Mondjuk ekkora bődületes nyomásértéknél nem kéne elforognia. Én ilyen 1,5-öt vártam a tünetek alapján... Közel 4 barral én biztos nem terepeznék, ott akkor máshol lesz a gond.
Ez az új Conti nem valami B kategóriás olcsó darab? Azoknál előfordulhatnak mérethibák, illetve a régi külsőd is kinyúlhatott. De kétszer egymás után belenyúlni a tutiba elég furcsa.
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#1041
Írta 2016. szeptember 04. - 19:16

#1042
Írta 2016. szeptember 04. - 18:53

Köszönöm! Hajlamos vagyok túl keményre fújni a kereket, de mostanában tényleg puhábbal próbálkoztam (a mászóképességet akarom javítani meredek felmeneteknél). Úgy látszik, túllőttem a célon. Egyébként 3,5 bar volt a 82 kilómhoz. Ez hangzásra nem tűnik nagyon kevésnek, de tény hogy kanyarban az oldalstabilitása sem tetszett, csak azt hittem, hogy ennek biztos így kell lennie. (2,2-es külső nem túl széles felnin, eléggé ballonos hatású). Mennyit rakjak bele? 3,9-et? Sziklás, gyökeres hegyi terepen + dózerúton használom.
#1043
Írta 2016. szeptember 03. - 00:51

Üdv!
Rendszeresen visszatérő defekt problémám van: a belső a szelepszár tövénél elnyíródik. A felni peremen a szeleplyuknál már reszeltem, a felniszalagot kicseréltem, ennek ellenére 1 hónapon belül 5 ilyen defektem volt. A szelepszár idővel mindig megdőlt a lyukban, utána jött a defekt. Mivel a külső a defekt szerelésénél könnyen lejött, azt gyanítom, hogy meredek lemeneteknél megcsúszhatott a felnin, és ez okozza a szelepszárnál a belső feszülését, majd elnyíródását. Lehetséges ez? Mindenesetre, kukáztam a felnit (WTB) és a külsőt (kb. 70%-os állapotú Maxxis ignitor), és vettem egy új Ryde felnit új küllőszalaggal és hajtogatós Conti xking külsővel. Hát, ez már elsőre elég könnyen a helyére ugrott, és a 2. használatnál (csak hegyen használom) megint jött ugyanaz a defekt. Volt már hasonló problémátok? Mi okozza? Mi a megoldás?
Túl alacsony a nyomás a gumidban. Elvileg kár volt csak ezért kukáznod a felnid.
Amikor látod, hogy kezd megdőlni a szelep, akkor biztos lehetsz benne, hogy mozog a külsőd. Növeld kicsit a nyomost a belsőben és figyeld, hogy még mindig mozog-e !
- farkas68 kedveli ezt
#1044
Írta 2016. szeptember 02. - 21:30

Sziasztok!
Ezeket a rovátkákat pár napja vettem észre a gumikon.
Használhatom még vagy inkább azonnal cserés?
http://indafoto.hu/b...6-40746243/user
http://indafoto.hu/b...0-da68bdbe/user
http://indafoto.hu/b...4-cddbb297/user
#1045
Írta 2016. szeptember 02. - 20:08

Üdv!
Rendszeresen visszatérő defekt problémám van: a belső a szelepszár tövénél elnyíródik. A felni peremen a szeleplyuknál már reszeltem, a felniszalagot kicseréltem, ennek ellenére 1 hónapon belül 5 ilyen defektem volt. A szelepszár idővel mindig megdőlt a lyukban, utána jött a defekt. Mivel a külső a defekt szerelésénél könnyen lejött, azt gyanítom, hogy meredek lemeneteknél megcsúszhatott a felnin, és ez okozza a szelepszárnál a belső feszülését, majd elnyíródását. Lehetséges ez? Mindenesetre, kukáztam a felnit (WTB) és a külsőt (kb. 70%-os állapotú Maxxis ignitor), és vettem egy új Ryde felnit új küllőszalaggal és hajtogatós Conti xking külsővel. Hát, ez már elsőre elég könnyen a helyére ugrott, és a 2. használatnál (csak hegyen használom) megint jött ugyanaz a defekt. Volt már hasonló problémátok? Mi okozza? Mi a megoldás?
alacsony lehet a nyomás.
- farkas68 kedveli ezt
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1046
Írta 2016. szeptember 02. - 19:02

