No, keréképítés vagy átalakítás megint érdekes dolog.
Sikerült egy doboz cigi áráért hátsóagyat szereznem, amirõl a kazettatest lekapható, hogy kicsit modernizáljam a jó öreg FH-1051-est. Szimpla hetes renszerû exage agyról lett lekapva az új test, de nézegettem itt az FH-2200-ast, mint egy lehetséges alternatíva arra, hogy a tengely-kazettatest átkerüljön a nyócvanas évek gyöngyszemére. Teljesen esélytelen, hogy használtan egy kukás 2200-ast szerezzek valahonnan? Az új ára nem érné meg, mert igaz, hogy azzal, ha elszórakozgatok a kazettatestek-tengelyek cseréjével, megspórolok egy kerékújrafûzést-küllõket, de egy idõ után úgysem lehet megkerülni a keréképítést.
Van még valaki, aki ilyen hülyeségekkel szórakozgatott, vagy töltötte az idejét?
én már többször szereztem bontott kazettát, de abba mindíg belefutottam, hogy egy mai 7-es agy (pl. alivio) kazetta rögzítõ rendszere (karmok) nem pontosan olyan, mint a régebbinek, szóval ezt azért ellenõrizném a te esetedben is