Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#1621
Írta 2012. augusztus 21. - 20:30
Ki kell nyitni a szelepet, egyet nyomni rá, hogy szisszenjen. Ezután könnyû felfújni.
#1622
Írta 2012. augusztus 21. - 20:29
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#1623
Írta 2012. augusztus 21. - 20:20
Ezek szerint lehet fúrni. Köszönöm a hasznos infókat!!!
Amúgy a "csigafúró" az lényeges valamilyen szempontból, vagy mehet mezei, fémhez való fúrószárral is?
Veszel egy ilyen adaptert( fentrõl a 3. kép) és akkor nem nyûg a presta szelep: Joes Kiegészítõk - No-Flats
#1624
Írta 2012. augusztus 21. - 20:05
Amúgy a "csigafúró" az lényeges valamilyen szempontból, vagy mehet mezei, fémhez való fúrószárral is?
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#1625
Írta 2012. augusztus 21. - 19:37
ellenben ami soha többé nem lesz a birtokomban, -ha válogathatok- az sun felni....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1626
Írta 2012. augusztus 21. - 18:55
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1627
Írta 2012. augusztus 21. - 00:53
#1628
Írta 2012. augusztus 20. - 22:51
Eléggé nem világom ez a Presta szelepes dolog, amivel a gépet vettem. Fel lehet fúrni a felnit autószelepes belsõhöz vagy felejtsem el?
9-es csigafúró.
aztán kis tûreszelõ, és alapos takarítás
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1629
Írta 2012. augusztus 20. - 19:47
#1630
Írta 2012. augusztus 20. - 19:40
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#1631
Írta 2012. augusztus 16. - 00:27
A felni jól hajlítható anyag. Esésem után a Mavic felnimben olyan kanyar volt, hogy azt hittem, ez már kuka. Tökéletesre vissza lehetett hajlítani. Ha magad nem mered, vidd el egy szervizbe.
#1632
Írta 2012. augusztus 15. - 09:24
Egy igen körülményes problémával állok szemben. Van nekem egy XTR WH-M970 V-fékes kerékszettem. Tökéletesen funkcionál, csak egyetlen nyûgje, hogy a hátsó felni be van ütõdve, így fékezésnél egy ponton blokkolja a kereket. Elhatároztam, hogy lecserélem a felnit. Nézegettem pár honlapot, de csak külföldiek vannak, ahol lehet ilyet kapni (de ott sem biztos).
Tud nekem ajánlani valaki olyan üzletet akik postáznak Magyarországra és van nekik a hátsó felnibõl?
#1633
Írta 2012. augusztus 13. - 16:23
Ha eladnád az egész kereket milyen agyat és felnit vennél helyette?
Agyat ilyet szeretnék- de egyenlõre itthon még a forgalmazónál sincs-: D142SB-X12
Felni meg elõl is Single Track van, azért gondoltam, hogy jó lesz az hátra is- majd alkalom adtán ha lesz rá keret, cserélem kompletten a kerékszettet. Felemás elsõ-hátsó kereket meg inkább nem szeretnék.
#1634
Írta 2012. augusztus 13. - 16:05
Nehéz felni az tény, viszont most sajnos nincs keret másik kerékszettre- talán majd a következõ alakítgatás alkalmával-, igazából az lett volna csak a kérdésem, hogy érdemesebb-e megtartani a 36 lyukas felnit és akkor eleve úgy venni agyat hozzá (a régi agyat meg eladni), vagy elpasszolni a komplett kereket és 32 lyukasat beszerezni.
Ha eladnád az egész kereket milyen agyat és felnit vennél helyette?
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#1635
Írta 2012. augusztus 13. - 13:41
Hát ha single track felnid van (590g) akkor azon már az a 4 küllõ nem oszt nem szoroz. Ha tudsz rászánni pénzt, akkor össze lehet rakni egy könnyû kereket. Haverom 130at mozgó am gépbe használ sun eq27es felnit hátra. ami 480g. Talán 32küllõs is, de nem vagyok biztos benne. Õ is 70-80kg között mozog.
Nehéz felni az tény, viszont most sajnos nincs keret másik kerékszettre- talán majd a következõ alakítgatás alkalmával-, igazából az lett volna csak a kérdésem, hogy érdemesebb-e megtartani a 36 lyukas felnit és akkor eleve úgy venni agyat hozzá (a régi agyat meg eladni), vagy elpasszolni a komplett kereket és 32 lyukasat beszerezni.
#1636
Írta 2012. augusztus 13. - 12:55
140 mm-es átütõs AM vázhoz lesz, bár egyrészt nem vagyok az a tipikus heavy weight rider (75 kg), másrészt annyira durván ütni-verni sem szoktam a bringáimat.
A jelenlegi hátsó kerékbõl felhasználhatnám a Single Track felnit, az 36 lyukas, emiatt is kérdeztem, mert ha érdemesebb, akkor megtartom azt és csak agy, meg küllõk kellenek, ha nem, akkor meg eladnám kompletten a hátsó kereket.
Hát ha single track felnid van (590g) akkor azon már az a 4 küllõ nem oszt nem szoroz. Ha tudsz rászánni pénzt, akkor össze lehet rakni egy könnyû kereket. Haverom 130at mozgó am gépbe használ sun eq27es felnit hátra. ami 480g. Talán 32küllõs is, de nem vagyok biztos benne. Õ is 70-80kg között mozog.
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#1637
Írta 2012. augusztus 13. - 10:32
persze, hogy masszivabb, a kerdes, hogy szukseged van e ra?
140 mm-es átütõs AM vázhoz lesz, bár egyrészt nem vagyok az a tipikus heavy weight rider (75 kg), másrészt annyira durván ütni-verni sem szoktam a bringáimat.
A jelenlegi hátsó kerékbõl felhasználhatnám a Single Track felnit, az 36 lyukas, emiatt is kérdeztem, mert ha érdemesebb, akkor megtartom azt és csak agy, meg küllõk kellenek, ha nem, akkor meg eladnám kompletten a hátsó kereket.
#1638
Írta 2012. augusztus 13. - 10:25
#1639
Írta 2012. augusztus 13. - 09:19
szükségem lenne egy új hátsó kerékre, ki vannak nézve a hozzávalók is, annyi kérdésem lenne csak, hogy 32 vagy inkább 36 küllõs hátsó agyban érdemes-e gondolkodni.
Mi a különbség a kettõ között (a 4 küllõt leszámítva)? A 36-os masszívabb is, vagy csak nehezebb?
Köszönöm elõre is!
#1640
Írta 2012. augusztus 08. - 09:56
tarcsas agyak mindegyikenel jellemzo.
ilyenkor ha nem csusztatod el a felnit balra akkor a villa labak es a felki kozti tavolsag nem lesz azonos.jobbra huz a felni.
ezert kell balra felre fuzni vagy centizoni a kereket.(ezt a ket szot olvastam itt magon)
persze kullohossz programok direkt hoszabb kullot ajanlanak ilyen esetben az egyik oldalra.ezen nem kell meglepodni.
tehat fuzesi mintatol / agy kialakitastol a forgas iranya teljesen, utobbinal nem mindig de, fuggetlen.
ps:es kereket fuzni jo moka.
regi/hibas agyvaltokat veszek.