Szálszakadás. Cseréltesd ki minél előbb.
Azt nem tudom, hogy mennyi esélyed van rá garancia keretében, de ideális esetben ezt azért ki kéne cserélnie a boltnak saját költségen.
Szálszakadás. Cseréltesd ki minél előbb.
Azt nem tudom, hogy mennyi esélyed van rá garancia keretében, de ideális esetben ezt azért ki kéne cserélnie a boltnak saját költségen.
Abban az idézek: "már-jól-csúszik-de-még-nem-korcsolya" ahol a Raceking hátul csak kipörög na ott hátul a Rocket Ron vagy a Nobby Nic kapaszkodik felfelé jobban? (Nekem hatványozott a probléma, mert taposópedálom van, tehát sokkal egyenetlenebb a leadott erő)
Illetve melyik tisztul jobban?
Nobby. A Rocket Ron viszont jobban tisztul, könnyebb. Nagyon érdemes kipróbálni az SPD-t, ha terepezel sokat számít. Sárban megint sárfajtától függően hátrányos persze. Az egyenetlen taposás ellen (amin egyébként még egy bikefit is segíthet) ha nem akarsz tudatosan gyakorolni használhatsz ovális tányért is, bár nem tudom hogy 2x vagy 3x-ban van e ilyen.
A nagyon egyenetlen taposást nem a taposópedálnak tulajdonítanám, az SPD főleg a stabilitás/kontroll-ra jó, jobban lehet vele irányítani a gépet, átugrani gyökereket, nem esel le rázos részeken stb. A felfelé húzás egyéni, de inkább csak sprinteknél, esetleg erőből kiállva felmenni a meredekekennél játszik.
Tekergek módosította - 2016. augusztus 13. - 12:15
Abban az idézek: "már-jól-csúszik-de-még-nem-korcsolya" ahol a Raceking hátul csak kipörög na ott hátul a Rocket Ron vagy a Nobby Nic kapaszkodik felfelé jobban? (Nekem hatványozott a probléma, mert taposópedálom van, tehát sokkal egyenetlenebb a leadott erő)
Illetve melyik tisztul jobban?
j4ni módosította - 2016. augusztus 13. - 11:01
Ezt relativálnám, sártól függ. Nekem pont a Nobby jött be nagyon hátul, fölfelé abban a középkategóriás már-jól-csúszik-de-még-nem-korcsolya rendesen kapaszkodik ahol a Racing Ralph csak kipörög. Amikor már telepakol akkor kb. mindegy milyen gumid van, csak a Nobby nehezebb lesz mert többet tud tartani, illetve jobban eltömi a helyet ami van a villád/vázadban.
Valakitől azt a tippet kaptam hogy szilikonspray, akkor elég gyorsan ledobja, állítólag láncon/váltáson is használható.
A keskeny gumi magas nyomás iskola nekem nem szimpatikus, az csak akkor működik ha jó csúszós híg f*s de alacsony a réteg, akkor le tud érni valamire amin lehet hajtani. Egyébként jobban elsüllyedsz és csak több erőbe kerül.
Híg fosban minden gumi le ér a keményebb rétegig, a vékony gumi lényege pont a besüllyedés, tartja oldalról a gumit, nem csúszik ki, mintha sínen menne a bicó, cserében száraz részeken keservesebb menni vele a nagy nyomás és a méretes bütykök miatt.
igazán nagy dágványba egyik sem lesz jó, de akkor már inkább ron és abból is 2,1 es.
Ezt relativálnám, sártól függ. Nekem pont a Nobby jött be nagyon hátul, fölfelé abban a középkategóriás már-jól-csúszik-de-még-nem-korcsolya rendesen kapaszkodik ahol a Racing Ralph csak kipörög. Amikor már telepakol akkor kb. mindegy milyen gumid van, csak a Nobby nehezebb lesz mert többet tud tartani, illetve jobban eltömi a helyet ami van a villád/vázadban.
Valakitől azt a tippet kaptam hogy szilikonspray, akkor elég gyorsan ledobja, állítólag láncon/váltáson is használható.