Üdv!
Rendszeresen visszatérő defekt problémám van: a belső a szelepszár tövénél elnyíródik. A felni peremen a szeleplyuknál már reszeltem, a felniszalagot kicseréltem, ennek ellenére 1 hónapon belül 5 ilyen defektem volt. A szelepszár idővel mindig megdőlt a lyukban, utána jött a defekt. Mivel a külső a defekt szerelésénél könnyen lejött, azt gyanítom, hogy meredek lemeneteknél megcsúszhatott a felnin, és ez okozza a szelepszárnál a belső feszülését, majd elnyíródását. Lehetséges ez? Mindenesetre, kukáztam a felnit (WTB) és a külsőt (kb. 70%-os állapotú Maxxis ignitor), és vettem egy új Ryde felnit új küllőszalaggal és hajtogatós Conti xking külsővel. Hát, ez már elsőre elég könnyen a helyére ugrott, és a 2. használatnál (csak hegyen használom) megint jött ugyanaz a defekt. Volt már hasonló problémátok? Mi okozza? Mi a megoldás?
#1047
Írta 2016. augusztus 31. - 22:49

a probike oldalán kettő félét látok, plusz a decathlonban van még ez:
Köszi! Tényleg kettő van a probike-ban, a decathlon meg eszembe sem jutott
#1048
Írta 2016. augusztus 31. - 22:34

Latex belsőt csak én ne találok nagyon? Ebike-on meg probike-ban van egyféle, és ennyi. 26-os kerék. Itteni leírások alapján érdemes lenne kipróbálnom, tubeless úgyse lesz egy ideig még.
a probike oldalán kettő félét látok, plusz a decathlonban van még ez:
http://www.decathlon...id_5618329.html
- bardocz kedveli ezt
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1049
Írta 2016. augusztus 31. - 21:42

Latex belsőt csak én ne találok nagyon? Ebike-on meg probike-ban van egyféle, és ennyi. 26-os kerék. Itteni leírások alapján érdemes lenne kipróbálnom, tubeless úgyse lesz egy ideig még.
#1050
Írta 2016. augusztus 30. - 13:45

amugy en is tervezem majd ujra kiprobalni, ha nem lesz tubeless lehetosegem. erdekes amugy, hogy mashogy viselkedik nagy nyomasu vekony kerekben, es mashogy szelesnel.
http://www.bicyclero...tex-butyl-tubes
http://www.bicyclero...beless-clincher
ps: de lehet egyaltalan 29er latexet venni? en nem talaltam... egyedul a challenge csinal 38ig jo 622est, a michelin meg 559est. ez utobbit nem is ertem, meg a 80as evekben legyartottak 100 evre valot?
arn módosította - 2016. augusztus 30. - 13:56
#1051
Írta 2016. augusztus 30. - 13:12

26-os belső 29-es kerékre, értem. hát....
![]()
![]()
mindenesetre a lényeg, hogy nem bajod, esés, ilyesmi.
mivel kapni nem lehetett mast, ki kellet probalni
#1052
Írta 2016. augusztus 30. - 12:39

igen, monti volt... miutan majdnem megsuketultem, es szetcseszte a felnit, azota nem hasznaltam. pedig menni jo volt vele...
akkoriban volt divat a 26os michelint 29erbe tulfujni
ez mar tul sok volt neki.
26-os belső 29-es kerékre, értem. hát....
mindenesetre a lényeg, hogy nem bajod, esés, ilyesmi.
Kisherceg módosította - 2016. augusztus 30. - 12:40
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1053
Írta 2016. augusztus 30. - 12:12

arn, ez a felrobbant belső országútin volt? csak mert montin nekem sosem volt gondom a ragasztott latex belsővel.
igen, monti volt... miutan majdnem megsuketultem, es szetcseszte a felnit, azota nem hasznaltam. pedig menni jo volt vele...
akkoriban volt divat a 26os michelint 29erbe tulfujni ez mar tul sok volt neki.
arn módosította - 2016. augusztus 30. - 12:13
#1054
Írta 2016. augusztus 30. - 07:13

