a linkelt conti racekingből van 2.0 és 2.2 is nekem. a performace kivitel már elfogadható. a 2.0 méret csirke, felejtsd el, ha terepen is akarod használni. (szia Verti!
) a 2.2 okés, jó lesz. sárban figyelni kell vele, de ez nem meglepetés, cserébe nem is gyűjti. amit írtál, arra a terepre/használatra felesleges a nobby nic. ha nem akarsz elöl-hátul conti racekinget, akkor valami olyasmit keress előre, amin több, terepképesebb bütyök van, mint pl a conti x-king, de nem túl agresszív. x-kingből 2.4 kell neked a 2.2-es raceking mellé. ezzel fékezni és kanyarodni is fogsz tudni aszfalton is, terepen is és kényelmes lesz, tapadni fog, de jól is gurul. a nobby nic féle gumik aszfalton kompromisszumot jelentenek, aszfalton vacak lesz a kanyarodás vele, nem is gurul annyira, nem oda valók. terepre meg túl sok neked (nekem is).
a latex belső jó dolog, de kell hozzá egy műhelypumpa, hogy minden (!!) tekerés előtt be tudd állítani vele a nyomást, különben nincs értelme, nem fogod kihasználni az előnyeit - a sokak által placebónak minősített - finomabb gördülést és kényelmesebb futást. defektre tényleg kevésbé hajlamos és nem nehéz foltozni sem. a defektekkel szemben a magasabb szövetsűrűségű, minőségibb, drágább külsőgumik általában ellenállóbbak, ezt se felejtsd el.
Kisherceg módosította - 2016. július 04. - 00:34