A keskeny gumi magas nyomás iskola nekem nem szimpatikus, az csak akkor működik ha jó csúszós híg f*s de alacsony a réteg, akkor le tud érni valamire amin lehet hajtani. Egyébként jobban elsüllyedsz és csak több erőbe kerül.
Nálam a bevált setup elől Schwalbe 2.25 Rocket Ron (SnakeSkin) vagy 2.35 Racing Ralph merev villával, hátul 2.2-es RaceKing ProTection. Télen és nyáron, normál terepen, szikláson, meredeken, technikáson, szárazon vagy sárban, mindegy.
Ha ez segít... ;-)
Egyet tudok érteni azzal, hogy egész évben egyazon mindenes szett, minden terepre. Én is így használtam évekig a Continental Mountain King 2,4-et elöl, hátul meg... nos hátul mikor mit. A jelenlegi Raceking 2,2 páros viszont nagyon bejött...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Nálam a bevált setup elől Schwalbe 2.25 Rocket Ron (SnakeSkin) vagy 2.35 Racing Ralph merev villával, hátul 2.2-es RaceKing ProTection. Télen és nyáron, normál terepen, szikláson, meredeken, technikáson, szárazon vagy sárban, mindegy.
Ha ez segít... ;-)
Ha jól sejtem, Tig azért a 2,1-et ajánlja, mert ha tényleg saras terepre kell, akkor oda elvileg jobb lesz a keskenyebb. Ha inkább amolyan "mindenes" gumi kell, aminél a racekingnél komolyabb terepképességen van a hangsúly, benne természetesen esetlegesen saras részekkel, de nem kifejezetten dagványban használnád, akkor 2,25. Van ilyenem, pontosabban az előző változat, használható.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
igazán nagy dágványba egyik sem lesz jó, de akkor már inkább ron és abból is 2,1 es.
Köszi a választ!
igazán nagy dagonyába nem mennék el, élvezni is szeretném a tekerést.
A cél az lenne, hogy a Raceking mellé ami ugye nem szereti a sarat legyen valami ami nedves időben jobban teljesít mint a Raceking. Tehát az egydimenziós (száraz) Raceking mellé nem egy totális ellenpólust keresek, hanem valamit ami jól kiegészíti azt és például Mátrára nyugodt szívvel el tudok menni és nem azon agyalni, hogy akkor most száraz lesz-e a pálya vagy nem. Szeretném ezzel a két pár gumival lefedni az egész időjáráspalettát ami még élvezhető nekem (a totális dagonya ebbe nem tartozik bele).
Kérlek indokold meg, hogy Rocket Ronból miért a 2.1-es? A több sárférőhely miatt vagy esetleg kevesebb sarat szed föl?
Én nagyon élveztem a 2.0" után a 2.2" ballonosságát, szóval jól meg kell gondolnom, hogy ballonosságban visszafele akarok-e lépni.
Egyébként most 76Kg vagyok.
J.
Sziasztok!
szeretnék venni a 26"x2.2" Race King Performance mellé -amivel szárazon meg vagyok elégedve- egy pár gumit esős saras időre is. Jelenleg ezeket látom fájdalomküszöbön belül:
https://www.bike-com...treifen-p40667/
illetve:
https://www.bike-com...treifen-p46879/
Életem első maratonja, a Bükk után megjött a kedvem, hogy több maratonra, teljesítménytúrára etc elmenjek (a győzelem/dobogó mindenféle reménye nélkül). Félek, hogy legközelebb az idő nem lesz olyan kegyes, mint múlt vasárnap Felsőtárkányban...
Nah, szóval:
-(1) V-fékem van, ez nyilván limitál: A 2.2-es Race King szélességéhez hogyan viszonyul a 2.25"-ös Rocket Ron illetve a 2.25", 2.35" ös Nobby Nic?
