Egy beteg haverom tavaly nyáron folyton 1*3-as rendszert meg Cambio Corsát akart építeni. Nem sietett, beelőzték, patent:
http://www.retrobike...p?f=23&t=300400
Hehe... :-)
De tudok jobbat: gripkó az üléscsőre húzva...
Egy beteg haverom tavaly nyáron folyton 1*3-as rendszert meg Cambio Corsát akart építeni. Nem sietett, beelőzték, patent:
http://www.retrobike...p?f=23&t=300400
Hehe... :-)
De tudok jobbat: gripkó az üléscsőre húzva...
Egy beteg haverom tavaly nyáron folyton 1*3-as rendszert meg Cambio Corsát akart építeni. Nem sietett, beelőzték, patent:
http://www.retrobike...p?f=23&t=300400
Tegnap Salzon egy darabig együtt mentünk egy ilyen Gates/Pinionnal. Hogy titánváz volt-e, nem tudom, "kicsi" sár volt. :-)
zscs módosította - 2014. július 13. - 07:53
szak:
Jól néz ki! Canyon-Radon-Votec, tök ugyan azokkal a váz fejlesztésekkel nyomulnak, gyakorlatilag a kiegészítőkben van némi különbség. Árban is azonosak.
SokadikX:
Én is rettenetesen megszoktam (és kedvelem is) a 29-es gépemet, vissza nem ülnék a 26-os kerekűre.
On
Kerestem rajta hibát, nem véltem felfedezni
Paragon titan váz, Gates, Pinion,
ez itt:
http://forum.bikemag...ingával-nyomul/
így már működik a kép-link.tetszetős bringa, csak a kilométernyi hézagolót nem értem a stucni alatt, illetve ez egy 26-os váz ugye? elég szűknek tűnik a hely a támvillák összekötésénél. mekkora gumi van fenn?
ja, és van egy "szerkeszt" gomb minden hozzászólásod aljánál, 15 percen belül lehet módosítani.
Kisherceg módosította - 2014. július 11. - 13:46
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Menyus72 módosította - 2014. július 11. - 13:38
Annyira kellett, hogy megépítettem egy teljesen lecsupaszított vázból 650b kerekekkel, X0-val.
A Specialized-es szivatások miatt nem volt csupa móka és kacagás, de csak összeállt végül!
ez nagyszerű, csak két gond van: ez nem a megfelelő topic illetve a kép nagyítva is apró marad.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Menyus72 módosította - 2014. július 11. - 13:25
Jártam ma egy bringaboltban.
Szomorúan láttam, hogy a 26"-os gépek kimentek a divatból. Tán egyet láttam a kínálatban, pedig jó sok bringájuk volt.
Meg kell, hogy mondjam, nekem nem tetszenek ezek a nagy kerekű MTB-k.
Fotón tetszettek, de élőben még nem láttam olyat, ami ne tűnt volna aránytalannak.
Ez érdekes, nekem ma már a 26-os tűnik aránytalannak, olyan kicsi a kereke. Kerékmérettől függetlenül szerintem ezért az árért nagyon jó gépet raktak össze, nem elhanyagolva az apró részleteket sem. Mondjuk én már nagyon elfogult vagyok, csak még össze kell gyűjtenem a zsebpénzt rá !
Jártam ma egy bringaboltban.Ez nagyon tetszik, a hobby maratonos álma (szerintem):
Tudnak ezek a Szovjet mérnökök....
Soha ne hagyd abba a csüggedést!
Én minden nap látok Colombus Max csöveket szana szét a garázsban....
Oké, mázlista
http://www.retrobike...p?f=47&t=287024
Óhhe, szutyokfestés lvl99+. Ha találnék valakit, aki ilyesmit, vagy Pegoretti-féle mókás festéseket készít..
Én minden nap látok Colombus Max csöveket szana szét a garázsban....
Oké, drága. De, C-record century gray változata nem túl gyakori. Bocsánat, Columbus Max csőszettből épült vázak sem minden lámpaoszlophoz kikötve lelhetőek fel, főleg nem ilyen állapotban. Szóval deltafékek-kazettás hátsó agy-pozicionált alsócsöves váltás, Century Gray C-Record és egy kellemes váz.
http://www.ebay.co.u...id=660666711878
Vejne módosította - 2014. június 30. - 20:52