Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:39
#1481
Írta 2012. december 27. - 22:20
mostanában mi a sztenderd felni szélesség cc/trail kategóriában?
(old-school "cécésként" leragadtam a 17mm/400gr méretnél. most vettem egy pár 19mm-es felnit, 500gr, nekem ez már majdnem dh )
(old-school "cécésként" leragadtam a 17mm/400gr méretnél. most vettem egy pár 19mm-es felnit, 500gr, nekem ez már majdnem dh )
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1482
Írta 2012. december 18. - 12:55
Én most Rodi Excalibur XC felniket hajtok,de nem hiszem,hogy olyan rossz!Igaz csak 1-200 kilcsi van bennük,mert nyár végén fûztem a kerekeket.Nem tudom,neked Rodiban milyen felnijeid vannak,tárcsás v. felnifékes,de az Excaliburnak nekem tetszik a profilja,viszonylag jó az illesztése,a súlya 500g körül van,de könnyebbet nem is választanék.Ez elõtt használt Rigida Taurus tárcsás oldala szerintem lényegesen gyengébb volt.
Egyébként csatlakozom Hengerhez:bicajkezelési technika gyakorlás,nem ülünk mereven a bringán és bízunk rá mindent a teló(k)ra és gumikra.Össztelósomon jó pár évvel ezelõtt 1 24 óráson havernek sikerült felütéses defektet kapnia!Össztelóson! :-)
Egyébként csatlakozom Hengerhez:bicajkezelési technika gyakorlás,nem ülünk mereven a bringán és bízunk rá mindent a teló(k)ra és gumikra.Össztelósomon jó pár évvel ezelõtt 1 24 óráson havernek sikerült felütéses defektet kapnia!Össztelóson! :-)
Magellan-os
#1483
Írta 2012. december 18. - 11:42
h a mostani Rodi felni
Rodi felni nem túl drága, használd! Felütés ellen meg gyakorolj
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!
Race, no Rest!
#1485
Írta 2012. december 17. - 16:40
#1486
Írta 2012. december 16. - 12:23
A top maratonokon akarok rövidtávon indulni. De tavasztól õsz végéig folyamatosan járunk erdõbe terepre. Lényeg h a mostani Rodi felni olyan amit nem merek kicsit keményebben odavágni, egy-egy kisebb felütés ennek már szerintem betesz!
#1487
Írta 2012. november 25. - 01:00
#1488
Írta 2012. november 24. - 14:09
Tud valaki jót vagy rosszat errõl a kerékszettrõl?
Ritchey WCS OCR Mountain Disc Clincher
köszi
Ritchey WCS OCR Mountain Disc Clincher
köszi
Team Heavy Pedál Szeged
#1489
Írta 2012. november 21. - 22:22
Az új Vantage II-rõl sincs sok információ valahogy, pedig a karbon verzió talán a legolcsóbb ma a piacon kapható karbon MTB kerék - az egyébként így sem olcsó - 869 EUR árával. Ha megbízható egy ilyen, profi/félprofi versenyzésre jó vételnek tûnik. Egy minimum lottó négyes után, természetesen.
#1490
Írta 2012. november 21. - 21:52
Errõl tud valaki jót vagy rosszat mondani?:
Ritchey WCS OCR Mountain Disc Clincher
Ritchey WCS OCR Mountain Disc Clincher
Team Heavy Pedál Szeged
#1491
Írta 2012. november 21. - 21:45
Trialnal is fontos a gyors reakcioja a hajtasnak.
Ezert hasznalnak ott elol racsnit aminel konyebben megoldhato akar a 100 folotti reteszeles is.
De ha egyszer elkapja a gatyad szarat fepuceron mesz haza :-D
Ezert hasznalnak ott elol racsnit aminel konyebben megoldhato akar a 100 folotti reteszeles is.
De ha egyszer elkapja a gatyad szarat fepuceron mesz haza :-D
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#1492
Írta 2012. november 21. - 20:45
Tudomásom szerint a reteszelés száma azt mutatja, hogy egy kerékfordulat alatt hány ponton tud megakadni a racsniszerkezet szabadon futás közben. Nagy jelentõsége talán a versenyzõknél van, ahol fontos, hogy gyorsan felvegye a hajtást a racsni, ne üresbe tekerjék a pedált. Terepen általában sokszor meg kell állni a tekeréssel így ott jobb a többet reteszelõ agy, míg országútin szinte állandóan tekerni kell, ott ez nem annyira számít. Aztán valószínûleg a többet reteszelõ agynak valamivel nagyobb az ellenállása üresben.
#1493
Írta 2012. november 21. - 15:28
#1494
Írta 2012. november 21. - 14:13
#1495
Írta 2012. november 21. - 02:00
Syncros középcsapágyam gyári papírja is azt írta, hogy néha óvatosan pattintsuk le a tömítõgumit, mossuk ki a régi zsírt és kenjük újra. Abban SKF csapágy volt, elég könnyû volt levenni a porvédõ gumit.Há,azt me'hogy?Zárt csapágyat?Ha tûvel pattintod is ki a porvédõt,akkor sem fog már ott tökéletesen zárni(ahol a "szerszámmal" nekiesel)!
Marci
#1496
Írta 2012. november 20. - 22:24
#1497
Írta 2012. november 19. - 14:09
Ha nem rág, akkor én csak újrazsíroznám.
Há,azt me'hogy?Zárt csapágyat?Ha tûvel pattintod is ki a porvédõt,akkor sem fog már ott tökéletesen zárni(ahol a "szerszámmal" nekiesel)!
Magellan-os
#1498
Írta 2012. november 18. - 20:46
Én is fosok kicsit a DT x470-tõl. Bár ez sem 470g, hanem 510 körül van a valós...
#1499
Írta 2012. november 18. - 19:51
most már csak átnézegetem az itthon lévõ 717 felniket. nem vagyok ugyan 85 kiló és elég sima a stílusom, de azért mégis. az újabbik pár is 3 éves elmúlt, kaptak már hideget-meleget.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1500
Írta 2012. november 18. - 18:44
Múlt héten fûzettem át a belül, a felniszalag alatt széthasadt és a küllõanyáknál is már repedt 717es felnim. 80 kiló vagyok, viszonylag óvatosan közlekedem.Mi baj a könnyebb 717-essel?
Marci