-(2) Hogy nehezítsek a dolgomon, taposópedállal nyomom, és nem tervezek váltani, semmi esetre nem kockáztatok egy lábsérülést -most is szar a sarkam-
Itt azt figyeltem meg, hogy bár bennem fölfele rengeteg erő van, de amikor a tapadás a határon van, akkor a taposópedál egyenetlen erőátvitele miatt gyakran megcsúszik a hátsó gumi, különösen laza, nedves talajon. Szeretném ezt a gumival amennyire lehet kompenzálni. Tudom, hogy az SPD lenne erre az értelmes megoldás.
-(3) Nyilván szükséges, hogy minél jobban öntisztuljon a gumi
-(4) Az alacsonyabb tömege miatt egyelőre a Rocket Ron tettszik jobban, ha meg tudok két gumin (2.25-öt feltételezve) 180gr-ot spórolni az nyilván nem rossz. A bicajom elég nehéz így is, nem kell rárakni még egy lapáttal.
Vélemények?
Előre is köszi a gyors infókat!
J.
igazán nagy dágványba egyik sem lesz jó, de akkor már inkább ron és abból is 2,1 es.
Sziasztok!
szeretnék venni a 26"x2.2" Race King Performance mellé -amivel szárazon meg vagyok elégedve- egy pár gumit esős saras időre is. Jelenleg ezeket látom fájdalomküszöbön belül:
https://www.bike-com...treifen-p40667/
illetve:
https://www.bike-com...treifen-p46879/
Életem első maratonja, a Bükk után megjött a kedvem, hogy több maratonra, teljesítménytúrára etc elmenjek (a győzelem/dobogó mindenféle reménye nélkül). Félek, hogy legközelebb az idő nem lesz olyan kegyes, mint múlt vasárnap Felsőtárkányban...
Nah, szóval:
-(1) V-fékem van, ez nyilván limitál: A 2.2-es Race King szélességéhez hogyan viszonyul a 2.25"-ös Rocket Ron illetve a 2.25", 2.35" ös Nobby Nic?
-(2) Hogy nehezítsek a dolgomon, taposópedállal nyomom, és nem tervezek váltani, semmi esetre nem kockáztatok egy lábsérülést -most is szar a sarkam-
Itt azt figyeltem meg, hogy bár bennem fölfele rengeteg erő van, de amikor a tapadás a határon van, akkor a taposópedál egyenetlen erőátvitele miatt gyakran megcsúszik a hátsó gumi, különösen laza, nedves talajon. Szeretném ezt a gumival amennyire lehet kompenzálni. Tudom, hogy az SPD lenne erre az értelmes megoldás.
-(3) Nyilván szükséges, hogy minél jobban öntisztuljon a gumi
-(4) Az alacsonyabb tömege miatt egyelőre a Rocket Ron tettszik jobban, ha meg tudok két gumin (2.25-öt feltételezve) 180gr-ot spórolni az nyilván nem rossz. A bicajom elég nehéz így is, nem kell rárakni még egy lapáttal.
Vélemények?
Előre is köszi a gyors infókat!
J.
j4ni módosította - 2016. augusztus 12. - 14:47
Elnézést, töröltem a hozzászólást, mert rossz helyre írtam.
ultio módosította - 2016. augusztus 07. - 20:41
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
Mikor mentél vele utoljára? Lehet lassú defekt, nekem az volt a hátsó kerekemben.
Hát minél jobban kopnak a bütykök és simább a gumi, pont hogy annál könnyebb tekerni.
Nem fog leszakadni a külső, lejárhatod addig, amíg a szövet már kilátszik, bár örömöd nem sok lesz benne, mert akkor már semmit nem fog tartani a gumi.
Mióta láttam, hogy kopik, elkezdtem aszfalt felé járni inkább. Gondoltam, gyorsan megadom neki a kegyelemdöfést.
Aham... már nem is tudom, mikor volt ez, nem akaródzik elkopni neki
Amúgy az fordult meg a fejemben, hogy a bütyök lassít, de ahogy kopik a gumi, és a bütykök már alig látszanak, onnantól egyre nagyobb felület éri az aszfaltot, és az még jobban visszahúz.
Este még bedobok egy képet, ha el nem felejtem, de eddig mindenhol elvitt a gumi. Még úgy is, hogy most már közelebb van a semi-slick-hez, mint a bütyköshöz.