Találtam egy oldalt, levélként jött e talán hasznos lehet másnak is, ahol gumi méretek vannak részletezve.
""Belső gumi méretek, és tömlő kompatibilitás"
megváltás lesz számodra, mert 3 perc alatt megoldja minden gondodat."
http://wg.bikepro.hu...b67k6696ff6ba5k
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#1055
Írta 2016. augusztus 29. - 21:43

Reszben az en hibam, mert nem kellett volna ragasztani - felfujas kozben felrobbant, megroggyant a felni fala, leugrott a kulso. De menet kozben "spontan" is elfordulhat, de gyanitom jellemzobb ez nagynyomasu outiknal.
arn, ez a felrobbant belső országútin volt? csak mert montin nekem sosem volt gondom a ragasztott latex belsővel.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1056
Írta 2016. augusztus 29. - 20:15

Hogyan robbant fel a latex belsőd? Csak azért érdekel, mert én is azt használok.
Reszben az en hibam, mert nem kellett volna ragasztani - felfujas kozben felrobbant, megroggyant a felni fala, leugrott a kulso. De menet kozben "spontan" is elfordulhat, de gyanitom jellemzobb ez nagynyomasu outiknal.
#1057
Írta 2016. augusztus 29. - 17:42

4 bar?
Szerintem próbáld ki az alacsony nyomást
Nem tudom mit minek tekersz ki, szelepmagot? Külsőcseréhez nem kell teljesen leengedni. Nekem is van szingós ami eltömődött a löttytől de fogóval meg lehet mozgatni anélkül hogy ki kelljen tekerni az egészet.
1,5"-os slick gumi, ez jó így ennyire felfújva. Terepgumi 2-2,5 talán, nem tudom mennyire pontos a pumpa. Én inkább kitekerem, béna vagyok, jobb így nekem.
#1058
Írta 2016. augusztus 29. - 04:11

Amikor kitekerem a szelepből a tűt, és eltűnik belőle 4 bar egy pillanat alatt, akkor szerintem jönne a lötty is.
4 bar? Szerintem próbáld ki az alacsony nyomást
Nem tudom mit minek tekersz ki, szelepmagot? Külsőcseréhez nem kell teljesen leengedni. Nekem is van szingós ami eltömödőtt a löttytől de fogóval meg lehet mozgatni anélkül hogy ki kelljen tekerni az egészet.
#1059
Írta 2016. augusztus 26. - 15:37

A kojak jo... Bar eleg kemenyre kell fujni, es muanyagos erzesre (alacsonyabb nyomason sokat lassul). De tartos, jol gurul es brutal mod tapad
En nem tennek latexba lottyot... Ha beleszarad, dobhatod ki, vagy lesz egy folyamatosan novekedo sulyu belsod az utantoltesekkel. Latex vagy tubeless. A latex menettulajdonsagait nagyon szerettem, viszont amiota felrobbant, messzitol kerulom.
Hogyan robbant fel a latex belsőd? Csak azért érdekel, mert én is azt használok.
#1060
Írta 2016. augusztus 26. - 14:56

Monti, így hamarabb leenged, nyerek 1 percet
Meg auto szelep, nem presta.
Szerintem a szmötyi szempontjából mindegy, milyen szelep, ha belejut, eltömíti, mert számára csak egy lyuk a belsőn
RelakS módosította - 2016. augusztus 26. - 14:56