Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#1521
Írta 2012. november 06. - 00:54
Köszi mindenkinek a jó tippeket !
#1522
Írta 2012. november 05. - 17:45
Amúgy, így jobban átgondolva szerintem is repedés lehet. A felniszalagom meg ráragasztós, azért nem néztem be egybõl alá de majd most fölszedem.
#1523
Írta 2012. november 05. - 11:16
#1524
Írta 2012. november 05. - 10:04
Olyat látott már valaki, hogy néhány év használat után - nem tudom máshogy megfogalmazni - "kilágyul" egy felni ?
Mavic 717 felnim a szeleplyuknál egy minimálisat kihajlott, így beleér a v-fékbe, fékezéskor meg üt egy nagyot azon a ponton és lassú tempónál fékezéskor be is fog, leblokkolja a kereket azon a ponton.
Gumit levettem, fogóval összenyomtam a felnit, gumit visszaraktam. Felpumpáltam - újra ugyan úgy kijött azon a ponton a felni. Látott már valaki ilyet ?
A fékfelület nem lehet elvékonyodott, elkopott, mert kerámia felnirõl van szó, jól látszódna, ha lejönne a kerámia réteg.
Sanszos ott egy repedés, ami a szeleplyuktól indult el.
#1525
Írta 2012. november 05. - 09:56
Olyat látott már valaki, hogy néhány év használat után - nem tudom máshogy megfogalmazni - "kilágyul" egy felni ?
Mavic 717 felnim a szeleplyuknál egy minimálisat kihajlott, így beleér a v-fékbe, fékezéskor meg üt egy nagyot azon a ponton és lassú tempónál fékezéskor be is fog, leblokkolja a kereket azon a ponton.
Gumit levettem, fogóval összenyomtam a felnit, gumit visszaraktam. Felpumpáltam - újra ugyan úgy kijött azon a ponton a felni. Látott már valaki ilyet ?
A fékfelület nem lehet elvékonyodott, elkopott, mert kerámia felnirõl van szó, jól látszódna, ha lejönne a kerámia réteg.
Nézz be a felniszalag alá a szeleplyuknál!
A sebesség mindent megold.
#1526
Írta 2012. november 05. - 07:15
#1527
Írta 2012. november 05. - 00:49
Mavic 717 felnim a szeleplyuknál egy minimálisat kihajlott, így beleér a v-fékbe, fékezéskor meg üt egy nagyot azon a ponton és lassú tempónál fékezéskor be is fog, leblokkolja a kereket azon a ponton.
Gumit levettem, fogóval összenyomtam a felnit, gumit visszaraktam. Felpumpáltam - újra ugyan úgy kijött azon a ponton a felni. Látott már valaki ilyet ?
A fékfelület nem lehet elvékonyodott, elkopott, mert kerámia felnirõl van szó, jól látszódna, ha lejönne a kerámia réteg.
#1528
Írta 2012. október 30. - 18:49
Az új fajta, 14mm-es alu tengelyû Shimano agyaknál (XT,XTR) is kell egy minimális kotyogást hagyni a kónusznak, ha majd szétszedem õket zsírozni és összerakáskor újra állítom az agy futását ?
A régi 9mm-es acél tengelynél emlékszem, hogy fontos volt, mert azok a tengelyek zömültek rendesen a gyorszártól de ennél a vastag alu tengelynél nem tudom, mennyire számít ez.
ÉN azt tapasztaltam,h'ezeknél az agyaknál is kell hagyni minimális "lógást".Nekem CL-os XT agyaim vannak.A beállításnál játszani kell kicsit,de meghálálja...
#1529
Írta 2012. október 30. - 17:25
Üdv! Szeretnék egy erõsebb kerékszettet összerakatni versenyekre. A problémám az, hogy 28-as kellene, amibõl nem túl nagy a választék, legalábbis nem találtam sokat.
Ez kicsit zagyva. A felnik vegyesen országúti, és trekking felhasználásra ajánlottak. A trekkingekre minden további nélkül felteheted a 42-es külsõt, míg az országúti keskenyebb, ezért 35-ig ajánlott próbálkozni. És a típusok a most GYAKORI 622-es (kinek 27, kinek 28 collos) méretben készülnek.
Milyen marathon versenyen indulnál, amihez tank kerék kell?
Race, no Rest!
#1530
Írta 2012. október 30. - 16:06
Az új fajta, 14mm-es alu tengelyû Shimano agyaknál (XT,XTR) is kell egy minimális kotyogást hagyni a kónusznak, ha majd szétszedem õket zsírozni és összerakáskor újra állítom az agy futását ?
A régi 9mm-es acél tengelynél emlékszem, hogy fontos volt, mert azok a tengelyek zömültek rendesen a gyorszártól de ennél a vastag alu tengelynél nem tudom, mennyire számít ez.
Én szoktam hagyni egy egész minimálisat, azt még megszûnteti a gyz.
#1531
Írta 2012. október 30. - 14:39
A régi 9mm-es acél tengelynél emlékszem, hogy fontos volt, mert azok a tengelyek zömültek rendesen a gyorszártól de ennél a vastag alu tengelynél nem tudom, mennyire számít ez.
#1532
Írta 2012. október 23. - 21:45
Ezidáig a következõ típusokat találtam: Mavic Open sport, Ryde Zac pro, Mavic A119, Mach1 RJ Project
Ha ezen kívül tudtok még jó és nem csillagos ég árban felniket akkor várom az ötleteket! PLusz kérdés h melyik az erõsebb: erõsített küllõ sima duplafalú felnivel, vagy a szegecselt felni sima küllõvel? Elõre is köszi!!!!
#1533
Írta 2012. október 23. - 08:58
Akkor pedig upgrade.
#1534
Írta 2012. október 22. - 21:49
#1535
Írta 2012. október 22. - 20:53
(Mindezt persze feltételezve, hogy a Gepidában lévõ eredeti agy kónuszos. Ha iparis, és az kotyogósodott ki, akkor tényleg inkább jöjjön a Novatec.)
#1536
Írta 2012. október 22. - 11:34
#1537
Írta 2012. október 22. - 11:17
Egyébként az a novatec agy jó lenne? Bárkinek bármi tapasztalata van vele kapcsolatban? A mostani gepida elsõ agyam semmit nem tart gyakorlatilag, a csapágyaknál olyan mintha nem tartana elég erõsen. Gondolm ez igen negy hiba. Ez a fõ ok amiért le aarom cserélni.
Vegyél nyugodtan d041sb-t. Én is olyat használok, szintén 180as tárcsával, suntour Axon telóval, és deore XT fékkel.
Az agy kõ nehéz, van benne anyag bõven, a csapágyak meg szabványosak, és otthon is cserélhetõk, ha jól tudom, de nekem még nem kellett. Persze még nincs benne 2000km.
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#1538
Írta 2012. október 22. - 10:30
#1539
Írta 2012. október 22. - 09:44
A Tora meg el fogja viselni.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#1540
Írta 2012. október 22. - 01:16
Azt szeretném kérdezni hogy egy Novatec D041SB-vel elbírja e 180-as tárcsát? A mostani elsõ agyam szar, le szeretném cserélni de nem igazán tudom hogy milyenre, leginkább elképzeléseim vannak Egy 2007-es Gepida Sirmium bicóm van hozzá voltak Gepida agyak, de a porvédelme rettenetesen szar és belement a csaapágyak közé a por aztán az agy belseje megsérült egy icit és most nnagyon szar a futása. ja és Rodi FR disc felnim van és egy Rock Shox Tora 302 U-turn telóm.